Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
ssandijss
13. Mar 2015, 13:08#721

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


13 Mar 2015, 12:23:16 Mastersblasters rakstīja:
Divtakteri toč negribas. Šitas tak jālasa katru dienu būs.


Kā vienmēr..


Normāls 300nieks būs jāataisa 1x pa 150 stundām. Pirmajā reizē jānomaina virzuli un jāpaskatās klanis. Otrajā reizē var atjaunot cilindru un nomainīt kloķeni.

Ja var nobraukt vienā dienā 150h, tad jā, 2takteris būs jātaisa katru dienu

Offline

Archy96
13. Mar 2015, 13:13#722

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Mar 2015, 13:08:36 ssandijss rakstīja:

13 Mar 2015, 12:23:16 Mastersblasters rakstīja:
Divtakteri toč negribas. Šitas tak jālasa katru dienu būs.


Kā vienmēr..


Normāls 300nieks būs jāataisa 1x pa 150 stundām. Pirmajā reizē jānomaina virzuli un jāpaskatās klanis. Otrajā reizē var atjaunot cilindru un nomainīt kloķeni.

Ja var nobraukt vienā dienā 150h, tad jā, 2takteris būs jātaisa katru dienu

Nu tā gluži nebūs gan, minimālajā versijā reizi 80 stundās tur būs virzulis jānomaina, protams, var braukt ilgāk, bet tas tā jau ir zināmā mērā tehnikas bendēšana.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Agris
13. Mar 2015, 13:21#723

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


13 Mar 2015, 12:23:16 Mastersblasters rakstīja:
Divtakteri toč negribas. Šitas tak jālasa katru dienu būs.


Ja neder visu mežu karalis 2T , tad ņem šito

Offline

kinigadners
13. Mar 2015, 16:56#724

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


13 Mar 2015, 13:21:46 Agris rakstīja:

13 Mar 2015, 12:23:16 Mastersblasters rakstīja:
Divtakteri toč negribas. Šitas tak jālasa katru dienu būs.


Ja neder visu mežu karalis 2T , tad ņem šito


Kā vienmēr,vajag tikai gribēt maukt,pat ar rolleri izbrauks ja gribēs.

Offline

TB
13. Mar 2015, 17:11#725

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


13 Mar 2015, 13:13:51 Archy96 rakstīja:

13 Mar 2015, 13:08:36 ssandijss rakstīja:

13 Mar 2015, 12:23:16 Mastersblasters rakstīja:
Divtakteri toč negribas. Šitas tak jālasa katru dienu būs.


Kā vienmēr..


Normāls 300nieks būs jāataisa 1x pa 150 stundām. Pirmajā reizē jānomaina virzuli un jāpaskatās klanis. Otrajā reizē var atjaunot cilindru un nomainīt kloķeni.

Ja var nobraukt vienā dienā 150h, tad jā, 2takteris būs jātaisa katru dienu

Nu tā gluži nebūs gan, minimālajā versijā reizi 80 stundās tur būs virzulis jānomaina, protams, var braukt ilgāk, bet tas tā jau ir zināmā mērā tehnikas bendēšana.
nu ja nopērk TM'u, tad reizi 150h

Offline

Archy96
13. Mar 2015, 17:27#726

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Mar 2015, 17:11:40 TB rakstīja:

13 Mar 2015, 13:13:51 Archy96 rakstīja:

13 Mar 2015, 13:08:36 ssandijss rakstīja:

13 Mar 2015, 12:23:16 Mastersblasters rakstīja:
Divtakteri toč negribas. Šitas tak jālasa katru dienu būs.


Kā vienmēr..


Normāls 300nieks būs jāataisa 1x pa 150 stundām. Pirmajā reizē jānomaina virzuli un jāpaskatās klanis. Otrajā reizē var atjaunot cilindru un nomainīt kloķeni.

Ja var nobraukt vienā dienā 150h, tad jā, 2takteris būs jātaisa katru dienu

Nu tā gluži nebūs gan, minimālajā versijā reizi 80 stundās tur būs virzulis jānomaina, protams, var braukt ilgāk, bet tas tā jau ir zināmā mērā tehnikas bendēšana.
nu ja nopērk TM'u, tad reizi 150h


TIKAI NEDIRS!!!!

http://www.tmracing.it/public/downloads/2010/TM...pi%20250-300.pdf

palasi pats un iepazīsties - pirmās apkopes un maiņas pie 60H.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 13 Mar 2015, 17:34:57 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zazzaa
13. Mar 2015, 18:00#727

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

The total kilometres odometer resets automatically when reaching the
limit of 99999 Km or Miles.


-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

ssandijss
13. Mar 2015, 19:23#728

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Protams, ka es par tām 150h nedaudz pārspīlēju un pats ar nomainītu ātrāk virzuli, bet personīgi zinu gadījumus, kad ir nobrauktas 130 stundas (liela daļa sacensību režīmā pro klasē, treniņos utml.) un viens čoms vizinoties nobrauca ap 160 stundām, izņēma virzuli un neizskatījās pēc katastrofas.

Liela daļa tač to 300nieku knapi līdz pusgāzītei var atgriezt. Kam tur ko dilt

Vienkārši interesanti, ka joprojām ir cilvēki, kas dzīvo 80.gados un no 2 takteriem zin tikai ižus, deltas utml., kuri tiešām ik pa laikam bija jāskrūvē..

[ Šo ziņu laboja ssandijss, 13 Mar 2015, 19:23:43 ]

Offline

Archy96
13. Mar 2015, 19:56#729

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Mar 2015, 19:23:08 ssandijss rakstīja:
Protams, ka es par tām 150h nedaudz pārspīlēju un pats ar nomainītu ātrāk virzuli, bet personīgi zinu gadījumus, kad ir nobrauktas 130 stundas (liela daļa sacensību režīmā pro klasē, treniņos utml.) un viens čoms vizinoties nobrauca ap 160 stundām, izņēma virzuli un neizskatījās pēc katastrofas.

Liela daļa tač to 300nieku knapi līdz pusgāzītei var atgriezt. Kam tur ko dilt

Vienkārši interesanti, ka joprojām ir cilvēki, kas dzīvo 80.gados un no 2 takteriem zin tikai ižus, deltas utml., kuri tiešām ik pa laikam bija jāskrūvē..

Motociklam dzināja detaļas ir jāmaina tad, kad tās jau ir padilušas, nevis tad, kad pilnībā izjukušas, un braukt 150 stundas neko nedarot ir diezgan liela vardarbība pret motoru, varbūt vēl galīgākajā sēņotāja režīmā, bet ne jau gāzējot.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ssandijss
13. Mar 2015, 21:42#730

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

Offline

karlsons
13. Mar 2015, 22:00#731

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Online

Mastersblasters
14. Mar 2015, 15:43#732

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Yamaha wr 450 jāskaita stundas?

Offline

SemteX
14. Mar 2015, 15:45#733

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Stundu motors ir vai skaiti vai nee tas tavā ziņā

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

karlsons
14. Mar 2015, 20:16#734

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Stundas ksiata visiem, tikai citiem mh ir konverteetas km un liidz ar to elljas mainias utt notiek peec km....

Wr arii skaita stundas, peec gramatas laikam ik pa 1000 km jaamaina ellja....

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Online

Negantelis
21. Mar 2015, 18:19#735

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ja kādam interesē tad šobrīd mobile.de stāv lietots rmx450 ar reģistrāciju 3790eur.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

rax12
21. Mar 2015, 18:32#736

Kopš: 16. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 246

Braucu ar: FE350 / SM


21 Mar 2015, 18:19:49 Negantelis rakstīja:
Ja kādam interesē tad šobrīd mobile.de stāv lietots rmx450 ar reģistrāciju 3790eur.


Tas nav rmx450z, bet RMZ450 pārtaisīts par street legal, tam pat nav elektrostarteris.

Offline

Negantelis
22. Mar 2015, 07:02#737

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Mar 2015, 18:32:58 rax12 rakstīja:

21 Mar 2015, 18:19:49 Negantelis rakstīja:
Ja kādam interesē tad šobrīd mobile.de stāv lietots rmx450 ar reģistrāciju 3790eur.


Tas nav rmx450z, bet RMZ450 pārtaisīts par street legal, tam pat nav elektrostarteris.


Toč. No labās puses skatoties pat nepateiksi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

oskars87
22. Mar 2015, 23:10#738

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Tie RMX ir tik labi ka sāk viņus pirkt te pēdējā laikā? cik skatījos tad viņš pa 10kg smagāks pa tādas pašas kubatūras KTM.

Ja nu kāds meklē tad te ir 2011.gada pa 3700
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/s...e-207863948.html

Offline

Negantelis
23. Mar 2015, 06:53#739

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Mar 2015, 23:10:41 oskars87 rakstīja:
Tie RMX ir tik labi ka sāk viņus pirkt te pēdējā laikā? cik skatījos tad viņš pa 10kg smagāks pa tādas pašas kubatūras KTM.

Ja nu kāds meklē tad te ir 2011.gada pa 3700
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/s...e-207863948.html



Lai viņš ir par 10kg smagāks kā ktm, toties vienmēr iet un nav jācīnās ar ražotāja kasjakiem. Ja viņi būtu vieglāk pieejami ar reģistrāciju tad viņu apkārt būtu KRIETNI vairāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kinigadners
23. Mar 2015, 07:37#740

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


23 Mar 2015, 06:53:52 Negantelis rakstīja:

22 Mar 2015, 23:10:41 oskars87 rakstīja:
Tie RMX ir tik labi ka sāk viņus pirkt te pēdējā laikā? cik skatījos tad viņš pa 10kg smagāks pa tādas pašas kubatūras KTM.

Ja nu kāds meklē tad te ir 2011.gada pa 3700
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/s...e-207863948.html



Lai viņš ir par 10kg smagāks kā ktm, toties vienmēr iet un nav jācīnās ar ražotāja kasjakiem. Ja viņi būtu vieglāk pieejami ar reģistrāciju tad viņu apkārt būtu KRIETNI vairāk.
+100

Offline