MOTOpower.lv, |
Minhene. Kompānija BMW Motorrad tradicionāli ir noteikusi jaunus virzienus un izvirzījusi idejas, attīstot tēmu “mobilitāte uz diviem riteņiem”. Tam par apliecinājumu kalpojuši jo daudzi koncepti ar skatu nākotnē. Eksperimentālais transportlīdzeklis eRR ir radīts kopprojektā ar Minhenes Tehnisko universitāti un iemieso ideju par BMW Motorrad markas supersport klases elektromotociklu.
Jau pirms pāris gadiem BMW i nodemonstrēja BMW Group vīziju un ilgtspējas redzējumu, izlaižot automobiļus BMW i3 u i8 ar revolucionāriem konstruktīvajiem risinājumiem (alumīnija šasija un pasažieru kabīne no oglekļa šķiedras), savukārt BMW Motorrad modelis C evolution apliecināja, ka braukšanas prieks, praktiskums un nulle izmešu cits citu neizslēdz.
Prezentējot eksperimentālo transportlīdzekli eRR, BMW Motorrad sper soli tālāk un demonstrē ar elektrisko piedziņu apgādāta sacīkšu motocikla iespējas. Dizaina un šasijas tehnoloģiju jomā eRR pamatā balstīts uz modeli S 1000 RR, taču tam ir tīra elektriskā piedziņa.
Štefans Šallers, BMW Motorrad vadītājs, uzsver: “Kopš nonākšanas tirgū RR motosporta pārstāvjiem ir licis just tirpas. Paātrinājums, vadāmība vai maksimālais ātrums – RR nosaka standartus. Taču, ja runa ir par pirmajiem metriem un ātrumu līdz 50–60 km/h, RR jāatzīst sakāve cita BMW produkta priekšā: tas ir C evolution ar elektrisko piedziņu.
Mēs sev jautājām: kas notiktu, ja mēs sakombinētu sporta motociklu un elektrisko piedziņu? Eksperimentālais transportlīdzeklis eRR nulles emisiju un elektrisko piedziņas tēmu paceļ jaunā, aizraujošākā līmenī.”
BMW Motorrad eksperimentālā eRR tehniskās detaļas izsludinās tuvākajā laikā.