Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
SemteX
09. Jul 2015, 06:26#841

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

vienam paziņam ir noklājušies 2 gabali WR400
abiem motoram klemme..varu paintresēties par wr detaļām ja kādam vajag kko!

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

Negantelis
09. Jul 2015, 09:00#842

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

rmx450 un klx450

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

MIGs
09. Jul 2015, 15:36#843

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


08 Jul 2015, 22:19:41 Sandis_ur rakstīja:
Tiešām ar husi ir tik slikti? Kādas vēl alternatīvas, lc4?

LC4 tikai no 690 (654cm3) 1. paaudzes sākot. Gadsimtu priekšā iepriekšējam modelim no jebkura skatu punkta.

-----------------

Offline

Sandis_ur
09. Jul 2015, 16:10#844

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


09 Jul 2015, 15:36:43 MIGs rakstīja:

08 Jul 2015, 22:19:41 Sandis_ur rakstīja:
Tiešām ar husi ir tik slikti? Kādas vēl alternatīvas, lc4?

LC4 tikai no 690 (654cm3) 1. paaudzes sākot. Gadsimtu priekšā iepriekšējam modelim no jebkura skatu punkta.


No kura gada tas būtu?

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Archy96
09. Jul 2015, 18:15#845

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Runājot par to pašu WR - varbūt kādam šis info noderēs. Pārlasot motoru atklājās, ka jāmaina pamatgultņi - izzvanīju visus Rīgas motoveikalus, neoriģinālos neviens nepiedāvā, ir tikai yamahas oriģinālie 83 eur x 2 gab. = 166 eur Tas gultnis ir tāds specifisks, ar ievirpotu kantīti fiksācijai, kā arī izmērs manā SKF katalogā nefigurē

Ar naivu cerību aizbraucu uz I un A gultņu bodi - jā, ir tāds uz vietas, tas pats ražotājs, tas pats kods, viss 1/1 - cena 31 eur




Tā lūk.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Jul 2015, 18:16:15 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Online

Mastersblasters
14. Jul 2015, 09:21#846

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Sveiki. Ja neskatās abu motociklu tehniskos parametrus Yamaha WR450F un DRZ 400, kurš no šiem būtu uzticamāks? Vai varu spriest pēc tā, ka WR ir salīdzinoši vairāk izspiests no dzinēja līdz ar to resurss mazāks? Es pats braucu ar DRZ, pagaidām man pietiek ikdienai, ideāls moto, bet tīri intereses pēc. Varbūt šajā "ielas legālajā" klasē ir vēl kāds interesants piedāvājums ar šāda veida moto arī no citām kompānijām?
Man uzticības vairāk japāņiem, bet kādu KTM vai Husi ar var ieteikt

[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 14 Jul 2015, 09:22:15 ]

Offline

Sandis_ur
20. Jul 2015, 21:59#847

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Kādas atškīrības ir starp LC4 625 un 640 92002-2006g) un kuru iesakiet labāk, vai arī Enduro R?


-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

MIGs
20. Jul 2015, 22:23#848

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Viss vienkārši - jo jaunāks, jo labāks.
Enduro R, gan jau, ka ir 690 ?!
Tas būs labāks un dārgāks.

-----------------

Offline

Sandis_ur
20. Jul 2015, 22:30#849

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


20 Jul 2015, 22:23:25 MIGs rakstīja:
Viss vienkārši - jo jaunāks, jo labāks.
Enduro R, gan jau, ka ir 690 ?!
Tas būs labāks un dārgāks.


Jā Enudro R 690, ir paris varianti kas liekas interesanti, gan 625 gan 640, dzive vel neesmu skatījis tuvakajas dienas došos lūkot, pa telefonu viss izkalusās lieliski tikko no vācijas, braucis mācītājs

Pirms tam gribēju saprast kam pievērst uzmanību un no kuriem gadiem/modeļiem labāk izvairīties un kurus labāk meklēt, naudu protams pārāk daudz tērēt arī negribas, galvenais lai pēc tam nav 2x vairāk jāiztērē

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Garders
20. Jul 2015, 23:09#850

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


20 Jul 2015, 22:30:15 Sandis_ur rakstīja:

20 Jul 2015, 22:23:25 MIGs rakstīja:
Viss vienkārši - jo jaunāks, jo labāks.
Enduro R, gan jau, ka ir 690 ?!
Tas būs labāks un dārgāks.


Jā Enudro R 690, ir paris varianti kas liekas interesanti, gan 625 gan 640, dzive vel neesmu skatījis tuvakajas dienas došos lūkot, pa telefonu viss izkalusās lieliski tikko no vācijas, braucis mācītājs

Pirms tam gribēju saprast kam pievērst uzmanību un no kuriem gadiem/modeļiem labāk izvairīties un kurus labāk meklēt, naudu protams pārāk daudz tērēt arī negribas, galvenais lai pēc tam nav 2x vairāk jāiztērē

var paņemt 2x lētāk un uzreiz itērēt 2x vairāk, tad zināsi kas vēderā . Ir ieteikums, ka lietots endūrs jāpērk izjaukts, savādāk jau neko nevar pateikt. Bet no otras puses pofig ko paņem, jāremontē visi, ja ne katru tad katru otro gadu, atvērsi motoru un kādus 500 - 800 ieliksi, tas tik un tā uz 50 braucieniem sanāk lētāk kā uz kino iet Jāpērk tas kuram krāsa labāka, vai kuram lukturs spilgtāks .

Offline

Sandis_ur
21. Jul 2015, 07:15#851

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


20 Jul 2015, 23:09:41 Garders rakstīja:

20 Jul 2015, 22:30:15 Sandis_ur rakstīja:

20 Jul 2015, 22:23:25 MIGs rakstīja:
Viss vienkārši - jo jaunāks, jo labāks.
Enduro R, gan jau, ka ir 690 ?!
Tas būs labāks un dārgāks.


Jā Enudro R 690, ir paris varianti kas liekas interesanti, gan 625 gan 640, dzive vel neesmu skatījis tuvakajas dienas došos lūkot, pa telefonu viss izkalusās lieliski tikko no vācijas, braucis mācītājs

Pirms tam gribēju saprast kam pievērst uzmanību un no kuriem gadiem/modeļiem labāk izvairīties un kurus labāk meklēt, naudu protams pārāk daudz tērēt arī negribas, galvenais lai pēc tam nav 2x vairāk jāiztērē

var paņemt 2x lētāk un uzreiz itērēt 2x vairāk, tad zināsi kas vēderā . Ir ieteikums, ka lietots endūrs jāpērk izjaukts, savādāk jau neko nevar pateikt. Bet no otras puses pofig ko paņem, jāremontē visi, ja ne katru tad katru otro gadu, atvērsi motoru un kādus 500 - 800 ieliksi, tas tik un tā uz 50 braucieniem sanāk lētāk kā uz kino iet Jāpērk tas kuram krāsa labāka, vai kuram lukturs spilgtāks .


Bet kuri no šiem tomēr uzticamāki-izturīgāki? 625 640 vai enduro R 690

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Negantelis
21. Jul 2015, 08:33#852

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Jul 2015, 07:15:27 Sandis_ur rakstīja:

20 Jul 2015, 23:09:41 Garders rakstīja:

20 Jul 2015, 22:30:15 Sandis_ur rakstīja:

20 Jul 2015, 22:23:25 MIGs rakstīja:
Viss vienkārši - jo jaunāks, jo labāks.
Enduro R, gan jau, ka ir 690 ?!
Tas būs labāks un dārgāks.


Jā Enudro R 690, ir paris varianti kas liekas interesanti, gan 625 gan 640, dzive vel neesmu skatījis tuvakajas dienas došos lūkot, pa telefonu viss izkalusās lieliski tikko no vācijas, braucis mācītājs

Pirms tam gribēju saprast kam pievērst uzmanību un no kuriem gadiem/modeļiem labāk izvairīties un kurus labāk meklēt, naudu protams pārāk daudz tērēt arī negribas, galvenais lai pēc tam nav 2x vairāk jāiztērē

var paņemt 2x lētāk un uzreiz itērēt 2x vairāk, tad zināsi kas vēderā . Ir ieteikums, ka lietots endūrs jāpērk izjaukts, savādāk jau neko nevar pateikt. Bet no otras puses pofig ko paņem, jāremontē visi, ja ne katru tad katru otro gadu, atvērsi motoru un kādus 500 - 800 ieliksi, tas tik un tā uz 50 braucieniem sanāk lētāk kā uz kino iet Jāpērk tas kuram krāsa labāka, vai kuram lukturs spilgtāks .


Bet kuri no šiem tomēr uzticamāki-izturīgāki? 625 640 vai enduro R 690



Sandi tu tagad prasi par KTM un uzticamību. Tas ir tā pat kā ja tu prasītu kas ir veselīgāks, šņabis vai viskijs.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

karlsons
21. Jul 2015, 09:00#853

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

ko tu ieguusi nopeerkot 690? imho taads pat klucis kaa 990

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kinigadners
21. Jul 2015, 09:16#854

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


21 Jul 2015, 09:00:37 karlsons rakstīja:
ko tu ieguusi nopeerkot 690? imho taads pat klucis kaa 990
Tikai 140 kilogramus viegls

Offline

Archy96
21. Jul 2015, 09:17#855

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Jul 2015, 09:00:37 karlsons rakstīja:
ko tu ieguusi nopeerkot 690? imho taads pat klucis kaa 990


Nu nu, svara atšķirība tur ir diezgan pamatīga.

Izvēloties hard enduro moci būtu jāsāk pamatā ar to, ka jāizdomā, cik tieši lielā hārdcorā tu taisies braukt, un cik nopietni šai lietai pieiet.


1) Vienkārši vizināties pa mežu un gruntenēm bez īpaša saspringuma - derēs visi Dominātori, DR, Āfrikas, Adventūres , XT yamahas un tamlīdzīgi zvēri.

2) maukt jau stipri sportiskāk, purviņi, grāvīši, smilšu karjeri, meži, lielāki vai mazāki šķēršļi - tur jau vajadzēs sportiskāku aparātu, kādu EXC525, DRZ400, RMX450, pamatā aparāti, kuru svars nepārsniedz savus 120 - 140kg, ne vairāk, savādāk šī nodarbe kļūs fiziski grūta un neparocīga.

3) Maukt pilnīgā hārdcorā - purvos līzd ausīm, cauri pilnīgi aizaugušiem mežiem, grāvjiem, izcirtumiem, lekt pāri guļošiem baļķiem, lidot lielā ātrumā pa stigām un pampakiem (vajag labu piekari), iebraukt kādā krosa / enduro trasē, piedalīties sacensībās amatieru/pro līmenī, ķert adrenalīnu spaiņiem, regulāri braukt uz traumpunktu, ārstēt zilumus, sasitumus, sastiepumus utt. - tikai un vienīgi sporta enduro - visi 300 kubu divtakteri, četrtaktu 250, 350, 450 aparāti, principā visa tā tehnika, ar kuru brauc enduro sacensībās, atliek tikai pašam izēlēties savu variantu.





-----------------
BevelGear Individual Solutions

Online

karlsons
21. Jul 2015, 09:21#856

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

nu labi, ne viens ne otras nav hards

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

GirtsL
21. Jul 2015, 10:11#857

Kopš: 09. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: BMW F800GS KTM 450EXC 15` Sixdays

Kāda ir galvanā atšķirība starp 2005-2007g. KTM 450EXC un 525EXC?
Vai tikai kubatūra un jauda?
Patīk gan hārd enduro gan arī gadās, ka vajag aizskriet kādu gabalu pa ceļu.

Offline

MIGs
21. Jul 2015, 12:47#858

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


21 Jul 2015, 07:15:27 Sandis_ur rakstīja:
Bet kuri no šiem tomēr uzticamāki-izturīgāki? 625 640 vai enduro R 690

Cik jocīgs tu esi ?!
Vēl paņem un pieliec klāt kādu 70. gadu modeli un tad prasi salīdiznāt.

Kaut vai datasheetus salīdizni tiem močiem.
Viss vienkārši - lielāks cipars, jaunāks modelis, vairāk zirgi, modernāks, labāk aprīkots utt.

Pirmajiem diviem visticamāk atšķirsies karburatori(FDellorto pret Mikuni jaunākam un 690 ir Keihin šprice).

690. NAV kurbuļa - ir tikai starteris. Reāli ta snav nekas tāds traks.
625 un 640, starteri skaitās samērā liela sāpe, jo nemācētāji tos nobeidz. Lai gan prātīgiem braucējiem parasti tā nav sāpe. Līdzīgi ir ar starter abendiksu.
625/640 ir 5 ātrumu ātrumkārba. 690 ir sešu ātrumu ātrumkārba.

690. arī svars ir mazāks. Pirms 690 arī bija six day modelis, ka sbija vieglāks, bet tam cik amtinos šis tas bija noņemts(Pasažiera kāpšļi, starteris - varbūt kļūdos ?!).

Detaļu cena pē cmana spieredzes 690 ir vismaz 1/2 no iepriekšējo modeļu detaļu cenām.

690. Spoguļi foršāki un lētāki, pavarotņiki foršāki un lētāki. Piedziņas ķēde pareizajā pusē.
Stopsignālam lampiņa sneizdeg, jo ir diožnieks - iepriekšējiem orģināla'svar nākties diezgan bieži mainīt(vibrācija).
Priekšējā gaisam - 690 viņa ir ritīgi laba !(te es gan par 690SM un 690 Duke varu teikt no pieredzes, bet lampa atšķira sminimāli)_.

Un visādi citādi 690. ir uzticamāks par iepriekšējiem LC4 modeļiem - atsevišķi gadījumi neskaitās.

Nu jā un cipars parasti tiem 690. ir teju vai divas reizes lielāks.
Izbrauc ar abiem un sapratīsi atšķirību.


-----------------

Offline

zazzaa
21. Jul 2015, 19:23#859

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


21 Jul 2015, 10:11:18 GirtsL rakstīja:
Kāda ir galvanā atšķirība starp 2005-2007g. KTM 450EXC un 525EXC?
Vai tikai kubatūra un jauda?
Patīk gan hārd enduro gan arī gadās, ka vajag aizskriet kādu gabalu pa ceļu.

principa jaa no 2000 lidz 2007 vini visi ir ar minimalamm vizualam izmainam

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Sandis_ur
21. Jul 2015, 19:50#860

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Ja kādreiz gribu izbraukt pa mototrasi, varbūt kādu lecienu uztaisīt tad cik saprotu Adventure R vai Lc4 nederēs

Tad tik atliek te510, exc vai Wr, kuri vispār nav piedāvājumā.

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline