Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
partijnieks | | Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
08 Jan 2014, 09:35:05 Teiksmaqq rakstīja:
Ir gadījies nokapāt 2 dienas ar motorzāģi, tas nav gluži tas pats, kas braukt aiz 2T moča, un ar zāģi vienmēr var nostāties pret vēju, lai dūmi neiet virsū...
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
pļe,šitā ir pēdējā laika labākā piezīme..
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ | Offline | | |
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
Asprātīgi
Runa bija par brauksanu aiz tāda moča... pašam braucējam jau, protams, pie dirsas, kamēr pašam tāds priekšā negadīsies
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Jan 2014, 13:08:26 Teiksmaqq rakstīja:
08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
Asprātīgi
Runa bija par brauksanu aiz tāda moča... pašam braucējam jau, protams, pie dirsas, kamēr pašam tāds priekšā negadīsies
Pēdējā laikā maz sanācis ar šiem pabraukāt, taču agrāk kad cītīgi braucām lielākajai daļai Talsu bandas bija 2T. 2gab EXC Telle 300 +250 , Miķelim 250EXC 2T, Drūmajam 250 EXC 2T, bračkam bija Yamaha YZ250 un arī pavecs KTM 250SX 2T, Vilsonam 200EXC, Artim 360 vecs 2T, Aivaram bija KX250 2T, tagad paņēma TM 2t n gan jau vēl kāds kuru esmu aizmirsis, visi dzīvi un brauc vēljoprojām un nav atmetuši 2T pārliecību.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Jan 2014, 13:25:09 endurists rakstīja:
08 Jan 2014, 13:08:26 Teiksmaqq rakstīja:
08 Jan 2014, 10:03:55 MIGs rakstīja:
A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !
Asprātīgi
Runa bija par brauksanu aiz tāda moča... pašam braucējam jau, protams, pie dirsas, kamēr pašam tāds priekšā negadīsies
Pēdējā laikā maz sanācis ar šiem pabraukāt, taču agrāk kad cītīgi braucām lielākajai daļai Talsu bandas bija 2T. 2gab EXC Telle 300 +250 , Miķelim 250EXC 2T, Drūmajam 250 EXC 2T, bračkam bija Yamaha YZ250 un arī pavecs KTM 250SX 2T, Vilsonam 200EXC, Artim 360 vecs 2T, Aivaram bija KX250 2T, tagad paņēma TM 2t n gan jau vēl kāds kuru esmu aizmirsis, visi dzīvi un brauc vēljoprojām un nav atmetuši 2T pārliecību.
................jo ar 2T motociklu nekad nav garlaicīgi, lai arī kur unkā brauktu, tas ir ugāra izstrādāšanas aparāts!!!!!!
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Pēc personīgās pieredzes, tikai par 2T mopedasu No pieredzes, nekad tie dūmi nav traucējuši, ja arī gadījies kādreiz no muguras braukt kādam 2T, ja nu vienīgi nav runa par vecu Jaffeli ar atrabotku lielā koncentrācijā pie beņas. | Offline | | |
GUN | | Kopš: 11. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM 540 SXC
|
07 Jan 2014, 21:52:14 MP rakstīja:
Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.
a šo taktiku gan es nesaprotu, kāpēc visu vajag sajāt līdz galam, tas klanis taču var arī pārlūzt un tad jau nu tur ir visādi dārgi scenāriji, var saprast vēl ja gonka jaizbrauc un nav citu variantu, bet tāpat vien... | Offline | | |
MP | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 84
Braucu ar: HUS 350FX
|
08 Jan 2014, 14:52:38 GUN rakstīja:
07 Jan 2014, 21:52:14 MP rakstīja:
Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.
a šo taktiku gan es nesaprotu, kāpēc visu vajag sajāt līdz galam, tas klanis taču var arī pārlūzt un tad jau nu tur ir visādi dārgi scenāriji, var saprast vēl ja gonka jaizbrauc un nav citu variantu, bet tāpat vien...
Gribējās pārliecināties vai izturēs vai nē, lai gonkā nesanāk sūdi. Oriģinālie klaņi tā vienkārši nelūzt, tikai noklemmē, ir bijis ka Prox klanis ar 10st. notrūkst un izšķaida blokus. | Offline | | |
garshais | | Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Fzs 1000 pārdots,wr250f,yz450f nopirkts.
| Jums vēl nav apnicis pļūtīt bezjēgā??? | Offline | | |
aivarsk | | Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
08 Jan 2014, 16:33:37 MP rakstīja:
08 Jan 2014, 14:52:38 GUN rakstīja:
07 Jan 2014, 21:52:14 MP rakstīja:
Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.
a šo taktiku gan es nesaprotu, kāpēc visu vajag sajāt līdz galam, tas klanis taču var arī pārlūzt un tad jau nu tur ir visādi dārgi scenāriji, var saprast vēl ja gonka jaizbrauc un nav citu variantu, bet tāpat vien...
Gribējās pārliecināties vai izturēs vai nē, lai gonkā nesanāk sūdi. Oriģinālie klaņi tā vienkārši nelūzt, tikai noklemmē, ir bijis ka Prox klanis ar 10st. notrūkst un izšķaida blokus.
Es gan atbalstu. Ja pašam nav žēl un rēķinās ar sekām, tad atklāt max. robežu ir ļoti vērtīgi. | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
08 Jan 2014, 17:15:11 garshais rakstīja:
Jums vēl nav apnicis pļūtīt bezjēgā???
A kam tad internets domaats?
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| sx525
sx450
Kads kko zin pa šitiem? Un kuru labāk izvēleties? 525 kkad esot mainits virzulis un gultņi, ir kkadas 250 h. 450 esot 150h un nekas nav darīts tikai eļļa mainīta. | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Links nepareizs uz 525 | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| itais 525 ir zināms
sīkāk PM
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/jhpld.html[ Šo ziņu laboja mezavecis, 08 Apr 2014, 19:42:21 ] | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Apr 2014, 19:04:30 oskars87 rakstīja:
sx525
sx450
Kads kko zin pa šitiem? Un kuru labāk izvēleties? 525 kkad esot mainits virzulis un gultņi, ir kkadas 250 h. 450 esot 150h un nekas nav darīts tikai eļļa mainīta.
Tikai viena būtiska lieta , ka neviens no abiem nav 2005. Gada modelis. Vismaz ramis , daksa, komutators vecais. 03 - 04 gada motocikli. Piektajā gadā bija liels apdeits rfs močiem.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Linku kkā sanaca nepareizi iekopet jo ar telefonu rakstu.
Un ja kadam ir piedāvājuma kads exc vai sx lidz 2000 eur tad pm. | Offline | | |
oskars87 | | Kopš: 30. Jan 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 122
Braucu ar: lc4 adventure
| Šodien tika iegādāts tas 525. Tagad tikai braukt jāmācās. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
10 Apr 2014, 21:44:48 oskars87 rakstīja:
Šodien tika iegādāts tas 525. Tagad tikai braukt jāmācās.
Apsveicu! Paskaties uz motora bloka, zem ātrumpārslēga dzinēja numuru. Pirmais cipars būs arī ražošanas gads.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Čoms tikko nolika tiesības, grib ņemt hard enduro aparātu, bet grib lai būtu:
1) Ne m/h motors (Lai var noripot 50k km bez dzinēja jaukšanas), tātad 4T dzinējs.
2) Maksimāli viegls
3) Vismaz 250cc, bet lai arī nav smaga govs ar 600cc dzinēju.
Vai kaut kas tāds vispār ir pārdošanā, vai tomēr šīs trīs lietas nav apvienojamas? | Offline | | |
hla | | Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
|
22 May 2014, 19:55:04 screwy rakstīja:
Čoms tikko nolika tiesības, grib ņemt hard enduro aparātu, bet grib lai būtu:
1) Ne m/h motors (Lai var noripot 50k km bez dzinēja jaukšanas), tātad 4T dzinējs.
2) Maksimāli viegls
3) Vismaz 250cc, bet lai arī nav smaga govs ar 600cc dzinēju.
Vai kaut kas tāds vispār ir pārdošanā, vai tomēr šīs trīs lietas nav apvienojamas?
KTM 640 Adventure
+ lelefons parastais jālādē biežak nekā jāpildās
- braucējam vajag garas kājas | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| drz400
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
|