Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
screwy
23. May 2014, 07:34#621

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Paldies! Izurbjoties cauri netam sapratām, ka DRZ laikam būs ideālākais variants, man ar pēc KLE būs uz tādu jāpāriet

Offline

McX
22. Jun 2014, 12:58#622

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Izmegjinaju suzukus 250 2t un 450 4t... teikshu godiigi 450 patika labaak un nemaz neshkjita diez ko smagaaks par 250, bet nu tas kaa iesacejam laikam tikai likumsakariigi, ka 4t motors ir patikamaaks...Braukt gribu pagaidaam pa mezhiem un peechaak arii kaadaa hobija/izklaides enduro tipa gonkaa.
Road legal veel neesmu parliecinaac ka man vajag, bet laikam par sliktu nenaaktu. Katraa zinjaa ir buss kuraa parvadat un kaa transportu izmantot neplanoju. Ja cena ne road legal ir daudz labaaka tad varetu bez taa dziivot...
Skatos uz ktm exc300, 400, vai 450 .. Visaa shaja topikaa neko neatradu par hondaam. Ar taam kaac brauc? kuri modelji buutu pielidzinaami exc un kapeec jaa vai nee? (it kaa liidz shim laba pieredze ar hondam uz ielas) Absveru arii sheit piemineeto yamahu wrf 450... un jaa elektrisko starteri noteikti vajag, ja nu vieniigi 250 varetu megjinaat iztikt bez!

[ Šo ziņu laboja McX, 22 Jun 2014, 13:54:15 ]

Offline

Gantais
22. Jun 2014, 14:55#623

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Gonda crf

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

envy
12. Feb 2015, 21:13#624

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Par kārtīgiem motocikliem runājot

http://derestricted.com/videos-and-movies/on-the-pipe-ktm-250exc

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

endurists
12. Feb 2015, 21:40#625

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Feb 2015, 21:13:08 envy rakstīja:
Par kārtīgiem motocikliem runājot

http://derestricted.com/videos-and-movies/on-the-pipe-ktm-250exc


Paņem rudenī šo modeli un es atpirkšu tavu veco
kaut arī motdroms kūda uz TM300 EN un abiem brāļiem ir TM MX300

[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Feb 2015, 21:41:13 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
12. Feb 2015, 21:48#626

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Feb 2015, 21:40:18 endurists rakstīja:

12 Feb 2015, 21:13:08 envy rakstīja:
Par kārtīgiem motocikliem runājot

http://derestricted.com/videos-and-movies/on-the-pipe-ktm-250exc


Paņem rudenī šo modeli un es atpirkšu tavu veco
kaut arī motdroms kūda uz TM300 EN un abiem brāļiem ir TM MX300

Ja tam TMam nobirst kaut kas, tad nav pašam jākāpj lidmašīnā un jālido uz Itāliju pakaļ detaļām????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
12. Feb 2015, 21:59#627

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Feb 2015, 21:48:26 Archy96 rakstīja:

12 Feb 2015, 21:40:18 endurists rakstīja:

12 Feb 2015, 21:13:08 envy rakstīja:
Par kārtīgiem motocikliem runājot

http://derestricted.com/videos-and-movies/on-the-pipe-ktm-250exc


Paņem rudenī šo modeli un es atpirkšu tavu veco
kaut arī motdroms kūda uz TM300 EN un abiem brāļiem ir TM MX300

Ja tam TMam nobirst kaut kas, tad nav pašam jākāpj lidmašīnā un jālido uz Itāliju pakaļ detaļām????


pagaidām cik ir bijusi nepieciešamība viss ir bijis laikā un cipars daudz labāks kā KTM. vienīgi nevarēja dabūt 12.gada mocim riteņa gultņus hvz kāpēc un brālis tepat Rīgā kādā gultņu bodē atrada tajā pašā izmērā. bet kāpēc nebija rūpnīcā nezinu.

p.s. abi plāno braukt XC un tad jau sastādīs Envy konkurentus

p.p.s. palielīšos brāļa vietā: viņš iegādājās šī braucēja 14.gada moto
http://www.motociclismo.it/gallery/fuoristrada/...mx300-moto-59425

[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Feb 2015, 22:06:21 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

envy
12. Feb 2015, 22:29#628

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Labais! viens no viņiem jau pagājušogad labi kaplēja

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

envy
12. Feb 2015, 22:29#629

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


12 Feb 2015, 21:40:18 endurists rakstīja:

12 Feb 2015, 21:13:08 envy rakstīja:
Par kārtīgiem motocikliem runājot

http://derestricted.com/videos-and-movies/on-the-pipe-ktm-250exc


Paņem rudenī šo modeli un es atpirkšu tavu veco
kaut arī motdroms kūda uz TM300 EN un abiem brāļiem ir TM MX300

Domāju, ka pēc šīs ziemas pārvērtībām manējais 2 sezonas toč paliks pie manis, neesmu tāds bagāts uzņēmēhs kā Archy96

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
12. Feb 2015, 23:16#630

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Feb 2015, 22:29:36 envy rakstīja:

12 Feb 2015, 21:40:18 endurists rakstīja:

12 Feb 2015, 21:13:08 envy rakstīja:
Par kārtīgiem motocikliem runājot

http://derestricted.com/videos-and-movies/on-the-pipe-ktm-250exc


Paņem rudenī šo modeli un es atpirkšu tavu veco
kaut arī motdroms kūda uz TM300 EN un abiem brāļiem ir TM MX300

Domāju, ka pēc šīs ziemas pārvērtībām manējais 2 sezonas toč paliks pie manis, neesmu tāds bagāts uzņēmēhs kā Archy96

Nu Tu arī skazanul , bagāts ir tas, kas nopērk māju jūrmalā un jaunu bentliju salonā par naļiku, un pēc tam aizlido ar privāto reisu uz Monte karlo to visu atzīmēt, bet ne jau mēs bomāri, kas pa pēdējo naudu sakasa enduro mocīti, ieķīlājot vecāsmātes zelta zobus lombardā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

k-750
13. Feb 2015, 10:03#631

Kopš: 27. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 200

Braucu ar: fz6n

Veči,kā ir ar šo? Izturība ,detaļu pieejamība u.t.t. Varbūt kāds zin tieši šī stāvokli ir ņemams?https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...varna/npeeh.html

Offline

Teiksmaqq
13. Feb 2015, 10:56#632

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


13 Feb 2015, 10:03:58 k-750 rakstīja:
Veči,kā ir ar šo? Izturība ,detaļu pieejamība u.t.t. Varbūt kāds zin tieši šī stāvokli ir ņemams?https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...varna/npeeh.html
Sacensībās nav braukts, bet cīpars gan ir virsū

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

endurists
13. Feb 2015, 11:09#633

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Feb 2015, 10:03:58 k-750 rakstīja:
Veči,kā ir ar šo? Izturība ,detaļu pieejamība u.t.t. Varbūt kāds zin tieši šī stāvokli ir ņemams?https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...varna/npeeh.html


Gan jau mocis labs, bet cik dzirdēts tad Huša dīleris lohojos ar daļu piegādi. Tepat forumā viens jau bija ierakstījis, ka labāk lai tirgo slēpes un ekipu nevis motociklus/daļas.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Seifs
13. Feb 2015, 17:52#634

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 270

Braucu ar: Husqvarna

Ja var apstiprināt remontu tad 5tk. var braukt bez bēdu, vizināties visus 10tk. Mani nav pievīlis.

Offline

Mastersblasters
22. Feb 2015, 10:36#635

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Sveiki. pagājušo sezonu nobraucu ar klr 250 yamahu. Moci ņēmu ložņāšanai pa mežiem, ikdienai arī. Šogad gribētos kaut ko niknāku. Tā kā sacensībās nepiedalos, negribas arī ik pa laikam pārlasīt dzinēju, tas ir, izvēlēties ne motorstundu dzinējus, kādi ieteikumi? KTM Adventure izskatās liels un smags, ar tādu baigos brikšņos neiebrauksi, manuprāt. Ar ko vispār atšķiras m/h dzinēji? Apgriezieni, taktis? Kā orientēties tajā svērā pie motocikla izvēles?
Protams, skatos uz tehniku, kuru var piereģistrēt un braukt ielās legāli, ar apgaismes ierīcēm

[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 22 Feb 2015, 10:40:09 ]

Offline

Mastersblasters
22. Feb 2015, 11:44#636

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Nu būtu kādu norādi iedevis ktm lc4 ir maini eļļu un brauc?

[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 22 Feb 2015, 11:54:33 ]

Offline

Mastersblasters
22. Feb 2015, 12:21#637

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Oi, galīgi brivdienas iebraucis, kawasaki..

Offline

chirkainais
22. Feb 2015, 12:29#638

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Ja budžets ļauj, tad KTM690 - būs gan asfaltam un pilsētas huļigānam, gan teicami pa granti šķērsām ies un vēl pa meža ceļiem frēzēt varēsi.
A ja budžets kā latvietim praktiskajam, tad savu klx'u varu piedāvāt.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

riils
22. Feb 2015, 13:52#639

Kopš: 12. Jul 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību


22 Feb 2015, 10:36:59 Mastersblasters rakstīja:
Ar ko vispār atšķiras m/h dzinēji? Apgriezieni, taktis?


Ne vienmēr, bet parasti "m/h dzinējam" cc būs mazāk un apgriezieni lielāki, jo cc nosaka sacensību tehniskie ierobežojumi.

"m/h dzinējs" ir dzinējs kuru projektējot augstāka prioritāte tika dota:

1.) Jaudai (arī griezes momenta līknei, dzinēja "atsaucībai"
2.) Svaram

Un zemāka prioritāte:

1.) Efektivitātei
2.) Izturībai (apkopju sarežģītībai / biežumam / izmaksām)
3.) Atgāzēm un troksnim
4.) Cenai

Tas ir "sacīkšu dzinējs".

Vēl kādus gadus 5 atpakaļ F1 dzinējam resurss bija 2 m/h ~ 400 km.

[ Šo ziņu laboja riils, 22 Feb 2015, 13:59:52 ]



-----------------
Mixin' Gas & Haulin' Ass

Offline

karlsons
22. Feb 2015, 21:05#640

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


22 Feb 2015, 10:36:59 Mastersblasters rakstīja:
Sveiki. pagājušo sezonu nobraucu ar klr 250 yamahu. Moci ņēmu ložņāšanai pa mežiem, ikdienai arī. Šogad gribētos kaut ko niknāku. Tā kā sacensībās nepiedalos, negribas arī ik pa laikam pārlasīt dzinēju, tas ir, izvēlēties ne motorstundu dzinējus, kādi ieteikumi? KTM Adventure izskatās liels un smags, ar tādu baigos brikšņos neiebrauksi, manuprāt. Ar ko vispār atšķiras m/h dzinēji? Apgriezieni, taktis? Kā orientēties tajā svērā pie motocikla izvēles?
Protams, skatos uz tehniku, kuru var piereģistrēt un braukt ielās legāli, ar apgaismes ierīcēm


Tas pats drz400, katemiem ir varza ar reg mopeediem, tik nez kuri tur stundinieki etc...wr yamaha...nu jaa un ar tiem stundiniekiem pa manam ir taa, ka stundu faktors paraadaas, kad mauc on/off rezhiimaa.....tu taa vari?

[ Šo ziņu laboja karlsons, 22 Feb 2015, 21:06:13 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline