Ko darīt, ja motocikls tā kā būtu gatavs, bet ražošanu sākt vēl neizdodas? Pareizi, izdomāt iemeslus par to runāt vēl un vēl! Tieši tādu taktiku izvēlējusies MV Agusta, kas jaunā trīscilindru sporta motocikla ražošanu atlikusi par četriem mēnešiem – pārdošanā tie nonāks pirms gadu mijas.
Taču, lai tā nebūtu “sausa runa” un gaidīšanu padarītu mazliet ciešamāku, itāliešu ražotājs markas faniem tradicionāli piedāvā ekskluzīvu – līdz 200 pēc pasūtījuma izgatavotu motociklu – minisēriju, ko sauks Serie Oro (oro itāliski nozīmē zelts).
No sērijveida motocikla to atšķirs zelta krāsas rāmja detaļas, tāda paša noformējumu aizmugures dakša un kalti alumīnija diski. Īpašs krāsojums – MV Agusta raksturīgais sarkanā un sudraba salikums – rotā virsbūves paneļus. Vēl sērijas unikalitāti pastiprina tādas detaļas kā krāsoti spoguļi, pulēts sajūga vāks, roku darba sēdekļu pārvalki, dažādas oglekļa šķiedras detaļas u.c., kā arī plāksne ar motocikla kārtas numuru uz dakšas tiltiņa.
Tehniskas izmaiņas ir skārušas tikai F3 ritošo daļu, un nav šaubu, ka tām būs nopietns iespaids uz motocikla cenu, ko MV Agusta sazvērnieciski nemin. Speciālā aprīkojuma komplektā ietilpst Ohlins ražojuma pilnībā regulējama dakša, TTX sērijas amortizators, stūres amortizators, kā arī sporta bremžu diski (lai ko tas arī nozīmētu).
Reizē ar paziņojumu par Serie Oro MV Agusta arī formāli apstiprinājusi, ka F3 bāzes modelis maksās 11 990 eiro, kas ir tik pat, cik Brutale 920. Motocikla tehniskie dati joprojām tiek turēti noslēpumā, taču pēc ražotāja izplatītās informācijas var saprast, ka 675 cm3 motors attīstīs vismaz 135 ZS.