MOTOpower.lv, |
Šī gada EICMA izstādē Milānā „Ducati” beidzot prezentējis ilgi gaidīto un daudz aprunāto jauno modeli „Multistrada 1200”.
Paši ražotāji uzsver, ka jaunjam modelim raksturīgas pašas labākās „Ducati” tehnoloģijas, kuras kompānija līdz šim ir izstrādājusi.
Jaunais „Multistrada” ir izlaist jau trīs versijās: „Multistrada 1200”, „Multistrada 1200s Sport” un „Multistrada 1200s Touring”.
„Multistrada 1200” versija ir aprīkota ar L-Twin divcilindru motoru ar šķidruma dzesēšanu, kura maksimālā jauda ir 150 zs pie 9 250 apgr./min., bet maksimālais griezes moments ir 118,7 Nm pie 7 500 apgr./min.
Priekšā tam ir 50 mm apgriezta, pilnībā regulējama „Marzocchi” dakša, aizmugurē – pilnībā regulējams „Sachs” amortizātors. Tāpat tam raksturīgi 17 collu, 10 spieķu vieglmetāla riteņu diski, bremzes - priekšā 320 mm „Brembo” divu disku ar 4 virzuļu radiāliem suportiem, aizmugurē – 245 mm viena diska bremzes. 20 litru bāka, sēdvietas augstums – 850 mm, svars – 189,1 kg.
Savukārt sportiskā „Multistrada 1200s Sport” versija ir ieguvusi citu priekšējo dakšu, nedaudz pārveidotu piekari, ABS jau standarta aprīkojumā, kā arī „Ducati Electronic Suspension” jeb DES sistēmu, kas elektroniski regulē „Ohlins” piekares darbību un ABS sistēmu. Salīdzinājumā ar standarta versiju, „Multistrada 1200s Sport” ir arī nedaudz smagāka – 191,9 kg.
Ceļojumu veikšanai paredzētā „Touring” versija, protams, ieguvusi virkne dažādu papildinājumu un aprīkojumu komfortablākai braukšanai, kā piemēram, apsildāmos rokturus un sānu bagāžas nodalījumus.
Tirdzniecībā jaunais „Multistrada 1200” būs pieejams klasiskajās „Ducati” krāsās – sarkanā, melnā un baltā.
Attēlos: 2010 Ducati Multistrada 1200