Viens cilindrs, neliels svars, spēcīgs dinamiskais sniegums – BMW G 310 R iemieso tīru BMW rodstera esenci: tam nekā nav ne par daudz, ne par maz. Pragmatisks vārda labākajā nozīmē tas piedāvā tieši to, kas nepieciešams, – dinamisku veiktspēju un komfortu gan pilsētā, gan ārpus tās. BMW G 310 R šīs būtiskās kvalitātes ienes kubatūras segmentā, kas kompānijai BMW Motorrad ir jauns. Kā īstens BMW rodsters tas pieprot uzreiz vairākas disciplīnas: tas vienlīdz labi jūtas, šķetinot ceļu pilsētas šaurajās ielās, un ir gatavs pārliecinoši doties ceļojumā pa lauku ceļiem. Turklāt, pateicoties ārkārtīgi zemam degvielas patēriņam un relaksētai, komfortablai sēdpozīcijai, tas sniedz svarīgu iespēju paveikt garas distances.
Kā mājās uz ceļiem visā pasaulē
Radīts no baltas lapas, G 310 R pārstāv to, kas ir pamatā katram BMW Motorrad modelim: inovāciju, kvalitāti un, protams, gadiem ilgu ekspluatāciju bez rūpēm. Radīts visiem pasaules tirgiem, BMW R 310 GS var izmantot dažādas kvalitātes degvielu, tas atbilst visiem izmešu standartiem un specifiskām vietējām prasībām – un ienes BMW tipisko tiekšanos uz augstāko kvalitāti segmentā, kurā motora tilpums ir zem 500 cm3.
Dinamisks rodstera dizains ar atskaņām no S 1000 R
BMW G 310 R spēcīgais, ekspresīvais dizains momentāni atklāj tā veiklo, dinamisko raksturu, savā segmentā raidot skaidru vēstījumu. Tam piemīt viegli atpazīstama vizuāla saikne ar modeļu saimes atlētiskajiem pārstāvjiem, piemēram, BMW S 1000 R. Nelielā priekšējā maska ar zīmīgo lukturi, dinamiski noformēta degvielas tvertne un rodsteram raksturīgās proporcijas ar spēcīgu priekšdaļu un dinamisku aizmuguri BMW G 310 R piešķir nobriedušu ārieni. Precīzi modelētās virsmas definē dinamisku sānu izskatu. Kompaktās, dinamiskās proporcijas un īsā riteņu bāze ir solījums ātri mainīt braukšans virzienu, savukārt augstā aizmugure sola vieglumu, kas norāda uz motocikla sportiskajiem gēniem. Par spīti skaidri redzamajam BMW G 310 R “kailā motocikla” raksturam, sānu virsmas virsbūves krāsā veido slēgtu siluetu atlētiskā stilā. Augsta līmeņa daļas, kā apvērstā dakša, kvalitatīvi materiāli, papildu piederumi un ekselenta salikšanas kvalitāte atspoguļo labāko sniegumu segmentā, apliecinot BMW G 310 R ambīcijas.
Viena cilindra dzinējs dinamiskas braukšanas priekam un piemērotībai plašam lietojumam visā pasaulē
BMW G 310 R centrālais elements ir pilnībā no jauna izstrādāts viencilindra dzinējs ar 313 cm3 darba tilpumu, šķidrumdzesi, četriem vārstiem, divām augšējām sadales vārpstām un elektronisko degvielas iesmidzināšanu. 313 cm3 darba tilpumu veido 80 mm cilindra diametrs un 62,1 mm garš virzuļa gājiens.
Šo dzinēju izceļ atpakaļ sasvērts cilindrs, kas novietots tā, lai ieplūde atrastos tā priekšā. Attīstot 25 kW (34 ZS) jaudu pie 9500 apgr./min un 28 Nm maksimālo griezes momentu pie 7500 apgr./min, jaunā G 310 R dzinējs ir dinamisks partneris, kas strādā apvienojumā ar nelielu pašmasu – 158,5 kg.
Gudra ergonomika un vienkāršas reakcijas
Jaunais G 310 R piedāvā uzsvērti relaksētu sēdpozīciju mierīgai, no stresa brīvai motobraukšanai. Kā jau raksturīgs BMW Motorrad, visi slēdži un vadības rīki ir vienkārši un viegli lietojami. Ņemot vērā potenciālo braucēju dažādo anatomiju, milzīga nozīme tika pievērsta vieglai un drošai motocikla vadīšanai.
Motocikls viegli sasveras līkumos, taču vienmēr saglabā neitrālu un paredzamu uzvedību. Garas virāžas un vietas, kur ātri jāmaina virziens, tas paveic, saglabājot virziena stabilitāti, demonstrējot atlētisku talantu bez kompromisiem ar komfortu. Kad runa ir par reakcijām – ekstrēmi kompakts un ar visplašāko lietojuma spektru no komfortabla līdz sportiskam un dinamiskam –, jaunais G 310 R paver jaunas pieredzes pasauli.
Stingrs tērauda cauruļu rāmis, apvērsta priekšējā dakša, gara aizmugures piekares svira augstai braukšanas stabilitātei, precīzas stūrēšanas reakcijas un saprātīga vadāmība. G 310 R šasiju veido pret vērpi noturīgs cauruļu rāmis, kam pievienots pieskrūvējams aizmugures balstrāmis.
Priekšējās piekares funkciju nodrošina solīda apvērstā dakša, savukārt aizmugurē uzstādīta alumīnija svira ar tieši pievienotu centrālo statni.
Augstas veiktspējas bremžu sistēma, standarta ABS un multifunkcionāls instrumentu panelis
Kā visi BMW motocikli, jaunais G 310 R jau standartā ir aprīkots ar ABS. Motociklam ir spēcīga bremžu sistēma ar divkanālu ABS. Priekšā uzstādīts viens bremžu disks un radiāli novietota skava ar četriem virzuļiem. Bremžu diska 300 mm diametrs garantē spēcīgu un stabilu palēninājumu. Aizmugurē bremzēšanas funkciju pilda divu virzuļu peldošā skava un 240 mm bremžu disks. G 310 R instrumentu panelim ir liels šķidro kristālu displejs, kas piedāvā ekselenti skaidru attēlu un plašu informācijas klāstu.
BMW G 310 R pārskats īsumā:
• inovatīvs viencilindra dzinējs ar šķidrumdzesi, divām sadales vārpstām, atpakaļ sasvērtu cilindru un priekšā novietotu ieplūdes sistēmu;
• jauda 25 kW (34 ZS) pie 9500 apgr./min un maksimālais griezes moments 28 Nm pie 7500 apgr./min;
• stingrs tērauda cauruļu rāmis, apvērsta priekšējā dakša un gara aizmugures piekares svira izteiktai braukšanas stabilitātei, precīzām stūrēšanas reakcijām un saprātīgai vadāmībai;
• 110/70 R17 izmēra riepa priekšā, 150/60 R17 izmēra riepa aizmugurē;
• augstas veiktspējas bremžu sistēma un standarta ABS;
• moderna ergonomika un multifunkcionāls instrumentu panelis;
• neliels sēdekļa augstums – tikai 785 mm;
• dinamisks rodstera dizains ar atsaucēm uz S 1000 R;
• BMW Motorrad Bavārijā izstrādāts motocikls, izgatavots Indijā sadarbības partnera kompānijas TVS Motor Company ražotnē;
• individuāli veidots papildu aprīkojums ar BMW Motorrad tipiski augsto kvalitāti.