Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Moto remonts, serviss
Autors | Ziņojums |
asfalts | | Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
| sveiki, vai kāds var ieteikt, kur pārpresēt kloķeni bmw f650. mocim ir neizjaucams klanis, kuram beigts slīdgultnis... | Offline | | |
Vaide | | Kopš: 03. Jun 2015
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.
Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.
Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?
Vispār stāvot uz vietas var būt normāli ka slēgšanās ir problemātiska. Tas atkarīgs no katra mopēda individuāli.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
Vaide | | Kopš: 03. Jun 2015
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
03 Jun 2015, 16:27:35 Archy96 rakstīja:
03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.
Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?
Hmm, tātad iespējams tas ir normāli? Nebūtu iedomājies, ka, ja nepārslēdz laicīgi ātrumu uz zemāku, nostājoties krustojumā var sanākt šaize. Vai tamlīdzīga lieta ir arī motocikliem? Kā jau teicu, esmu pilnīgs iesācējs, gribētos izsprast.
Vispār stāvot uz vietas var būt normāli ka slēgšanās ir problemātiska. Tas atkarīgs no katra mopēda individuāli.
Hmm, tātad iespējams tas ir normāli? Nebūtu iedomājies, ka, ja nepārslēdz laicīgi ātrumu uz zemāku, nostājoties krustojumā var sanākt šaize. Vai tamlīdzīga lieta ir arī motocikliem? Kā jau teicu, esmu pilnīgs iesācējs, gribētos izsprast.[ Šo ziņu laboja Vaide, 03 Jun 2015, 16:33:50 ] | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.
Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?
Tas ir atkarīgs no kārbas. Ja vēlies no 5. roba, stāvot, pārslēgties uz leju, tad druuusku atlaid sajūgu, lai kārbas vārpstas sāk minimāli griezties, tad būs vieglāk pārslēgties. Bet labāk jau ir pakāpeniski, bremzējot, slēgties uz leju.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Vaide | | Kopš: 03. Jun 2015
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Paldies, tagad zināšu. | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Manam japāņu 600ccm mopēdam arī tāda problēma, tiešām tas tā normāli kad mocim tikai 50k km nobraukti? | Offline | | |
ksm | | Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: Yamaha
|
02 May 2015, 22:38:30 asfalts rakstīja:
sveiki, vai kāds var ieteikt, kur pārpresēt kloķeni bmw f650. mocim ir neizjaucams klanis, kuram beigts slīdgultnis...
KSM varēs palīdzēt.
----------------- KS14
Rīga, Pildas 16 b
www.sergis.lv
info@sergis.lv
Tel. 67112256
Mob 26011020
| Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.
Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?
Šito šofera erroru man negantais fiksi apskaidroja. Kārtojot kategoriju arī pamanījos pie luksofora, stāvošam mocim pārslēgties no piektā roba uz pirmo. Ceru ka mūsdienu modernās autoskolas tādus sīkumus māca, lai pēc 3 gadiem sēžot jau uz litra nesanāktu powera publikas priekšā pamatīgs abloms.. | Offline | | |
kasits | | Kopš: 08. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: i30, GS500E
| Sveiki!
Tā nu ir sanācis, ka manam GS500e gadu gaitā saplaisājusi vieta rāmim, kur pieskrūvēts koferu stiprinājums.
Kur varētu aizvest sametināt/uzlabot stiprinājumu vietu?
Bilde ieskatam:
Paldies jau iepriekš! | Offline | | |
Ervis | | Kopš: 25. Apr 2015
Ziņojumi: 46
Braucu ar: visu pec kartas
| Iesakiet kādu mehiņu, kas ņem haltūras. Interesē ktm dzinēja rebilds | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
03 Jun 2015, 19:03:40 Ervis rakstīja:
Iesakiet kādu mehiņu, kas ņem haltūras. Interesē ktm dzinēja rebilds
Pavasarī dzinēju pārlasīt? Dārgi un ilgi, jo visiem sācies laiks, kad jābrauc
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
runcens | | Kopš: 27. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: pirkstu pa karti
| Varbūt kāds var ieteikt kam iedot sakopt skūteri??? | Offline | | |
normy | | Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
|
10 Jun 2015, 13:55:29 runcens rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kam iedot sakopt skūteri???
Goblinam
----------------- www.streetfighters.lv | Offline | | |
runcens | | Kopš: 27. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
10 Jun 2015, 16:31:55 normy rakstīja:
10 Jun 2015, 13:55:29 runcens rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kam iedot sakopt skūteri???
Goblinam
Ko gan citu var persona atbildet ar 520 zinojumiem | Offline | | |
snooze | | Kopš: 26. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 640
Braucu ar: K8
| O, runcens ari te
domaju ka pratigak butu pameklet te --> http://scooter-power.lv/
vai ari uzraksti kas vajadzigs. varbut kads panems vakaros sakopt | Offline | | |
Mastersblasters | | Kopš: 17. Aug 2014
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Ar ko parastie zaļie antifrīzi var atšķirties no "dārgajiem"? Parastā veikalā gatavs lietošanai maksā 1.50 - 3 eur par litru, moto veikalā 8-10 eur par litru, vai ir vērts skatīties uz dārgajiem? [ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 17 Jun 2015, 09:24:45 ] | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
17 Jun 2015, 00:29:26 Mastersblasters rakstīja:
Ar ko parastie zaļie antifrīzi var atšķirties no "dārgajiem"? Parastā veikalā gatavs lietošanai maksā 1.50 - 3 eur par litru, moto veikalā 8-10 eur par litru, vai ir vērts skatīties uz dārgajiem?
Var atšķirties ar termiskās izplešanās koeficentu. respektīvi ja mocim nav izplešanās trauks, vajag ar iespējami mazāku šo koeficentu. Pats ielēju statoila zaļo, nesūdzos. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| mocim vajag liet mocim paredzeeto. nevis autosa leeto. sastaavi ir atskiriigi. vairaak jau tie piemaisiijumi. Niere te reizi komenteeja jau. es mocim leju tam paredzeeto nevis mekleeju leetu alternatiivu. jo citiem auto kuuleriem ir siliicijs. kursh daziem moto bojaa dzeses pumpju asis. lasi sava moto manuaali
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
17 Jun 2015, 13:33:59 mexa rakstīja:
mocim vajag liet mocim paredzeeto. nevis autosa leeto. sastaavi ir atskiriigi. vairaak jau tie piemaisiijumi. Niere te reizi komenteeja jau. es mocim leju tam paredzeeto nevis mekleeju leetu alternatiivu. jo citiem auto kuuleriem ir siliicijs. kursh daziem moto bojaa dzeses pumpju asis. lasi sava moto manuaali
Autosiem arī silikāti bojā tās pašas asis
Bet, ja normāla darba temperatūra ir 90 grādi un mocis nav nekāds jaunais, tad, teiksim, pilota zaļais antifrīzs pilnībā pietiek
Baikiem un ieliniekiem, kam regulāri temperatūra turās ap 100* gan ir jāskatās uz stabilākiem un ar mazāku izplešanās koeficientu
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
|
|