22 Feb 2015, 10:36:59 Mastersblasters rakstīja:
Sveiki. pagājušo sezonu nobraucu ar klr 250 yamahu. Moci ņēmu ložņāšanai pa mežiem, ikdienai arī. Šogad gribētos kaut ko niknāku. Tā kā sacensībās nepiedalos, negribas arī ik pa laikam pārlasīt dzinēju, tas ir, izvēlēties ne motorstundu dzinējus, kādi ieteikumi? KTM Adventure izskatās liels un smags, ar tādu baigos brikšņos neiebrauksi, manuprāt. Ar ko vispār atšķiras m/h dzinēji? Apgriezieni, taktis? Kā orientēties tajā svērā pie motocikla izvēles?
Protams, skatos uz tehniku, kuru var piereģistrēt un braukt ielās legāli, ar apgaismes ierīcēm
Tas pats drz400, katemiem ir varza ar reg mopeediem, tik nez kuri tur stundinieki etc...wr yamaha...nu jaa un ar tiem stundiniekiem pa manam ir taa, ka stundu faktors paraadaas, kad mauc on/off rezhiimaa.....tu taa vari?
Piedod, bet es nesapratu tevi, tavu jautājumu, vari pārfrāzēt?
22 Feb 2015, 10:36:59 Mastersblasters rakstīja:
KTM Adventure izskatās liels un smags, ar tādu baigos brikšņos neiebrauksi, manuprāt
Tas ir mīts, var izbraukt visur
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
23 Feb 2015, 23:27:47 feciic rakstīja:
Diezgan grūti iztēloties EXC, mazos TE vai WR kā ikdienas braucamos, pahuliganīt jā bet ne jau lai brauktu uz veikalu vai darbu
Var jau vālēt ikdienā uz veikalu un darbu, tikai dārga tā pabraukāšanās sanāks
24 Feb 2015, 02:16:39 Bagars rakstīja:
Vot nodeklamē vai uz pirkstiem parādi, kas tieši dārgi būs, vai būtiski dārgāk kā citiem?
Rūpnīcas dotās garantijas ilgums starp stundinieku un resursnieku atšķiras 24 reizes, ja pareizi atceros
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Bet, kur tad tā robeža starp motorstundu un traktordzinēju, redzot tos, kā man atšķirt? Tauta tad saka, ka lc4 jāskatās? Es piedalīties sacensībās negribu. Gribu papētīt apkārtējos mežus, kur cilvēks nav bijis, pa naktīm ar kādu aliņu, kādu vagu atstāt ar.
[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 27 Feb 2015, 10:08:21 ]
Aliņš ir jādzer pēc 4 līdz 7 stundu meža frīraida kad rokas vairs nevar pacelt plecu augstumā. Ja gribās dzert pirms, tad tas jau pēc alkoholisma izklausās
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit www.dabaslietas.lv
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
27 Feb 2015, 15:09:06 Mastersblasters rakstīja:
Nu labi, tas alkohols tur ne pa tēmu.. Tā skatoties, reali tāds aparāts pie 2.5-3.5k eur maksā..
Te jau vairākas reizes viss izmuļļāts, bet nu primāri vajadzētu saprast kur un kā vēlies braukt! Ja vizināties apkārt pa grantenēm un arī pilsētā, tad labāk jau kādu LC4, XT, TT, DRZ, DR, XR. Ar labām riepām arī mežā kautko var iesākt, protams ja nogremdēsi purvā tad būs ko ņemties un arī ar ceturto robu neuzcelsi ra'tā pāri kokam vai saknei, bet nu pabraukt varēsi. Ja gribi asāk, ātrāk, dziļāk purvā un varbūt arī kādreiz palekties tad labāk skatīties uz krosa tehniku vai hardiņiem -> EXC, WR,... taču šiem liela daļa nav reģistrējama ai reģistrēta un arī tādi jēdzīgi EXC, ar reģistrāciju drīz būs rakstāmi sarkanajā grāmatā un reāls cipars ir virs 2500 Eur. Apkopju intervāli un izmaksas droši ka ir iztirzātas tepat pāris lapas atpakaļ. Jau sesto gadu braucu ar 525 -> 576 -> 532EXC un esmu sapratis, ka priekš manis tas ir ideālākais kompromiss starp to kur/kā vēlos braukt un varu atļauties. Ja būs vairāk rocība, tad diezgan nešauboties ņemtu virs 12.gada 500EXC vai 300EXC. Patreiz skatos kādu 530EXC ap 10-11.gada, bet piedāvājumā absolūta nulle.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98