Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
27 May 2016, 23:39:06 ingis rakstīja:
Plus pie Goblina laukums ir sarežģītāks kā eksī, līdz ar to grūti bija mācībās, bet vieglāk eksī. Un, manuprāt, labāk riskēt un testēt moča robežas ar mācību moci, nekā fiksi apgūt minimumu ekša nolikšanai un pēc tam riskēt ar savu moci
Ne vella! Stoplīnijā Zaķusala ir vienīgā ar kaut cik CSDD līdzīgu slīpumu, tomēr vieglāks. Lietū trenējos, saulē izgāzos. Un vēl, A mazā čūska un BE garāža pilnīgi noteikti mācībās ir šaurāka, kā eksāmenā
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Jim-Beam | | Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Tad kurā laukumā labāk ir mācīties stoplīniju?
PS: kā to iemācīties pašam? | Offline | | |
Jim-Beam | | Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| principā kā bremzēt labāk šosejas/pilsētas režīmos?
Pakaļa papriekšu vai Priekša un pakaļa tik piekoriģē?
PS: es bremzēju priekša + pakaļa koriģē... | Offline | | |
|
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
28 May 2016, 01:12:53 Jim-Beam rakstīja:
Tad kurā laukumā labāk ir mācīties stoplīniju?
PS: kā to iemācīties pašam?
Stoplīnijā lielākās problēmas sagādā nevis sabremzēties, bet to paveikt ar svešu moci un tieši uzreiz pēc paātrināšanās. 55eur un 3 nedēļas rindā arī kaitē ar stresu. Ko es darīšu citādāk pēc pāris dienām: ķiverei stikls ciet, lai vējš netraucē acis; labāk par ātru, nekā par lēnu; atcerēties, ka pirmajās 3 reizēs Tu esi spējīgāks par vidējo pretendentu. Stoplīniju vari uzkrāsot pats vai braukt uz manis atjaunoto Rumbulas lidlaukā. Pie reizes noslānīt tos kropļus, kuri nospēra slotu un uzkrāva riepas BE mācībām Ja iemācīsies no 55 sabremzēt, tad eksāmenā diezgan garantēta izdošanās. Lai to dabūtu gatavu, jāspēj ātri pierast pie moča un pārvaldīt bremzēšanas spēku katram ratam. Ja vienam hornetam aizmugure grib bloķēties, bet otram jākāpj ar visu svaru, tas ir ok. Vismaz tā apgalvo šo moto īpašnieki - instruktori.[ Šo ziņu laboja vlkpc, 28 May 2016, 01:39:12 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
edzuks81 | | Kopš: 09. Jan 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 170
Braucu ar: VW T4.MB Intouro.
| Lasu un brīnos par problēmām ko piemin pildot eksāmenus. Negribas lielīties ,bet man kaut kā galīgi tās figūras nesagādāja problēmas. Neesmu ar moto braukšanu pirmstam saskāries gandrīz nemaz,tik vien cik pa laukiem padīdīts kvadracikls.Var jau būt ka autobusa vadīšana ikdienā dot priekšrocības,vai nu arī tas ka Liepājā ir vienkāršak izbraukt eksāmenu,jo braucam eksāmenā ar topašu moci ko mācamies. Vai arī vecums ir svarīgs,kurā nolem iegūt A kategoriju.
----------------- NĪCA | Offline | | |
sciroco | | Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
| Ikdienā mēs braucam savādāk jo vislaik steidzamies Piemērs ar to gājēji pie zebras. Nu tieši tā, ja viņam netraucējot tu izbrauc, ikdienā no tā neviens necieš, bet eksāmenā, es piemēram negribētu riskēt. Ok, iespējams ir jauna sistēma, bet ja nu inspektoram slikts garīgais un ar šo ir izgāzts eksāmens.
27 May 2016, 14:14:10 vlkpc rakstīja:
27 May 2016, 12:14:32 sciroco rakstīja:
Par n-tiem gadiem, braucot ar B piemirstas kā pareizi braukt, izcili pēc noteikumiem. Paskaties satiksmē, retais ieņem pareizo stāvokli pirms pagrieziena. Vel pierodam ar laiku, ja gājejs ir tālu no zebras, vel var braukt, bet eksamenā par šo dabūs mizā. Un daudz citi sīkumi, kuri braucot paliek automat režīmā.
Piekrītu, bet kā lai citādi pārmāca tos, kas paši nesaprot, kādas ziepes vāra un bīstamu, mazākais, kaitīgu braukšanu jau iedzinuši ieradumu līmenī? Un nevajag stāstīt, ka teorija un prakse ir diametrāli pretējas lietas. Izņēmumus, kad veselīgāk braukt ne pēc noteikumiem, var uz pirkstiem saskaitīt.
| Offline | | |
sciroco | | Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
| Es ar noliku ar pirmo, ļoti stipa lietus laikā.
Es vienkārši dalos pieredzē, savā pieredzē: kādas man bija grūtības. kas man nesagādāja grūtības, kur es nedaudz uztraucos un nedaudz cerēju uz veiksmi )) | Offline | | |
shhh | | Kopš: 11. Oct 2015
Ziņojumi: 48
Braucu ar: KTM
| CSDD manuprāt galvenais sarežģījums ir tas, ka jāieskrienas līdz 50 posmā, kur nav vietas korekcijai. Mācību placī pieejamajā garumā, var ieskrieties par daudz, vai maz un vēl ir pāris sekundes, lai koriģētu ātrumu pirms jāsāk bremzēt. CSDD ja iegriezīsi līdz 57..60 jau būsi pie konusiem. Līdzīgi arī, ja par maz.
Vienreiz nenoliekot dēļ stop-līnijas, mācību laukumā speciāli atradu to attālumu, kas ir dots CSDD un ieskrējos tikai no tās vietas cenšoties trāpīt ātrumu 50..55km/h robežās un konsistenti apstāties no 55km/h. | Offline | | |
-Ivo- | | Kopš: 19. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: 950 Adventure
| Vēl palikušas tikai dažas vietas uz 1.jūnija teorijas grupu. Nodarbības 1., 2., 3.06.no plkst 17:00 līdz 21:05.
Tel. 29631355
----------------- Moto vadītāju apmācība
A,A2,A1,AM kategorija
http://armoci.lv/
| Offline | | |
Kavacky | | Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
|
28 May 2016, 12:17:11 sciroco rakstīja:
Ikdienā mēs braucam savādāk jo vislaik steidzamies
Šis principā izskaidro 99% problēmu ceļu satiksmē.
Jautājums tikai - kur tad visi viemmēr tā steidzas? Katru dienu, katru stundu, katru minūti kavē uz penis enlargament kursiem?
-----------------
| Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Protams daudz kas atkarīgs no katra skila vai iedzimtā talanta + veiksmes utt.
BEt nu Rīgā neticu, ka ar 300naudiņām kopā var atnākt iesācējs un nolikt, Ventspils, Jēkabpils, Liepāja vai vēl kas - tā jau ir cita pasaule.
Bet nu Rīdziniekam dzīties uz turieni, tikai lai ietu kursus, būs tas pats.. Ja nu vienīgi aizbrauc atvaļinājumā, paliec pie paziņām/radiem utt. un izmanto pāris nedēļas tikai skolai un braukšanai. Tad jau droši vien cits stāsts. | Offline | | |
ArtB | | Kopš: 02. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
| Kārtoju pirms 2 gadiem, pirms tam braukts tik pat kā nebija(taisni braukt mācēju ).
Līdz A kategorijas iegūšanai pagāja 5 nedēļas pa 2 braukšanas nodarbībām katrā.
Cipars ja pareizi atceros bija ap 450EUR. | Offline | | |
instruktors | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet
| Pašlaik komplektējās 4 teorijas grupas A,A2 kategoriju tiem kuriem ir B kategorija,tikai 3 dienas!
Darba dienu grupa.
03.06.16 18.00-22.05
04.06.16 10.00-14.05
06.06.16 18.00-22.05
Brīvdienu grupa.
11.06.16 9.00-13.05
12.06.16 9.00-13.05
18.06.16 9.00-13.05
Darba dienu un Brīvdienu grupa.
17.06.16 18.00-22.05
18.06.16 10.00-14.05
20.06.16 18.00-22.05
Darba dienu grupa.
28.06.16 18.00-22.05
30.06.16 18.00-22.05
04.07.16 18.00-22.05
Izvēlies sev piemērotu teorijas grupu A,A2 kategorijai.
Aizpildi anketu onlaine un Vipmotoskola sazināsies ar Jums!
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Šis pie piiii būtu jāliek. Braucam eksī pa Dignājas ielu, pretī Statoilam jāgriežas pa kreisi. Ieņemam kreiso malējo stāvokli... Nākamais teksts - brauksim atpakaļa uz CSDD. Izrādās, vienvirziena kustība jau sen beigusies. Gandrīz nolohojos, griežoties no Ilmājas uz Kartupeļu, jo komanda bij taisni. Izglāba padzisusī nepārtrauktā līnija, piebraucu T veidā un paskatījos pa labi.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
monsieur | | Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 353
Braucu ar: FLHRC
|
31 May 2016, 15:20:43 vlkpc rakstīja:
Šis pie piiii būtu jāliek. Braucam eksī pa Dignājas ielu, pretī Statoilam jāgriežas pa kreisi. Ieņemam kreiso malējo stāvokli... Nākamais teksts - brauksim atpakaļa uz CSDD. Izrādās, vienvirziena kustība jau sen beigusies. Gandrīz nolohojos, griežoties no Ilmājas uz Kartupeļu, jo komanda bij taisni. Izglāba padzisusī nepārtrauktā līnija, piebraucu T veidā un paskatījos pa labi.
ja uz zīmēm neskaties, varēji vismaz to konkrēto vietu iemācīties ar instruktoru - tur regulāri pārbauda eksāmena licēju modrību | Offline | | |
waplet | | Kopš: 23. May 2014
Ziņojumi: 92
Braucu ar: gsf650
|
28 May 2016, 12:20:13 sciroco rakstīja:
Es ar noliku ar pirmo, ļoti stipa lietus laikā.
Es vienkārši dalos pieredzē, savā pieredzē: kādas man bija grūtības. kas man nesagādāja grūtības, kur es nedaudz uztraucos un nedaudz cerēju uz veiksmi ))
Es mācījos pie Neganteļa un man arī sanāca eksāmens pa lietu. Pie instruktora pirmo reizi vispār uzkāpu uz motocikla. Forši bija, ka instruktors bija zvanījis un gribēja pastāstīt kā labāk izbraukt figūras un atrasties lietus laikā. Taču tos zvanus pamanīju pēc eksāmena. Ar pirmo reizi arī visu noliku, lai arī visa kājstarpe bija ūdenī un sēdēju peļķē, kā arī apstājoties pie luksofora sanāca līdz potītet tupēt ūdenī uz Vienības gatves | Offline | | |
Lubyz | | Kopš: 11. Feb 2016
Ziņojumi: 21
Braucu ar:
|
27 May 2016, 10:30:29 vlkpc rakstīja:
Te arī atšķiras visa būtība.. Nezinu kā mazpilsētā, pieļauju arī satiksmes intensitāte un sarežģītība ir cita.
Bet Rīgā ar pāris stundām vien nepietiks. Pat ja esi braucis jau ilgu laiku ar MO, normālā skolā, tev atgādinās visus pinķerīgos un reizēm ne īsti loģiskos vai tā teikt krustojumsu, kas prasa pakustināt domāšanu utt., kas nu mums te ir gan Pārdaugavā, gan Maskavas ielas rajonā utt. Iespējamos maršrutus izbraukt vajadzēs, kas savāks pamata 10 stundas, un tas vēl īstenībā būs tikai tāds ātrs ieskats tam, kur tevi varētu sūtīt CSDD inspektors un cik dažas ielas ir tomēr nedaudz pinķerīgas...
+ Te satiksmes intensitāte ir cita..
Tu to nopietni? Uz ielas izkrītot tikai 25% no visiem. Ja vien kursanta B kategorija nav par žāvētām vistām nopirkta, tad iemācīties moto stāvokli uz brauktuves un dažus viltīgus krustojumos ir sīkums, salīdzinājumā ar ekvibrilistiku laukumā.
31 May 2016, 15:20:43 vlkpc rakstīja:
Šis pie piiii būtu jāliek. Braucam eksī pa Dignājas ielu, pretī Statoilam jāgriežas pa kreisi. Ieņemam kreiso malējo stāvokli... Nākamais teksts - brauksim atpakaļa uz CSDD. Izrādās, vienvirziena kustība jau sen beigusies. Gandrīz nolohojos, griežoties no Ilmājas uz Kartupeļu, jo komanda bij taisni. Izglāba padzisusī nepārtrauktā līnija, piebraucu T veidā un paskatījos pa labi.
| Offline | | |
Mensons | | Kopš: 12. Feb 2016
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Kaļaska
| Sveiki.
Man tāds jautājums.
Vai drīkst mainīt braukšanas instruktoru uz citu citā pilsētā? Situācija sekojoša. Iesāku kartot A kategoriju vienā pilsēta, bet sanāca tā ka darbs un dzīves vieta ir citā. Tagad man tā visa lieta ir parvērtusies murgā. Darbs laika nav un vel jabrauc no viena kakta uz otru. Vai ir iespējams mainit instruktoru uz citu jau iesaktā apmacības procesā? | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
31 May 2016, 18:48:39 Lubyz rakstīja:
27 May 2016, 10:30:29 vlkpc rakstīja:
Te arī atšķiras visa būtība.. Nezinu kā mazpilsētā, pieļauju arī satiksmes intensitāte un sarežģītība ir cita.
Bet Rīgā ar pāris stundām vien nepietiks. Pat ja esi braucis jau ilgu laiku ar MO, normālā skolā, tev atgādinās visus pinķerīgos un reizēm ne īsti loģiskos vai tā teikt krustojumsu, kas prasa pakustināt domāšanu utt., kas nu mums te ir gan Pārdaugavā, gan Maskavas ielas rajonā utt. Iespējamos maršrutus izbraukt vajadzēs, kas savāks pamata 10 stundas, un tas vēl īstenībā būs tikai tāds ātrs ieskats tam, kur tevi varētu sūtīt CSDD inspektors un cik dažas ielas ir tomēr nedaudz pinķerīgas...
+ Te satiksmes intensitāte ir cita..
Tu to nopietni? Uz ielas izkrītot tikai 25% no visiem. Ja vien kursanta B kategorija nav par žāvētām vistām nopirkta, tad iemācīties moto stāvokli uz brauktuves un dažus viltīgus krustojumos ir sīkums, salīdzinājumā ar ekvibrilistiku laukumā.
31 May 2016, 15:20:43 vlkpc rakstīja:
Šis pie piiii būtu jāliek. Braucam eksī pa Dignājas ielu, pretī Statoilam jāgriežas pa kreisi. Ieņemam kreiso malējo stāvokli... Nākamais teksts - brauksim atpakaļa uz CSDD. Izrādās, vienvirziena kustība jau sen beigusies. Gandrīz nolohojos, griežoties no Ilmājas uz Kartupeļu, jo komanda bij taisni. Izglāba padzisusī nepārtrauktā līnija, piebraucu T veidā un paskatījos pa labi.
Vainu pastiprinošs apstāklis ir vēl tāds, ka pēdējā pusgada laikā esmu nokārtojis vēl 3 kategorijas
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Henks | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: F800GS
|
31 May 2016, 16:18:08 waplet rakstīja:
28 May 2016, 12:20:13 sciroco rakstīja:
Es ar noliku ar pirmo, ļoti stipa lietus laikā.
Es vienkārši dalos pieredzē, savā pieredzē: kādas man bija grūtības. kas man nesagādāja grūtības, kur es nedaudz uztraucos un nedaudz cerēju uz veiksmi ))
Es mācījos pie Neganteļa un man arī sanāca eksāmens pa lietu. Pie instruktora pirmo reizi vispār uzkāpu uz motocikla. Forši bija, ka instruktors bija zvanījis un gribēja pastāstīt kā labāk izbraukt figūras un atrasties lietus laikā. Taču tos zvanus pamanīju pēc eksāmena. Ar pirmo reizi arī visu noliku, lai arī visa kājstarpe bija ūdenī un sēdēju peļķē, kā arī apstājoties pie luksofora sanāca līdz potītet tupēt ūdenī uz Vienības gatves
pašreklāma | Offline | | |
|
|