Jaunais BMW R 1200 GS
|
|
||
Vairāk nekā 35 gadus „BMW GS” ir nozīmējis universālu motobraukšanas prieku: „GS” iemieso ideālo ceļošanas, garo braucienu, dinamiskās veiktspējas un bezceļa talanta kombināciju. Jo īpaši tas attiecas uz BMW GS motocikliem ar bokserdzinēju. Kad runa ir pasaules nomaļāko nostūru iepazīšanu, GS ir perfekts partneris pat pašos ekstrēmākajos apstākļos.
Unikālā R 1200 GS koncepcija ar lietišķo raksturu un jaudīgo lielas griezes motoru aizrauj milzīgu motociklistu pulku visā pasaulē. Ne velti šis motocikls ir dominējis savā tirgus segmentā un ir BMW Motorrad motosaimes pieprasītākais modelis. Ar jauno R 1200 GS BMW Motorrad paplašina piedāvājumu, ne tikai pilnveidojot pazīstamās GS versijas, bet piedāvājot uzsvērt motocikla pielietošanas veidu, izvēloties kādu no jaunajām stila pakotnēm Rallye un Exclusive.
R 1200 GS, pasaulē populārākais enduro ceļojumu motocikls, ir uzlabots vairākās jomās. Radīts vēl lielākai daudzpusībai, tas demonstrē spožas spējas, sākot no dinamiskās veiktspējas un komforta un beidzot ar izcilu sniegumu bezceļā. Tas kļuvis iespējams, pateicoties specifiskiem uzlabojumiem, jaunām tehniska rakstura iespējām, kā arī būtiski paplašinātam papildu aprīkojuma un aksesuāru klāstam.
Bokserdzinējs ar jaunu katalītisko konvertoru un statusa indikāciju atbilstoši EURO 4 izmešu normām.
Tāpat kā iepriekš, R 1200 GS ir apgādāts ar gaisa/šķidruma dzeses bokserdzinēju, kas attīsta 92 (125 ZS) jaudu pie 7750 apgr./min un 125 Nm griezes momentu pie 6500 apgr./min., taču tagad motocikla izplūdes sistēmā ir uzstādīts pilnveidots katalītiskais konvertors un dzinēja vadības bloks, kas nodrošina atgāzu apstrādes statusa indikāciju atbilstoši emisijas klasei EU4.
2017. modeļu gada motocikliem ir pilnveidota transmisija: uz transmisijas izejošās vārpstas ir uzstādīts vibrāciju slāpētājs, ir uzlabots pārnesumu pārslēgšanas mehānisms un transmisijas vārpstas.
Pro režīmi kā papildu aprīkojums kopā ar dinamisko saķeres kontroli DTC un jauns asistents braukšanas uzsākšanai pret kalnu
Lai nodrošinātu iespēju motocikla darbību piemērot individuālām vajadzībām, BMW R 1200 GS jau standartā ir aprīkots ar braukšanas režīmu sistēmu, kas ietver iestatījumus Rain un Road, un darbojas kopā ar automātisko stabilitātes kontroli jeb ASC. R 1200 GS pircējiem kā papildu aprīkojums ir pieejama braukšanas režīmu sistēma Riding Modes Pro, kurā papildus Rain un Road motocikla vadītājs var izvēlēties Dynamic, Dynamic Pro, Enduro un Enduro Pro, kas darbojas kopā ar dinamisko saķeres kontroli jeb DTC, kura padara iespējamu vēl efektīvāku un drošāku paātrinājumu, jo īpaši līkumos, kad motocikls ir sasvērts.
Programmējamos braukšanas režīmus Dynamic Pro un Enduro Pro aktivizē, izmantojot spraudni ar kodu. Citi braukšanas režīmu sistēmas Riding Modes Pro elementi ir jaunais asistents Hill Start Control, kas palīdz uzsākt kustību pret kalnu, ABS Pro, kas bremzēšanu padara vēl drošāku, jo īpaši līkumos, kad motocikls ir sasvērts, kā arī dinamisko bremžu gaismu, kas motocikla bremzēšanai dod vēl spēcīgāku vizuālo indikāciju.
Nākamās paaudzes elektroniski regulējamā piekare Dynamic ESA ar automātiskas augstuma uzturēšanas funkciju
BMW Motorrad elektroniski vadāmās piekares Dynamic ESA modernizētā versija paver jaunu uzlabotas drošības, veiktspējas un dinamikas dimensiju: amortizācija automātiski piemērojas braukšanas apstākļiem un manevriem, savukārt automātiskās augstuma uzturēšanas funkcija kompensē visu veidu slodzi.
Stingra sporta piekare bezceļa entuziastiem kā papildu aprīkojums R 1200 GS Rallye
Papildu aprīkojuma klāstā pieejamā pakotne Rallye dod iespēju R 1200 GS piemērot ambiciozākai braukšanai bezceļā. Motocikla veiktspēju bezceļā ievērojami uzlabo stingrākas atsperes un palielināts piekares gājiens.
Jauni krāsojumi un stils trīs atraktīvos variantos
Lai gan R 1200 GS arhitektūra motocikla jaunajā versijā palikusi nemainīga, optimizētā ergonomika vietā, kur motociklista ceļgali saskaras ar motociklu, atvieglo braukšanu bezceļā. Savukārt izteiktāki kontrasti, jauni krāsojuma varianti, kā arī divas pakotnes no papildu aprīkojuma klāsta – Rallye un Exclucive – akcentē R 1200 GS dažādos talantus. Pilnveidotas ir arī priekšējā dubļusarga, priekšējā riteņa pārsega (apakšējā dubļusarga) detaļas, bet nelieli gaisa deflektori palīdz optimizēt gaisa plūsmu. Papildus tam ir pārveidota gaisa ieplūdes sistēmas apdare un izstrādāti jauni degvielas tvertnes sānu paneļi. Jaunais stils skāris gaisa ņēmējus un radiatora apdari, kam tagad ir vai nu galvanizēta virsma vai arī tā izgatavota no nerūsējoša tērauda (attiecīgi Rallye un Exclusive).
R 1200 GS bezceļa motocikla raksturs jo īpašu uzsvērta versijā Rallye. Metāliskā krāsa Lupine Blue, krāsots degvielas tvertnes sānu dekors BMW Motorsport stilā, rāmis Cordoba Blue krāsā veido lielisku vizuālu saspēli ar dzinēja un transmisijas melno krāsu, pasvītrojot, ka Rallye ir visu laiku sportiskākais sērijveida GS.
Savukārt R 1200 GS Exclusive īpašo statusu apstiprina degvielas tvertnes sānu paneļi matētā metāliskajā krāsā Monolith ar krāsotu dekoru, priekšējās dubļusargs un degvielas tvertnes centrālais pārsegs Iced Chocolate metāliskajā krāsā, kā arī rāmis matētā metāliskajā krāsā Agate Grey. Melnais dzinējs, melnā transmisija un bremžu skavas zelta krāsā motocikla veidolam piešķir papildu akcentus.
Jaunā BMW R 1200 GS pārskats:
• bokserdzinējs ar jaunu katalītisko konvertoru un statusa indikāciju atbilstoši EU4, tāda pati jauda kā iepriekš – 92 kW (125 ZS) pie 7750 apgr./min;
• jauns izskats ar uzsvērtu vizuālu robustumu;
• izteiktāks stils un jauni, atraktīvi krāsojuma varianti;
• vēl plašākas ergonomikas iespējas ar atšķirīga augstuma sēdekļiem un dažādiem sēdekļa variantiem;
• ievērojami lielākas modeļa variācijas attiecībā pret bāzes modeli, sākot no izsmalcinātā R 1200 GS Exclusive un beidzot ar R 1200 GS Rallye, kas orientēts uz ātras bezceļa braukšanas entuziastiem;
• R 1200 GS Rallye – jauna versija ar ievērojamu pievienoto vērtību: Rallye sēdeklis, sporta vējstikls, radiatora un rāmja aizsargi, plati enduro kāpšļi, krusteniski spieķoti riteņi, kā arī profesionāla sporta piekare un Off Road riepas (papildu aprīkojums);
• jaunākās paaudzes piekare Dynamic ESA ar inovatīvām funkcijām: automātiskās amortizācijas režīms un pašlīmeņojošā piekare (automātiska augstuma uzturēšana) jaunai braukšanas pieredzei;
• braukšanas režīmu sistēma Pro ar dinamisko saķeres kontroli DTC, Hill Start Control un jauniem, piemērojamiem braukšanas iestatījumiem Dynamic Pro un Enduro Pro kā papildu aprīkojums;
• jauni aksesuāri: cilindru aizsargi savienojami ar jauna tipa motora aizsargstieņiem, palielināta izmēra bagāžas kaste, kurā ietilpst divas ķiveres, motocikla aizsargi braukšanai bezceļā, kā arī radiatora un rāmja aizsargi.