Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
dzhanis | | Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
| Es braucu ar kx250 2t jau treso gadu. Nopirku, nobraucu sezonu un izdomaju, ka jasamaina klani. Ieprieksejais saimnieks teica, ka tik virzuli bija mainijis. wossner virzulis + klanis izmaksaa tiesi 200eur, parpreset klani + jauni visi gultni motora+blives skiet bija vel nepilni 150 klat.Darga kluda bija slikti saellots gaisa filtrs.Nezinaju ka pareizi ellot un izmantoju tik pusamo, pie tam ne parak daudz. Attiecigi nikasils pagalam. Izvelejos likt caulu nikasila vieta. + 150eur . Nobraucu sezonu un jutu, ka vairs nav kompresija tik laba ka sakuma.Samainiju wossneri pret jaunu wiseco ~100eur, blives izmantoju tas pasas noblivejot ar specialiem hermetikiem. Nacas tik slipet uz remontu +25eur Pamainiju ellu uz motul 710 un tagad esmu nobraucis vairak neka ar wossner virzuli. Kompresija joprojam ka jaunam
Ja kartigi ello un tira filtru, tad jebkurs dzinejs kalpos labi. Tas ta, no manas iesaceja pieredzes . | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
17 Jun 2015, 09:06:10 dzhanis rakstīja:
Es braucu ar kx250 2t jau treso gadu. Nopirku, nobraucu sezonu un izdomaju, ka jasamaina klani. Ieprieksejais saimnieks teica, ka tik virzuli bija mainijis. wossner virzulis + klanis izmaksaa tiesi 200eur, parpreset klani + jauni visi gultni motora+blives skiet bija vel nepilni 150 klat.Darga kluda bija slikti saellots gaisa filtrs.Nezinaju ka pareizi ellot un izmantoju tik pusamo, pie tam ne parak daudz. Attiecigi nikasils pagalam. Izvelejos likt caulu nikasila vieta. + 150eur . Nobraucu sezonu un jutu, ka vairs nav kompresija tik laba ka sakuma.Samainiju wossneri pret jaunu wiseco ~100eur, blives izmantoju tas pasas noblivejot ar specialiem hermetikiem. Nacas tik slipet uz remontu +25eur Pamainiju ellu uz motul 710 un tagad esmu nobraucis vairak neka ar wossner virzuli. Kompresija joprojam ka jaunam
Ja kartigi ello un tira filtru, tad jebkurs dzinejs kalpos labi. Tas ta, no manas iesaceja pieredzes .
Nu jaa - no savas puses piebildīšu ka tos labi saeļļotos gaisa filtrus vēlams mainīt pēc katra treniņa (ir protams izņēmumi ja galīgi nekas nav tur virsū tad nē)
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Kāds varbūt zin kko par konkrēto moci?
priekš tā gada diezgan laba cena.
ktm 250 2t[ Šo ziņu laboja oskars87, 17 Jun 2015, 09:38:51 ] | Offline | | |
|
MotoV | | Kopš: 16. Jun 2015
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Un kurš no japāņu četrinieka skaitās pats labākais 2t 250nieks Sākot no kāda 05 gada uz augšu. [ Šo ziņu laboja MotoV, 17 Jun 2015, 11:27:39 ] | Offline | | |
-tihijs- | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: TE510 sm
|
17 Jun 2015, 09:06:10 dzhanis rakstīja:
Es braucu ar kx250 2t jau treso gadu. Nopirku, nobraucu sezonu un izdomaju, ka jasamaina klani. Ieprieksejais saimnieks teica, ka tik virzuli bija mainijis. wossner virzulis + klanis izmaksaa tiesi 200eur, parpreset klani + jauni visi gultni motora+blives skiet bija vel nepilni 150 klat.Darga kluda bija slikti saellots gaisa filtrs.Nezinaju ka pareizi ellot un izmantoju tik pusamo, pie tam ne parak daudz. Attiecigi nikasils pagalam. Izvelejos likt caulu nikasila vieta. + 150eur . Nobraucu sezonu un jutu, ka vairs nav kompresija tik laba ka sakuma.Samainiju wossneri pret jaunu wiseco ~100eur, blives izmantoju tas pasas noblivejot ar specialiem hermetikiem. Nacas tik slipet uz remontu +25eur Pamainiju ellu uz motul 710 un tagad esmu nobraucis vairak neka ar wossner virzuli. Kompresija joprojam ka jaunam
Ja kartigi ello un tira filtru, tad jebkurs dzinejs kalpos labi. Tas ta, no manas iesaceja pieredzes .
neturi sveci zem pūra pabeidz stāstāmo,kā tad pareizi eļļot,cik bieži un kopt to filtru | Offline | | |
-tihijs- | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: TE510 sm
|
17 Jun 2015, 11:22:26 MotoV rakstīja:
Un kurš no japāņu četrinieka skaitās pats labākais 2t 250nieks Sākot no kāda 05 gada uz augšu.
kā teica viens vīrs,principā ilgtermiņā labak arī ir nopirkt pa maks lēto krosinieku,pašam visu samest jaunu un tad ir skaidrs reāli redzējums cik vari,cik atlicis braukt un tt,a šitiem "tiko pārlasīts" ticamības moments ir vienīgi tad ja tas ir labi pazīstams cilveks un to ir darījis tavu acu priekšā,no jeponamammas es drošivien ka ņemtu yamahu,bet nu daudzko izsaka pielietojums | Offline | | |
shiirs | | Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 686
Braucu ar: CanAm Outlander
| aha, paskaties cik yamahai var dabut aftermarket detaljas un tad padoma vai ir verts. tad labak panemt hondu vai ktm, nejau jamahu un vel nedodod dievs husi
----------------- aizej tur nezin kur atnes to nezin ko. | Offline | | |
-tihijs- | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: TE510 sm
| hz par hondām nepārak labas atsauksmes esu dzirdējis,itsevišķi ja pavirši no starta apkopēm pieiet nu katm ir ktm lēti nav bet uzticami un izturīgi verķi par husi tieši gribeju dzirdēt kauko,tieši par resursniekiem tjip sm610 un tt un vispār ko no resursniekiem labāk skatīties izņemot DRZ,jo to vispār atrast ir grūti un ja ir ta maksā kosmosu [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 17 Jun 2015, 17:46:13 ] | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
17 Jun 2015, 00:02:01 MotoV rakstīja:
Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?
Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?
pa manam taa 2t slimiiba ir miits... tas ir labs verkjis ja tu vinju vari atgriezt liidz galam.... jo lielos vilcienos ir on/off rezhiims, a pavidu vinju kontoroleet man liekas ka ir gana suudiigi... vajag rpm
4t taadaa zinjaa ir vairaak user friendly. a taalaak jau skaties rez dalju cenas un pieejamiibu... nosipt var jebkuru moci un jaaremontee ir visi.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Aigors | | Kopš: 01. Apr 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 173
Braucu ar: MTX80 -> CB400N -> DR650RS -> XT600 -> G650F -> RM-Z450 -> EXC300 SIX DAYS
|
17 Jun 2015, 20:53:14 karlsons rakstīja:
17 Jun 2015, 00:02:01 MotoV rakstīja:
Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?
Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?
pa manam taa 2t slimiiba ir miits... tas ir labs verkjis ja tu vinju vari atgriezt liidz galam.... jo lielos vilcienos ir on/off rezhiims, a pavidu vinju kontoroleet man liekas ka ir gana suudiigi... vajag rpm
4t taadaa zinjaa ir vairaak user friendly. a taalaak jau skaties rez dalju cenas un pieejamiibu... nosipt var jebkuru moci un jaaremontee ir visi.
300 cc 2T ir samērā taisna jaudas līkne ar lielu griezi pia apakšām un bez lieliem pārsteigumiem pārējā diapazonā. Mierīgi var uzbraukt kalnā uz maziem rpm.
Pārkāpjot no 4T griezes diskomfortu neizjutu, pat vieglāk braukt pa mežu, takām...tādas slāpšanas kā 4T pie maziem rpm nav.
300 cc iesaku, mazākus cc ir riktīgāk jāver. | Offline | | |
riils | | Kopš: 12. Jul 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 274
Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību
|
17 Jun 2015, 22:02:54 Aigors rakstīja:
300 cc iesaku, mazākus cc ir riktīgāk jāver.
Es domāt ka tāds KTM EXC250 ir tikpat elastīgs kā EXC300. Nav jau tā atšķirība tajos papildus 50cc, bet visā motora dizainā kopumā.
----------------- Mixin' Gas & Haulin' Ass | Offline | | |
Aigors | | Kopš: 01. Apr 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 173
Braucu ar: MTX80 -> CB400N -> DR650RS -> XT600 -> G650F -> RM-Z450 -> EXC300 SIX DAYS
|
17 Jun 2015, 23:40:55 riils rakstīja:
17 Jun 2015, 22:02:54 Aigors rakstīja:
300 cc iesaku, mazākus cc ir riktīgāk jāver.
Es domāt ka tāds KTM EXC250 ir tikpat elastīgs kā EXC300. Nav jau tā atšķirība tajos papildus 50cc, bet visā motora dizainā kopumā.
Tieši šajos 50 cc arī ir starpība:
EXC300 / EXC250
Torque: 43 @ 6842 / 17 @ 8900
Hoprsepower: 58 @ 7842 / 37 @ 12200
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147090.html
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147089.html
Bagar - var vēl pielikt sānu riteņus, tad arī pa taisni būs stabilāk. Tas skaidrs [ Šo ziņu laboja Aigors, 18 Jun 2015, 12:51:02 ] | Offline | | |
Raimis-yzf | | Kopš: 16. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6
|
16 Jun 2015, 23:36:58 MotoV rakstīja:
Gribēju pavaicāt kurš no močiem sanāk lētāks vispārējā apkopē un remontā 2t 250 vai 4t 250/450
Šķiet būtiski ir gūt baudu no braukšanas, nevis ietaupīt kādu 100 eur uz apkopēm. Galvenais apzināties kādam mērķim mocis tiek pirkts. Ja domā čiliņā vizināties pa meža takām pusgāzītē tad viennozīmīgi 4t pie kam 250cc pilnīgi pietiks. Ja nebrauc ar 4t sacensību režīmā tad par tām motorstundām baigi vari neiesprigt. Sezonas garumā būs regulāri (15-20h) jāmaina eļļa, eļļas filtrs izmaksas 10-15 eur. Un jāmazgā, jāeļļo gaisa filtrs , ja smiltis, putekļi tad pēc katra brauciena, jāpievelk ķēde. Reizi divos gados lielāka apkope uz simtiem trim, četriem. Pa lielam tas arī viss. Savukārt ar 2t apkopes (virzuļa, gredzenu, pirksta, klaņa) ir regulāras izmaksas ap 200 eur, brauc tu sportā vai nē. Jo ar 2t raslabonā nepabraukāsi, tur nāksies turēt apgriezienus, savādāk tāda diršanās vien sanāks. Braukšana nervozāka, ručkai ir tikai divi stāvokļi, vel tā laistīšanās ar eļļu kas nemaksā nemaz tik lēti 20 eur litrs. 2T vajadzīgas iemaņas un pieredze.
Un pie tāda rasklada 4t nav baigi dārgāks par 2t[ Šo ziņu laboja Raimis-yzf, 18 Jun 2015, 16:25:09 ]
----------------- personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Tu neesi pierakstījisbvisas aplauztās daļas kat 2takteri pārrauj uz muguras.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
ssandijss | | Kopš: 02. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 548
Braucu ar: T7, Husi
| Raimi - vienīgajam, kam varu piekrist par 2taktera mīnusiem ir laistīšanās ar eļļu..
Kāda eļļa maksā 20eur litrā Reāli kvalitātīva eļļa maksā no 7eur litrā
Ja runājam par 250/300cc 2takteri, tad ar viņu var ļurināt tāpat kā ar četrtakteri. Enduro 2takteri ir pavisam mierīgi braucami.
Un arī virzulis/klanis ies tika pat ilgi kā četrtakterim! Ilgāk iet enduro 4takteri - WR, RMX un tamlīdzīgi.
Fakts, ka lietoti 2takteri maksā vairāk par līdzīgiem 4takteriem arī atbild uz dažiem jautājumiem..
| Offline | | |
Raimis-yzf | | Kopš: 16. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6
|
18 Jun 2015, 16:54:00 ssandijss rakstīja:
Raimi - vienīgajam, kam varu piekrist par 2taktera mīnusiem ir laistīšanās ar eļļu..
Kāda eļļa maksā 20eur litrā Reāli kvalitātīva eļļa maksā no 7eur litrā
Ja runājam par 250/300cc 2takteri, tad ar viņu var ļurināt tāpat kā ar četrtakteri. Enduro 2takteri ir pavisam mierīgi braucami.
Un arī virzulis/klanis ies tika pat ilgi kā četrtakterim! Ilgāk iet enduro 4takteri - WR, RMX un tamlīdzīgi.
Fakts, ka lietoti 2takteri maksā vairāk par līdzīgiem 4takteriem arī atbild uz dažiem jautājumiem..
Kāda eļļa maksā 20eur litrā :
Motul Eļļa 800 2T FL off road 100% sintētika maksā 21.10 eur 1L[ Šo ziņu laboja Raimis-yzf, 18 Jun 2015, 18:50:38 ]
----------------- personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu | Offline | | |
Raimis-yzf | | Kopš: 16. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6
|
18 Jun 2015, 16:53:01 Negantelis rakstīja:
Tu neesi pierakstījisbvisas aplauztās daļas kat 2takteri pārrauj uz muguras.
Un uz muguras var nolikt jebkurā pārnesumā
4t tādā ziņā ir stipri prognozējamāks, tajā pat laikā pa tupu viņu nenosauksi.
----------------- personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu | Offline | | |
Raimis-yzf | | Kopš: 16. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6
| PS.
Ja cilvēks uzdod tādu jautājumu, tad viņš toč nav gatavs valdīt 2t 250, ja ieciklēsies uz 2t tad ,lai sāk ar 125. Vai pareizāk iznomā un pamēģina gan vienu, gan otru. Kas viņam der,atbilde nāks pati par sevi.
----------------- personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu | Offline | | |
MotoV | | Kopš: 16. Jun 2015
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Varbūt ir kādi enduro resursnieki sākot no 250cc uz augšu ar tiem krosa močiem tiešām nav sanācis braukt arī biežā apkope un izmaksas pārāk neliek priecāties. Mani mērķi ir kādreiz pārbraukt pa mežu un gāzēt pa grunts, smilšu ceļiem. | Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
|
18 Jun 2015, 23:54:27 MotoV rakstīja:
Varbūt ir kādi enduro resursnieki sākot no 250cc uz augšu ar tiem krosa močiem tiešām nav sanācis braukt arī biežā apkope un izmaksas pārāk neliek priecāties. Mani mērķi ir kādreiz pārbraukt pa mežu un gāzēt pa grunts, smilšu ceļiem.
Ja tavs mērķis ir gāzēt pa grunti, smilšu ceļiem un tikai kādreiz pabraukt pa mežu tad tev nevajag Hard enduro, bet lielāku enduro kurš nav stundu motors.
lc4, drz400, tenere, ja budžets mazāks, var meklet honda xr400/600 vai dr650 | Offline | | |
|
|