Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Es domāju to, ka mācīties braukt ar piemārotāku enduro motociklu jebkurā gadījumā būs lietderīgāk nekā ar kaut ko mazāk piemērotu. Varu padalīties ar savu iesācēja pieredzi, kad sāku ar XT600, kurš nav nekāds sportiskais aparāts - it ka jau pabraukt varēja plus mīnus, bet lielā svara , sūdīgās piekares un ģeometrijas dēļ, vienkārši nav nekādas izaugsmes ar šādu ziloni braucot, pāc tam sekoja sporta 2T 250, kas bija kā diena pret nakti ar iepriekšējo, tikai nomainot moci arī braukt mācēšana būtiski uzlabojās, pēc tam sekoja jauns 300 2T, kas jau bija next level braukšanas kvalitates ziņā. Es ieteiktu sākt ar pašu piemērotāko jau pašā startā, tā ietaupīsi sev bezjēdzīgi iztērētu laiku.
Latvijā piedāvājums 250cc 4t ir ļoti šaurs,piedāvā tikai krosa versijas,bez dokumentiem. Dokumenti,protams, nav tā mirstamā vaina,bet lieku kašķi arī negribu meklēt,jo tomēr dzīvoju pilsētas nomalē.Kā arī 4t ir dārgāks gan uzturēšanā, gan sākuma cena. Es domāju, ka vaig vispirms izbraukt ar 2t un saprast,vai tas mopēds nebūs par ņipru un asu.
----------------- Don't ask to ride my bike, I won't ask to ride your wife.
Tas wr Valmierā ir antikvariāts no 2000-2001 gada, kickstart only. Turklāt ir liegums/sodi un papīri uz citu cilv utt.
"Tipa ļoti labā stāv., maz braukts "
Kkad ziemā bij uznākusi stulba doma kkādu vieglo kaplīti paķert.bet pārgāja pēc dažu "ideālā stāvoklī" esošu arī daudz svaigāku kapļu apskates
Un tam drz ar "esot kapi" , tā ziņoja tie kas bijuši skatīt.
22 Apr 2016, 20:53:01 KTM_EXC rakstīja:
Kādā vispār ir atšķirība no rmx450 no rmz450?
ja neskaita starteri, lampas, un ierobežoti apgriezieni neka rmz, un kas vēl?
Bagar, Tev pēdējā laikā izteikta nepatika pret skolotājiem
Būs jāpaskaita cik reižu šajā topikā ir uzdots šis pats jautājums, tajā pašā budžētā un izteiktas tās pašas atbildes
bet jāpiekrīt jau ir, socializēšanās mūsdienās aktuālāka kā grāmatu lasīšana
22 Apr 2016, 20:00:35 andrr rakstīja:
Tas wr Valmierā ir antikvariāts no 2000-2001 gada, kickstart only. Turklāt ir liegums/sodi un papīri uz citu cilv utt.
"Tipa ļoti labā stāv., maz braukts "
Kkad ziemā bij uznākusi stulba doma kkādu vieglo kaplīti ar pačekot.
Un tam drz ar "esot kapi" , tā ziņoja tie kas bijuši skatīt.
Visiem LV DRZ ir kapi: vai nu ir pašlaik, vai tikko bija. Jo tas, redz, esot "resursnieks"
Gantais, Spring, Masterblasters, IvoDRZ, Garders + vēl daži
Redzēju tikai 1 mopēdu, kas bija tiešām kā jauns.
Palabojiet, ja kļūdos...
Arī es Ķipa ļoti labā stāvoklī,maz braukto DRZ drīz būšu dabūjis līdz normālam stāvoklim - līdz labam,vel pāris vakari jāpavada garāžā
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.
A ko jūs brīnaties? Tak neviens neliks uz tirdziņu sterilu Drz pa 2-3k eur. Skaidrs ka būs pabraukts un nolietojies... Gribi sterilu...pārkrāmē...ieliec vēl 1,5k eur un pēc gada,diviem kad apniks likt rubli iekšā pārdosi tādu pa to pašu cenu ja vēl ne zemāku. Un nākamais atkal čīkstēs ko nopircis..
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?
Nezinu, kā ir salīdzinājumā ar citiem, bet WRs ir ļoti izturīgs, protams, ja viņu labi kopj, bet ja ir jaremontē, tad gan maku nāksies vērt vaļā plaši jo plaši, tieši motora remontu ziņā
30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?
30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?
Ka tu vari to pamatot?
Ar to, ka viens zobrats maksā 100 euro. Tātad - kalpo arī ilgāk
30 Apr 2016, 20:26:48 Rotax rakstīja:
Ja skatās uz mūsdienīgajiem hard enduro močiem vai tā ir tiesa, ka pie vienādas eksplutācijas WR450F motors dzīvo visilgāk pieņemsim ja salīdzina ar tiem pašiem RMX450Z, CRF450X, KLX450R, te 450 un exc 450?
Ka tu vari to pamatot?
Ar to, ka visiem viņiem iet tīrie krosaču motori tiesa gan jau deforsēti bet yamahai vienīgajai motors ir savādāks un tā šķiet, ka tā nav YZ450F kopija kas jau šogad diemžēl paradījas jaunajos 2016.gada WR450F modeļos.
Ir dzirdēts, ka tādā hārd režīmā WR450F varot nobraukt 12k km un sēņojot 15 - 20k km makisimums tik nez cik tas ir stundās.