14 May 2016, 12:56:08 kapletajs rakstīja:
Turpinājums meklējumiem. Saulainajās dienās tika izbraukts ar yz250 2t, mocis kā bulta, tikai vaig turēties kārtīgi, lai pašu pa gaisu neaizmet. Tika arī pārbaudīts 250r mežā, pavisam savādaks kā yz250 un kaifu galu galā arī nenoķēru. Finanses, budžets galīgi neļauj iepirkt mazlietotu exc250/300, tāpēc jāskatās uz krosiniekiem. Kā šiem zvēriem ir ar apkopi, ja mežā dīcina regulāri? Lasot un paintresējoties, viedokļi dažādi, viens saka motoru jauksi un mainīsi 2 reizes gadā, otrs saka skāde nekāda - brauc tikai, skaties filtru, maini eļļu un problēmu nebūs.
Ja tu taisies pa mežiem braukt utt. tad 250 2t varetu nebut īstais variants. 2T resurss ir krietni mazāks neka 4t.
Kas Tev skaitas "pa mežu"? Konkreti pa mežu brist ar 250 2t ir kā ir,jo ir ļoti ass.
A pa meža,grants ceļiem dodot ručkā resurss beigsies ātri ! Draugs paņēma kx250 2t un deva ručkā pa čeļiem un resurss beidzās pec mēneša
14 May 2016, 13:12:34 riils rakstīja:
Labāk aplaupi banku un nopērc jauno KTM/Husqvarna.
* jaunais vieglais 4T rāmis arī 300niekam
* jauns 2T motors ar normālu starteri (vecais nebija atjaunos 100 gadus)
* visāda maģiska elektronika - launch control, traction control (?), iespēja mainīt ignition map on-the-fly
Uttutml
Un 4T jauda un jaudas/svara attiecība insane. 350niekam/450 58zs/63zs.
Redzēju šitos jaunos modeļus un siekala notecēja redzot specs, bet kā latvietim siekala tikai tek un sapņos rādās šāda uzparikte.
P.S Kā patīk jaunais mini enduro KTM 50 EXC?
----------------- Don't ask to ride my bike, I won't ask to ride your wife.
14 May 2016, 13:12:34 riils rakstīja:
Labāk aplaupi banku un nopērc jauno KTM/Husqvarna.
* jaunais vieglais 4T rāmis arī 300niekam
* jauns 2T motors ar normālu starteri (vecais nebija atjaunos 100 gadus)
* visāda maģiska elektronika - launch control, traction control (?), iespēja mainīt ignition map on-the-fly
Uttutml
Un 4T jauda un jaudas/svara attiecība insane. 350niekam/450 58zs/63zs.
Ir tomer atšķirības ar krosa 2t braukt trasē,kur m/h salasās lēnam vai braukat pa meža ceļiem pus dienu un taisnes dod ručkā. Treniņa trase 2m/h gan jau butu pagruuti salasit a pa ceļiem atri vien virzulim paredzetas m/h pienāktu.
2t virzulim apmeram 30m/h. Vienigi tas,ka viegli nomainit un lētak neka 4t.
Pa mežiem tās stundas nemaz tik ātri nelasās! Jo tomēr pa īstam atvilkt kā moto trasē nemaz tik bieži nesanāk un stundu skaitītājs skaita ņemot vērā arī motora apgriezienus.
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
20 May 2016, 16:27:56 Sturetajs rakstīja:
Vai tā ir tiesa, ka 525ktais EXC varot nobraukt 600 stundas bez kapitālā ? Interesanti būtu dzirdēt kāda viedokli kam šāds braucamais ir vai kādreiz ir bijis. http://advrider.com/index.php?threads/ktm-525-reliability.427062/
ir bijuši vairāki. Var nobraukt un daļa brauc vēl joprojām, tikai jāņem vērā ka pat visjaunākajam 525 iet devītais gads.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
7000km nav nekas ļoti īpašs. Man pa mežu, granti, takām, purvu, ledu braucot 1mh ir aptuveni 40km. 7000km būs zem 200 stundām. Manam 13.gada 500niekam ir 173 stundas un nekādu problēmu. Pagājušonedēļ pārbaudīju vārstu atstarpes un viss kā pienākas, lej degvielu, maini eļļas, gaisa filtru un brauc. Ķēde, zobrati, bremžu uzlikas, riteņu gultņi, vadīklas un citi sīkumi gan salasās pa reizei.
taču salīdzinot ar motocikla iegādes izmaksām šīs ir relatīvi mazas summas, tāpēc mani reizēm izbrīna cilvēku bailes vai raizes par apkopju/remonta biežumu.
[ Šo ziņu laboja endurists, 20 May 2016, 21:42:45 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98