Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
dzhanis
17. Jun 2015, 09:06#761

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250

Es braucu ar kx250 2t jau treso gadu. Nopirku, nobraucu sezonu un izdomaju, ka jasamaina klani. Ieprieksejais saimnieks teica, ka tik virzuli bija mainijis. wossner virzulis + klanis izmaksaa tiesi 200eur, parpreset klani + jauni visi gultni motora+blives skiet bija vel nepilni 150 klat.Darga kluda bija slikti saellots gaisa filtrs.Nezinaju ka pareizi ellot un izmantoju tik pusamo, pie tam ne parak daudz. Attiecigi nikasils pagalam. Izvelejos likt caulu nikasila vieta. + 150eur . Nobraucu sezonu un jutu, ka vairs nav kompresija tik laba ka sakuma.Samainiju wossneri pret jaunu wiseco ~100eur, blives izmantoju tas pasas noblivejot ar specialiem hermetikiem. Nacas tik slipet uz remontu +25eur Pamainiju ellu uz motul 710 un tagad esmu nobraucis vairak neka ar wossner virzuli. Kompresija joprojam ka jaunam

Ja kartigi ello un tira filtru, tad jebkurs dzinejs kalpos labi. Tas ta, no manas iesaceja pieredzes .

Offline

UDT
17. Jun 2015, 09:17#762

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


17 Jun 2015, 09:06:10 dzhanis rakstīja:
Es braucu ar kx250 2t jau treso gadu. Nopirku, nobraucu sezonu un izdomaju, ka jasamaina klani. Ieprieksejais saimnieks teica, ka tik virzuli bija mainijis. wossner virzulis + klanis izmaksaa tiesi 200eur, parpreset klani + jauni visi gultni motora+blives skiet bija vel nepilni 150 klat.Darga kluda bija slikti saellots gaisa filtrs.Nezinaju ka pareizi ellot un izmantoju tik pusamo, pie tam ne parak daudz. Attiecigi nikasils pagalam. Izvelejos likt caulu nikasila vieta. + 150eur . Nobraucu sezonu un jutu, ka vairs nav kompresija tik laba ka sakuma.Samainiju wossneri pret jaunu wiseco ~100eur, blives izmantoju tas pasas noblivejot ar specialiem hermetikiem. Nacas tik slipet uz remontu +25eur Pamainiju ellu uz motul 710 un tagad esmu nobraucis vairak neka ar wossner virzuli. Kompresija joprojam ka jaunam

Ja kartigi ello un tira filtru, tad jebkurs dzinejs kalpos labi. Tas ta, no manas iesaceja pieredzes .


Nu jaa - no savas puses piebildīšu ka tos labi saeļļotos gaisa filtrus vēlams mainīt pēc katra treniņa (ir protams izņēmumi ja galīgi nekas nav tur virsū tad nē)

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

oskars87
17. Jun 2015, 09:34#763

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Kāds varbūt zin kko par konkrēto moci?
priekš tā gada diezgan laba cena.

ktm 250 2t

[ Šo ziņu laboja oskars87, 17 Jun 2015, 09:38:51 ]

Offline

MotoV
17. Jun 2015, 11:22#764

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Un kurš no japāņu četrinieka skaitās pats labākais 2t 250nieks Sākot no kāda 05 gada uz augšu.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 17 Jun 2015, 11:27:39 ]

Offline

-tihijs-
17. Jun 2015, 17:27#765

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm


17 Jun 2015, 09:06:10 dzhanis rakstīja:
Es braucu ar kx250 2t jau treso gadu. Nopirku, nobraucu sezonu un izdomaju, ka jasamaina klani. Ieprieksejais saimnieks teica, ka tik virzuli bija mainijis. wossner virzulis + klanis izmaksaa tiesi 200eur, parpreset klani + jauni visi gultni motora+blives skiet bija vel nepilni 150 klat.Darga kluda bija slikti saellots gaisa filtrs.Nezinaju ka pareizi ellot un izmantoju tik pusamo, pie tam ne parak daudz. Attiecigi nikasils pagalam. Izvelejos likt caulu nikasila vieta. + 150eur . Nobraucu sezonu un jutu, ka vairs nav kompresija tik laba ka sakuma.Samainiju wossneri pret jaunu wiseco ~100eur, blives izmantoju tas pasas noblivejot ar specialiem hermetikiem. Nacas tik slipet uz remontu +25eur Pamainiju ellu uz motul 710 un tagad esmu nobraucis vairak neka ar wossner virzuli. Kompresija joprojam ka jaunam

Ja kartigi ello un tira filtru, tad jebkurs dzinejs kalpos labi. Tas ta, no manas iesaceja pieredzes .
neturi sveci zem pūra pabeidz stāstāmo,kā tad pareizi eļļot,cik bieži un kopt to filtru

Offline

-tihijs-
17. Jun 2015, 17:30#766

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm


17 Jun 2015, 11:22:26 MotoV rakstīja:
Un kurš no japāņu četrinieka skaitās pats labākais 2t 250nieks Sākot no kāda 05 gada uz augšu.
kā teica viens vīrs,principā ilgtermiņā labak arī ir nopirkt pa maks lēto krosinieku,pašam visu samest jaunu un tad ir skaidrs reāli redzējums cik vari,cik atlicis braukt un tt,a šitiem "tiko pārlasīts" ticamības moments ir vienīgi tad ja tas ir labi pazīstams cilveks un to ir darījis tavu acu priekšā,no jeponamammas es drošivien ka ņemtu yamahu,bet nu daudzko izsaka pielietojums

Offline

shiirs
17. Jun 2015, 17:39#767

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 686

Braucu ar: CanAm Outlander

aha, paskaties cik yamahai var dabut aftermarket detaljas un tad padoma vai ir verts. tad labak panemt hondu vai ktm, nejau jamahu un vel nedodod dievs husi

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

-tihijs-
17. Jun 2015, 17:45#768

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm

hz par hondām nepārak labas atsauksmes esu dzirdējis,itsevišķi ja pavirši no starta apkopēm pieiet nu katm ir ktm lēti nav bet uzticami un izturīgi verķi par husi tieši gribeju dzirdēt kauko,tieši par resursniekiem tjip sm610 un tt un vispār ko no resursniekiem labāk skatīties izņemot DRZ,jo to vispār atrast ir grūti un ja ir ta maksā kosmosu

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 17 Jun 2015, 17:46:13 ]

Offline

karlsons
17. Jun 2015, 20:53#769

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


17 Jun 2015, 00:02:01 MotoV rakstīja:
Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?

Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?


pa manam taa 2t slimiiba ir miits... tas ir labs verkjis ja tu vinju vari atgriezt liidz galam.... jo lielos vilcienos ir on/off rezhiims, a pavidu vinju kontoroleet man liekas ka ir gana suudiigi... vajag rpm
4t taadaa zinjaa ir vairaak user friendly. a taalaak jau skaties rez dalju cenas un pieejamiibu... nosipt var jebkuru moci un jaaremontee ir visi.


-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Aigors
17. Jun 2015, 22:02#770

Kopš: 01. Apr 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 173

Braucu ar: MTX80 -> CB400N -> DR650RS -> XT600 -> G650F -> RM-Z450 -> EXC300 SIX DAYS


17 Jun 2015, 20:53:14 karlsons rakstīja:

17 Jun 2015, 00:02:01 MotoV rakstīja:
Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?

Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?


pa manam taa 2t slimiiba ir miits... tas ir labs verkjis ja tu vinju vari atgriezt liidz galam.... jo lielos vilcienos ir on/off rezhiims, a pavidu vinju kontoroleet man liekas ka ir gana suudiigi... vajag rpm
4t taadaa zinjaa ir vairaak user friendly. a taalaak jau skaties rez dalju cenas un pieejamiibu... nosipt var jebkuru moci un jaaremontee ir visi.



300 cc 2T ir samērā taisna jaudas līkne ar lielu griezi pia apakšām un bez lieliem pārsteigumiem pārējā diapazonā. Mierīgi var uzbraukt kalnā uz maziem rpm.

Pārkāpjot no 4T griezes diskomfortu neizjutu, pat vieglāk braukt pa mežu, takām...tādas slāpšanas kā 4T pie maziem rpm nav.

300 cc iesaku, mazākus cc ir riktīgāk jāver.

Offline

riils
17. Jun 2015, 23:40#771

Kopš: 12. Jul 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību


17 Jun 2015, 22:02:54 Aigors rakstīja:
300 cc iesaku, mazākus cc ir riktīgāk jāver.


Es domāt ka tāds KTM EXC250 ir tikpat elastīgs kā EXC300. Nav jau tā atšķirība tajos papildus 50cc, bet visā motora dizainā kopumā.

-----------------
Mixin' Gas & Haulin' Ass

Offline

Aigors
18. Jun 2015, 08:46#772

Kopš: 01. Apr 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 173

Braucu ar: MTX80 -> CB400N -> DR650RS -> XT600 -> G650F -> RM-Z450 -> EXC300 SIX DAYS


17 Jun 2015, 23:40:55 riils rakstīja:

17 Jun 2015, 22:02:54 Aigors rakstīja:
300 cc iesaku, mazākus cc ir riktīgāk jāver.


Es domāt ka tāds KTM EXC250 ir tikpat elastīgs kā EXC300. Nav jau tā atšķirība tajos papildus 50cc, bet visā motora dizainā kopumā.


Tieši šajos 50 cc arī ir starpība:

EXC300 / EXC250

Torque: 43 @ 6842 / 17 @ 8900
Hoprsepower: 58 @ 7842 / 37 @ 12200

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147090.html

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-...xc-ar147089.html

Bagar - var vēl pielikt sānu riteņus, tad arī pa taisni būs stabilāk. Tas skaidrs

[ Šo ziņu laboja Aigors, 18 Jun 2015, 12:51:02 ]

Offline

Raimis-yzf
18. Jun 2015, 16:00#773

Kopš: 16. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6


16 Jun 2015, 23:36:58 MotoV rakstīja:
Gribēju pavaicāt kurš no močiem sanāk lētāks vispārējā apkopē un remontā 2t 250 vai 4t 250/450


Šķiet būtiski ir gūt baudu no braukšanas, nevis ietaupīt kādu 100 eur uz apkopēm. Galvenais apzināties kādam mērķim mocis tiek pirkts. Ja domā čiliņā vizināties pa meža takām pusgāzītē tad viennozīmīgi 4t pie kam 250cc pilnīgi pietiks. Ja nebrauc ar 4t sacensību režīmā tad par tām motorstundām baigi vari neiesprigt. Sezonas garumā būs regulāri (15-20h) jāmaina eļļa, eļļas filtrs izmaksas 10-15 eur. Un jāmazgā, jāeļļo gaisa filtrs , ja smiltis, putekļi tad pēc katra brauciena, jāpievelk ķēde. Reizi divos gados lielāka apkope uz simtiem trim, četriem. Pa lielam tas arī viss. Savukārt ar 2t apkopes (virzuļa, gredzenu, pirksta, klaņa) ir regulāras izmaksas ap 200 eur, brauc tu sportā vai nē. Jo ar 2t raslabonā nepabraukāsi, tur nāksies turēt apgriezienus, savādāk tāda diršanās vien sanāks. Braukšana nervozāka, ručkai ir tikai divi stāvokļi, vel tā laistīšanās ar eļļu kas nemaksā nemaz tik lēti 20 eur litrs. 2T vajadzīgas iemaņas un pieredze.
Un pie tāda rasklada 4t nav baigi dārgāks par 2t

[ Šo ziņu laboja Raimis-yzf, 18 Jun 2015, 16:25:09 ]



-----------------
personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu

Offline

Negantelis
18. Jun 2015, 16:53#774

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Tu neesi pierakstījisbvisas aplauztās daļas kat 2takteri pārrauj uz muguras.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

ssandijss
18. Jun 2015, 16:54#775

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Raimi - vienīgajam, kam varu piekrist par 2taktera mīnusiem ir laistīšanās ar eļļu..
Kāda eļļa maksā 20eur litrā Reāli kvalitātīva eļļa maksā no 7eur litrā

Ja runājam par 250/300cc 2takteri, tad ar viņu var ļurināt tāpat kā ar četrtakteri. Enduro 2takteri ir pavisam mierīgi braucami.
Un arī virzulis/klanis ies tika pat ilgi kā četrtakterim! Ilgāk iet enduro 4takteri - WR, RMX un tamlīdzīgi.

Fakts, ka lietoti 2takteri maksā vairāk par līdzīgiem 4takteriem arī atbild uz dažiem jautājumiem..


Offline

Raimis-yzf
18. Jun 2015, 18:49#776

Kopš: 16. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6


18 Jun 2015, 16:54:00 ssandijss rakstīja:
Raimi - vienīgajam, kam varu piekrist par 2taktera mīnusiem ir laistīšanās ar eļļu..
Kāda eļļa maksā 20eur litrā Reāli kvalitātīva eļļa maksā no 7eur litrā

Ja runājam par 250/300cc 2takteri, tad ar viņu var ļurināt tāpat kā ar četrtakteri. Enduro 2takteri ir pavisam mierīgi braucami.
Un arī virzulis/klanis ies tika pat ilgi kā četrtakterim! Ilgāk iet enduro 4takteri - WR, RMX un tamlīdzīgi.

Fakts, ka lietoti 2takteri maksā vairāk par līdzīgiem 4takteriem arī atbild uz dažiem jautājumiem..




Kāda eļļa maksā 20eur litrā :


Motul Eļļa 800 2T FL off road 100% sintētika maksā 21.10 eur 1L

[ Šo ziņu laboja Raimis-yzf, 18 Jun 2015, 18:50:38 ]



-----------------
personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu

Offline

Raimis-yzf
18. Jun 2015, 19:09#777

Kopš: 16. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6


18 Jun 2015, 16:53:01 Negantelis rakstīja:
Tu neesi pierakstījisbvisas aplauztās daļas kat 2takteri pārrauj uz muguras.

Un uz muguras var nolikt jebkurā pārnesumā
4t tādā ziņā ir stipri prognozējamāks, tajā pat laikā pa tupu viņu nenosauksi.

-----------------
personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu

Offline

Raimis-yzf
18. Jun 2015, 21:12#778

Kopš: 16. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6

PS.
Ja cilvēks uzdod tādu jautājumu, tad viņš toč nav gatavs valdīt 2t 250, ja ieciklēsies uz 2t tad ,lai sāk ar 125. Vai pareizāk iznomā un pamēģina gan vienu, gan otru. Kas viņam der,atbilde nāks pati par sevi.

-----------------
personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu

Offline

MotoV
18. Jun 2015, 23:54#779

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Varbūt ir kādi enduro resursnieki sākot no 250cc uz augšu ar tiem krosa močiem tiešām nav sanācis braukt arī biežā apkope un izmaksas pārāk neliek priecāties. Mani mērķi ir kādreiz pārbraukt pa mežu un gāzēt pa grunts, smilšu ceļiem.

Offline

oskars87
19. Jun 2015, 00:23#780

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure


18 Jun 2015, 23:54:27 MotoV rakstīja:
Varbūt ir kādi enduro resursnieki sākot no 250cc uz augšu ar tiem krosa močiem tiešām nav sanācis braukt arī biežā apkope un izmaksas pārāk neliek priecāties. Mani mērķi ir kādreiz pārbraukt pa mežu un gāzēt pa grunts, smilšu ceļiem.

Ja tavs mērķis ir gāzēt pa grunti, smilšu ceļiem un tikai kādreiz pabraukt pa mežu tad tev nevajag Hard enduro, bet lielāku enduro kurš nav stundu motors.
lc4, drz400, tenere, ja budžets mazāks, var meklet honda xr400/600 vai dr650

Offline