Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Jaunais BMW S 1000 R

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (9)
  • Drukāt
  • Inchcape BM Auto,
    26-11-2013

    Superbaika dinamika un spēcīgs, emocionāls rodstera dizains – tās ir divas izteiktākās BMW S 1000 R iezīmes. Jaunais BMW modelis ir tieši atvasināts no šosejas sporta modeļa S 1000 RR un iemieso tās pašas inovatīvās tehnoloģijas. Ciešā radniecība ar “RR” ir acīm redzama un nepārprotama – S 1000 R izstaro agresīvu, dinamisku enerģiju. Veidots uz labi pazīstama koncepta bāzes, BMW S 1000 R ar 160 ZS jaudu, 207 kg svaru, Race ABS, ASC un diviem braukšanas režīmiem nosaka jaunus sporta rodsteru segmenta standartus.



    Rindas četrcilindru motors ar optimizētu veikstpēju zemo/vidējo apgriezienu diapazonā

    Ķeroties pie S 1000 RR 999 cm3 motora sagatavošanas uzstādīšanai S 1000 R modelī, inženieri kā vienu no mērķiem izvirzīja spēcīgu dzinēja reakciju visā apgriezienu diapazonā. Lai motocikls būtu piemērots gan ikdienas braucieniem, gan sportiskiem skrējieniem uz atklātiem ceļiem, speciālisti būtiski palielināja motora jaudu un griezes momentu pie zemiem un vidējiem apgriezieniem. Vienlaikus maksimālo apgriezienu robeža tika pazemināta par 2000 apgriezienu. Maksimālo jaudu – 118 kW (160 ZS) – dzinējs attīsta pie 11 000 apgr./min, bet maksimālo griezes momentu 112 Nm pie 9250 apgr./min. Diapazonā līdz 7500 apgriezieniem šajā versijā motors attīsta par 10 Nm lielāku griezi nekā tā S 1000 RR izmantotais variants. Tas nodrošina momentānu reakciju pie zemiem apgriezieniem, kas ir ideālais scenārijs, braucot pa līkumotiem ceļiem. Lai panāktu šādu motora raksturu, tika izmantoti dažādi tehniski risinājumi, kuru skaitā ir pārveidota ieplūde, citādas gāzu sadales mehānisma vārpstas un atbilstoši pārprogrammēta motora elektroniskā vadība. Jaunā BMW-X motora vadības sistēma arī atbalsta E-Gas jeb elektroniskās droseles.



    ASC (automātiskā stabilitātes kontrole), Race ABS un divi pārslēdzami braukšanas režīmi kā standarta aprīkojums. Pro versija ar diviem braukšanas papildrežīmiem un DTC kā izvēles aprīkojums.

    Motocikla vadīšana var notikt dažādos apstākļos, un braucējiem var būt noteiktas prasības, tāpēc S 1000 R jau standartā ir aprīkots ar divu braukšanas režīmu sistēmu un automātisko stabilitātes kontroli ASC. Rain un Road iestatījumi atbilstoši ceļa apstākļiem koriģē dzinēja jaudas un griezes līknes, kā arī noteic Race ABS un ASC iejaukšanās pakāpi. Tas dod papildu drošības bonusu, īpaši, ja braukšana notiek mainīgos laika un ceļa apstākļos.



    Dinamiskā saķeres kontrole DTC ietver vēl divu citu režīmu – Dynamic un Dynamic Pro sistēmu, kas pieejama kā izvēles aprīkojums. To izvēloties, pilots var pilnībā atklāt un izbaudīt visu S 1000 R sportisko potenciālu, vienalga, vai tas būtu trasē vai uz ceļa. DTC ir ietverts motocikla sasvēršanas leņķa sensors: izmantojot tā doto informāciju, iespējama ļoti dinamiska un vienlaikus droša paātrināšanās līkumos.



    Inovatīva šasija, piekares tehnoloģija ar lielām amortizēšanas rezervēm un spēcīgas bremzes. Dynamic Damping Control (DDC) jeb dinamiskā amortizācija kā izvēles aprīkojums

    Lai cik ambiciozs būtu pilota braukšanas stils, S 1000 R šasija un dzinējs ir gatavi jebkuram pavērsienam. Šasijas stūrakmens ir labi pazīstamais, pārbaudītais S 1000 RR perimetra rāmis, kas motocikla dzinēju izmanto kā daļu no nesošās konstrukcijas. Tāpat kā RR, arī R priekšā ir uzstādīta apvērsta teleskopiskā dakša, bet aizmugurē svira, kuras svārstības slāpē centrālais amortizators. Tiesa, ņemot vērā rodsteram specifiskās amortizācijas vajadzības, nedaudz ir izmainīta piekares ģeometrija. Bremzēšanu – spēcīgu un, galvenais, drošu – nodrošina divi diski priekšā, ko aptver četru virzuļu skavas, viens disks aizmugurē un daļēji integrāla Race ABS. Dinamiskā amortizācijas kontrole DDC ir izvēles aprīkojums un piedāvā iespēju izmantot priekšrocības, ko dod piekares elektroniskā vadība. Vēl vairāk palielinot motocikla ātruma potenciālu, tā sadarbībā ar aktīvo drošības sistēmu sekundes daļās piekari piemēro braukšanas un ceļa apstākļiem.



    Dinamisks stils

    Jaunā S 1000 R sporta rodstera raksturs precīzi atspoguļojas tā dizainā. Izteiksmīgā stāja – aste gaisā, deguns lejā – nepārprotami signalizē agresīvu veiktspēju un dinamismu. Gluži kā šosejas sportists S 1000 RR, arī S 1000 R momentā ir atpazīstams – tā seja izceļas jebkurā kompānijā.



    Multifunkcionāls instrumentu panelis

    Sacīkšu iedvesmotas iezīmes atrodamas arī S 1000 R instrumentu panelī. Borta datora displejs ir apvienots kombinācijā ar analogu tahometru, un braucējam pieejamais informācijas izvērsums, sākot ar izvēlēto pārnesumu, braukšanas režīmu un beidzot ar apļa laikiem, šajā segmentā ir nepārspēts. Ja S 1000 R īpašnieks vēlas absolūtu dinamiku, motociklam var uzstādīt programmējamu pārnesumu ātrās pārslēgšanas sistēmu.



    Jaunais S 1000 R kompaktā pārskatā

    • Rūpīgi pārdomāts koncepts, kas ļauj noteikt jaunus standartus sporta rodsteru segmentā.
    • Atturīgs stils un vienlaikus agresīva, dinamiska āriene; acīm redzamas saites ar S 1000 RR.
    • 999 cm3 rindas četrcilindru motors ar šķidrumdzesi. Maksimālā jauda 118 kW (160 ZS) pie 11 000 apgr./min, maksimālais griezes moments 112 Nm pie 9250 apgr./min.
    • 207 kg svars ar pilnu degvielas tvertni.
    • Race ABS kā standarta aprīkojums īpaši spēcīgai bremzēšanai un drošībai.
    • Standarta automātiskā stabilitātes kontroles ASC drošiem paātrinājumiem uz ceļa ar mainīgu saķeri.
    • Standarta stūres amortizators.
    • Sistēma ar diviem braukšanas režīmiem – Rain un Road.
    • Izvēles aprīkojuma dinamiskā saķeres kontrole DTC, kas ietver Pro režīmu motocikla maksimālai un reizē drošai izbaudīšanai jebkurā braukšanas situācijā.
    • Pro versija, kas ietver vēl divus braukšanas režīmu iestatījumus – Dynamic un Dynamic Pro – braukšanai pa ceļu un trasē.
    • Pilnīga Race ABS, ASC/DTC, DDC un motora vadības sistēmu sinhronizācija.
    • Inovatīva izplūdes sistēma ar nelielu trokšņu slāpētāju, priekšējo slāpētāju, elektroniski vadītu vārstu un diviem slēgta tipa trīspakāpju atgāzu konvertoriem.
    • E-Gas sistēma optimālai droseļu kontrolei un tehniskai uzticamībai.
    • Piekare ar lielu amortizācijas rezervi.
    • Dinamiskā amortizācijas kontrole DDC – elektroniski vadīta amortizācijas sistēma, kas nodrošina optimālu, momentānu motocikla piemērošanos ceļa un braukšanas apstākļiem.
    • Alumīnija degvielas tvertne – unikāls akcents šajā klasē un vēl mazāks svars.
    • Aizraujoša vadāmība kopa ar augstākajiem standartiem atbilstošu stabilitāti un bremzēšanu pie lieliem ātrumiem.
    • Daudzfunkcionāls instrumentu panelis ar plašu informācijas izvērsumu.
    • Plašs ekipējuma un aksesuāru klāsts ar kvalitāti, kas atbilst BMW augstajiem standartiem.












    Vairāk attēlu: https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pcgl/pressDetail.html?title=the-new-s-1000-r&outputChannelId=6&id=T0152008EN&left_menu_item=node__4499


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties