Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| instruktors un tikai instruktors. jo ka zināms, arī lācim var iemācīt braukt ar moci, vajag tik pareizu skolotāju | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
|
26 May 2016, 21:18:55 Lubyz rakstīja:
26 May 2016, 19:57:48 Staris rakstīja:
tas par 23 braukšanām nopietni?
23h kopā 10x pa 2h un viena pa 1h
1h=23,5E
15h ir minimums no šā gada
realitātē neviens nespiež braukt tās stundas. Nezinu kā lielpilsētā, bet mazpilsētās tev papīrus saraksta un tu brauc cik tev vajag. Īsti nav saprotami tie kosmiskie cipari. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
27 May 2016, 00:54:58 Staris rakstīja:
26 May 2016, 21:18:55 Lubyz rakstīja:
26 May 2016, 19:57:48 Staris rakstīja:
tas par 23 braukšanām nopietni?
23h kopā 10x pa 2h un viena pa 1h
1h=23,5E
15h ir minimums no šā gada
realitātē neviens nespiež braukt tās stundas. Nezinu kā lielpilsētā, bet mazpilsētās tev papīrus saraksta un tu brauc cik tev vajag. Īsti nav saprotami tie kosmiskie cipari.
Te arī atšķiras visa būtība.. Nezinu kā mazpilsētā, pieļauju arī satiksmes intensitāte un sarežģītība ir cita.
Bet Rīgā ar pāris stundām vien nepietiks. Pat ja esi braucis jau ilgu laiku ar MO, normālā skolā, tev atgādinās visus pinķerīgos un reizēm ne īsti loģiskos vai tā teikt krustojumsu, kas prasa pakustināt domāšanu utt., kas nu mums te ir gan Pārdaugavā, gan Maskavas ielas rajonā utt. Iespējamos maršrutus izbraukt vajadzēs, kas savāks pamata 10 stundas, un tas vēl īstenībā būs tikai tāds ātrs ieskats tam, kur tevi varētu sūtīt CSDD inspektors un cik dažas ielas ir tomēr nedaudz pinķerīgas...
+ Te satiksmes intensitāte ir cita..[ Šo ziņu laboja JohnyW, 27 May 2016, 08:27:16 ] | Offline | | |
|
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
Te arī atšķiras visa būtība.. Nezinu kā mazpilsētā, pieļauju arī satiksmes intensitāte un sarežģītība ir cita.
Bet Rīgā ar pāris stundām vien nepietiks. Pat ja esi braucis jau ilgu laiku ar MO, normālā skolā, tev atgādinās visus pinķerīgos un reizēm ne īsti loģiskos vai tā teikt krustojumsu, kas prasa pakustināt domāšanu utt., kas nu mums te ir gan Pārdaugavā, gan Maskavas ielas rajonā utt. Iespējamos maršrutus izbraukt vajadzēs, kas savāks pamata 10 stundas, un tas vēl īstenībā būs tikai tāds ātrs ieskats tam, kur tevi varētu sūtīt CSDD inspektors un cik dažas ielas ir tomēr nedaudz pinķerīgas...
+ Te satiksmes intensitāte ir cita..
Tu to nopietni? Uz ielas izkrītot tikai 25% no visiem. Ja vien kursanta B kategorija nav par žāvētām vistām nopirkta, tad iemācīties moto stāvokli uz brauktuves un dažus viltīgus krustojumos ir sīkums, salīdzinājumā ar ekvibrilistiku laukumā.[ Šo ziņu laboja vlkpc, 27 May 2016, 10:31:44 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
27 May 2016, 10:30:29 vlkpc rakstīja:
Te arī atšķiras visa būtība.. Nezinu kā mazpilsētā, pieļauju arī satiksmes intensitāte un sarežģītība ir cita.
Bet Rīgā ar pāris stundām vien nepietiks. Pat ja esi braucis jau ilgu laiku ar MO, normālā skolā, tev atgādinās visus pinķerīgos un reizēm ne īsti loģiskos vai tā teikt krustojumsu, kas prasa pakustināt domāšanu utt., kas nu mums te ir gan Pārdaugavā, gan Maskavas ielas rajonā utt. Iespējamos maršrutus izbraukt vajadzēs, kas savāks pamata 10 stundas, un tas vēl īstenībā būs tikai tāds ātrs ieskats tam, kur tevi varētu sūtīt CSDD inspektors un cik dažas ielas ir tomēr nedaudz pinķerīgas...
+ Te satiksmes intensitāte ir cita..
Tu to nopietni? Uz ielas izkrītot tikai 25% no visiem. Ja vien kursanta B kategorija nav par žāvētām vistām nopirkta, tad iemācīties moto stāvokli uz brauktuves un dažus viltīgus krustojumos ir sīkums, salīdzinājumā ar ekvibrilistiku laukumā.
tā tam vajadzētu būt. bet realitātē daudzi neprot braukt ar auto, un pārvietojas по понятиямm nevis pēc noteikumiem. un lai noliktu A pilsētu, reāli jāmācās teju no jauna | Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| No iepriekšējiem komentāriem es tā noprotu ka visvairāk problēmas kursantiem sagādā stoplīnija, nevis braukšana pilsētā. | Offline | | |
sciroco | | Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
| Par n-tiem gadiem, braucot ar B piemirstas kā pareizi braukt, izcili pēc noteikumiem. Paskaties satiksmē, retais ieņem pareizo stāvokli pirms pagrieziena. Vel pierodam ar laiku, ja gājejs ir tālu no zebras, vel var braukt, bet eksamenā par šo dabūs mizā. Un daudz citi sīkumi, kuri braucot paliek automat režīmā.
27 May 2016, 10:30:29 vlkpc rakstīja:
Te arī atšķiras visa būtība.. Nezinu kā mazpilsētā, pieļauju arī satiksmes intensitāte un sarežģītība ir cita.
Bet Rīgā ar pāris stundām vien nepietiks. Pat ja esi braucis jau ilgu laiku ar MO, normālā skolā, tev atgādinās visus pinķerīgos un reizēm ne īsti loģiskos vai tā teikt krustojumsu, kas prasa pakustināt domāšanu utt., kas nu mums te ir gan Pārdaugavā, gan Maskavas ielas rajonā utt. Iespējamos maršrutus izbraukt vajadzēs, kas savāks pamata 10 stundas, un tas vēl īstenībā būs tikai tāds ātrs ieskats tam, kur tevi varētu sūtīt CSDD inspektors un cik dažas ielas ir tomēr nedaudz pinķerīgas...
+ Te satiksmes intensitāte ir cita..
Tu to nopietni? Uz ielas izkrītot tikai 25% no visiem. Ja vien kursanta B kategorija nav par žāvētām vistām nopirkta, tad iemācīties moto stāvokli uz brauktuves un dažus viltīgus krustojumos ir sīkums, salīdzinājumā ar ekvibrilistiku laukumā.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Es tikai par to, ka nevajag potenciālos interesentus baidīt ar lielām izmaksām A kategorijas iegūšanai.
Lielas izmaksas ir tiem, kuriem braukšana sagādā grūtības un transportlīdzekļu vadīšana nav asinīs. Pārējie mierīgi var iekļauties 200 eirikos.
Man pirmā braukšana ar moci bija ar platām kājām un nespēju moci sagāzt slīpi līkumā. Nobraucu 3 braukšanas kopā ar figūrām un aizbraucu uz eksi.
Ar mašīnu bija 5 braukšanas un tad uz CSDD eksi.
| Offline | | |
sciroco | | Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
| Statistiku nezinu, bet pirms sava examena, kad braucu pētīt kā citi liek, tieši stop līnijā visvairāk izgāzās cilvēki, jā.
Bet man liekas ka placi var satrenēt, vnk vajag praksi. Bet uz ielas nav vis atkarīgs tikai no tevis. Kāds tevi apbrauc, nogriež ceļu, tu norausties-refleks un čau, izkriti
27 May 2016, 12:05:55 UgunsX rakstīja:
No iepriekšējiem komentāriem es tā noprotu ka visvairāk problēmas kursantiem sagādā stoplīnija, nevis braukšana pilsētā.
| Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Par to ir arī runa, ja intensīva satiksme, tan nemaz nav tik viegli.
Ar autobraukšanu salīdzināt var tikai vispārīgi, jo tāpat ar mašīnu neieņem tik atšķirīgus stāvokļus un trajektorijas neskaties tik ļoti.
Par 200E, gribētu zināt, kurā mazpilsētā var paveikt šo triku.
Rīgā ir vismaz 10 vietas, kur tevi var paņemt uz izbrīnu tāpat vien, ja to esi jau izbraucis braukšanas nodarbībās, tad tici, ja gribēs, atradīs vēl visādas citas, kas nav pirms tam redzētas, bet ir viltīgas un ir jāpakustina pelēkā viela īsā momentā.. + kļūdas var savākt.
Protams, ka laukums ir bubulis, un stoplīnija utt., bet to var satrennēties un tas nav tik neparedzami, ja sajūti moci (pats liku stipra lietus laikā).
Bet nu visam klāt nāk arī veiksmes/neveiksmes faktors.
NEgribu nevienu baidīt, bet ir jāsaprot, ka lielpilsētā izmaksas savācās un tāpat no nekā nekas nenotiek viss maksā tik cik maksā, zivēle katra paša ziņā, kurā vietā liksi..
Un jā, esmu dzirdējis stāstus, kā čaļi mazpilsētā ar J burtu atnākuši uz exi šļopenēs un nolikuši utt.. [ Šo ziņu laboja JohnyW, 27 May 2016, 13:50:49 ] | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
27 May 2016, 12:17:48 sciroco rakstīja:
Bet man liekas ka placi var satrenēt, vnk vajag praksi. Bet uz ielas nav vis atkarīgs tikai no tevis. Kāds tevi apbrauc, nogriež ceļu, tu norausties-refleks un čau, izkriti
Vairs nav vecā sistēma, kad par gājēja nepalaišanu dabū noteiktu punktu skaitu un esi gandrīz izkritis. Ja izpildies nepārliecinoši kādā situācijā, tad parasti tiec dzīts uz līdzīgām situācijām, lai dotu iespēju parādīt savu kompetenci. Pats esmu nolicis eksāmenu kura laikā iebraucu par vēlu dzeltenajā, norādītā pa kreisi vietā aizbraucu taisni un nepalaidu gājēju, kura nolūks bija acīmredzams (tikai viņš pratās, stāvot metru no vienvirziena brauktuves ar vairākām joslām). Protams, nav runa par rupjiem pārkāpumiem un avārijas situācijām, tad gan labāk pamācīties vēl. Ja katram no simtiem tūkstošiem TL vadītāju regulāri 'gadīsies' bīstama situācija, kurā vainojami citi, tad uz ielas labāk nerādīties [ Šo ziņu laboja vlkpc, 27 May 2016, 14:17:07 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Emmy | | Kopš: 17. Jun 2015
Ziņojumi: 86
Braucu ar: GSXR
| Es izgāzos tieši pilsētā, prakse pārāk maza laikam bija, jo noņēmos daudz figūru laukumā.
Izgāzos, jo mocis noslāpa uzsākot braukt, kad sapratu, ka palicis otrajā ātrumā, bija jau par vēlu, nedaudz nobloķēju satiksmi un viss, attā, tiksimies citu reizi.( eksāmens bija no paša rīta, kad satiksme bija intensīva ). Un vēl es esmu braukusi pārāk mierīgi, vajagot vairāk "raut ruckā" es braucu degvielas taupīšanas režīmā
Noteikumus labi zinu, tur esot bijis viss pareizi, sava veida priekšrocība, jo tikai pirms 2 mēnešiem B kategoriju nokārtoju, tad jau vēl daudz maz ievēroju zīmes un noteikumus.
Nu nekas, pēc nedēļas otrais piegājiens, tikai pilsēta, jācer ka pašas neuzmanības dēļ atkal neizkritīšu. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
27 May 2016, 12:14:32 sciroco rakstīja:
Par n-tiem gadiem, braucot ar B piemirstas kā pareizi braukt, izcili pēc noteikumiem. Paskaties satiksmē, retais ieņem pareizo stāvokli pirms pagrieziena. Vel pierodam ar laiku, ja gājejs ir tālu no zebras, vel var braukt, bet eksamenā par šo dabūs mizā. Un daudz citi sīkumi, kuri braucot paliek automat režīmā.
Piekrītu, bet kā lai citādi pārmāca tos, kas paši nesaprot, kādas ziepes vāra un bīstamu, mazākais, kaitīgu braukšanu jau iedzinuši ieradumu līmenī? Un nevajag stāstīt, ka teorija un prakse ir diametrāli pretējas lietas. Izņēmumus, kad veselīgāk braukt ne pēc noteikumiem, var uz pirkstiem saskaitīt.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
27 May 2016, 13:54:53 vlkpc rakstīja:
27 May 2016, 12:17:48 sciroco rakstīja:
Bet man liekas ka placi var satrenēt, vnk vajag praksi. Bet uz ielas nav vis atkarīgs tikai no tevis. Kāds tevi apbrauc, nogriež ceļu, tu norausties-refleks un čau, izkriti
Vairs nav vecā sistēma, kad par gājēja nepalaišanu dabū noteiktu punktu skaitu un esi gandrīz izkritis. Ja izpildies nepārliecinoši kādā situācijā, tad parasti tiec dzīts uz līdzīgām situācijām, lai dotu iespēju parādīt savu kompetenci. Pats esmu nolicis eksāmenu kura laikā iebraucu par vēlu dzeltenajā, norādītā pa kreisi vietā aizbraucu taisni un nepalaidu gājēju, kura nolūks bija acīmredzams (tikai viņš pratās, stāvot metru no vienvirziena brauktuves ar vairākām joslām). Protams, nav runa par rupjiem pārkāpumiem un avārijas situācijām, tad gan labāk pamācīties vēl. Ja katram no simtiem tūkstošiem TL vadītāju regulāri 'gadīsies' bīstama situācija, kurā vainojami citi, tad uz ielas labāk nerādīties
manuprāt sen jau skatās, vai tu reāli patraucē gājējam, vai viņš maina ātrumu un virzienu, nevis ir gājējs uz zebras vai nav. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
|
27 May 2016, 13:45:45 JohnyW rakstīja:
Par to ir arī runa, ja intensīva satiksme, tan nemaz nav tik viegli.
Ar autobraukšanu salīdzināt var tikai vispārīgi, jo tāpat ar mašīnu neieņem tik atšķirīgus stāvokļus un trajektorijas neskaties tik ļoti.
Par 200E, gribētu zināt, kurā mazpilsētā var paveikt šo triku.
Rīgā ir vismaz 10 vietas, kur tevi var paņemt uz izbrīnu tāpat vien, ja to esi jau izbraucis braukšanas nodarbībās, tad tici, ja gribēs, atradīs vēl visādas citas, kas nav pirms tam redzētas, bet ir viltīgas un ir jāpakustina pelēkā viela īsā momentā.. + kļūdas var savākt.
Protams, ka laukums ir bubulis, un stoplīnija utt., bet to var satrennēties un tas nav tik neparedzami, ja sajūti moci (pats liku stipra lietus laikā).
Bet nu visam klāt nāk arī veiksmes/neveiksmes faktors.
NEgribu nevienu baidīt, bet ir jāsaprot, ka lielpilsētā izmaksas savācās un tāpat no nekā nekas nenotiek viss maksā tik cik maksā, zivēle katra paša ziņā, kurā vietā liksi..
Un jā, esmu dzirdējis stāstus, kā čaļi mazpilsētā ar J burtu atnākuši uz exi šļopenēs un nolikuši utt..
Ventspilī var.
Saku vēlreiz - ja brauc daudz braukšanas, tad maksā daudz. Ja vari iemācīties tās dažas motobraukšanas nianses dažu braukšanu laikā, tad nekas dārgs nav.
Man instruktors pirms pirmās braukšanas tik pastāstīja par to, ka jāskatās spoguļos aktīvi + jāieņem joslās konkrēta pozīcija. Ar to beidzās teorētiskā apmācība Pēc tam figūras un vizināšanās pa pilsētu. Viss. | Offline | | |
Kavacky | | Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
| Vienkāršāk jau ir vainot, ka kaut kas negaidīti un pēkšņi notika, bet realitāte ir tā, ka tu laicīgi nepamanīji.
-----------------
| Offline | | |
shhh | | Kopš: 11. Oct 2015
Ziņojumi: 48
Braucu ar: KTM
| Vēl piebildīšu, ka braukšanu skaits atkarīgs arī no tā, cik veiksmīgi sanāk saplānot nodarbību biežumu. Ja kādu iemeslu dēļ nav braukts nedēļu, vai vairāk, var rēķināt kādu papildus nodarbību klāt utml.
Un mums autoskolā arī stāstīja, ka 70% izkrītot figūrās. Biežāk ātrajās.
| Offline | | |
Jameson | | Kopš: 30. Oct 2015
Ziņojumi: 327
Braucu ar: CBF600
| Nu tā gluži neteikšu,ka ja ned nav braukts ka var sanākt kāda papildus. Jaskatās pēc braucēja. Kad es liku man sanāca ik pēc ned vai pus otras ned braukšana. Iztiku ar minimumu.
Par figūrām gan pateici tieši to ko arī mums stāstija.
finālā viss nosājās uz 3 baroniem jeb 300 naudiņām.Konkrēti laikam 305 vai 320 eur... [ Šo ziņu laboja Jameson, 27 May 2016, 20:44:02 ]
----------------- Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans | Offline | | |
ingis | | Kopš: 27. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Meklēju sh125
| Nu man bija stipri lielas izmaksas, jo NEKAD nebiju braucis ar moci vai motorolleru (un faktiski no divu riteņu transporta braucis tikai ar riteni) un otrs - man laukumā psiholoģiski bija par šauru, lai uzņemtu 50 km/h. Par iekļaušanos obligātajā braukšanu skaitā aizmirsu jau laicīgi - kad tās izbraucis, ar lielo moci nevarēju lēno čūsku izbraukt un reāli mācēju tikai 8nieku.
Man cipars all in (t.sk. grāmatām) - bija pie 730 EUR, bet toties eksis nolikts ar pirmo reizi. Izmaksas saskaitīju tikai, kad noliku eksi
Beigās jau čūsku braucu bez sajūga un minimāli piebremzējot aizmuguri, jo varēja to ņemt ar šūpošanos.
Plus pie Goblina laukums ir sarežģītāks kā eksī, līdz ar to grūti bija mācībās, bet vieglāk eksī. Un, manuprāt, labāk riskēt un testēt moča robežas ar mācību moci, nekā fiksi apgūt minimumu ekša nolikšanai un pēc tam riskēt ar savu moci | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Viss atkarīgs no katra cilvēka. Viens piedzimst ar braukšanas talantu, cits ar dziedāšanas spējām. No paša vien būs atkarīgs cik stundas dabūsi vizināties līdz iemācīsies braukt. | Offline | | |
|
|