Jaunais BMW G 310 GS
|
|
||
Kad runa ir par BMW Motorrad, GS nozīmē solījumu. Solījumu par perfektu funkcionēšanu, uzticamību un robustumu. G 310 GS šīs īpašības ienes motociklu klasē ar dzinēja darba tilpumu zem 500 cm3 un tās piedāvā BMW markai raksturīgajā nopietnajā izpildījumā.
G 310 GS ir īsts GS: moderns, mūsdienīgs motocikls, kas piedāvā tāda līmeņa daudzpusību, kāda šajā segmentā agrāk nebija pieejama. Tas ir veikls un izveicīgs pilsētas satiksmē un izteikti robusts viegla bezceļa apstākļos. Šādas īpašības to padara par lielisku kompanjonu ikdienas braucienu piedzīvojumos. Būdams ārkārtīgi kompakts, tomēr tehniski moderns un komfortabls, GS savā segmenta paver pilnīgi jaunu braukšanas pieredzes pasauli. Tieši šī daudzpusība padara G 310 GS tik unikālu vieglo motociklu segmentā.
Tipisks GS dizains
Pietiek ar vienu vienīgu skatienu, lai G 310 GS veidolā sazīmētu īstu GS. Ar raksturīgo augsto priekšējo dubļusargu, zīmīgo siluetu un augsto aizmuguri G 310 GS piemīt visi klasiskie lielo GS modeļu dizaina elementi. Tā kompaktās proporcijas un īsā riteņu bāze, 19 collu priekšējais ritenis un palielināti piekares gājieni sola dinamisku un veiklu braukšanu.
Jebkur pasaulē – kā mājās
Tāpat kā G 310 R, arī G 310 GS ir patiesi globāls produkts. Tas darbojas ar dažādas kvalitātes degvielu, kā arī atbilst visiem izmešu standartiem un dažādām lokālajām prasībām.
Inovatīvs viencilindra dzinējs dinamiskas braukšanas priekam un piemērotība daudzveidīgam pielietojumam visā pasaulē
BMW G 310 GS tehniskā arsenāla centrā ir 313 cm3 viencilindra dzinējs ar šķidrumdzesi, kas jau pazīstams no modeļa G 310 R. Motoram ir četri vārsti, divas sadales vārpstas un degvielas iesmidzināšanas sistēma ar elektronisko vadību. Darba tilpumu 313 cm3 veido 80 mm cilindra diametrs un 62,1 mm virzuļa gājiens.
Dzinēja īpaša iezīmē ir tā cilindra novietojums: tas ir sasvērts uz aizmuguri un cilindra galva pagriezta par 180 grādiem, proti, ieplūde atrodas priekšā, bet izplūde aizmugurē. Šāda konfigurācija izvēlēta tāpēc, ka tā atvieglo degmaisījuma padošanu dzinējam un pozitīvi ietekmēja motocikla arhitektūru. Ar 25 kW (34 ZS) jaudu pie 9500 apgr./min un 28 Nm maksimālo griezes momentu pie 7500 apgr./min jaunā G 310 GS dzinējs apvienojumā ar tikai 169,5 kg motocikla svaru sniedz visu, kas nepieciešams dinamiskas braukšanas baudai.
Perfekta BMW GS ergonomika relaksētas motobraukšanas priekam uz asfalta un vieglā bezceļā
G 310 GS piedāvā relaksētu sēdpozīciju, kas nodrošina bezrūpīgu braukšanu gan uz asfalta, gan pa meža takām un grants ceļiem. Kā tas ierasts ar BMW motocikliem, visi vadības rīki un slēdži ir ērti pieejami un vienkārši lietojami. Konstruktori veltīja lielas pūles, lai motocikla vadīšana būtu ērta un droša ļoti dažāda auguma motociklistiem.
Tilta tipa cauruļu rāmis, apvērsta dakša un gara aizmugurējā dakša stabilitātei, precīzai un vieglai motocikla vadīšanai
Šasijas uzbūves ziņā G 310 GS ir līdzīgs G 310 R, proti, tam ir telpisks cauruļu rāmis ar pieskrūvētu aizmugurējo balstrāmi – stingra un robusta konstrukcija. Tas liek pamatus teicamai stabilitātei un precīzai stūrēšanai. Priekšējās piekares funkciju nodrošina apvērsta teleskopiskā dakša, savukārt aizmugurē ir uzstādīta alumīnij svira, kam tieši pievienots centrālais amortizators.
Augstas veiktspējas bremzes, standarta ABS un daudzfunkcionāls instrumentu panelis
Tāpat kā visi citiem BMW motocikliem, G 310 GS ABS ir standarta aprīkojums. Spēcīgas bremzes ir apvienotas ar divu kanālu ABS, nodrošinot īsu bremzēšanas ceļu. Ja nepieciešams, viegla bezceļa apstākļos ABS var atslēgt, vienkārši nospiežot slēdzi. G 310 GS instrumentu panelis ar lielu šķidro kristālu displeju nodrošina viegli lasāmu, daudzveidīgu informāciju.
Īstens BMW
Gluži kā G 310 R, G 310 GS pārstāv visu, kas piemīt BMW markas motocikliem: progresivitāti, izcilu kvalitāti un, protams, bezrūpīgu partnerību ar motocikla īpašnieku. Teicami mezgli un materiāli ir apvienoti, lai radītu īsti universālu motociklu. G 310 GS ir GS klasē ar motora tilpumu zem 500 cm3 un nodrošina ieeju BMW Motorrad pasaulē.