BMW mazākais GS atkal gatavs bezceļam
|
|
||
Versija Sertão aizstāj populāro F 650 GS Dakar. Šogad klajā laižot modeli G 650 GS (F 650 GS pēcteci), BMW nemaz neslēpa, ka motocikls galvenokārt domāts braukšanai pa landštrāsi jeb asfaltētiem lauku ceļiem, netieši liekot saprast, ka ekskursijām nopietnā bezceļā labāk meklēt kaut ko citu.
Bet ko? Izrādās, atbilde nāk no paša BMW, kas priekšā liek G 650 GS versiju Sertão. Portugāļu valodā “sertão” nozīmē augstienes (Brazīlijā), bet, ja runājam par motociklu, tad tie ir uzlabojumi, kas G 650 GS padara piemērotu skarbai braukšanas videi.
Šeit modifikāciju saraksts:
•pagarināti piekares gājieni (210/210 mm pret 170/165 mm bāzes modelim);
•spieķoti riteņi ar alumīnija aplocēm (GS ir lieti alumīnija diski);
•priekšā 21 collas, aizmugurē 17 collu sašaurināts disks (19 un 17 collas GS);
•riepu izmērs: 90/90 R21 54S, 130/80 R17 65S;
•bagāžas rāmis melnā krāsā;
•pagarināts priekšējais dubļusargs;
•860 mm augsts sēdeklis (+ 8 cm) vai 900 mm (papildaprīkojums);
•motora aizsargs no alumīnija;
•augstāks vējstikls;
•roku sargi;
•īpašs zili balts krāsojums ar divkrāsu sēdekļa pārvalku;
•plašs papildaprīkojuma klāsts.
652 cm3 motors ir atstāts bez izmaiņām, tātad tas saglabā arī fantastiski zemo degvielas patēriņu, kas pie konstantiem 90 km/h ir tikai 3,2 litru uz 100 km.
Publicēšanas brīdī Motogrāfam vēl nebija zināms, cik G 650 GS Sertão maksās un kad motocikls būs pieejams. Standarta G 650 GS Latvijā maksā 7200 eiro.
Tehniskie dati:
Foto: BMW Motorrad.