Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto remonts, serviss

AutorsZiņojums
asfalts
02. May 2015, 22:38#501

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

sveiki, vai kāds var ieteikt, kur pārpresēt kloķeni bmw f650. mocim ir neizjaucams klanis, kuram beigts slīdgultnis...

Offline

Vaide
03. Jun 2015, 16:20#502

Kopš: 03. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.

Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?



Offline

Archy96
03. Jun 2015, 16:27#503

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.

Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?





Vispār stāvot uz vietas var būt normāli ka slēgšanās ir problemātiska. Tas atkarīgs no katra mopēda individuāli.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vaide
03. Jun 2015, 16:33#504

Kopš: 03. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


03 Jun 2015, 16:27:35 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.

Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?

Hmm, tātad iespējams tas ir normāli? Nebūtu iedomājies, ka, ja nepārslēdz laicīgi ātrumu uz zemāku, nostājoties krustojumā var sanākt šaize. Vai tamlīdzīga lieta ir arī motocikliem? Kā jau teicu, esmu pilnīgs iesācējs, gribētos izsprast.





Vispār stāvot uz vietas var būt normāli ka slēgšanās ir problemātiska. Tas atkarīgs no katra mopēda individuāli.


Hmm, tātad iespējams tas ir normāli? Nebūtu iedomājies, ka, ja nepārslēdz laicīgi ātrumu uz zemāku, nostājoties krustojumā var sanākt šaize. Vai tamlīdzīga lieta ir arī motocikliem? Kā jau teicu, esmu pilnīgs iesācējs, gribētos izsprast.

[ Šo ziņu laboja Vaide, 03 Jun 2015, 16:33:50 ]

Offline

marcis
03. Jun 2015, 16:35#505

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.

Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?






Tas ir atkarīgs no kārbas. Ja vēlies no 5. roba, stāvot, pārslēgties uz leju, tad druuusku atlaid sajūgu, lai kārbas vārpstas sāk minimāli griezties, tad būs vieglāk pārslēgties. Bet labāk jau ir pakāpeniski, bremzējot, slēgties uz leju.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Vaide
03. Jun 2015, 16:38#506

Kopš: 03. Jun 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Paldies, tagad zināšu.

Offline

RenegadeX
03. Jun 2015, 16:38#507

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Manam japāņu 600ccm mopēdam arī tāda problēma, tiešām tas tā normāli kad mocim tikai 50k km nobraukti?

Offline

ksm
03. Jun 2015, 17:15#508

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: Yamaha


02 May 2015, 22:38:30 asfalts rakstīja:
sveiki, vai kāds var ieteikt, kur pārpresēt kloķeni bmw f650. mocim ir neizjaucams klanis, kuram beigts slīdgultnis...


KSM varēs palīdzēt.

-----------------
KS14
Rīga, Pildas 16 b
www.sergis.lv
info@sergis.lv
Tel. 67112256
Mob 26011020

Offline

Rizza
03. Jun 2015, 17:33#509

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


03 Jun 2015, 16:20:22 Vaide rakstīja:
Sveiki, ceru, ka atbilstošā sadaļā jautājums.

Braucu ar ķīniešu mēslu 125cc, pilnīgs iesācējs. Ir problēma ar ātrumu pārslēgšanu. Īsumā: kustībā ātrumi pārslēdzas bez problēmām, bet ja, piemēram, braucot ar 5. robu ar izspiestu sajūgu apstāties un mēģināt slēgt zemākos robos, rodas problēmas. Vnk fiziski nevar nospiest uz leju pārslēdzēju. Ar nelielu čakarēšanos tas vēlāk arī izdodas. Ķīnietis samērā jauns, zem 1000km. Stāvot ir nelielas problēmas arī ar ielikšanu neitrālajā, ļoti jūtīgi pārlec visu laiku uz 1. un 2robuu attiecīgi. Vai tiešām ķīnieši tik lieli mēsli, ka jau zem 100km ir problēmas ar ātrumiem, vai varbūt "iedzimts" defekts?



Šito šofera erroru man negantais fiksi apskaidroja. Kārtojot kategoriju arī pamanījos pie luksofora, stāvošam mocim pārslēgties no piektā roba uz pirmo. Ceru ka mūsdienu modernās autoskolas tādus sīkumus māca, lai pēc 3 gadiem sēžot jau uz litra nesanāktu powera publikas priekšā pamatīgs abloms..

Offline

kasits
03. Jun 2015, 17:55#510

Kopš: 08. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: i30, GS500E

Sveiki!
Tā nu ir sanācis, ka manam GS500e gadu gaitā saplaisājusi vieta rāmim, kur pieskrūvēts koferu stiprinājums.
Kur varētu aizvest sametināt/uzlabot stiprinājumu vietu?
Bilde ieskatam:


Paldies jau iepriekš!

Offline

Ervis
03. Jun 2015, 19:03#511

Kopš: 25. Apr 2015

Ziņojumi: 46

Braucu ar: visu pec kartas

Iesakiet kādu mehiņu, kas ņem haltūras. Interesē ktm dzinēja rebilds

Offline

andrejins
03. Jun 2015, 22:44#512

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


03 Jun 2015, 19:03:40 Ervis rakstīja:
Iesakiet kādu mehiņu, kas ņem haltūras. Interesē ktm dzinēja rebilds


Pavasarī dzinēju pārlasīt? Dārgi un ilgi, jo visiem sācies laiks, kad jābrauc

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

runcens
10. Jun 2015, 13:55#513

Kopš: 27. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: pirkstu pa karti

Varbūt kāds var ieteikt kam iedot sakopt skūteri???

Offline

normy
10. Jun 2015, 16:31#514

Kopš: 29. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Yamaha XV1600


10 Jun 2015, 13:55:29 runcens rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kam iedot sakopt skūteri???


Goblinam

-----------------
www.streetfighters.lv

Offline

runcens
10. Jun 2015, 17:49#515

Kopš: 27. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: pirkstu pa karti


10 Jun 2015, 16:31:55 normy rakstīja:

10 Jun 2015, 13:55:29 runcens rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kam iedot sakopt skūteri???


Goblinam

Ko gan citu var persona atbildet ar 520 zinojumiem

Offline

snooze
10. Jun 2015, 23:54#516

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 640

Braucu ar: K8

O, runcens ari te

domaju ka pratigak butu pameklet te --> http://scooter-power.lv/

vai ari uzraksti kas vajadzigs. varbut kads panems vakaros sakopt

Offline

Mastersblasters
17. Jun 2015, 00:29#517

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Ar ko parastie zaļie antifrīzi var atšķirties no "dārgajiem"? Parastā veikalā gatavs lietošanai maksā 1.50 - 3 eur par litru, moto veikalā 8-10 eur par litru, vai ir vērts skatīties uz dārgajiem?

[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 17 Jun 2015, 09:24:45 ]

Offline

RenegadeX
17. Jun 2015, 11:43#518

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


17 Jun 2015, 00:29:26 Mastersblasters rakstīja:
Ar ko parastie zaļie antifrīzi var atšķirties no "dārgajiem"? Parastā veikalā gatavs lietošanai maksā 1.50 - 3 eur par litru, moto veikalā 8-10 eur par litru, vai ir vērts skatīties uz dārgajiem?

Var atšķirties ar termiskās izplešanās koeficentu. respektīvi ja mocim nav izplešanās trauks, vajag ar iespējami mazāku šo koeficentu. Pats ielēju statoila zaļo, nesūdzos.

Offline

mexa
17. Jun 2015, 13:33#519

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

mocim vajag liet mocim paredzeeto. nevis autosa leeto. sastaavi ir atskiriigi. vairaak jau tie piemaisiijumi. Niere te reizi komenteeja jau. es mocim leju tam paredzeeto nevis mekleeju leetu alternatiivu. jo citiem auto kuuleriem ir siliicijs. kursh daziem moto bojaa dzeses pumpju asis. lasi sava moto manuaali

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
17. Jun 2015, 13:40#520

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


17 Jun 2015, 13:33:59 mexa rakstīja:
mocim vajag liet mocim paredzeeto. nevis autosa leeto. sastaavi ir atskiriigi. vairaak jau tie piemaisiijumi. Niere te reizi komenteeja jau. es mocim leju tam paredzeeto nevis mekleeju leetu alternatiivu. jo citiem auto kuuleriem ir siliicijs. kursh daziem moto bojaa dzeses pumpju asis. lasi sava moto manuaali


Autosiem arī silikāti bojā tās pašas asis

Bet, ja normāla darba temperatūra ir 90 grādi un mocis nav nekāds jaunais, tad, teiksim, pilota zaļais antifrīzs pilnībā pietiek

Baikiem un ieliniekiem, kam regulāri temperatūra turās ap 100* gan ir jāskatās uz stabilākiem un ar mazāku izplešanās koeficientu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline