MOTOpower.lv, |
Gaidot oficiālo prezentāciju, kas notiks oktobra mēnesī Milānā, ik pa laikam globālajā tīmeklī parādās pagaidām tikai aptuvena informācija par topošo „Honda” motociklu „VFR1000”, pie kura izstrādēs „Honda” strādājot jau piecus gadus, kas tiek plānots kā aizstājējs diviem, jau esošiem modeļiem – „VFR800 Interceptor” un „CBR1100XX Super Blackbird”.
Viens no būtiskākajiem jaunumiem - topošajam „VFR1000” modelim, kas būs kā ‘Sport Tourer’ un sacīkšu motocikla apvienojums, būs V5 RCV (Rotating Cylinder Valve) dzinējs, kura darba tilpums solās būt 1000 cm3. Pamatā tas būs tas pats sacīkšu motocikla „RC 211V” jaudīgais V5 dzinējs, kas, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, tiks tehniski pārveidots, līdz ar to iegūstot arī lielāku veiktspēju.
Tāpat gaidāmajam modelim solās būt pavisam jauna, divdaļīga alumīnija šasija, kuras abas daļas būs piestiprinātas pie vidū esošā dzinēja, zem kura atradīsies izpūtējs.
Protams jaunais „Honda VFR1000” modelis būs aprīkots ar virkni dažādām elektroniskām sistēmām, kā piemēram, tam būs elektroniska transmisijas sistēma, ļoti iespējams, pat divsajūga, un jaunā, elektroniskā sporta motociklu „Honda Combined ABS” bremžu sistēma, tāpat arī ‘Ride by wire’ jeb elektroniskā akseleratora vadības sistēma.