Jaunajam 2011 DUCATI DIAVEL - PIRELLI DIABLO ROSSO II riepas unikālā izmērā un ar divkomponentu sastāvu
|
|
||
Ducati sporta dzīvesstila motocikls ir ietērpts Pirelli jaunākajās personalizējamajās supersporta riepās vislabākajai vadāmībai, komfortam un sniegumam visos apstākļos.
Marbella (Spānija), 2011. g. februāris – Starp 2011 Ducati Diavel, "Borgo Panigale" ražotnes jaunākā sporta dzīvesstila modeļa, būtiskākajām īpašībām ir tā jaunās unikāla izmēra Diablo Rosso II riepas, kas motociklam uzstādītas 240/45ZR17 izmērā aizmugurē un 120/70ZR17 priekšā. Šī Pirelli Moto jaunāko radiālo riepu konstrukcija visiem supersportiskajiem braukšanas apstākļiem gan Ducati, gan Pirelli bija inženierzinātnes sasniegums, īpašs sadarbības projekts, kurā bija nepieciešama dziļa izpratne par transportlīdzekļu dinamiku, ko pieprasa jaunā motocikla lielā griezes momenta „11° Testastretta” motors un 207kg (456lb) svars. Izaicinājums bija izstrādāt individualizētu un agresīvu ārieni, augsta līmeņa sniegumu, kas būtu piemērots motocikla dažādajiem braukšanas stiliem un ērtu vadīšanu, lai pa retam varētu doties arī tālākos izbraucienos. Gala rezultāts ir inovatīvu profila koncepciju, divkomponentu protektoru maisījuma un jauna protektora dizaina kombinācija. Šādi projekts izstrādāja jaunu riepas modeli, kas ir arī pirmais supersportiskais risinājums šādas riepas izmērā un platumā.
Diavel unikālā izmēra 240mm platuma aizmugurējās riepas noslēpums ir tās 17” diametrs, kam pienācīgi pieskaņots “45” segmenta augstums. Tas paceļ braukšanas komfortu jaunā līmenī, īpaši garos braucienos, bet arī ievieš vispārēju diametru, kas ir tikai 4 mm (648) mazāks kā Pirelli 190/55 riepām, kuras tagad ir standarta izmērs hipersporta un sporta tūrisma motocikliem ar 1000cc un vairāk. Šis profils un tā vispārējais izmērs, gan platums, gan augstums, bija meistarīgs risinājums, kas dod supersportisku sniegumu ar individualizētu izskatu. Jaunais profils nāk no ICS (Integrētā profila veidošana) dizaina, ideāli pieskaņojot 17” izmēra aizmugurējo riepu 120/70ZR17 priekšējai, lai sniegtu stabilitāti taisnā līnijā pie spēcīga paātrinājuma un sasvēršanās vieglumu izbraucot līkumus. Pirelli patentētā 0° grādu tērauda josta zem protektora optimizē riepas formu un elastību progresīvai reakcijai pie sasvēršanās, optimālai grambu absorbcijai. Kopā ar šiem jaunajiem savienojumiem un struktūras elementiem, Diavel precīzo ABS bremzēšanas sistēmu papildina maksimāla bremzēšanas stabilitāte.
Divkomponentu aizmugures riepas protektoram ir vidus zona, kas ietver maisījumu ar augstu silīcija saturu un uzlabotu elastību bezkompromisu saķerei slapjā laikā, un izturīgumu ilgstošai, ērtai braukšanai. Augstas kvalitātes oglekļa melnās matricas savienojums uz protektora sānu malām piedāvā maksimālu supersportisku saķeri ekstrēmi slīpos leņķos sausā laikā.
Abi savienojumi tikuši pakļauti plašām pārbaudēm attiecībā uz uzsilšanas spēju, labu saķeri pie taisna paātrinājuma un drošību visos slīpuma leņķos, lai piemērotos daudziem dažādajiem braukšanas stiliem.
Ar jaunu protektora rakstu vien nepietiktu, ja tas nesniegtu kādus ieguvumus: ar divkomponentu protektoru un EPT (Uzlabotā saķeres tehnoloģija), kas pieskaņota Pirelli patentētajai 0° tērauda jostas struktūrai, Diablo Rosso II ir ideālā riepu izvēle priekš Diavel.
Diablo Rosso II ir Pirelli Moto jaunākā radiālā riepa visiem supersportiskajiem braukšanas apstākļiem, pat slapjā laikā, izmantojot noteiktas WSBK tehnoloģijas, kā arī personalizējamu sānu sieniņu koncepciju. Tāpāt kā Diablo Rosso Corsa, Diablo Rosso II ir iespēja uzlikt personalizētas uzlīmes tam paredzētos laukumos uz sānu sieniņām, ļaujot motociklistiem izveidot savas uzlīmes ar dažādiem šriftiem, krāsām, karogiem, shēmām un citām emblēmām lapā www.gettyre.com/stickers
Diablo Rosso II palīdz papildināt un nodefinēt 2011 Ducati Diavel kā ērtu un uz sniegumu orientētu sporta motociklu.