Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Rotax
30. Apr 2016, 21:42#941

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Nezinu par matriāliem bet konstrukcija ir cita un kapitālais sanāks retāk līdz ar to nevar teikt ka dārgāk.

Offline

Archy96
30. Apr 2016, 21:49#942

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Apr 2016, 20:54:17 Rotax rakstīja:

30 Apr 2016, 20:40:43 xcio rakstīja:

30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?


Ka tu vari to pamatot?


Ar to, ka visiem viņiem iet tīrie krosaču motori tiesa gan jau deforsēti bet yamahai vienīgajai motors ir savādāks un tā šķiet, ka tā nav YZ450F kopija kas jau šogad diemžēl paradījas jaunajos 2016.gada WR450F modeļos.

Ir dzirdēts, ka tādā hārd režīmā WR450F varot nobraukt 12k km un sēņojot 15 - 20k km makisimums tik nez cik tas ir stundās.


Tās ir 300 stundas aptuveni.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
30. Apr 2016, 21:52#943

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Apr 2016, 21:42:32 Rotax rakstīja:
Nezinu par matriāliem bet konstrukcija ir cita un kapitālais sanāks retāk līdz ar to nevar teikt ka dārgāk.


Vienīgais ir tāds moments, ka visi tie mopēdi iekš LV ir jau stipri saguruši, un nebūs tā, ka nopirksi pa 2.5 eiro un brauksi tagad tās 300 stundas, visticamāk dabūsi drīz ielikt vēl 1.5 eiro.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

bufu
03. May 2016, 14:44#944

Kopš: 26. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 23

Braucu ar: husqvarna sm610

Kā ir pie mums ar detaļām vecajiem husabergiem (zem 2009 gada) ? Kā vispār viņi uzvedās? Konkrēti skatos uz fc 470.

[ Šo ziņu laboja bufu, 03 May 2016, 14:45:07 ]

Offline

envy
03. May 2016, 14:59#945

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

pie mums ir internets.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
03. May 2016, 15:24#946

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 May 2016, 14:44:50 bufu rakstīja:
Kā ir pie mums ar detaļām vecajiem husabergiem (zem 2009 gada) ? Kā vispār viņi uzvedās? Konkrēti skatos uz fc 470.


Nevajag viņu pirkt, nevajag!

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
03. May 2016, 15:26#947

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


03 May 2016, 14:44:50 bufu rakstīja:
Kā ir pie mums ar detaļām vecajiem husabergiem (zem 2009 gada) ? Kā vispār viņi uzvedās? Konkrēti skatos uz fc 470.


imho eksotika,

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Negantelis
03. May 2016, 15:26#948

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


30 Apr 2016, 21:49:46 Archy96 rakstīja:

30 Apr 2016, 20:54:17 Rotax rakstīja:

30 Apr 2016, 20:40:43 xcio rakstīja:

30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?


Ka tu vari to pamatot?


Ar to, ka visiem viņiem iet tīrie krosaču motori tiesa gan jau deforsēti bet yamahai vienīgajai motors ir savādāks un tā šķiet, ka tā nav YZ450F kopija kas jau šogad diemžēl paradījas jaunajos 2016.gada WR450F modeļos.

Ir dzirdēts, ka tādā hārd režīmā WR450F varot nobraukt 12k km un sēņojot 15 - 20k km makisimums tik nez cik tas ir stundās.


Tās ir 300 stundas aptuveni.


Ja tiešām viņš iet tik ilgi tad es ņemu un būvēju no viņa rallijnieku. Ir kāds kuram ir reālā pieredze? Un cik īsti zs viņam ir. Braucot likās ka iet labāk par rmx450

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
03. May 2016, 15:41#949

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 May 2016, 15:26:42 Negantelis rakstīja:

30 Apr 2016, 21:49:46 Archy96 rakstīja:

30 Apr 2016, 20:54:17 Rotax rakstīja:

30 Apr 2016, 20:40:43 xcio rakstīja:

30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?


Ka tu vari to pamatot?


Ar to, ka visiem viņiem iet tīrie krosaču motori tiesa gan jau deforsēti bet yamahai vienīgajai motors ir savādāks un tā šķiet, ka tā nav YZ450F kopija kas jau šogad diemžēl paradījas jaunajos 2016.gada WR450F modeļos.

Ir dzirdēts, ka tādā hārd režīmā WR450F varot nobraukt 12k km un sēņojot 15 - 20k km makisimums tik nez cik tas ir stundās.


Tās ir 300 stundas aptuveni.


Ja tiešām viņš iet tik ilgi tad es ņemu un būvēju no viņa rallijnieku. Ir kāds kuram ir reālā pieredze? Un cik īsti zs viņam ir. Braucot likās ka iet labāk par rmx450


Man vecais RMX 250 2T bija nogājis 11000km (250 stundas aptuveni) bez motora jaukšanas Tas gan laikam vairāk pateicoties tam, ka bija smagi deforsēts, pēc mana motora tūninga un braukšanas nodarbībām diezgan ātri "klemmi" norāva

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
03. May 2016, 15:47#950

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


03 May 2016, 15:26:42 Negantelis rakstīja:
Ja tiešām viņš iet tik ilgi tad es ņemu un būvēju no viņa rallijnieku. Ir kāds kuram ir reālā pieredze? Un cik īsti zs viņam ir. Braucot likās ka iet labāk par rmx450


Par esošo modeli ziņu vēl nav, bet iepriekšējais, kas nāca līdz 2015. gadam ur bulletproof.

Jauda tā pati, kas MX mocis, tikai jāuzliek truba, jāizņem distanceris no karburatora, jāsavieno viens vads. Vairāk info meklē Thumpertalk.com

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

MIGs
03. May 2016, 17:29#951

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


03 May 2016, 14:44:50 bufu rakstīja:
Kā ir pie mums ar detaļām vecajiem husabergiem (zem 2009 gada) ? Kā vispār viņi uzvedās? Konkrēti skatos uz fc 470.

]
Husabergi tikai tie, kas ražoti jau zem KTM esot.
Paŗējeim detaļu vienkaŗši nav, jo nav kas tās ražotu. Brends ir N reizes pirkts un pārdots.
Konkrētais mocis ir jaudīgs, bet nu ar ļoti lielu vēlmi sadalīties reizinātājos.


-----------------

Offline

endurists
03. May 2016, 18:19#952

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


03 May 2016, 17:29:12 MIGs rakstīja:

03 May 2016, 14:44:50 bufu rakstīja:
Kā ir pie mums ar detaļām vecajiem husabergiem (zem 2009 gada) ? Kā vispār viņi uzvedās? Konkrēti skatos uz fc 470.

]
Husabergi tikai tie, kas ražoti jau zem KTM esot.
Paŗējeim detaļu vienkaŗši nav, jo nav kas tās ražotu. Brends ir N reizes pirkts un pārdots.
Konkrētais mocis ir jaudīgs, bet nu ar ļoti lielu vēlmi sadalīties reizinātājos.



Palabošu, brends tikai tika vienreiz pārdots KTMam un tas arī viss. KTM nopirka šos lai iegūtu 4taktu racing dzinēja tehnoloģiju. Un principā no Husaberga sākās KTM 450/520/525 ēra.

No kāda 2003.gada arī Husaberg motocikli tiek ražoti Austrijā un Zviedrijā palika sporta departaments. No 2009.gada ņemams.

Un vecos līdz 1995/6.gadam neiesaka, jo tiek nav eļļas pumpja vispār vārstu piedziņas mehānisms tiek eļļots tikai tik cik ar sadales ķēdi uznes eļļu.

[ Šo ziņu laboja endurists, 03 May 2016, 20:11:44 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Negantelis
03. May 2016, 21:41#953

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 May 2016, 15:47:37 envy rakstīja:

03 May 2016, 15:26:42 Negantelis rakstīja:
Ja tiešām viņš iet tik ilgi tad es ņemu un būvēju no viņa rallijnieku. Ir kāds kuram ir reālā pieredze? Un cik īsti zs viņam ir. Braucot likās ka iet labāk par rmx450


Par esošo modeli ziņu vēl nav, bet iepriekšējais, kas nāca līdz 2015. gadam ur bulletproof.

Jauda tā pati, kas MX mocis, tikai jāuzliek truba, jāizņem distanceris no karburatora, jāsavieno viens vads. Vairāk info meklē Thumpertalk.com


Marokā,tālajā galā tuksnesī satikām vienu izbijušu dakāristu kurš kapāja ar wr jau hvz cik gadus.Ar to.pašu sacensību.moci. Tas mani ieinteresēja. Vai tiem līdz 15 gadam ir titāna vārsti vai tērauda un ja titāna vai vajadzētu viņus nomainīt pret parastajiem. Un kurš var pateikt cik tad HP viņam ir?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

endurists
03. May 2016, 21:58#954

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Fāteram bija 2001.gada 426WRF, pirmais gads ar titāna vārstiem. Nopirka moci ar teorētiskām 50 stundām, četros gados uzbrauca vēl 200 stundas pa virsu un samainīja pret advenčeri, cik zinu tad nākamajam īpašniekam vēl pēc hvz stundām izsķīda kārbā zobrats, bet vārstiem nekas netika darīts.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

envy
03. May 2016, 22:23#955

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


03 May 2016, 21:41:39 Negantelis rakstīja:

03 May 2016, 15:47:37 envy rakstīja:

03 May 2016, 15:26:42 Negantelis rakstīja:
Ja tiešām viņš iet tik ilgi tad es ņemu un būvēju no viņa rallijnieku. Ir kāds kuram ir reālā pieredze? Un cik īsti zs viņam ir. Braucot likās ka iet labāk par rmx450


Par esošo modeli ziņu vēl nav, bet iepriekšējais, kas nāca līdz 2015. gadam ur bulletproof.

Jauda tā pati, kas MX mocis, tikai jāuzliek truba, jāizņem distanceris no karburatora, jāsavieno viens vads. Vairāk info meklē Thumpertalk.com


Marokā,tālajā galā tuksnesī satikām vienu izbijušu dakāristu kurš kapāja ar wr jau hvz cik gadus.Ar to.pašu sacensību.moci. Tas mani ieinteresēja. Vai tiem līdz 15 gadam ir titāna vārsti vai tērauda un ja titāna vai vajadzētu viņus nomainīt pret parastajiem. Un kurš var pateikt cik tad HP viņam ir?

Standarta pieglušītais variants:


-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Rotax
03. May 2016, 23:08#956

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Latvijā jau laikam šādu jaunu nevar nopirkt.
http://www.suzukimotorcycles.com.au/range/off-r...e/specifications

Offline

Negantelis
04. May 2016, 00:16#957

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

par WR. nĒ NU 42 hp NAV NOPIETNI,nopietni.

Cerēju uz kādiem 55 jo pēc sajūtām gāja labāk par rmx450. Ar 42HP tur nekas nesanāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
04. May 2016, 00:17#958

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2016, 00:16:30 Negantelis rakstīja:
par WR. nĒ NU 42 hp NAV NOPIETNI,nopietni.

Cerēju uz kādiem 55 jo pēc sajūtām gāja labāk par rmx450. Ar 42HP tur nekas nesanāk.


Tas ir ierobežotais variants, zābak.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
04. May 2016, 08:06#959

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Negantais, Tev būtu jālasa arī nevis tikai jāpostē kā coooolam

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

sweex73
12. May 2016, 05:16#960

Kopš: 07. May 2016

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Sveiki ko varat teikt par kawasaki kdx 250 2t? Kādas jaudas un ar ko viņu vispār var salīdzināt?

Offline