Nākamo sezonu Yamaha sporta modeļu flagmanis sagaidīs ar standarta aprīkojumā iekļautu sešpakāpju saķeres kontroli un dažiem sīkiem uzlabojumiem.
Iztiekot bez skaļām fanfarām un sensacionāliem pieteikumiem, Yamaha ir nākusi klajā ar informāciju par to, ko varam gaidīt no nākamajai sezonai atjaunotā superbaika. Būtisku jaunumu ir maz, kas, ņemot vērā ekonomiskās krīzes uzspiesto piesardzību un joprojām pieklājīgos rezultātus sportā, droši vien ir tikai likumsakarīgi.
Bet kas tad ir izdarīts? Lielākais jaunums ir atslēdzama sešu pakāpju saķeres kontrole, kas, monitorējot riteņu griešanās ātruma atšķirības, pēc vajadzības aizver droseles, samazina degvielas padevi un koriģē aizdedzi. Ņemot vērā, ka motocikls saglabā līdz šim izmantoto trīs režīmu motora vadību, var teikt, ka pilotam būs pieejams 21 jaudas un griezes momenta lietošanas scenārijs.
Jauna programmatūra uzrakstīta arī motora vadības blokam, kam vajadzētu izpausties labākā motora kontrolē pie vidējiem apgriezieniem, kā arī labākā paātrinājumā un elastībā. Citādi motors, kas citu rindas dzinēju vidū izceļas ar eksotisku kloķvārpstas konfigurāciju, palicis neskarts.
Kas vēl? Dakšas augšējais tiltiņš atgādina detaļu no Lorenco un Spīza kaujas mašīnām M1, cita – aerodinamiskāka – forma ir piešķirta virsbūves priekšdaļai. Abpus priekšējiem lukturiem uzstādītas diodes, pilnveidoti kāpšļi, bet slāpētājiem izveidoti jauni vāciņi un karstuma sargi. Visbeidzot kā alternatīvu pelēkai, zilai un baltai krāsai varēs izvēlēties speciālo jubilejas krāsojumu, kas godina Yamaha piecas desmitgades GP sacīkstēs.
Motogrāfa rīcībā pagaidām nav informācijas, vai un kā uzlabojumi ietekmēs R1 cenu.