Par spiedienu interesanta doma.
Bija doma par Heidenau K73, bet šķita, ka priekšā gribētos drusku rupjāku zīmējumu - vienkārši meklēju ieteikumus. Varbūt nav nemaz tik ļoti jāiespringst
Bagars, tas supermoto ir kārtīgs aparāts ar 120/70-17 un 160/60-17 un velk kārtīgu veci
Biju dzirdējis, ka sumo priekšai liek piem. 120/90-17 ar rupjāku protektoru, kuras ir paredzētas citiem močiem aizmugurē. Cerams, izteicos saprotami.
No Tevis pieminētajiem:
FMX 650 -noteikti nē-smags un pavisam gauss
Aprilia -tur ir jābūt mīlestībai-skaists dizains kā jau itālim, bet komplicētāks dzinējs ar savu specifiku
690-visuniversālākis no šiem visiem-labs gan pilsētā gan arī talākā gabalā neliks vilties
DRZ-vienkārši mocis kurš vienkārši pilda savu funkciju-tālākam gabalam komforta nebūs bet pilsētai un tuviem gabaliem gana labs
Man ir DRZ. Vienkāršs bez gala, krietni augsts - nācās regulēt kudi zemāku un zāģēt peku īsāku. Ziemeļgalam nav tik labvēlīgs kā pavisam maziņais Hornets. Februārī spriedu: "Pēc 45 min sāp; pēc stundas sajūta, ka pēcpuse ir kantaina. Pēc 2h ir vienalga.." Tagad vienalga iestājas uzreiz Var mierīgi braukt 600km dienā. Ziemeļgals pieradis. Mīkstāks beņķis, iespējams, būtu ērtāks. Pilsētā ļoti ērts, viegli vadāms; ārpilsētā skrien piemēroti - dikti ātrs mocis nav man piemērots, jo ļoti patīk paātrinājuma brīdis. Tā teikt, ar tehniskiem līdzekļiem ierobežoju to, cik ātri braucu. Komforta ātrums ārpilsētā 120-130km/h - mocis paliek mierīgs, kluss un stabils. Virs 135 km/h pazūd apkārtējās skaņas un sajūta kā Kosmosā. Apdzīšanā esmu braukusi ap 145km/h - tikpat mierīgi kā iepriekš, bet man nepatīk - neko nevar redzēt, dzirdēt, sajust. Vislielākā vibrācija ir 95 - 110km/h; braukšanai nekomfortabls ātrums. Pēc vibrācijas ļoti viegli noteikt ātrumu un turēt to konstantu; mierīgi var iztikt bez spidometra (līdz skatei). Ir uzlikti nezināmas izcelsmes papildlukturi - naktī braukt prieks; nav izteiktas starpības starp vēlu vasaras vakaru un nakti! Ar visām plikajām mizām gana labi brauc pa ne-asfalta ceļiem; asfalts vien nav interesants.
Ir viens liels mīnuss - maza bāka, tādēļ nākas stāties pie katra staba; mazāks mīnuss - pietrūkst 6tā pārnesuma. Paskaļš - gandrīz vienmēr izmantoju ausu aizbāžņus.
Gribētos "piemontēt" mazas sānu somas, lai nav jāvadā mugursoma līdzi. Atradu ASV, maksā 600$ + sūtīšana + muita + kronšteini = zelta somas!! Īsos gabalos braucu ar mugursomu, garos gabalos to pašu mugursomu ar tīkliņu piešnālēju uz astes. Vēl gribētos nodīrāt visas uzlīmes nost - tā jau raibs un vēl vairāk saraibināts. Ja kārtīgi mazgāšu, varbūt, ar laiku nomazgāsies Nobraukšu šīs miziņas, samainīšu uz kādām citām - labāk pa ne-asfaltu braucamām.
Iebilstu te apgalvotajam, ka garos gabalos nav ērts. Dienā esmu braukusi līdz 660km - ir ērti! Lai gan, ja grib viesnīcas komfortu, tad nebūs vis ērti.
----------------- Mans mīļais Zilais Putniņš Honda CB250FV aizlidojis..
Varbūt kā jauniņajam Supermoto braucējam (KTM 690 SM) variet ieteikt kādu vietu, placi Rīgā, kur varētu pamācīties wheelie, lai nevienu puslīdz netraucētu.
31 Aug 2020, 17:11:23 Sjakuk rakstīja:
Varbūt kā jauniņajam Supermoto braucējam (KTM 690 SM) variet ieteikt kādu vietu, placi Rīgā, kur varētu pamācīties wheelie, lai nevienu puslīdz netraucētu.
Šo sestdien 333 trasē tiek organizēts supermoto koptreniņš kopā ar pieredzējušāko supermoto braucēju Latvijā-Dzintaru Balto.Treniņa mērķis ir piesaistīt jaunos supermoto braucējus un nodot viņiem teorētiskās un praktiskās zināšanas,kas noderēs braucot trasē,gan arī ikdienā pārvietojoties pa ielām.Aicināts tiek ikviens supermoto braucējs,jebkāda līmeņa.
Dienas plāns:
15:00 teorijas nodarbība
16-17 braukšana trasē
Šodien Itālijā SM Pasaules čempionāta posms,Marks Rainers Šmits atkal cīnīsies ar Tomasu Šareiru..."mūsu" Mauno Hermunens turpat...gan jau rādīs tiešraidi netā...
Šo sestdien 333 trasē tiek organizēts supermoto koptreniņš kopā ar pieredzējušāko supermoto braucēju Latvijā-Dzintaru Balto.Treniņa mērķis ir piesaistīt jaunos supermoto braucējus un nodot viņiem teorētiskās un praktiskās zināšanas,kas noderēs braucot trasē,gan arī ikdienā pārvietojoties pa ielām.Aicināts tiek ikviens supermoto braucējs,jebkāda līmeņa.
Dienas plāns:
16:00 teorijas nodarbība
17-18 braukšana trasē
1) Tiem, kam ir SM610IE, ir ņēmuši nost lambda sensoru un likuši to pretestības konektoru, ir jūtamas izmaiņas? Ietekmē dzinēja darbību? Iesakat vai tieši otrādi, neiesakat?
2) Fuel stop sensors, pievienojot to, nevar iedarbināt, noņemot, viss čil. Kritisks šis sensors ir tikai pie moto apgāšanās vai kā? Paldies.
Lambdas apiesana nekad nav laba doma, jo motors ieiet slegtaja cilpa, un gaida lambdas reakciju, tad korigee-cilpa parinkji iet.
Ja ecu tomer domas ka lambda rada pareizi tad var nejausi ieiet greiza korekcija. Lambda dod ara oscilacijas, ar rezistoru tu nofiksesi poziciju bagats vai liess(ja nav platjoslas) dazi ecu itka pat strada ok, bet nu wtf, pieglukos kads devejs un saks gazt lieso... ja tikai uzlikt uz liesu lai bagatina. Es ne reizi neatbalstu kkadu motora deveju banalu apiesanu, vini tomer ir viena algoritma sastavdala, PC ir cita dziesma.
Tip over sensoru mosh doma? Atsledz degvielu kad guli apgazies. Ja rada problemas var apiet.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā