Autors | Ziņojums |
Lisiy | |
Kopš: 30. Jul 2014
Ziņojumi: 205
Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300
|
23 Mar 2015, 00:49:58 Bagars rakstīja:
GG noliktavā uz izpārdošanu
2 nedēļu veca info
Artikelnummer Benämning Sum of Saldo Sum of Reserverat
GG-E1213-R EC125 RACING 2 0
GG-E1214-NR EC125 NORDIC RACING 1 0
GG-E1214-R EC125 RACING 17 0
GG-E2513 EC250 3 0
GG-E2513-E EC250 ELECTRIC 3 0
GG-E2514-NR EC250 NORDIC RACING 7 0
GG-E3013 EC300 2 0
GG-E3013-R EC300 RACING 1 0
GG-E3014-NR EC300 NORDIC RACING 25 1
GG-E3014-R EC300 RACING 1 0
GG-E3014-RF EC300 REPLICA 14-15 4 0
GG-EC2512-YR FSE250 RACING 1 0
GG-EC2515-YR FSE250 RACING 3 0
GG-EC3013-YR FSE300 RACING 1 0
GG-EC3014-YR FSE300 RACING 2 0
GG-EC4513-YR EC450 RACING 1 0
Ir kāda sīkāka info? Te par cenām nekā saprast nevar.
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!! |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Cik man zināms pirmais Latvijā reģistrētais RMX450 nu jau arī ar numuru un apskati.
[ Šo ziņu laboja Negantelis, 23 Mar 2015, 14:04:28 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
endurists | |
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
23 Mar 2015, 14:04:06 Negantelis rakstīja:
Cik man zināms pirmais Latvijā reģistrētais RMX450 nu jau arī ar numuru un apskati.
Izskatās labi ! P.S. savu sešgadu projektu esmu veiksmīgi notirgojis un cits aparāts jau iegādāts. Ceru ka drīzumā varēšu jaunas atklāsmes publicēt
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
|
zazzaa | |
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
23 Mar 2015, 14:04:06 Negantelis rakstīja:
Cik man zināms pirmais Latvijā reģistrētais RMX450 nu jau arī ar numuru un apskati.
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
envy | |
Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| Par kādiem nopelniem mazo numuru dabūji?
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
|
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Envy-Nu nav jau pirmo reizi ar pīpi uz jumta.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
oskars87 | |
Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Kāds var paskaidrot kas ir atšķirīgs exc six days no freeride? Kam ir paredzēts tas freedide? Vai ir labāks/sliktāks par six days? |
Offline | |
|
envy | |
Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| Pilnīgi dažādi motocikli. Viens ir race ready, otrs pavizināties pa mežu pļavu.
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
|
Offline | |
|
oskars87 | |
Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Ja freeride ir domāts pavizināties tad viņam jābūt kādiem citiem plusiem lai kāds viņu pirktu.
Lielāks resurs, lētākas apkopes? |
Offline | |
|
endurists | |
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
25 Mar 2015, 13:44:48 oskars87 rakstīja:
Ja freeride ir domāts pavizināties tad viņam jābūt kādiem citiem plusiem lai kāds viņu pirktu.
Lielāks resurs, lētākas apkopes?
Man šķiet ka freeraids bija arī deforsēts salīdzinoši ar exc dzinējiem. Attiecīgi teorētiskais resurss palielinās, taču cik uzmetu aci, tad bija mazāka diametra priekšējā dakša un gan jau arī aizmugurējais amis švakāks. Ja cena līdzīga tad pats nepirktu freeride, bet gan EXC.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
ssandijss | |
Kopš: 02. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 548
Braucu ar: T7, Husi
|
25 Mar 2015, 13:44:48 oskars87 rakstīja:
Ja freeride ir domāts pavizināties tad viņam jābūt kādiem citiem plusiem lai kāds viņu pirktu.
Lielāks resurs, lētākas apkopes?
Paskaties tehnisko datus un sapratīsi.
Frīraids ir enduro un triāla moča hibrīds.
Frīraids ir par kādiem 10kg vieglāks, zemāks šaurāks, ar īsāku bāzi, deforsēts motors, mīkstāki amortiņi un vēl citas nianses.
Frīraids nav mocis sportam, bet fanam - ar viņu ir forši vizināties, dzīvot pa purviem utml. Trasē ar viņu nav ko darīt un baigais mežu skrējējs ar nebūs. |
Offline | |
|
Teiksmaqq | |
Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
25 Mar 2015, 13:44:48 oskars87 rakstīja:
Ja freeride ir domāts pavizināties tad viņam jābūt kādiem citiem plusiem lai kāds viņu pirktu.
Lielāks resurs, lētākas apkopes?
Manā skatā freeride ir ~15% zemāka cena attiecīgi par sūdīgāku piekari, mazāk izturīgu rāmi, sūdīgāku vadāmību, mazāku bāku, mazliet sūdīgākām bremzēm
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! |
Offline | |
|
Negantelis | |
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Pirms nopirku savu Drz pirms gadiem 2, jautāju Bagaram kas ae to frīraidu.
Pagājušogad rudenī izbraucu un viss bija skaidrs uzreiz.
Pārāk mazs,pārāk viegs, ne^&ja neiet, amortizācija par mīkstu.
Nav gāzšanai.
Bet pa velotaciņu,klusiņām jau var.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Teiksmaqq | |
Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
13 Jun 2015, 12:02:38 Sturetajs rakstīja:
Kurš enduro ir labāks Honda XR600R vai Yamaha TT600R ?
Tehniski ļoti vienādi, bet es liktu uz hondu, jo drusku vieglāka. Ja būtu japērk reāli eksemplāri, tad skatītos, kuram labāks tehniskais stāvoklis.
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! |
Offline | |
|
MotoV | |
Kopš: 16. Jun 2015
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Gribēju pavaicāt kurš no močiem sanāk lētāks vispārējā apkopē un remontā 2t 250 vai 4t 250/450
|
Offline | |
|
garshais | |
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Fzs 1000 pārdots,wr250f,yz450f nopirkts.
|
16 Jun 2015, 23:36:58 MotoV rakstīja:
Gribēju pavaicāt kurš no močiem sanāk lētāks vispārējā apkopē un remontā 2t 250 vai 4t 250/450
2t. |
Offline | |
|
MotoV | |
Kopš: 16. Jun 2015
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?
Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?[ Šo ziņu laboja MotoV, 17 Jun 2015, 00:03:23 ] |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
17 Jun 2015, 00:02:01 MotoV rakstīja:
Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?
Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?
Es savam 300 2T virzuli nomainīju pie 70 stundām / 2800km, principā varēja vēl braukt, bet negribēju nodarboties ar kapeikpišanu.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
garshais | |
Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Fzs 1000 pārdots,wr250f,yz450f nopirkts.
|
17 Jun 2015, 00:02:01 MotoV rakstīja:
Cik saprotu tad japāņiem ir lielāks resurss nekā eiropiešiem ?
Esmu amatieris trasē braukt netaisos jautājums cik ilgi var nobraukt ar tādu 2t līdz jāmaina virzulis un gredzeni?
Precīzus ciparus nepateikšu gan jau 2t spečuki atsauksies |
Offline | |
|
MotoV | |
Kopš: 16. Jun 2015
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| Uzgāju šādu video tiešām ir tā kā viņi tur apspriež par 2t un 4t ?
https://www.youtube.com/watch?v=kuI6BVpRBNY[ Šo ziņu laboja MotoV, 17 Jun 2015, 00:20:04 ] |
Offline | |
|