Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
GirtsL | | Kopš: 09. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: BMW F800GS KTM 450EXC 15` Sixdays
|
21 Jul 2015, 19:23:48 zazzaa rakstīja:
21 Jul 2015, 10:11:18 GirtsL rakstīja:
Kāda ir galvanā atšķirība starp 2005-2007g. KTM 450EXC un 525EXC?
Vai tikai kubatūra un jauda?
Patīk gan hārd enduro gan arī gadās, ka vajag aizskriet kādu gabalu pa ceļu.
principa jaa no 2000 lidz 2007 vini visi ir ar minimalamm vizualam izmainam
Ko ietektu izvēlēties no šiem abiem, ja ir iesācēja pieredze? | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| kā iesācējs atskiribu ipasi nejutisi, skaties pec stavokla...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Jul 2015, 20:28:21 G
21 Jul 2015, 19
21 Jul 2015, 10:11:18 GirtsL rakstīja:
Patīk gan hārd enduro gan arī gadās, ka vajag aizskriet kādu
principa jaa no 2000 lidz 2007 vini visi ir ar minvizuala
Patiesībā no 2000 līdz 2007.gadam nomainas praktiski viss. Sākot ar rāmi, dakšu, amortizāciju, cdi, radiatori, karburatori, kloķenesu. Un utt. Jo jaunāks jo labāks, īsumā. Esmu mazliet iepazinies ar šo motociklu
Ko ietektu izvēlēties no šiem abiem, ja ir iesācēja pieredze?
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
|
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| nu šaubu nau tu tur esi vinus stipri daudz pajaucis man no malas vini visi tikai vizuali atšķiras
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
|
21 Jul 2015, 08:33:33 Negantelis rakstīja:
Sandi tu tagad prasi par KTM un uzticamību. Tas ir tā pat kā ja tu prasītu kas ir veselīgāks, šņabis vai viskijs.
..bet, manuprāt ja ir $$$$ tad jāņem 690 un var zāģēt gan pa ceļu neraudot ka motorstundas ātri satīsies, gan arī vidējā herdeniekā peldēties dubļos weekendos (skat. Archy hardenieku klasifikāciju )
| Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Tātad korekts salīdzinājums un salikšana pa plauktiem:
Hard Enduros
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Jul 2015, 01:23:28 strokis rakstīja:
25 Jul 2015, 23:48:16 Bagars rakstīja:
25 Jul 2015, 22:52:40 strokis rakstīja:
https://www.ss.lv/lv/transport/moto-transport/motorcycles/gas/
Par šo pastāsti. Un vispāŗīgi par 4t.
Uh, baigais ļeņins gari klabināt..
Konkrētais eksemplārs nav 2005. Varbūt brīfā tā teikts, bet ir 2003, max 2004
.. var salīdzināt ar drz400 kurš gan ir par 20kg smagāks , ... Reģistrējams.
Dzinējs ~70% drz.. Bet.. GG ražojums, ar šprici, 6 robi. Konkrētajam vājā vieta - starteris, bet nav mirstama kaite. lai piešķiltu ar kurbuli, jābūt īpašām spējām Arī pie eļļošanas mazliet jāpiestrādā.
Šim modelim starteris ir priekšā. No 2005 starteris ir virs gaņģenes, kā visiem. Tas arī ir labāks variants. Tad sākas tie paši dzinēji ar 450cc. Var salīdzināt ar drz bigbore.
Tagad mazliet ierēkšu par "stundinieku" un "resursnieku" apdziedātājiem. Lai gan dzinējs ir praktiski vienāds ar DRZ (virzulis, cilindrs, galva, kloķene, sajūgs, eļļošana, dzesēšana. Atšķiras 6 robi GG, 5 robi DRZ) tad šis ir "stundinieks", jo eļļa jāmaina 2x biežāk nekā DRZ "resursniekam", tāpēc ka... iekš drz jālej 2litri, bet šitajā tikai 1 litrs!
Ups, sajūga vadība hidrauliska. Darbojas izcili!
Vislabākie GG4t motori sākas no 2009.g un beidzas 2010. Tiem ir cita šprice un vadība.
Hadene: priekšā visādi regulējama Marzocchi Shiver 45mm, armētas bremžu šlaukas, AJP un Nissin bremžmašīnas, Nissin un Brembo supporti, AJP riteņu rumbas. Ohlins pilna regulējuma amis utt.. un daudz citu ļoti vērtīgu sīkumu (drz pienes ūdeni)
Unikālās daļas: dažas plastmasas, nesošais rāmis, pakaļdakša, dažas dzinēja daļas, t sk. mot.zobrats, elektrība (ļoti daudz der no dažādiem Ducati) Principā visu var dabūt LV, tikai jāzin kur un ko meklēt, t.i. no kā der.
Ar 2012,g 4t ir ar Yamaha WR dzinējiem
Hadenes visiem praktiski vienādas, bet par 2t ir atsevišķs stāsts. Manuprāt tie ir vieni no labākajiem 2t. Katrā ziņā tie nav īpaši mainījušies jau no pirmsrevolūcijas laikiem. un spāņi k-ko sajēdz no 2t.
Saguru... mani gaida alus,, sorrī
konkrētais mopēds bildēs izskatās visnotaļ labi. ja no startera lec labi un eļļas spiediens ir normālā ģīmī, vajadzētu būt ok. bet ja pārdevējs būs "uzlabojis" eļļas spiedienu ar biezāku eļļu, tad šamais ir reāli atskaldāms.
jūzerim drivervw ir šitāds. Uzklabini viņam
Tas takā būtu skaidrs ella jamaina biežāk. Bet kā 4t stundiniekam ir šim un tai pašai jamahai wr400 ar pašu motora resursu? Piemēram 2t virzuļi iet kā maize.A kā ir 4t?
Es nesaprotu, no kurienes ir šitās basņas par 2T virzuļiem??? Jūs viņus pusdienās ēdat? Es savam drapakam virzuli nomainīju pie 70 motorstundām/ 3000km/9 mēnešu regulāras gāzēšanas, un tas joprojām izskatījās braucams, varēja arī nemainīt. Daži brauc visas 100 stundas.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 Jul 2015, 17:16:39 strokis rakstīja:
Vēl viens jautājums kā atšķiras izmaksas uzturēšanā 2tun 4t ? Pieņemums ka abi Stundinieki.
Vienam ar karti, bet otram skaidrā naudā!
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
26 Jul 2015, 18:24:52 endurists rakstīja:
26 Jul 2015, 17:16:39 strokis rakstīja:
Vēl viens jautājums kā atšķiras izmaksas uzturēšanā 2tun 4t ? Pieņemums ka abi Stundinieki.
Vienam ar karti, bet otram skaidrā naudā!
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
MotoV | | Kopš: 16. Jun 2015
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
|
21 Jul 2015, 12:47:55 MIGs rakstīja:
21 Jul 2015, 07:15:27 Sandis_ur rakstīja:
Bet kuri no šiem tomēr uzticamāki-izturīgāki? 625 640 vai enduro R 690
Cik jocīgs tu esi ?!
Vēl paņem un pieliec klāt kādu 70. gadu modeli un tad prasi salīdiznāt.
Kaut vai datasheetus salīdizni tiem močiem.
Viss vienkārši - lielāks cipars, jaunāks modelis, vairāk zirgi, modernāks, labāk aprīkots utt.
Pirmajiem diviem visticamāk atšķirsies karburatori(FDellorto pret Mikuni jaunākam un 690 ir Keihin šprice).
690. NAV kurbuļa - ir tikai starteris. Reāli ta snav nekas tāds traks.
625 un 640, starteri skaitās samērā liela sāpe, jo nemācētāji tos nobeidz. Lai gan prātīgiem braucējiem parasti tā nav sāpe. Līdzīgi ir ar starter abendiksu.
625/640 ir 5 ātrumu ātrumkārba. 690 ir sešu ātrumu ātrumkārba.
690. arī svars ir mazāks. Pirms 690 arī bija six day modelis, ka sbija vieglāks, bet tam cik amtinos šis tas bija noņemts(Pasažiera kāpšļi, starteris - varbūt kļūdos ?!).
Detaļu cena pē cmana spieredzes 690 ir vismaz 1/2 no iepriekšējo modeļu detaļu cenām.
690. Spoguļi foršāki un lētāki, pavarotņiki foršāki un lētāki. Piedziņas ķēde pareizajā pusē.
Stopsignālam lampiņa sneizdeg, jo ir diožnieks - iepriekšējiem orģināla'svar nākties diezgan bieži mainīt(vibrācija).
Priekšējā gaisam - 690 viņa ir ritīgi laba !(te es gan par 690SM un 690 Duke varu teikt no pieredzes, bet lampa atšķira sminimāli)_.
Un visādi citādi 690. ir uzticamāks par iepriekšējiem LC4 modeļiem - atsevišķi gadījumi neskaitās.
Nu jā un cipars parasti tiem 690. ir teju vai divas reizes lielāks.
Izbrauc ar abiem un sapratīsi atšķirību.
Ktm 690 maksā kosmosu drīzāk vajag salīdzināt XR650R un LC4 maksā viņi praktiski vienādi bet XR650R ir 20kg vieglāks un viņam ir vairāk zirgu pieļauju ka arī cenas detaļām ir pieklājīgākas.
https://www.youtube.com/watch?v=Tdh-phC8UDk
https://www.youtube.com/watch?v=LsqnQFb54V0
[ Šo ziņu laboja MotoV, 26 Jul 2015, 21:56:33 ] | Offline | | |
Sandis_ur | | Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
| Pēc ilgiem meklējumiem nonācu pie Ktm Enduro 690. Patika arī Wr450, tomēr virsroku ņēma praktiskais Latvietis..
Paldies visiem par piedāvājumiem, kā arī padomiem.[ Šo ziņu laboja Sandis_ur, 29 Jul 2015, 18:46:18 ]
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! | Offline | | |
designer | | Kopš: 22. Feb 2015
Ziņojumi: 25
Braucu ar: lauksamniecības tehniku & yzf 250
| Kāds var ko pastāstīt par šādu aparātu..wr 450? [ Šo ziņu laboja designer, 19 Sep 2015, 19:59:55 ] | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Kāds var
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Sveiciens visiem enduro cienītājiem
Galīgi neplānoti esmu ticis pie cita aparāta, 2013.gada Husaberg FE 501. šprice, 510cc, tikai elektrostarteris, CNC tiltiņi, polikarbonāta subrāmis. Pa lielam jau tas pats KTM 500 EXC, tikai ar citādu subrāmi, zilām plastikām un bez kickstartera. Pabraucis esmu tikai vienu dienu, a 3motorstundām un neko citu ka iet labi un liekas vieglāks kā iepriekšējie nevaru pateikt.
p.s. pēc nedēļas vai divām ies uz tirdziņu KTM 530 EXC-R, sakopts un par sakarīgu budžetu. Gaidu rezervāciju pieteikumus [ Šo ziņu laboja endurists, 12 Oct 2015, 10:44:17 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
JamaikaWR400 | | Kopš: 25. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar: WR 400, DR 125
|
12 Oct 2015, 10:38:02 endurists rakstīja:
Sveiciens visiem enduro cienītājiem
Galīgi neplānoti esmu ticis pie cita aparāta, 2013.gada Husaberg FE 501. šprice, 510cc, tikai elektrostarteris, CNC tiltiņi, polikarbonāta subrāmis. Pa lielam jau tas pats KTM 500 EXC, tikai ar citādu subrāmi, zilām plastikām un bez kickstartera. Pabraucis esmu tikai vienu dienu, a 3motorstundām un neko citu ka iet labi un liekas vieglāks kā iepriekšējie nevaru pateikt.
p.s. pēc nedēļas vai divām ies uz tirdziņu KTM 530 EXC-R, sakopts un par sakarīgu budžetu. Gaidu rezervāciju pieteikumus
Izskatās jau neslikti, kādā kategorijā ietilpst, ja reģistrēts? A neirobežots vai A2?[ Šo ziņu laboja JamaikaWR400, 12 Oct 2015, 20:46:05 ] | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
A2 — motocikli, kuru jauda nepārsniedz 35 kilovatus, jaudas attiecība pret svaru nepārsniedz 0,2 kilovatus uz kilogramu un kuri nav atvasināti no transportlīdzekļiem, kuru jauda ir vairāk nekā divas reizes lielāka;
Šim te moto ir 55-56 hp, kas atbilst 41kW. svars 112 kg, = 0,37kw/kg gandrīz divreiz vairāk kā A2 maksimāli pieļaujamā jaudas/masas attiecība.[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Oct 2015, 21:12:08 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Ja kādam ir vēlme pēc CSDD reģistrējama hard enduro, tad steidzami vēlos pārdot Husqvarna TE510 2006. gada. Pēkšņi savajadzējās naudu
cēēna 1900EUR
PM | Offline | | |
nicknac | | Kopš: 24. Jun 2015
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| with this gripy, found on ebay.de no problem!!!! | Offline | | |
fender | | Kopš: 24. Aug 2014
Ziņojumi: 101
Braucu ar: KTM EXC 300, Suzuki DR650
| Tikko kaimiņš nopirka endūriķi TM 530. Vispār neko par viņiem nezināju. Bija atbraucis pats pārstāvis baigi lielija, krutākais pasaulē u.t.t. Ko tauta saka??? | Offline | | |
aivarsk | | Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
01 Nov 2015, 19:32:39 fender rakstīja:
Tikko kaimiņš nopirka endūriķi TM 530. Vispār neko par viņiem nezināju. Bija atbraucis pats pārstāvis baigi lielija, krutākais pasaulē u.t.t. Ko tauta saka???
Par 4-takteriem nezinu,bet pats pedejos divus gadus kustinu 2003 gada krosa TM MX250 2-takteri. Mocis ir vienkāršs un kvalitatīvs, jau stokā labi nobruņots. Ohlins, lielais 270 mm bremžu disks, HGS, hidrosajūgs. Motors primitīvs kā "četrdesmitniekam", pateicīgs skrūvēšanai, bet jaudīgs un uzticams. Motors nav mainījies līdz pat 2013. | Offline | | |
|
|