MOTOpower.lv, |
Amīrs Gliniks (Amir Glinik) 2005. gadā uzsāka darbu pie „Ferrari” motocikla izstrādes, kurā apvienotas vadošās un progresīvākās „Ferrari” dizaina iezīmes, kā arī jaunākie tehnoloģiju sasniegumi.
Futūristiskā dizaina motocikla koncepts ir aprīkots ar „Ferrari” V4 hidraulisko dzinēju, kam ir gaisa-ūdens dzesēšana, taču detalizētāki tehniskie dati pagaidām netiek izpausti.
Pie motocikla bākas ir piestiprināts pieskārienekrāns, kas nodrošina motocikla vadītājam pieeju GPS un motocikla diagnostikas sistēmai, kas uzrāda, piemēram, braukšanas ātrumu, riepu spiedienu, visu esošo šķidrumu daudzumu, aprēķina pat motocikla masu utt.
Pagaidām par minētā koncepta sērijveida ražošanu ir pāragri spriest. Atgādināsim, ka vienīgais, oficiālais „Enzo Ferrari” motocikls, kuru izgatavoja „Kay Engineering”, ir aprīkots ar 900 cm3, četru cilindru DOHC dzinēju ar gaisa dzesēšanu un tirdzniecībā tas nonāca pirms pāris gadiem.