Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
riils
19. Jun 2015, 00:24#781

Kopš: 12. Jul 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību


18 Jun 2015, 08:46:52 Aigors rakstīja:

Tieši šajos 50 cc arī ir starpība:

EXC300 / EXC250

Torque: 43 @ 6842 / 17 @ 8900
Hoprsepower: 58 @ 7842 / 37 @ 12200

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147090.html

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147089.html


12000rpm 250cc 2takterim? Comon!

Un griezes moments sūda 17 Ņūtoni (vai mārciņas-pēdas) un mazāk kā puse no 300EXC - no way, tie dati nav pareizi.

-----------------
Mixin' Gas & Haulin' Ass

Offline

Archy96
19. Jun 2015, 00:47#782

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jun 2015, 00:24:53 riils rakstīja:

18 Jun 2015, 08:46:52 Aigors rakstīja:

Tieši šajos 50 cc arī ir starpība:

EXC300 / EXC250

Torque: 43 @ 6842 / 17 @ 8900
Hoprsepower: 58 @ 7842 / 37 @ 12200

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147090.html

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147089.html


12000rpm 250cc 2takterim? Comon!

Un griezes moments sūda 17 Ņūtoni (vai mārciņas-pēdas) un mazāk kā puse no 300EXC - no way, tie dati nav pareizi.


Jā, tie dati nav pareizi.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

-tihijs-
19. Jun 2015, 07:23#783

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm


19 Jun 2015, 00:23:56 oskars87 rakstīja:

18 Jun 2015, 23:54:27 MotoV rakstīja:
Varbūt ir kādi enduro resursnieki sākot no 250cc uz augšu ar tiem krosa močiem tiešām nav sanācis braukt arī biežā apkope un izmaksas pārāk neliek priecāties. Mani mērķi ir kādreiz pārbraukt pa mežu un gāzēt pa grunts, smilšu ceļiem.

Ja tavs mērķis ir gāzēt pa grunti, smilšu ceļiem un tikai kādreiz pabraukt pa mežu tad tev nevajag Hard enduro, bet lielāku enduro kurš nav stundu motors.
lc4, drz400, tenere, ja budžets mazāks, var meklet honda xr400/600 vai dr650
lc un tt tie visi ir salīdzinoši smagi moči,ja cilveks tikai sāk viņam taipašā mežā vai smiltī bus nereāli ar to lc4,bet nu ja izmocīs un iemācīsies no starta ar smago ta pēctam kaukāds vienalga kāds 4t vai 2t kross 250/450 dejos vnk zem viņa
apkopes ir apkopes viņas būs jebkuram mocim,nav tada moča uz kura uzlec un tik jāj gadiem neko nedarot krosam vairāk bet tāpēc arī viņi ir vieglāki un krietni asāki par enduro

Offline

karlsons
19. Jun 2015, 11:09#784

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

govs > mazaka govs > hardinieks > 2t

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MotoV
19. Jun 2015, 12:50#785

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Cik painteresējos vieglākais resursnieks laikam būs honda xr400r ar 121kg svaru pēc tam nāk suzuki drz kurš ir par 11kg smagāks jeb sver viņš 132kg, un apmēram vienā svarā ar drz400s ir XR600R, dr650 un lc4 jau būs ievērojami smagāki par šiem močiem.
Visvairāk pagaidām acis krīt uz XR400R un DRZ400

DRZ laikam esot dārgāks kaut gan ss.lv tirgojās viena honda XR400R par astranomisku cenu
Cik palasiju info par abiem aparātiem tad abi ir ļoti izturīgi praktiski jānomaina tikai eļļa un filtrs un ilgi var braukt jo resurss abiem ir ļoti liels.

Varbūt kāds no biedriem ir braucis uz abiem no šiem minētajiem močiem un var izteikt savu viedokli.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 19 Jun 2015, 12:52:09 ]

Offline

UDT
19. Jun 2015, 13:08#786

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


19 Jun 2015, 12:50:34 MotoV rakstīja:
Cik painteresējos vieglākais resursnieks laikam būs honda xr400r ar 121kg svaru pēc tam nāk suzuki drz kurš ir par 11kg smagāks jeb sver viņš 132kg, un apmēram vienā svarā ar drz400s ir XR600R, dr650 un lc4 jau būs ievērojami smagāki par šiem močiem.
Visvairāk pagaidām acis krīt uz XR400R un DRZ400

DRZ laikam esot dārgāks kaut gan ss.lv tirgojās viena honda XR400R par astranomisku cenu
Cik palasiju info par abiem aparātiem tad abi ir ļoti izturīgi praktiski jānomaina tikai eļļa un filtrs un ilgi var braukt jo resurss abiem ir ļoti liels.

Varbūt kāds no biedriem ir braucis uz abiem no šiem minētajiem močiem un var izteikt savu viedokli.




Ar DRZ es esmu braucis man šķita ka viņš neiet, resp - nav jaudas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

MotoV
19. Jun 2015, 14:33#787

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Un kā ir ar tiem XR400R/XR600R salīdzinājumā ar DRZ400S, cik palsīju tad tie XR tiek uzskatīti par traktoriem.... ? Varbūt atrodās kāds XR ipašnieks kurš var pastāstīt kaut ko par Honda XR250/XR400R/XR600R.

Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?

[ Šo ziņu laboja MotoV, 19 Jun 2015, 15:04:33 ]

Offline

oskars87
19. Jun 2015, 14:42#788

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure


19 Jun 2015, 14:33:05 MotoV rakstīja:
Un kā ir ar tiem XR400R/XR600R salīdzinājumā ar DRZ400S, cik palsīju tad tie XR tiek uzskatīti par traktoriem.... ? Varbūt atrodās kāds XR ipašnieks kurš var pastāstīt kaut ko par Honda XR400R/XR600R.

Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?

Lietotājam andzh bija xr400 prasi viņam kas un kā. cik atceros viņš jau baigi slavēja viņu.

Offline

karlsons
19. Jun 2015, 15:54#789

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Nja arii iedomaajos, ka labaak pacientam izveeleties etalona atbalstiishanu... Jo VISI mo prasa naudu, it seviskji jau krosa un enduro....

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MotoV
19. Jun 2015, 16:48#790

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība jo ja padomā cik bieži ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt. Pieņemsim DRZ motora resurss ir ap 50 000 km, hondām xr, yamaha ttr domājams ir kaut kas līdzīgs. Lai nobrauktu tos 50 000 km padomājam cik reizes tas motors tam krosiniekam ir jāpārjauc un jāsaliek un pats galvenais cik ir jāiztērē.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 19 Jun 2015, 16:49:38 ]

Offline

envy
19. Jun 2015, 17:11#791

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

diksusija ir aizgājusi sviestā

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

oskars87
19. Jun 2015, 17:28#792

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

KTM tak ari tagad ražo elektro exc. tik nezinu cik ilgi iet bez uzlades. biju uz vienu endurokrosa gonku Beļģija un viens tāds pat tika fināla.

Offline

viesic
19. Jun 2015, 17:31#793

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600


Cik saprotu tad XR mīnuss ir tas ka nav elektro startera bet kā ir ar jaudu ja salīdzina ar to pašu DRZ400S ?

Ja nemāk pareizi piekurbulēt xr600, tad tas mopēds būs pamatīgs pain in the ass atceros, kā pats mocījos sākumā, kamēr iemācījos
Par jaudas trūkumu lai vizinātos pa meža takām, grantenēm, etc es toč nesūdzos. Var jau būt, ka ir kāds ar 'balls of steel', kas spēj ar to mopēdu pilnā ručkā braukt pa mežu un teikt, ka nehuja neiet

Offline

Teiksmaqq
19. Jun 2015, 18:18#794

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība
Nav tā atšķirība tik mega-pega. Krosinieki un hārdinieki ir vairak forsēti par prastajiem, resp. no plānāka/vieglāka bleķa ir iespējams noņemt to pašu jaudu, ko no smagā bleķinieka. Ja braucējs negriezīs rokturi līdz galam kā profesionālis mx1 gonkā, tad arī, piemēram, rekomendētā 80mh virzuļa maiņa mierīgi pārvēršas par rekomendēto 300mh virzuļa maiņu. Protams, ka kopsummā tik un tā ir dārgāk kā smagais resursnieks, bet pilnīgi noteikti tas nav 2x vai 3x dārgāk, tomēr paliek iespēja atraut līdz galam, savukār resursniekam gals varētu iestāties krietni, krietni ātrāk, kā gribētos, īpaši jau, ja aparāts ir 4t zem 500cc

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Archy96
19. Jun 2015, 19:18#795

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība jo ja padomā cik bieži ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt. Pieņemsim DRZ motora resurss ir ap 50 000 km, hondām xr, yamaha ttr domājams ir kaut kas līdzīgs. Lai nobrauktu tos 50 000 km padomājam cik reizes tas motors tam krosiniekam ir jāpārjauc un jāsaliek un pats galvenais cik ir jāiztērē.

Pats vispār saproti, ko raksti??? 50 000km pa mežu, tu taisies ar viņu vizināties, jeb braukt apkārt pasaulei???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Ex
19. Jun 2015, 19:28#796

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


19 Jun 2015, 18:18:11 Teiksmaqq rakstīja:

19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība
Nav tā atšķirība tik mega-pega. Krosinieki un hārdinieki ir vairak forsēti par prastajiem, resp. no plānāka/vieglāka bleķa ir iespējams noņemt to pašu jaudu, ko no smagā bleķinieka. Ja braucējs negriezīs rokturi līdz galam kā profesionālis mx1 gonkā, tad arī, piemēram, rekomendētā 80mh virzuļa maiņa mierīgi pārvēršas par rekomendēto 300mh virzuļa maiņu. Protams, ka kopsummā tik un tā ir dārgāk kā smagais resursnieks, bet pilnīgi noteikti tas nav 2x vai 3x dārgāk, tomēr paliek iespēja atraut līdz galam, savukār resursniekam gals varētu iestāties krietni, krietni ātrāk, kā gribētos, īpaši jau, ja aparāts ir 4t zem 500cc


Beidzot domā par stundinieku? Es kā reize savējo uz tirdziņu gatavoju

Offline

Teiksmaqq
19. Jun 2015, 19:33#797

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


19 Jun 2015, 19:28:58 Ex rakstīja:
Beidzot domā par stundinieku? Es kā reize savējo uz tirdziņu gatavoju
Ā, nē, šito pasu vel nevaru atgriezt līdz galam

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

karlsons
19. Jun 2015, 22:53#798

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība jo ja padomā cik bieži ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt. Pieņemsim DRZ motora resurss ir ap 50 000 km, hondām xr, yamaha ttr domājams ir kaut kas līdzīgs. Lai nobrauktu tos 50 000 km padomājam cik reizes tas motors tam krosiniekam ir jāpārjauc un jāsaliek un pats galvenais cik ir jāiztērē.


Ar tiem mironjiem tu vari braukt ilgi un dikti, bet ar normaalu 450 krosachu vai enduru tev funfactor atnaak kroetņi aateaak un smaidds uz lsejas paraadaas aatraak....

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

endurists
19. Jun 2015, 23:10#799

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


19 Jun 2015, 16:48:24 MotoV rakstīja:
Bet starp stundu un resursa motoru tomēr ir liela atšķirība jo ja padomā cik bieži ir jāmaina tie virzuļi, gredzeni utt. Pieņemsim DRZ motora resurss ir ap 50 000 km, hondām xr, yamaha ttr domājams ir kaut kas līdzīgs. Lai nobrauktu tos 50 000 km padomājam cik reizes tas motors tam krosiniekam ir jāpārjauc un jāsaliek un pats galvenais cik ir jāiztērē.
resurss ir jebkam. Citam lielāks citam mazāks un

tas pats atkarīgs no simts citiem faktoriem. Domāju ka
nekādu dižu kompromisu nav, ja gribi braukt jestrāk skrūvē biežāk, ja skrūvēt gribi nedaudz mazāk brauc ar vecajiem xt tr xr kle lc4. Vispār nesaprotu pēdējo lapu spriedelējumus un mocis ir domāts naudas konvertācijai adrenalīnā un priekā nevis taupīšanai.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

karlsons
19. Jun 2015, 23:14#800

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Peedejoais tieku,s ir citeeshanas veerc....

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline