Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Akumulators
Autors | Ziņojums |
DOPING | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
| Ir uz vietas:
DYNAVOLT DB14L-A2 - 28€ | Offline | | |
marciz | | Kopš: 31. May 2018
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki, tauta.
Interesē sekojoša lieta, vai pie darbojoša dzinēja, noņemot no akumulatora klemmi, motoram jaturpina darboties jebkurā gadijumā??? Braucu ar Suzuki GS500 2000g. Noņemot klemmi motors momenta noslapst. Vai tas liecina par generatora problemu vai ari attiecigajai modifikacijai taa tas ari ir paredzets? | Offline | | |
dzanks | | Kopš: 09. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta
| Klemmes noņemšana nav tas drošākais veids kā pārbaudīt vai strādā ģenerators/relejs regulators. Var ļoti ātri kko nosvilināt. Ir kāda problēma ko mēģini šādi diagnosticēt? Ja ir testeris/multimetrs, draudzējies ar google un angļu valodu tad pilns internets ar pamācībām ko, kur nomērīt lai saprastu kas pie vainas.
Savam gs500 nomainīju releju regulatoru uz ķīnieti pa 25 Eur, pagaidām viss ideāli. | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Pieredze.
Pēc motora salikšanas un tukša bezsveces režīmā izgirezšanas ar kurbuli, tika mēģināts piešķilt.. Protams sapūstās eļļas u.c. lietas darīja savu un uzreiz nešķīlās...
Nosēdināju aķi sausu.. Bet ar kāju tomēr pēc pāris darba takšu sākuma atrašanas, tika piešķilts.. Tika padarbināts pāris minūtes un done.. Aķi protams nenoņēmu un lādēt neuzliku tad..
Pēc mēneša vai 2viem gribu pielikt palādēt, lādētājs rāda, ka nekā nav.. Nevis viss tukšs, bet gan pilnīgi nekā - lādētājs nesaprot, ka aķis vispār ir klāt.. Mēģināju vairākus - gan Bosch C3, gan vēl kkādu mazo, gan arī nopietnākus lielus lādētājus, bet nekā...
Domāju jau - metams ārā, sāku meklēt jaunu.
A te džeki man iesaka - pieliec pie kkāda lielāka tilpuma aķa ar krokodilliem + pieliec to lielo lādēt. Pēc tam, pēc kādas stundas, pārliec vadus uz mazo moča aķi, ja plates nebūs sabirušas, būs ok.
Sacīts, darīts - pieliku pie kkāda traktornieka 100AH nieka. Uzliku arī lādēt - lādētājs (Bosch C3) ņem un lādē lēnām.
Pēc 1h pārliku vadus pa tiešo uz moča aķa - viss gerai, lādē normāli, viss notiek.
Laikam izraujot aķi tukšu un neko nedarot uzreiz, radās tāda pretestība, ko modernie lādētāji, kas ar varu iekšā nedzen neko, bet viss notiek procesora kontrollē, tomēr nesaprot. Tie domā, ka tāda pretestība ir ok un nekas nav pielikts nemaz klāt...
Varbūt kādam arī noder, pirms izmest savu aķi... | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Kaa elektronschiks saku-nekad nekad nekad nevienojam nevienam aparaatam akumulatoru pie darbojosha motora, jo generators centisies loti nepareizi laadeet, un parsprieguma gadiijumaa buus beigti visi elektroniskie mezgli, nupat uz servisu bembis ar beigtaam smadzeneem atbrauca- parbaudija vai tiesham gena laadee...
Ja akumulators ir tiktaal beigts ka uzlaades ieriice neredz nekaadu atpakalsaiti, jeb nemeera voltazu no akumulatora tad metam aaraa, vainu taa atdzivinot(vai ar analogo ladesanas ierici) vai vel aplamak darot kaa mineets ar dazada tilpuma akumulatoriem, pacients ja arii dzivos tad iisu muuzhu, un var piepeshi pievilt. Ja gribi braukt, tad turi visu kaartiibaa, nevis brauc ar mirstoshu aparaatu. Skopais maksaa kameer nepakaras cilpaa. Cik esmu saskaaries ar smagaaku skopumu, tik arii rezultaatu, saprotat kaadu. Ludzu aizmirstiet kolhozu, ladejiet ja nu mokat akb, bet ne aizmirstiet. Ja kluda pielauta, tad norijam saaljo siekalu un perkam ko vajag, velak sapratiis tie kas nepiekriit.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Cik ilgi drīkst siltā garāžā turēt akumulatoru pievienotu mocim un ar to nebraukt? Kurā brīdī ir jādomā par klemmes noņemšanu? Nedēļas? Mēnesis?
Tā kā man jauna Yuasa 2 mēnešu laikā nosprāga pa ziemu siltā garāžā, tad vairs negribas to atkārtot. Tikko aktivizēju jauno yuasu un tagad lādēju. Jādomā vai vispār var slēgt mocim klāt un nav jātur viss izjaukts garāžā līdz nākamajam braucienam. | Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Man nesiltā garāžā aķis visu ziemu stāv uz moča un viss ok. Iepriekš Aprilia 3 ziemas nostāvēja, viss ok
-----------------
| Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
07 Jun 2018, 10:56:25 Staris rakstīja:
Cik ilgi drīkst siltā garāžā turēt akumulatoru pievienotu mocim un ar to nebraukt? Kurā brīdī ir jādomā par klemmes noņemšanu? Nedēļas? Mēnesis?
Tā kā man jauna Yuasa 2 mēnešu laikā nosprāga pa ziemu siltā garāžā, tad vairs negribas to atkārtot. Tikko aktivizēju jauno yuasu un tagad lādēju. Jādomā vai vispār var slēgt mocim klāt un nav jātur viss izjaukts garāžā līdz nākamajam braucienam.
kā tika noteikts ka aķis ir metams?
ja mocim nav siģene kas izrij, tad nevajadzētu būt problēmām
man yuasa jau 3 sezonu būs, esmu arī sagrēkojis, kad pirmos aukstumus aķis pastāvu uz moča pirms tiek ienests siltā istabā | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Man Z750 ir tikai atslēgas imobilaizers. Lampiņa pēc atslēgas izņemšanas pamirgo pāris minūtes un tad klusums. Pamērīju ar testeri un pa retam 0.000* uzlec uz ekrāna. Pārējā laikā 0.0000 patēriņš. Pavasarī nevarēju pierūcināt moci. Pēc tam ar gudro lādētāju uzlādēju un rezultāts ir tāds, ka pēc sajūtām viņam jauda ir tik cik 3x piedarbināt moci. Ir bijis tā, ka apstājos pie čoma parunāt 10-15min un deg gabarīti tik. Pēc tam pie darbināšanas sāk lēni griezt starteri līdz nosprāgst. Piemet lādētāju uz pāris sekundēm, pierūcina un brauc cik vajag. Pa lielam, ja vien nenoslāpē bez atslēgas izņemšanas/pagriešanas, tad pielaist var Mocis lādē lieliski - pārbaudīts. Pat pēc 2h vizināšanās, ja atstāju moci uz nedēļu nekustinātu, tad nu tā diezgan čābīgi griež starteris.
Interesanti, ka iepriekšējā gada siltajā ziemā es reizi mēnesī izbraucu, lai aķis uzlādējas un problēmu nekādu nebija šim aķim. Tas tik šajā ziemā dēļ sniega 2 mēnešus nesanāca izmest līkumu un aķis nosēdās.
Īsti nezinu, kas 2008 Z750 vēl varētu aķi ēst bez imo. Ja izņem atslēgu ārā, tad jau tur viss apstājas. Tik cik pulkstenis kompim ņem strāvu, lai varētu darboties [ Šo ziņu laboja Staris, 07 Jun 2018, 13:57:08 ] | Offline | | |
jurics | | Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
| Ar ko tu mēri patēriņu? Tobiš, ar kādu testeri? [ Šo ziņu laboja jurics, 07 Jun 2018, 14:06:27 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| Elektropreču veikalā nopērkamo standarta elektrības testeri
Ir plānā aizņemties Bosch gudro akumulatora testeri | Offline | | |
jurics | | Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
| Strāvas noplūdi labāk mērīt ar DC klempmetru, lai nav jāņem nost klemme, būs daudz precīzāk. Un ideālā variantā ar tādu kuram ir 1mA izšķirtspēja. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Dc klampmetrs buus mazak preciizs nekaa virknee ampermetrs. Varbuut fluke... man ir citi texa razojuma, uz miliamperiem nenjemu lietaa, tikai oscilografam, kad nosezas itkaa, uzmet plakenes uz startera releju... ja buus rezultats tad apdeg releja kontakti. Varbut starterim kolektors apauga vai sukas, bet akjis reaali nosezas vai tik vien kaa baudiiji pielaizot?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
jurics | | Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
| Tas,ja pareizi mēra, man gan DC mērījumos tiek izmantoti gan Fluke gan Heme, abi gana precīzi arī uz mazām strāvām- pārbaudīts. Flukam labi, arī ka var taisīt Record Samples, tb var vakarā uzlikt, aiziet gulēt un no rīta izanalizēt procesus | Offline | | |
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Man ar bij problemas ar akiiti , es nemu un uzliku masas sledzi . Nu ne jau taadu kaa traktoram ,bet ar iznemamu atslegu. Vismaz kad nevajag ir tikai jaizsledz un nav nekas jaskruvee . Un ja nu saak vadi kust un kupeet tad kameer dabuusi atslegu ( ja dabuusi vispaar ) un noskruveesi tad jau vis neatgriezeniski buus nokupeejis un nosvilis. | Offline | | |
jurics | | Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
| Varbūt der arī tāds variants , bet mocīšiem, vismaz jaunākiem jau parasti tur nav vietas tādam masas slēdzītim un regulāri ilgstoši nonullēt barošanu nemazām nav vēlams modernākam mocim. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
02 Jun 2018, 00:24:53 JohnyW rakstīja:
Pieredze.
Pēc motora salikšanas un tukša bezsveces režīmā izgirezšanas ar kurbuli, tika mēģināts piešķilt.. Protams sapūstās eļļas u.c. lietas darīja savu un uzreiz nešķīlās...
Nosēdināju aķi sausu.. Bet ar kāju tomēr pēc pāris darba takšu sākuma atrašanas, tika piešķilts.. Tika padarbināts pāris minūtes un done.. Aķi protams nenoņēmu un lādēt neuzliku tad..
Pēc mēneša vai 2viem gribu pielikt palādēt, lādētājs rāda, ka nekā nav.. Nevis viss tukšs, bet gan pilnīgi nekā - lādētājs nesaprot, ka aķis vispār ir klāt.. Mēģināju vairākus - gan Bosch C3, gan vēl kkādu mazo, gan arī nopietnākus lielus lādētājus, bet nekā...
Domāju jau - metams ārā, sāku meklēt jaunu.
A te džeki man iesaka - pieliec pie kkāda lielāka tilpuma aķa ar krokodilliem + pieliec to lielo lādēt. Pēc tam, pēc kādas stundas, pārliec vadus uz mazo moča aķi, ja plates nebūs sabirušas, būs ok.
Sacīts, darīts - pieliku pie kkāda traktornieka 100AH nieka. Uzliku arī lādēt - lādētājs (Bosch C3) ņem un lādē lēnām.
Pēc 1h pārliku vadus pa tiešo uz moča aķa - viss gerai, lādē normāli, viss notiek.
Laikam izraujot aķi tukšu un neko nedarot uzreiz, radās tāda pretestība, ko modernie lādētāji, kas ar varu iekšā nedzen neko, bet viss notiek procesora kontrollē, tomēr nesaprot. Tie domā, ka tāda pretestība ir ok un nekas nav pielikts nemaz klāt...
Varbūt kādam arī noder, pirms izmest savu aķi...
Noderēja.
Pamanījos pilnīgi jaunu aķi nosēdināt. Stulbi neizslēdzu aizdedzi. Nostāvēja 1,5 nedēļu. Pilnīgi miris. Gudrais CTEK lādētājs saka: tur galā nekā nav.
Naits ieteica aizvest uz Autostartu. Tur atsaucīgi puiši pāris dienās reanimēja ar iepriekš aprakstīto paņēmienu. | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
| Kad nav ko zaudēt, tad vecais labais lādētājs ir ļoti noderīgs | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
|
07 Jun 2018, 21:02:06 mexa rakstīja:
Dc klampmetrs buus mazak preciizs nekaa virknee ampermetrs. Varbuut fluke... man ir citi texa razojuma, uz miliamperiem nenjemu lietaa, tikai oscilografam, kad nosezas itkaa, uzmet plakenes uz startera releju... ja buus rezultats tad apdeg releja kontakti. Varbut starterim kolektors apauga vai sukas, bet akjis reaali nosezas vai tik vien kaa baudiiji pielaizot?
Kā savādāk raksturot situāciju, ka no lādētāja noņemts aķis griež starteri tā kā vajag. Ja pabrauc ar moci 10 min, tad griež kā vajag. Ja pastāvi ar ieslēgtu aizdedzi, bet noslāpētu moci 10min, tad var gadīties, ka vairs nepiedarbināsi. Piemet lādētāju, piedarbini un mauc tālāk. 10min laikā aķis pie rūcoša motora atkal ir uzlādējies tik daudz, lai var noslāpēt un piedarbināt moci. Pēc tam noslāpē kaut 2-3x un piedarbini atkal. Kad dabūšu to akumulatoru testeri, tad pateikšu ko tas rāda. Pašlaik liekas, ka tam aķim jauda vairs vispār nav. Nezinu ko ar viņu vēl var izdarīt | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
08 Jun 2018, 18:48:45 RolandsK rakstīja:
Kad nav ko zaudēt, tad vecais labais lādētājs ir ļoti noderīgs
Ražotāji saražģī vienkāršas lietas. | Offline | | |
|
|