EICMA 2022: SUZUKI laiž klajā JAUNO 2023. GADA GSX-8S UN V-STROM 800 DE.
zefiirs, 09-11-2022
EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori), ir ikgadēja motociklu izstāde Milānā, Itālijā. Kur šogad Suzuki paziņojis divus jaunus modeļus EICMA izstādē Milānā. GSX-8S un V-Strom 800 DE. Jaunais Suzuki V-Strom 800 saglabā savā nosaukumā V, neskatoties uz to, ka to darbina jauns 776 cc parallel-twin motors. GSX-8S ir Suzuki jaunums vidējā svara naked segmentā.
2023 Suzuki V-Strom 800DE
Kopš 2004. gada Suzuki V-Storm modeļu sērija līdz šim vienmēr bijusi ar V-Twin. Jaunais Suzuki V-Strom 800 saglabā savā nosaukumā V, neskatoties uz to, ka to darbina jauns 776 cc parallel-twin motors. Suzuki skaidro, ka izvēlējās parallel-twin, jo inženieri uzskatīja, ka šada motora formas faktors atvieglo efektīvas šasijas projektēšanu dažādiem pielietojumiem, piemēram, šāds motors atrodams arī jaunajam GSX-8S. Īpaša iezīme, pēc Suzuki domām, ir patentētais divu balansēšanas vārpstu izvietojums, tie ir izvietoti 90 grādu leņķī viens pret otru, un Suzuki tos dēvē par šķērsbalansieriem (Suzuki Cross Balancer).
Jaunā motocikla jauda ir 83 ZS (62kw) pie 8500 apgr./min un maksimālais griezes moments: 78 Nm pie 6800 apgr./min. V-Strom 800 DE sver 230 kilogramus, sēdekļa augstums ir 855 mm un tam ir 20 litru degvielas bākas ietilpība.
Jaunais Suzuki V-Storm ir ar pilnībā regulējama Hitachi Astemo (SHOWA) apgriezto priekšējo dakšu ar garu- 220 mm gājienu. Suzuki V-Strom priekšejais ritenis 90/90-21M/C aprīkots ar diviem 310mm bremžu diskiem priekšā un aizmugures ritenis 150/70R17M/C aprīkots ar vienu 260 mm bremžu disku. Protams ir ABS, turklāt braucējs var izvēlēties divus jutības līmeņus un bezceļa apstākļos var izslēgt ABS aizmugurējam ritenim.
Jaunajam Suzuki V-Strom 800DE standarta aprīkojumā ir daudz elektronisku funkciju. V-Strom 800 aprīkots ar 5 collu TFT-LCD krāsu displeju, Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) ar trīs braukšanas režīmiem (Active, Basic un Comfort) , Suzuki Traction Control System (STCS), Bi-directional Quick Shift System (QS), Ride-by-Wire, Low RPM Assist, Easy Start System un papildus ir aprīkots arī ar īpašu G režīmu (G for Gravel) regulējamai vilces kontrolei, lai palīdzētu braucējam labāk izbraukt pa grants ceļiem. Instrumentu paneļa paneļa kreisajā pusē ērti atrodas iebuvēts USB ports.
V-Strom 800DE pieejams trīs krāsās - Glass Matt Mechanical Grey (QT7), Champion Yellow No. 2 (YU1), Glass Sparkle Black (YVB)
GSX-8S ir Suzuki jaunums vidējā svara naked segmentā. GSX-8S 776cc motors sniedz 81,7 ZS pie 8500 apgr./min un griezes moments 78 Nm pie 6800 apgr./min.
GSX-8S sver 202kg , sēdekļa augstums ir 810 mm un tam ir 14.0 litru degvielas bākas ietilpība.
Jaunajam GSX-8S ir tērauda rāmis, KYB apgrieztā dakša ar 130 mm gājienu priekšā un regulējamu KYB monoamortizatoru aizmugurē. Suzuki GSX-8S priekšejais ritenis 120/70ZR17M/C aprīkots ar diviem 310 mm bremžu diskiem priekšā un aizmugures ritenis 180/55ZR17 aprīkots ar vienu 240 mm bremžu disku.
Suzuki GSX-8S ir aprīkots arī ar 5 collu krāsu TFT LCD daudzfunkciju displeju,
S.I.R.S (Suzuki Intelligent Ride System) . Suzuki Intelligent Ride System ietver braukšanas režīmus, traction control, quickshifter, Suzuki Easy Start un ABS.
GSX-8S pieejams trīs krāsās Pearl Cosmic Blue (QU1), Pearl Tech White (QU2),Glass Sparkle Black / Metallic Matt Black No.2 (KGL)