Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
tarantuls
03. Jan 2014, 12:36#561

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

Sāku meklēt ar ko iebraukt mežā - vēlams reģistrējamu, lai līdz tuvējam mežam var savā gaitā nokļūt.
skatos uz yama WR450 - komentāri? kas vēl līdzīgs?

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

envy
03. Jan 2014, 13:22#562

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


03 Jan 2014, 12:36:11 tarantuls rakstīja:
Sāku meklēt ar ko iebraukt mežā - vēlams reģistrējamu, lai līdz tuvējam mežam var savā gaitā nokļūt.
skatos uz yama WR450 - komentāri? kas vēl līdzīgs?


ņem tik ciet WR! kā jau īstam Yamaha pavēlniekam pieklājas.
ja mācēsi iztikt bez reģistrācijas, tad krosa versiju

[ Šo ziņu laboja envy, 03 Jan 2014, 13:22:26 ]



-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

tarantuls
03. Jan 2014, 13:31#563

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

es dzīvoju nomalē, bet tomēr pilsētā, tā ka bez reģistrācijas, līdz reizei

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

envy
03. Jan 2014, 15:31#564

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


03 Jan 2014, 13:31:09 tarantuls rakstīja:
es dzīvoju nomalē, bet tomēr pilsētā, tā ka bez reģistrācijas, līdz reizei

uz izbraucienu pieskrūvē no FZ1 vai arī uztaisi sporta reģistrāciju iekš LAMSF, pāri ceļam drīkstēsi braukt

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

tarantuls
03. Jan 2014, 15:38#565

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

nja, WR mazs piedāvājums, krosinieki ss`ā daudz vairāk.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

garshais
03. Jan 2014, 17:53#566

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Fzs 1000 pārdots,wr250f,yz450f nopirkts.

Kad krosacam kartejo reizi lidisi motora tad sapratisi kapec vinju tik daudz tirgojas un pa smiekligam naudam,es savam WRam ellu mainu un gaazu

Offline

chirkainais
03. Jan 2014, 18:14#567

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Mani ari līdzīgs jautājums sāk arvien vairāk tirdīt. Lai gan utopiskais sapnis ir kāds 250-300 2T KTM, tomēr apzinoties reālo situāciju, jāatzīst, ka to pat ne par 90% noslogot nespēšu, kā ari pašam resurss uz motora ķidāšanu ik gadu nepietiks.. Tad arī uz skatuves kāpj WR. Kas vēl tanī līgā spēlē? Honda, Husis? Par DRZ tāds plastalīnisks viedoklis..

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

TB
03. Jan 2014, 18:36#568

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ir dabinams 2011.g. TM EN530 ar reģistrāciju tam tu motram pari neko nenodarisi, ja vien bez eļļas nevilsi uz v-pili pilnā ručkā

Bez tam mo ar 1 gadu garantiju.

5500€

Offline

Archy96
04. Jan 2014, 01:37#569

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2014, 01:28:41 Bagars rakstīja:

03 Jan 2014, 18:14:48 chirkainais rakstīja:
Mani ari līdzīgs jautājums sāk arvien vairāk tirdīt. Lai gan utopiskais sapnis ir kāds 250-300 2T KTM, tomēr apzinoties reālo situāciju, jāatzīst, ka to pat ne par 90% noslogot nespēšu, kā ari pašam resurss uz motora ķidāšanu ik gadu nepietiks.. Tad arī uz skatuves kāpj WR. Kas vēl tanī līgā spēlē? Honda, Husis? Par DRZ tāds plastalīnisks viedoklis..

Nav taisnība. Ar 300cc 2t nenoslogojot, pie 2x mēnesī Berģus izskrienot, tev motorā būs jālien 1x 3 gados.. nu labi, 1x 2gados. matemātika elementāra: 250 km x12 mēneši= 3000km = ~30-35 m/h tūrisma režīmā. Galvenais - tīru un pareizi uzliktu gaisa filtru, atbilstošu sezonai karburatora regulējumu un labu eļļu pie benzīna. 70 m/h dzinējā nav ko darīt (pieņemot, ka sākam no "0" ).
Arī 4t noslogot nespēsi. Bet ja atbaida motora ķidāšanas resurss, tad labāk uz 2t skatīties. Bet ja 4t, tad exc450-525 -2008.
Bet nu, vienam māte, otram meita

Vispār jau es savam 2T krabim arī motorā tikai 2X esmu paguvis ielīst, kaut gan nobraukts ir ticis diezgan un intensīvi, nevarētu teikt, ka baigi bieži jāremontē, vēl ņemot vērā, ka arkls nebūt nav no šī gadu tūkstoša

[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 Jan 2014, 01:38:04 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
04. Jan 2014, 15:38#570

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

wr yz fanotaji padomajiet cik maksa 5 titana varsti,un 4-5 robs.. ktm-am pakala ar amishiem un briziem ar hidraulisko sajugu..miksto podramniku..

Offline

MP
04. Jan 2014, 16:15#571

Kopš: 20. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 84

Braucu ar: HUS 350FX


04 Jan 2014, 15:38:06 mezavecis rakstīja:
wr yz fanotaji padomajiet cik maksa 5 titana varsti,un 4-5 robs.. ktm-am pakala ar amishiem un briziem ar hidraulisko sajugu..miksto podramniku..


Vārsti jau sen maksā tikpat cik Hondai, vai Kawītim, tikai jāmaina vismaz divreiz retāk ( salīdzinot ar Gondu )

Offline

endurists
04. Jan 2014, 16:18#572

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Jan 2014, 15:38:06 mezavecis rakstīja:
wr yz fanotaji padomajiet cik maksa 5 titana varsti,un 4-5 robs.. ktm-am pakala ar amishiem un briziem ar hidraulisko sajugu..miksto podramniku..



Arī manam SXS motoram OEM ir titāna vārsti. Viens gab 153 Eiro, tāpēc pārgāju uz dzelziniekiem kur viss vārstu komplekts ieskaitot atsperes nostājās nedaudz vairāk kā viens Ti vārsts. Drīzumā papildināšu galeriju.

WRam viens vārsts 85Ls, taču iet viņi ilgi. Vēljoprojām fātera vecais WRs ir dzīvs un stundas ir ap 350-400. Toms gan ir krietni uzpucējis un iedevis otŗo/trešo elpu šim mocim. Tiešām iesaku:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...amaha/gfnbi.html

[ Šo ziņu laboja endurists, 04 Jan 2014, 16:21:44 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

chirkainais
04. Jan 2014, 18:24#573

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


04 Jan 2014, 15:38:06 mezavecis rakstīja:
wr yz fanotaji padomajiet cik maksa 5 titana varsti,un 4-5 robs.. ktm-am pakala ar amishiem un briziem ar hidraulisko sajugu..miksto podramniku..



Ja kārtīgi sasprindzinās, tad tavā teiktajā kaut kāaadu skepsi var saskatīt, taču nav skaidrs, par ko un kāpēc. Līdz ar to uzrakstīto līdz galam tik un tā saprast neizdodas.

[ Šo ziņu laboja chirkainais, 04 Jan 2014, 18:27:22 ]



-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

ieinteresetais
04. Jan 2014, 19:05#574

Kopš: 18. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Husqvarna Te 450

Hard enduro, ss.lv stāv XR 400, tiem ir tikai viens mīnus, nav elektrostartera, gadam nav nozīmes, ja nu vienīgi esošais tehniskais stāvoklis. Šo to var uzlabot, bet citādi tikai jābrauc. Es ar tādu gribētu, ja nebūtu nekāda braucamā! http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/cjefh.html

-----------------
Bezceļš ievelk!

Offline

Archy96
04. Jan 2014, 21:58#575

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2014, 19:05:04 ieinteresetais rakstīja:
Hard enduro, ss.lv stāv XR 400, tiem ir tikai viens mīnus, nav elektrostartera, gadam nav nozīmes, ja nu vienīgi esošais tehniskais stāvoklis. Šo to var uzlabot, bet citādi tikai jābrauc. Es ar tādu gribētu, ja nebūtu nekāda braucamā! http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/cjefh.html

Tiem vecajiem xriem ir problēma galvas, tās tie pārkarsētas, plaisā, vārstu sēžas lido laukā, pērkot tādu - baigā lotereja.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Agris
07. Jan 2014, 13:36#576

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

Klau, bet kādas vīriem varētu būt idejas par gasgas ec sēriju? tie nāk 200-300cc 2t enduro aparāti. Cenas ir pieejamākas, kā "lielajiem" ražotājiem, tajā pat laikā tā nav pēdējo gadu firma, jo ar moto aparātiem ņemas jau ļoti sen. Vajadzētu kaut ko uz pavasari vienkāršu sagudrot, un skatos, ka citās valstīs tie aparāti ir visnotaļ izplatīti.

Un tad vēl, varbūt kāds var tā pavisam vienkārši izskaidrot, kāpēc neiesaka ar 2t vīlēt pa ceļu? Nu tobiš, ja man jātiek no mājas uz darbu 25km robežās, tad kāpēc parasti saka, ka, lai brauktu tā pa šoseju, vajag 4t? Par max cc pie apgriezieniem atšķirību saprotu, bet kā tad tur īsti ir? Kādēļ pārsvarā 2t aparāti nebraukā pa pilsētu (neskaitot mazos huļigānus ar ķīniešiem)

Offline

Ivis
07. Jan 2014, 13:43#577

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Pats braukāju ar Kawasaki Kmx125 reizēm uz darbu, man jau ļoti patīk, vienīgi drēbes ož pēc degušas eļļas, iespējams tas ir tas iemesls, varbūt kāds taupa resursu hvz

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Negantelis
07. Jan 2014, 14:13#578

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 Jan 2014, 13:36:03 Agris rakstīja:
Klau, bet kādas vīriem varētu būt idejas par gasgas ec sēriju? tie nāk 200-300cc 2t enduro aparāti. Cenas ir pieejamākas, kā "lielajiem" ražotājiem, tajā pat laikā tā nav pēdējo gadu firma, jo ar moto aparātiem ņemas jau ļoti sen. Vajadzētu kaut ko uz pavasari vienkāršu sagudrot, un skatos, ka citās valstīs tie aparāti ir visnotaļ izplatīti.

Un tad vēl, varbūt kāds var tā pavisam vienkārši izskaidrot, kāpēc neiesaka ar 2t vīlēt pa ceļu? Nu tobiš, ja man jātiek no mājas uz darbu 25km robežās, tad kāpēc parasti saka, ka, lai brauktu tā pa šoseju, vajag 4t? Par max cc pie apgriezieniem atšķirību saprotu, bet kā tad tur īsti ir? Kādēļ pārsvarā 2t aparāti nebraukā pa pilsētu (neskaitot mazos huļigānus ar ķīniešiem)



Agri, vai autoskolā tev TO nestāstīja.

Divtaktu motora plusi mazs svars, lētāk izgatavot, lielāka jauda.

Mīnusi, niecīgs resurss,nepateicīga jaudas līkne,liels degvielas patēriņš,neekoloģisks jo nepārtraukti sadedzina eļļu, visas drēbes smird, grūtāk braukt dēļ kroplās jaudas līknes un nespējas bremzēt ar motoru...

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

TB
07. Jan 2014, 14:18#579

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Un tas viss neattiecas uz 300ieku... izņemot ekoloģiju

Offline

Teiksmaqq
07. Jan 2014, 16:58#580

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

2T centrālais mīnuss - no izpūtēja nāk neciešams sūds, īpaši, ja tā samnieks "eļļu nežēlo"... Ja sanāk braukt aiz tāda zāles pļāvēja, tad ir dimbā, vēl 2 dienas pēc tam sanāk elpot pussadegušu eļļu no plaušām

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline