Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
partijnieks
08. Jan 2014, 11:28#601

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:

08 Jan 2014, 09:35:05 Teiksmaqq rakstīja:
Ir gadījies nokapāt 2 dienas ar motorzāģi, tas nav gluži tas pats, kas braukt aiz 2T moča, un ar zāģi vienmēr var nostāties pret vēju, lai dūmi neiet virsū...

A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !


pļe,šitā ir pēdējā laika labākā piezīme..

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

Teiksmaqq
08. Jan 2014, 13:08#602

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
Asprātīgi
Runa bija par brauksanu aiz tāda moča... pašam braucējam jau, protams, pie dirsas, kamēr pašam tāds priekšā negadīsies

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

endurists
08. Jan 2014, 13:25#603

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


08 Jan 2014, 13:08:26 Teiksmaqq rakstīja:

08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
Asprātīgi
Runa bija par brauksanu aiz tāda moča... pašam braucējam jau, protams, pie dirsas, kamēr pašam tāds priekšā negadīsies


Pēdējā laikā maz sanācis ar šiem pabraukāt, taču agrāk kad cītīgi braucām lielākajai daļai Talsu bandas bija 2T. 2gab EXC Telle 300 +250 , Miķelim 250EXC 2T, Drūmajam 250 EXC 2T, bračkam bija Yamaha YZ250 un arī pavecs KTM 250SX 2T, Vilsonam 200EXC, Artim 360 vecs 2T, Aivaram bija KX250 2T, tagad paņēma TM 2t n gan jau vēl kāds kuru esmu aizmirsis, visi dzīvi un brauc vēljoprojām un nav atmetuši 2T pārliecību.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
08. Jan 2014, 14:16#604

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Jan 2014, 13:25:09 endurists rakstīja:

08 Jan 2014, 13:08:26 Teiksmaqq rakstīja:

08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
Asprātīgi
Runa bija par brauksanu aiz tāda moča... pašam braucējam jau, protams, pie dirsas, kamēr pašam tāds priekšā negadīsies


Pēdējā laikā maz sanācis ar šiem pabraukāt, taču agrāk kad cītīgi braucām lielākajai daļai Talsu bandas bija 2T. 2gab EXC Telle 300 +250 , Miķelim 250EXC 2T, Drūmajam 250 EXC 2T, bračkam bija Yamaha YZ250 un arī pavecs KTM 250SX 2T, Vilsonam 200EXC, Artim 360 vecs 2T, Aivaram bija KX250 2T, tagad paņēma TM 2t n gan jau vēl kāds kuru esmu aizmirsis, visi dzīvi un brauc vēljoprojām un nav atmetuši 2T pārliecību.


................jo ar 2T motociklu nekad nav garlaicīgi, lai arī kur unkā brauktu, tas ir ugāra izstrādāšanas aparāts!!!!!!

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

soulfreak
08. Jan 2014, 14:32#605

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Pēc personīgās pieredzes, tikai par 2T mopedasu No pieredzes, nekad tie dūmi nav traucējuši, ja arī gadījies kādreiz no muguras braukt kādam 2T, ja nu vienīgi nav runa par vecu Jaffeli ar atrabotku lielā koncentrācijā pie beņas.

Offline

GUN
08. Jan 2014, 14:52#606

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC


07 Jan 2014, 21:52:14 MP rakstīja:
Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.

a šo taktiku gan es nesaprotu, kāpēc visu vajag sajāt līdz galam, tas klanis taču var arī pārlūzt un tad jau nu tur ir visādi dārgi scenāriji, var saprast vēl ja gonka jaizbrauc un nav citu variantu, bet tāpat vien...

Offline

MP
08. Jan 2014, 16:33#607

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


08 Jan 2014, 14:52:38 GUN rakstīja:

07 Jan 2014, 21:52:14 MP rakstīja:
Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.

a šo taktiku gan es nesaprotu, kāpēc visu vajag sajāt līdz galam, tas klanis taču var arī pārlūzt un tad jau nu tur ir visādi dārgi scenāriji, var saprast vēl ja gonka jaizbrauc un nav citu variantu, bet tāpat vien...

Gribējās pārliecināties vai izturēs vai nē, lai gonkā nesanāk sūdi. Oriģinālie klaņi tā vienkārši nelūzt, tikai noklemmē, ir bijis ka Prox klanis ar 10st. notrūkst un izšķaida blokus.

Offline

garshais
08. Jan 2014, 17:15#608

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Fzs 1000 pārdots,wr250f,yz450f nopirkts.

Jums vēl nav apnicis pļūtīt bezjēgā???

Offline

aivarsk
08. Jan 2014, 17:52#609

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


08 Jan 2014, 16:33:37 MP rakstīja:

08 Jan 2014, 14:52:38 GUN rakstīja:

07 Jan 2014, 21:52:14 MP rakstīja:
Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.

a šo taktiku gan es nesaprotu, kāpēc visu vajag sajāt līdz galam, tas klanis taču var arī pārlūzt un tad jau nu tur ir visādi dārgi scenāriji, var saprast vēl ja gonka jaizbrauc un nav citu variantu, bet tāpat vien...

Gribējās pārliecināties vai izturēs vai nē, lai gonkā nesanāk sūdi. Oriģinālie klaņi tā vienkārši nelūzt, tikai noklemmē, ir bijis ka Prox klanis ar 10st. notrūkst un izšķaida blokus.

Es gan atbalstu. Ja pašam nav žēl un rēķinās ar sekām, tad atklāt max. robežu ir ļoti vērtīgi.

Offline

karlsons
08. Jan 2014, 18:10#610

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


08 Jan 2014, 17:15:11 garshais rakstīja:
Jums vēl nav apnicis pļūtīt bezjēgā???

A kam tad internets domaats?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

oskars87
08. Apr 2014, 19:04#611

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

sx525

sx450
Kads kko zin pa šitiem? Un kuru labāk izvēleties? 525 kkad esot mainits virzulis un gultņi, ir kkadas 250 h. 450 esot 150h un nekas nav darīts tikai eļļa mainīta.

Offline

Rockstar
08. Apr 2014, 19:34#612

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Links nepareizs uz 525

Offline

mezavecis
08. Apr 2014, 19:42#613

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

itais 525 ir zināms
sīkāk PM
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/jhpld.html

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 08 Apr 2014, 19:42:21 ]

Offline

endurists
08. Apr 2014, 22:40#614

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


08 Apr 2014, 19:04:30 oskars87 rakstīja:
sx525

sx450
Kads kko zin pa šitiem? Un kuru labāk izvēleties? 525 kkad esot mainits virzulis un gultņi, ir kkadas 250 h. 450 esot 150h un nekas nav darīts tikai eļļa mainīta.











Tikai viena būtiska lieta , ka neviens no abiem nav 2005. Gada modelis. Vismaz ramis , daksa, komutators vecais. 03 - 04 gada motocikli. Piektajā gadā bija liels apdeits rfs močiem.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

oskars87
08. Apr 2014, 23:00#615

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Linku kkā sanaca nepareizi iekopet jo ar telefonu rakstu.

Un ja kadam ir piedāvājuma kads exc vai sx lidz 2000 eur tad pm.

Offline

oskars87
10. Apr 2014, 21:44#616

Kopš: 30. Jan 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 122

Braucu ar: lc4 adventure

Šodien tika iegādāts tas 525. Tagad tikai braukt jāmācās.

Offline

endurists
11. Apr 2014, 09:20#617

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Apr 2014, 21:44:48 oskars87 rakstīja:
Šodien tika iegādāts tas 525. Tagad tikai braukt jāmācās.


Apsveicu! Paskaties uz motora bloka, zem ātrumpārslēga dzinēja numuru. Pirmais cipars būs arī ražošanas gads.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

screwy
22. May 2014, 19:55#618

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Čoms tikko nolika tiesības, grib ņemt hard enduro aparātu, bet grib lai būtu:
1) Ne m/h motors (Lai var noripot 50k km bez dzinēja jaukšanas), tātad 4T dzinējs.
2) Maksimāli viegls
3) Vismaz 250cc, bet lai arī nav smaga govs ar 600cc dzinēju.

Vai kaut kas tāds vispār ir pārdošanā, vai tomēr šīs trīs lietas nav apvienojamas?

Offline

hla
22. May 2014, 20:05#619

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 May 2014, 19:55:04 screwy rakstīja:
Čoms tikko nolika tiesības, grib ņemt hard enduro aparātu, bet grib lai būtu:
1) Ne m/h motors (Lai var noripot 50k km bez dzinēja jaukšanas), tātad 4T dzinējs.
2) Maksimāli viegls
3) Vismaz 250cc, bet lai arī nav smaga govs ar 600cc dzinēju.

Vai kaut kas tāds vispār ir pārdošanā, vai tomēr šīs trīs lietas nav apvienojamas?


KTM 640 Adventure

+ lelefons parastais jālādē biežak nekā jāpildās
- braucējam vajag garas kājas

Offline

Negantelis
22. May 2014, 20:21#620

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

drz400

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline