Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
mezavecis
07. Jan 2014, 17:14#581

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


07 Jan 2014, 16:58:35 Teiksmaqq rakstīja:
2T centrālais mīnuss - no izpūtēja nāk neciešams sūds, īpaši, ja tā samnieks "eļļu nežēlo"... Ja sanāk braukt aiz tāda zāles pļāvēja, tad ir dimbā, vēl 2 dienas pēc tam sanāk elpot pussadegušu eļļu no plaušām
kas var būt tīkamāks degunam par divtaktera dūmu vai sadeguša šaujampulvera smaržu

Offline

MP
07. Jan 2014, 17:22#582

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


07 Jan 2014, 16:58:35 Teiksmaqq rakstīja:
2T centrālais mīnuss - no izpūtēja nāk neciešams sūds, īpaši, ja tā samnieks "eļļu nežēlo"... Ja sanāk braukt aiz tāda zāles pļāvēja, tad ir dimbā, vēl 2 dienas pēc tam sanāk elpot pussadegušu eļļu no plaušām

Sūds nāk no tāda kurš nespēj atgriest ručku, ja 2T tura dziesmā, tad smaka ir pat ļoti patīkama

Offline

Negantelis
07. Jan 2014, 17:34#583

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Nez, kāpēc visa pasaule nebrauc ar 2taktniekiem?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Rage51
07. Jan 2014, 17:47#584

Kopš: 04. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: TM300EN


07 Jan 2014, 17:34:20 Negantelis rakstīja:
Nez, kāpēc visa pasaule nebrauc ar 2taktniekiem?


Protams ka tā ir tikai mana iekšējā pārliecība, bet domāju ka pec gadiem 5-8 varēsi uzdot pretēju jautājumu. 2T atgriezīsies no mirušajiem un pavisam drīz. Viņš tač ir daudz lētāks uzturēšanā! Ja, no mo tiek prasīts tikai 20% no viņa jaudas tad labākais variants ir 4T, ja izmanto <90% tad 2T (apkopju intervāli tik pat gari tikai - lētak). Un par to ka nāk atpakaļ 2T var pārliecināties pēc piedāvājumiem, ja parādās kāds uz pārdošanu viņus vienkarši izķer.


-----------------
http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!

Offline

envy
07. Jan 2014, 17:48#585

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


03 Jan 2014, 17:53:20 garshais rakstīja:
Kad krosacam kartejo reizi lidisi motora tad sapratisi kapec vinju tik daudz tirgojas un pa smiekligam naudam,es savam WRam ellu mainu un gaazu

Tu varbūt vari pastāstīt kādas, tad ir tava WR atšķirības no krosa motora tas ka dīzes mazākas ieskrūvētas un izpūtējs ar korķi aizbāzts resursu nepalielina

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

zazzaa
07. Jan 2014, 17:48#586

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


07 Jan 2014, 17:47:08 Rage51 rakstīja:

07 Jan 2014, 17:34:20 Negantelis rakstīja:
Nez, kāpēc visa pasaule nebrauc ar 2taktniekiem?


Protams ka tā ir tikai mana iekšējā pārliecība, bet domāju ka pec gadiem 5-8 varēsi uzdot pretēju jautājumu. 2T atgriezīsies no mirušajiem un pavisam drīz. Viņš tač ir daudz lētāks uzturēšanā! Ja, no mo tiek prasīts tikai 20% no viņa jaudas tad labākais variants ir 4T, ja izmanto <90% tad 2T (apkopju intervāli tik pat gari tikai - lētak). Un par to ka nāk atpakaļ 2T var pārliecināties pēc piedāvājumiem, ja parādās kāds uz pārdošanu viņus vienkarši izķer.


it sevišķi, kad jau parādās priekš slinkajiem, ar starteri un sprici

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 07 Jan 2014, 17:49:48 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Online

Rage51
07. Jan 2014, 17:49#587

Kopš: 04. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: TM300EN

Par smaku! Uz pasaules nav labāka smarža, par to, kas nāk ārā no 2T izpūtēja

-----------------
http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!

Offline

MP
07. Jan 2014, 18:10#588

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


07 Jan 2014, 17:48:41 envy rakstīja:

03 Jan 2014, 17:53:20 garshais rakstīja:
Kad krosacam kartejo reizi lidisi motora tad sapratisi kapec vinju tik daudz tirgojas un pa smiekligam naudam,es savam WRam ellu mainu un gaazu

Tu varbūt vari pastāstīt kādas, tad ir tava WR atšķirības no krosa motora tas ka dīzes mazākas ieskrūvētas un izpūtējs ar korķi aizbāzts resursu nepalielina

WR ir samazināta jauda, šķiet bija savādākas sadalenes un aizdedze, un čoms bija uzlicis krosa tūninga izpūtēju, bet viņš bija gurdenāks kā YZF. Tas ka WR nevar nokaut ir fakts (ir mēģināts ar 250 WR uz dīķa ar trešo ātrumu turēt pilnu ručku apmēram 10 min, un nekā, motoram viss o.k)

Offline

Indo
07. Jan 2014, 18:12#589

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Starp citu, jaunaas (vai netik) paaudzes 2T nav apriikoti ar automaatisko elljas jauceeju? Nu, liidziigi, kaa rolleriem? Slinkmums mekleet

-----------------

Offline

Indo
07. Jan 2014, 18:13#590

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


07 Jan 2014, 18:10:53 MP rakstīja:

WR ir samazināta jauda, šķiet bija savādākas sadalenes un aizdedze, un čoms bija uzlicis krosa tūninga izpūtēju, bet viņš bija gurdenāks kā YZF. Tas ka WR nevar nokaut ir fakts (ir mēģināts ar 250 WR uz dīķa ar trešo ātrumu turēt pilnu ručku apmēram 10 min, un nekā, motoram viss o.k)


WR arii ganjgjenes paarnesumu attieciiba bij' savaadaaka.

-----------------

Offline

envy
07. Jan 2014, 21:00#591

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


07 Jan 2014, 18:13:25 Indo rakstīja:

07 Jan 2014, 18:10:53 MP rakstīja:

WR ir samazināta jauda, šķiet bija savādākas sadalenes un aizdedze, un čoms bija uzlicis krosa tūninga izpūtēju, bet viņš bija gurdenāks kā YZF. Tas ka WR nevar nokaut ir fakts (ir mēģināts ar 250 WR uz dīķa ar trešo ātrumu turēt pilnu ručku apmēram 10 min, un nekā, motoram viss o.k)


WR arii ganjgjenes paarnesumu attieciiba bij' savaadaaka.

wr atšķiras ar:
droseles bremzi karburatora
izputeja caurlaidibu
citu karbu
peleku vadu kas japargriez
mazakas razibas dizem karburatora
izpludes sadaleni

+ starteris pedejam versijam
+ 18" pakalrats
+ lielaka baka
+ razigaks generators, lai lampas barotu
+ citadaks piekaru setupa




Resurss motoram ir kas?
- virzulis! - tads pats
- klanis! - tads pats
- pamatnieki! - identiski
- galva - tada pati, iznemot jau piemineto sadaleni un ka jau minets citos postos iet vairakas reizes ilgak ka hondai un citiem dampjiem

no ta es aicinu saprast ka YZ resursa zina salidzinot ar WR atskiribu nosaka raidera skils un labas rokas kustibas, nevis atskiribas dzineja komponentes. YZ/ WR motors mezu virinatajam laicigi mazgajot gaisa filtru un mainot ellu ies identiski daudz stundu un tas var but pat 300 bez iejauksanas, kas, protams, ir katra pasa ownera riska un sirdsapzinas.

iesaku ieverot normalo rezimu - 50h virzulis & varstu skirbu parbaude, 100h, klanis. ella katras 5 stundas, gaisa filtrs pec katra brauciena.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

MP
07. Jan 2014, 21:52#592

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX

Piekrītu ka YZF ir labākais mocis
Čomam bija WR250 un motoram pie 100h taisijās mainīt klani, tāpēc mēģināja viņu noklemmēt, turot ručku līdz galam kādas 10min uz dīķa, bet nekā. WR nav tik lieli maximālie apgriezieni, tas arī ir viens no iemesliem, jo motors tāds pats kā YZF.

Offline

turbomen
07. Jan 2014, 21:59#593

Kopš: 07. Jun 2010

Ziņojumi: 94

Braucu ar: ,.. .., ,.., muguru pa asfaltu,...


07 Jan 2014, 16:58:35 Teiksmaqq rakstīja:
2T centrālais mīnuss - no izpūtēja nāk neciešams sūds, īpaši, ja tā samnieks "eļļu nežēlo"... Ja sanāk braukt aiz tāda zāles pļāvēja, tad ir dimbā, vēl 2 dienas pēc tam sanāk elpot pussadegušu eļļu no plaušām


mulkibas , sanak ka cilveks kas meza strada ar zagi 8 stundas diena un 5 dienas nedella, sanak ka vins pec ellas vel smirdes nakamaja dzivee?

Offline

endurists
07. Jan 2014, 22:26#594

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98



no ta es aicinu saprast ka YZ resursa zina salidzinot ar WR atskiribu nosaka raidera skils un labas rokas kustibas, nevis atskiribas dzineja komponentes. YZ/ WR motors mezu virinatajam laicigi mazgajot gaisa filtru un mainot ellu ies identiski daudz stundu un tas var but pat 300 bez iejauksanas, kas, protams, ir katra pasa ownera riska un sirdsapzinas.




Fāteram bija 2001. vai 02.gada 426 WRF. Paņēma ar kādām 40stundām uz pulksteņa, iespējams ka bija nedaudz vairāk, bet mocis bija ļoti svaigs un sterils. Attiecīgi kopjot un uzpasējot nobrauca vēl plusā ap 250 stundām un pēc tam aizmainija Tomam pret Adventuri.

Mocis kā tāds daudz smalkāk un rūpīgāk izstrādāts kā līdzvērtīgs tā gada KTM.

[ Šo ziņu laboja endurists, 07 Jan 2014, 22:28:25 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

tarinsch-s
08. Jan 2014, 08:38#595

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250


07 Jan 2014, 14:13:46 Negantelis rakstīja:

07 Jan 2014, 13:36:03 Agris rakstīja:
Klau, bet kādas vīriem varētu būt idejas par gasgas ec sēriju? tie nāk 200-300cc 2t enduro aparāti. Cenas ir pieejamākas, kā "lielajiem" ražotājiem, tajā pat laikā tā nav pēdējo gadu firma, jo ar moto aparātiem ņemas jau ļoti sen. Vajadzētu kaut ko uz pavasari vienkāršu sagudrot, un skatos, ka citās valstīs tie aparāti ir visnotaļ izplatīti.

Un tad vēl, varbūt kāds var tā pavisam vienkārši izskaidrot, kāpēc neiesaka ar 2t vīlēt pa ceļu? Nu tobiš, ja man jātiek no mājas uz darbu 25km robežās, tad kāpēc parasti saka, ka, lai brauktu tā pa šoseju, vajag 4t? Par max cc pie apgriezieniem atšķirību saprotu, bet kā tad tur īsti ir? Kādēļ pārsvarā 2t aparāti nebraukā pa pilsētu (neskaitot mazos huļigānus ar ķīniešiem)



Agri, vai autoskolā tev TO nestāstīja.

Divtaktu motora plusi mazs svars, lētāk izgatavot, lielāka jauda.

Mīnusi, niecīgs resurss,nepateicīga jaudas līkne,liels degvielas patēriņš,neekoloģisks jo nepārtraukti sadedzina eļļu, visas drēbes smird, grūtāk braukt dēļ kroplās jaudas līknes un nespējas bremzēt ar motoru...

Agrāk brakājam ar jawam un ižiem un nekas nevienam nesmirdēja, visi dzīvi. ja gribi braukt uz darbu šlipstē un uzvalkā,tad ar autobusu.

Offline

Teiksmaqq
08. Jan 2014, 09:15#596

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

Nezinu par konkrēto WR250 dzinēju, bet vai endūram gadījumā nav cita eļļošanas sistēma, kas ļoti būtiski ietekmē gan eļļas maiņas biežumu, gan paša dzinēja resursu, jo vienkārši labāk eļļo?


07 Jan 2014, 17:48:41 envy rakstīja:
tas ka dīzes mazākas ieskrūvētas un izpūtējs ar korķi aizbāzts resursu nepalielina


Samazinot noņemamo maksimālo momentāno jaudu, pēc visiem fizikas likumiem, resurss attiecīgi palielinās jebkuram dzinējam.

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Teiksmaqq
08. Jan 2014, 09:35#597

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


07 Jan 2014, 21:59:41 turbomen rakstīja:

07 Jan 2014, 16:58:35 Teiksmaqq rakstīja:
2T centrālais mīnuss - no izpūtēja nāk neciešams sūds, īpaši, ja tā samnieks "eļļu nežēlo"... Ja sanāk braukt aiz tāda zāles pļāvēja, tad ir dimbā, vēl 2 dienas pēc tam sanāk elpot pussadegušu eļļu no plaušām


mulkibas , sanak ka cilveks kas meza strada ar zagi 8 stundas diena un 5 dienas nedella, sanak ka vins pec ellas vel smirdes nakamaja dzivee?
Ir gadījies nokapāt 2 dienas ar motorzāģi, tas nav gluži tas pats, kas braukt aiz 2T moča, un ar zāģi vienmēr var nostāties pret vēju, lai dūmi neiet virsū...

Var jau būt, ka tē ir mana personīgā fizikālā īpašība

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

envy
08. Jan 2014, 09:39#598

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


08 Jan 2014, 09:15:23 Teiksmaqq rakstīja:
Nezinu par konkrēto WR250 dzinēju, bet vai endūram gadījumā nav cita eļļošanas sistēma, kas ļoti būtiski ietekmē gan eļļas maiņas biežumu, gan paša dzinēja resursu, jo vienkārši labāk eļļo?


nu nē taču.

08 Jan 2014, 09:15:23 Teiksmaqq rakstīja:
Samazinot noņemamo maksimālo momentāno jaudu, pēc visiem fizikas likumiem, resurss attiecīgi palielinās jebkuram dzinējam.


pareizi. un ja kāds no šeit esošajiem var izmantot kaut pusi no to motoru potenciāla, tad tas ir būtiski, bet tad arī jaudas atšķirība starp šīm divām modifikācijām ir būtiska.

beidziet vienreiz lasīt sūdu internetā par to cik maz resurss ir krosa motocikliem, bet kādreiz izmēģiniet to piedāvāto burvību.

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

MIGs
08. Jan 2014, 10:03#599

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


08 Jan 2014, 09:35:05 Teiksmaqq rakstīja:
Ir gadījies nokapāt 2 dienas ar motorzāģi, tas nav gluži tas pats, kas braukt aiz 2T moča, un ar zāģi vienmēr var nostāties pret vēju, lai dūmi neiet virsū...

A tu neesi provējis braukt ar to moci ? Runā, ka tad tie dūmi virsū neejot !

-----------------

Offline

karlsons
08. Jan 2014, 10:04#600

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Ehhh... Dejotaaji, olas

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline