Vācietis Franks Ole demonstrē, ka motors, ko pat auto pasaulē uzskata par grandiozu, nevar būt par lielu, lai to nemēģinātu ielikt starp diviem riteņiem.
Motocikls, kam, iespējams, ir pasaulē lielākais cilindru skaits, plašākai publikai tika prezentēts pagājušā gada vasarā un, neskatoties uz to, ka formāli vairs nav svaiga ziņa, noteikti ir tā vērts, lai kvalitatīvi pašausminātos un pie reizes pabrīnītos, cik dažādus motociklisti grib redzēt savus braucamos.
Vupertālē (Vācija), dzīvojošais Franks Ole darbu pie moča sāka, iegādājoties avārijā iznīcināta Aston Martin DB9 motoru, kas ar 6 litru darba tilpumu un 12 cilindriem attīsta 450 ZS jaudu.
Milzīgā spēkstacija iebūvēta stipri modificētā Boss–Hoss rāmī, kam piestiprināta pašdarināta piekare. Pēdējai ir ko nopūlēties, jo aparāts svars sasniedz 700 kg. Labi apzinādamies, cik iespaidīgs ir viņa braucamais, vupertālietis nav kautrējies to izgreznot ar interesantu dekoru, tostarp, uzrakstu “Harley, Japaner, V8… alles Kinderkacke”.
Kas Franku pamudinājis kaut ko tādu būvēt, paliek noslēpums, taču, kā var saprast, V12 motocikls ir izlikts pārdošanā par 76 000 eiro, jo “V12 moci jau var uzbūvēt katrs”. Oles kunga nākamais darinājums būšot ar deviņu cilindru lidmašīnas motoru. Un kāpēc nē?
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=wU_Nt-H0bAE&feature=player_embedded#at=28