Tatjana Voitenko, HD sabiedrisko attiecību konsultants, |
Lai iedvesmotu aizvien jaunus cilvēkus visā pasaulē piedzīvot uzmundrinājumu, ko sniedz brauciens ar motociklu, Harley-Davidson šodien dalās ar jaunā, līdz 2022. gadam, attīstības plāna “Vairāk ceļus Harley-Davidson” detaļām.
“Vairāk ceļus Harley-Davidson” iekļauj sevī jaunu produktu klāstu, paplašinot motociklu segmentu, izvēršot sadarbību un saistības, lai stiprinātu dīlerus.
Strauji mainīgā aizvien jaunu patērētāju vēlmju pasaule balsta Harley-Davidson 2027 programmas mērķus vēršot fokusu un stratēģiskas investīcijas ASV biznesa atsvaidzināšanai, iekams strauji attīstās starptautiskās izaugsmes temps.
“Šie drosmīgie soļi, ko šodien pasludinām, pilnībā liek lietā Harley-Davidson plašās prasmes un konkurētspējīgo uguns jaudu – mūsu izcilību produktu attīstības un ražošanas jomā, vispasaules zīmola spēku un, protams, mūsu lielisko dīleru tīklu”, saka Matt Levatich Harley-Davidson Inc. prezidents un izpilddirektors. “ Līdzās mūsu esošajiem lojālajiem braucējiem mēs būsim jaunās divu riteņu revolūcijas priekšgalā, iedvesmojot nākotnes braucējus, kuri nav vēl pat aizdomājušies par to, cik braukšana ir aizraujoša”.
Visaptverošais “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plāns , iekļaujot “klients vispirms” perspektīvu, ietver:
Jaunus produktus – turpināt aizraut esošos braucējus un iedvesmot jaunos, paplašinot smagsvara līderību un atverot jaunus tirgus un segmentus
Plašāka pieejamība – uzrunāt klientus, kur tie ir un tā kā tiem tīk iesaistīties daudz kanālu mazumtirdzniecības pieredzē.
Spēcīgāki dīleri– ieviest uz sniegumu balstītu sistēmu, uzlabojot dīleru finanšu spēku un Harley-Davidso klienta pieredzi
“Mēs sagaidām, ka šī plāna rezultāts būs angažēta un ar daudz dažādāku braucēju kodolu paplašināta Harley-Davidson kopiena kā arī to pavadīs industrijā vadošais peļņas un naudas plūsmas apjoms”, saka Levatich.
Jaunie produkti
Liekot lietā savas industrijā vadošās dizaina un stiprās ražošanas spējas, Harley-Davidson plāno piedāvāt visaptverošāko motociklu klāstu, konkurējot daudzos lielākajos un ātrāk augošajos tirgus segmentos ar pilnu motociklu portfolio, ņemot vērā cenu, spēka avotu, kubatūru, braukšanas stilu un globālā tirgus jautājumu plašo spektru, proti:
Stiprināt kompānijas smagsvara motociklu līdera pozīciju, turpinot attīstīt pilnveidotus, tehnoloģiski uzlabotākus Tūringa un Krūzera motociklus, kas ļaus esošajiem Harley-Davidson braucējiem nezaudēt aizrautību un braukt ilgāk.
Ieviest jaunu modulāro 500cm3 līdz 1250cm3 vidēja svara motociklu platformu, kas caurvij trīs atšķirīgas produktu grupas un četras kubatūras sākot ar kompānijas pirmo piedzīvojumu Tūringa motociklu - Harley-Davidson™ _Pan America™ 1250_, un turpinot ar 1250cm3 _Custom_ modeli un 975cm3 _Streetfighter_ modeli, kuru ražošanas uzsākšana plānota 2020. gadā. Papildus modeļi, kas paplašinās piedāvājumu šajās produktu grupās sekos 2022. gadā.
Attīstīt vieglāk pieejamus mazas kubatūras ( 250-500 cm3) motociklus Āzijas augošajam tirgum, ieplānotās stratēģiskās alianses ar ražotāju Āzijā ietvaros. Šis jaunais produkts un paplašinātā distribūcija paredz nodrošināt klientu pieaugumu Indijā –ātrāk augošajā pasaules tirgū un citos Āzijas tirgos.
Būt līderiem elektrisko motociklu tirgū, izlaižot Harley- Davidson pirmo elektrisko motociklu _LiveWire™_, 2019. gadā – pirmo no plašā bez-sajūga “griez un brauc” elektro portofolio, kura dizains veidots, lai nostiprinātu kompānijas līdera pozīciju sporta elektrifikācijā. LiveWire līniju turpinās papildus modeļi 2022. gadā paplašinot portfolio ar mazākiem, vieglākiem un vēl vairāk pieejamākiem produktiem, iedvesmojot jaunos braucējus ar jaunu braukšanas veidu.
Papildus info par nākotnes produktiem ir apskatāmā šeit ŠEIT
Plašāka pieejamība
Harley-Davidson uzlabos pieeju piegādēm tirgos, lai atbildētu klientu šodienas vēlmēm:
Izveidojot stipras iesaistes klientu pieredzi visos mazumtirdzniecības kanālos – ieskaitot uzlabojumus un paplašinājumus kompānijas globālajās digitālajās iespējās, iesaistot Harley-Davidson.com māku integrēt un vairot mazumtirdzniecības dīleru pieredzi esošajiem un jaunajiem klientiem.
Iedibinot stratēģisku aliansi ar pasaulē vadošajiem e-komercijas provaideriem, lai paplašinātu Harley-Davidson piekļuvi miljoniem jaunu potenciālu klientu.
Jauni mazumtirdzniecības formāti – tai skaitā mazi, urbāni veikalu skatlogi pa visu pasauli, lai parādītu zīmolu pilsētu iemītniekiem un ģenerētu pārdošanu no paplašinātā Harley-Davidson produktu port folio un paplašinātu starptautisko apģērbu distribūciju.
Stiprāki dīleri
Harley-Davidson pasaules klases dīleru tīkls ir integrāla kompānijas paātrinātās stratēģijas daļa un ir kritiski svarīgs vispārējai veiksmei. Kompānija ieviesīs uz sniegumu balstītu sistēmu, kas būtiski vairos dīleru tīkla spēku un klienta pieredzi, ļaujot labāko sniegumu uzrādošajiem un uzņēmīgākajiem dīleriem ieviest inovācijas un gūt sekmes sev un Harley-Davidson – kas sniedz Premium klases klientu pieredzi ar zīmolu, kas zināms ar nemitīgi pieaugošo produktu un klientu loka dažādību.
“Harley-Davidson ir ikonisks, jo nekad nav bijis statisks”, teica Levatich. “ Ejot uz priekšu, mēs saplūstam ar garu, kas virzīja mūsu dibinātājus 1903. gadā un katru no darbiniekiem un dīleriem, kas saskārās ar izaicinājumiem visa ceļa garumā. Mēs plānojam no jauna definēt mūsu zīmola esošās robežas – aizsniedzoties līdz jauniem klientiem tādā veidā, ka tiks stiprināts it viss, par ko mēs iestājamies kā zīmols un uzņēmums; un mēs nevaram sagaidīt, kad “metīsim robā””
Video ar “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plāna pamatelementiem ŠEIT
Finansējums un Finanšu dati
Papildus jauno klientu piesaistei, kompānija sagaida, ka “Vairāk ceļus Harley-Davidson” radīs papildus vērtību, stabilizēs un stiprinās esošo biznesu, uzlabos Harley-Davidson Motor Company atdevi uz investēto kapitālu ( ROIC), palielinās apgrozījumu un peļņu, un ļaus kompānijai dot vairāk naudas daļu turētājiem.
Paātrinātā stratēģija pieprasīs būtiskas investīcijas, lai izmainītu globālā biznesa trajektoriju. Kompānija plāno to paveikt ar visaptverošu izdevumu samazinājumu un iepriekš plānoto investīciju un resursu re-alokāciju, ieskaitot operatīvās investīcijas uz 2022.gadu 450 m USD līdz 550 m USD apmērā un kapitāla investīcijas uz 2022.gadu 225 m USD līdz 275 m USD apmērā. Kopumā kompānija plāno ar “Vairāk ceļus Harley-Davidson” ģenerēt vairāk nekā 1 miljardu USD papildus 2022. gada apgrozījumā salīdzinot ar 2017. gadu.
Kompānija tic, ka tās Paātrinātā stratēģija ir saskaņā ar tās mērķiem un balsta tos - celt apgrozījumu un palielināt operatīvo peļņu. Kompānija ir gatava finansēt stratēģiskas iespējas, paralēli saglabājot esošo investīciju un atdeves profilu un kapitāla alokācijas stratēģiju.
Harley-Davidson finansēšanas principi fokusēsies uz esošā biznesa stabilizēšanu un stiprināšanu, premiālā zīmola paplašināšanu un uz investīcijām pelņu nesošos, uz izaugsmi orientētos projektos. Mēs sagaidām, ka šie principi līdzās disciplinētam kapitāla alokācijas fokusam, ar uzlaboto izdevumu konkurētspēju un virs izdevumu efektivitāti ļaus Harley-Davidson veiksmīgi strādāt.
Papildus informācija
Papildus informāciju var iegūt šeit ŠEIT
Harley-Davidson organizēs jautājumu un atbilžu sesiju analītiķiem par “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plānu internet tiešraidē, kas notiks pirmdien 30.07.2018 plkst.20:30 pēc Latvijas laika un būs skatāma sekojot šim linkam Jautājumu un atbilžu audio ieraksts būs pieejams aptuveni līdz plkst. 23:00 pēc Latvijas laika.
Par kompāniju
Harley-Davidson, Inc. ir Harley-Davidson Motor Company un Harley-Davidson Financial Services mātes uzņēmums. Kopš 1903. gada, Harley-Davidson Motor Company ir piepildījusi sapņus par personīgo brīvību ar Custom, Krūzeru un Tūringa motocikliem, braukšanas pieredzi un pasākumiem, pilnu Harley- Davidson motociklu daļu , aksesuāru un apģērbu piedāvājumu. Harley-Davidson Financial Services nodrošina vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības finansēšanu, apdrošināšanu, pagarināto apkopi un citus aizsardzības plānus kā arī kredītkaršu programmu Harley-Davidson dīleriem un braucējiem ASV, Kanādā un atsevišķos citos starptautiskos tirgos. Vairāk informācijas lasiet Harley-Davidson mājas lapā Harley-Davidson.com
Uz nākotni vērsti paziņojumi
Kompānija visus šajā preses relīzē apskatītos jautājumus saprot kā uz “ nākotni vērstus paziņojumus”, kas saprotami kā safe harbor from liability atbilstoši Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Visi paziņojumi šajā preses relīzē, kas attiecas uz “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plānu ir uz nākotni vērsti paziņojumi, iekļaujot bez ierobežojuma kompānijas plānus, mērķus, ieceres, nākotnes finanšu plānus, ko tā vēlas sasniegt, jaunu produktu aprakstus, ko tā apskata, kā arī domas par tirgus iespējām un ieguvumiem. Šie uz nākotni vērstie paziņojumi ir zināma riska un nenoteiktības priekšmets, kas, iespējams, var būt par iemeslu rezultātu atšķirībai gan pozitīvi, gan negatīvi no tiem, kas sagaidāmi preses relīzes dienā. Šādi zināmie riski un nenoteiktības ir aprakstītas zemāk, un citi ir uzskaitīti 2018. gada 24. jūlija 2. kvartāla peļņas preses relīzē. Daļu turētājiem, potenciālajiem investoriem un citiem lasītājiem jāņem vērā faktori, tos izsverot un izvērtējot, nevis jābalsta nepamatotas cerības uz nākotni vērstos paziņojumos. Uz nākotni vērstie paziņojumi šajā preses relīzē ir izziņoti uz šīs preses relīzes publikācijas dienu un kompānija atsakās no jebkādām saistībām atjaunot šādus uz nākotni vērstu paziņojumus atspoguļojot sekojošus notikumus un apstākļus.
Kompānijas spēja sasniegt mērķus, ieceres, uzdevumus, vadlīnijas un ieguvumus ir atkarīga no, bez visiem citiem faktoriem, kompānijas spējas:
(i) izpildīt biznesa plānu un stratēģiju, ieskaitot plāna “Vairāk ceļus Harley-Davidson” elementus, stiprināt esošo biznesu, dodot iespēju biznesam augt.
(ii) realizēt elektro modeļu tirgus pieprasījuma cerības, kas var būt atkarīga no nepieciešamās infrastruktūras izbūves,
(iii) attīstīt un laist klajā produktus laikā, kas tirgum ir pieņemams, kas ļauj kompānijai ģenerēt vēlamo pārdošanas apjomu un nodrošina vēlamo finansiālo atdevi ,
(iv) veiksmīgi īstenot globālās ražošanas un komplektācijas operācijas,
(v) vienoties un veiksmīgi uzsākt stratēģisku aliansi ar lokālu partneri Āzijā,
(vi) vadīt riskus, kas rodas izplešot ražošanu, darbību un pārdošanu starptautiski,
(vii) efektīvi ieviest izmaiņas dīleru politikas un distribūcijas metodēs,
(viii) akurāti analizēt, prognozēt un reaģēt uz mainīgā tirgus apstākļiem,
(ix) strādāt tādā veidā, kurš ļauj kompānijai gūt peļņu no tirgus iespējām, cīnoties paralēli ar esošajiem un jaunajiem konkurentiem, un
(x) samazināt citus izdevumus līdz ar “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plāna saistītiem ieviešanas izdevumiem un novirzīt šim mērķim kapitālu bez negatīvas ietekmes uz esošo biznesu.
It īpaši:
Šajā preses relīzē ziņotais attiecas uz kompānijas “Vairāk ceļus Harley-Davidson” plānu un vispārēji ataino kompānijas uzdevumus, mērķus, un ieceres attiecībā uz šo plānu un potenciāliem šī plāna rezultātiem.
Tā kā daudzi paziņojumi izteikti valodā, kas ietver varbūtības iespējamības līmeni, ka kompānija sasniegs šos uzdevumus, mērķus, un ieceres, ir iespējams, ka kompānija nesasniegs tos minētajā termiņā vai nesasniegs vispār.
Pēc savas dabas risks un nenoteiktība, kas saistās ar šiem uzdevumiem, mērķiem, un iecerēm, ir lielāka nekā tas, kas saistīts ar īstermiņa norādēm un tāpēc nevar tikt saprasts kā norāde.
Tāpēc investoriem vajadzētu saprast šajā preses relīzē minētos paziņojumus vienīgi kā plāna “Vairāk ceļus Harley-Davidson” uzdevumus, mērķus, un ieceres, nevis kā absolūtus apgalvojumus vai kā nākotnes snieguma solījumus.
Harley-Davidson™ Pan America™ 1250