Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
12 May 2016, 18:00:48 sweex73 rakstīja:
12 May 2016, 05:16:45 sweex73 rakstīja:
Sveiki ko varat teikt par kawasaki kdx 250 2t? Kādas jaudas un ar ko viņu vispār var salīdzināt?
Nu tiešām neviens neko nezina?
Tas pēc būtības ir mūsdienu EXC250, TE250, Beta250 utt. divtaktu sporta enduro agrīnā versija. Protams, snieguma ziņā viņš atpaliks no iepriekš nosauktajiem, bet tas nenozīmē, ka to nevar ņemt, protams, izvērtējot tehnisko stāvokli. 2T dzinējs nozīmē , ka garlaicīgi nebūs nekad un apkopes būs salīdzinoši vienkārsas, kā arī mazais svars ļaus to moci noslīcināt pašā dziļākajā meža purvā, un pēc tam pašrocīgi izvilkt laukā. Es domāju, ka ir ok variants priekš iesācēja.
12 May 2016, 05:16:45 sweex73 rakstīja:
Sveiki ko varat teikt par kawasaki kdx 250 2t? Kādas jaudas un ar ko viņu vispār var salīdzināt?
Nu tiešām neviens neko nezina?
Tas pēc būtības ir mūsdienu EXC250, TE250, Beta250 utt. divtaktu sporta enduro agrīnā versija. Protams, snieguma ziņā viņš atpaliks no iepriekš nosauktajiem, bet tas nenozīmē, ka to nevar ņemt, protams, izvērtējot tehnisko stāvokli. 2T dzinējs nozīmē , ka garlaicīgi nebūs nekad un apkopes būs salīdzinoši vienkārsas, kā arī mazais svars ļaus to moci noslīcināt pašā dziļākajā meža purvā, un pēc tam pašrocīgi izvilkt laukā. Es domāju, ka ir ok variants priekš iesācēja.
Nu jau tā bilde gaišāka paliek.
Bēc būtības galvenais lai viegli ratā ceļas un kādi 20 km pa grunteni nav problēmas maukt.Tipa lai max atrums nav 70km/h.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
12 May 2016, 23:17:33 sweex73 rakstīja:
12 May 2016, 21:54:28 Archy96 rakstīja:
12 May 2016, 18:00:48 sweex73 rakstīja:
12 May 2016, 05:16:45 sweex73 rakstīja:
Sveiki ko varat teikt par kawasaki kdx 250 2t? Kādas jaudas un ar ko viņu vispār var salīdzināt?
Nu tiešām neviens neko nezina?
Tas pēc būtības ir mūsdienu EXC250, TE250, Beta250 utt. divtaktu sporta enduro agrīnā versija. Protams, snieguma ziņā viņš atpaliks no iepriekš nosauktajiem, bet tas nenozīmē, ka to nevar ņemt, protams, izvērtējot tehnisko stāvokli. 2T dzinējs nozīmē , ka garlaicīgi nebūs nekad un apkopes būs salīdzinoši vienkārsas, kā arī mazais svars ļaus to moci noslīcināt pašā dziļākajā meža purvā, un pēc tam pašrocīgi izvilkt laukā. Es domāju, ka ir ok variants priekš iesācēja.
Nu jau tā bilde gaišāka paliek.
Bēc būtības galvenais lai viegli ratā ceļas un kādi 20 km pa grunteni nav problēmas maukt.Tipa lai max atrums nav 70km/h.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Tur jau tā lieta, it kā jau ir laukā no šrota kategorijas, bet neko jedzīgu tik un tā nevar dabūt. Labs un nenočakarēts hard - enduro patiesībā ir diezgan dārgs pasākums, tīri iegādes ziņā, jo parasti ir 2 varianti, vai nu miskaste pa lēto, vai arī mazlietots pa dārgo.
Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku
13 May 2016, 00:04:29 Archy96 rakstīja:
Tur jau tā lieta, it kā jau ir laukā no šrota kategorijas, bet neko jedzīgu tik un tā nevar dabūt. Labs un nenočakarēts hard - enduro patiesībā ir diezgan dārgs pasākums, tīri iegādes ziņā, jo parasti ir 2 varianti, vai nu miskaste pa lēto, vai arī mazlietots pa dārgo.
Zelta vārdi. Es ar 3,5k budžetu ilgi meklēju kaut ko sakarīgu. Finālā atradu, bet tāpat vēl nepilnu štuku būšu iemetis...
Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku
14 May 2016, 01:20:11 Bagars rakstīja:
13 May 2016, 18:35:03 barons13 rakstīja:
13 May 2016, 00:04:29 Archy96 rakstīja:
Tur jau tā lieta, it kā jau ir laukā no šrota kategorijas, bet neko jedzīgu tik un tā nevar dabūt. Labs un nenočakarēts hard - enduro patiesībā ir diezgan dārgs pasākums, tīri iegādes ziņā, jo parasti ir 2 varianti, vai nu miskaste pa lēto, vai arī mazlietots pa dārgo.
Zelta vārdi. Es ar 3,5k budžetu ilgi meklēju kaut ko sakarīgu. Finālā atradu, bet tāpat vēl nepilnu štuku būšu iemetis...
Vai ta endūrists tev lamatu notirgoja, vai, tomēr, pēc paša iniciatīvas iemeti..?
Pēc savas iniciatīvas, lai moci legalizētu. Dokumentu sakārtošana un trūkstošo detaļu čupa bija padārgs prieks. Mocis kā tāds, protams, bija lieliskā stāvoklī, bet šis tikai pierāda, ka normāli, legāli hard enduro tāpat sākas no 4K uz augšu
Turpinājums meklējumiem. Saulainajās dienās tika izbraukts ar yz250 2t, mocis kā bulta, tikai vaig turēties kārtīgi, lai pašu pa gaisu neaizmet. Tika arī pārbaudīts 250r mežā, pavisam savādaks kā yz250 un kaifu galu galā arī nenoķēru. Finanses, budžets galīgi neļauj iepirkt mazlietotu exc250/300, tāpēc jāskatās uz krosiniekiem. Kā šiem zvēriem ir ar apkopi, ja mežā dīcina regulāri? Lasot un paintresējoties, viedokļi dažādi, viens saka motoru jauksi un mainīsi 2 reizes gadā, otrs saka skāde nekāda - brauc tikai, skaties filtru, maini eļļu un problēmu nebūs.
[ Šo ziņu laboja kapletajs, 14 May 2016, 12:57:37 ]
----------------- Don't ask to ride my bike, I won't ask to ride your wife.
14 May 2016, 12:56:08 kapletajs rakstīja:
viens saka motoru jauksi un mainīsi 2 reizes gadā, otrs saka skāde nekāda - brauc tikai, skaties filtru, maini eļļu un problēmu nebūs.
Ļauj minēt - tas pirmais brauc ar 4T, otrais ar 2T
Labāk aplaupi banku un nopērc jauno KTM/Husqvarna.
* jaunais vieglais 4T rāmis arī 300niekam
* jauns 2T motors ar normālu starteri (vecais nebija atjaunos 100 gadus)
* visāda maģiska elektronika - launch control, traction control (?), iespēja mainīt ignition map on-the-fly
Uttutml
Un 4T jauda un jaudas/svara attiecība insane. 350niekam/450 58zs/63zs.