Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Akumulators

AutorsZiņojums
DOPING
11. Apr 2018, 07:59#481

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

Ir uz vietas:
DYNAVOLT DB14L-A2 - 28€

Offline

marciz
01. Jun 2018, 09:20#482

Kopš: 31. May 2018

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki, tauta.
Interesē sekojoša lieta, vai pie darbojoša dzinēja, noņemot no akumulatora klemmi, motoram jaturpina darboties jebkurā gadijumā??? Braucu ar Suzuki GS500 2000g. Noņemot klemmi motors momenta noslapst. Vai tas liecina par generatora problemu vai ari attiecigajai modifikacijai taa tas ari ir paredzets?

Offline

dzanks
01. Jun 2018, 10:23#483

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Klemmes noņemšana nav tas drošākais veids kā pārbaudīt vai strādā ģenerators/relejs regulators. Var ļoti ātri kko nosvilināt. Ir kāda problēma ko mēģini šādi diagnosticēt? Ja ir testeris/multimetrs, draudzējies ar google un angļu valodu tad pilns internets ar pamācībām ko, kur nomērīt lai saprastu kas pie vainas.
Savam gs500 nomainīju releju regulatoru uz ķīnieti pa 25 Eur, pagaidām viss ideāli.

Offline

JohnyW
02. Jun 2018, 00:24#484

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Pieredze.
Pēc motora salikšanas un tukša bezsveces režīmā izgirezšanas ar kurbuli, tika mēģināts piešķilt.. Protams sapūstās eļļas u.c. lietas darīja savu un uzreiz nešķīlās...
Nosēdināju aķi sausu.. Bet ar kāju tomēr pēc pāris darba takšu sākuma atrašanas, tika piešķilts.. Tika padarbināts pāris minūtes un done.. Aķi protams nenoņēmu un lādēt neuzliku tad..
Pēc mēneša vai 2viem gribu pielikt palādēt, lādētājs rāda, ka nekā nav.. Nevis viss tukšs, bet gan pilnīgi nekā - lādētājs nesaprot, ka aķis vispār ir klāt.. Mēģināju vairākus - gan Bosch C3, gan vēl kkādu mazo, gan arī nopietnākus lielus lādētājus, bet nekā...
Domāju jau - metams ārā, sāku meklēt jaunu.
A te džeki man iesaka - pieliec pie kkāda lielāka tilpuma aķa ar krokodilliem + pieliec to lielo lādēt. Pēc tam, pēc kādas stundas, pārliec vadus uz mazo moča aķi, ja plates nebūs sabirušas, būs ok.
Sacīts, darīts - pieliku pie kkāda traktornieka 100AH nieka. Uzliku arī lādēt - lādētājs (Bosch C3) ņem un lādē lēnām.
Pēc 1h pārliku vadus pa tiešo uz moča aķa - viss gerai, lādē normāli, viss notiek.
Laikam izraujot aķi tukšu un neko nedarot uzreiz, radās tāda pretestība, ko modernie lādētāji, kas ar varu iekšā nedzen neko, bet viss notiek procesora kontrollē, tomēr nesaprot. Tie domā, ka tāda pretestība ir ok un nekas nav pielikts nemaz klāt...
Varbūt kādam arī noder, pirms izmest savu aķi...

Offline

mexa
02. Jun 2018, 23:50#485

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Kaa elektronschiks saku-nekad nekad nekad nevienojam nevienam aparaatam akumulatoru pie darbojosha motora, jo generators centisies loti nepareizi laadeet, un parsprieguma gadiijumaa buus beigti visi elektroniskie mezgli, nupat uz servisu bembis ar beigtaam smadzeneem atbrauca- parbaudija vai tiesham gena laadee...

Ja akumulators ir tiktaal beigts ka uzlaades ieriice neredz nekaadu atpakalsaiti, jeb nemeera voltazu no akumulatora tad metam aaraa, vainu taa atdzivinot(vai ar analogo ladesanas ierici) vai vel aplamak darot kaa mineets ar dazada tilpuma akumulatoriem, pacients ja arii dzivos tad iisu muuzhu, un var piepeshi pievilt. Ja gribi braukt, tad turi visu kaartiibaa, nevis brauc ar mirstoshu aparaatu. Skopais maksaa kameer nepakaras cilpaa. Cik esmu saskaaries ar smagaaku skopumu, tik arii rezultaatu, saprotat kaadu. Ludzu aizmirstiet kolhozu, ladejiet ja nu mokat akb, bet ne aizmirstiet. Ja kluda pielauta, tad norijam saaljo siekalu un perkam ko vajag, velak sapratiis tie kas nepiekriit.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Staris
07. Jun 2018, 10:56#486

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Cik ilgi drīkst siltā garāžā turēt akumulatoru pievienotu mocim un ar to nebraukt? Kurā brīdī ir jādomā par klemmes noņemšanu? Nedēļas? Mēnesis?
Tā kā man jauna Yuasa 2 mēnešu laikā nosprāga pa ziemu siltā garāžā, tad vairs negribas to atkārtot. Tikko aktivizēju jauno yuasu un tagad lādēju. Jādomā vai vispār var slēgt mocim klāt un nav jātur viss izjaukts garāžā līdz nākamajam braucienam.

Offline

Dartagnan
07. Jun 2018, 11:01#487

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Man nesiltā garāžā aķis visu ziemu stāv uz moča un viss ok. Iepriekš Aprilia 3 ziemas nostāvēja, viss ok

-----------------

Offline

RenegadeX
07. Jun 2018, 11:35#488

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


07 Jun 2018, 10:56:25 Staris rakstīja:
Cik ilgi drīkst siltā garāžā turēt akumulatoru pievienotu mocim un ar to nebraukt? Kurā brīdī ir jādomā par klemmes noņemšanu? Nedēļas? Mēnesis?
Tā kā man jauna Yuasa 2 mēnešu laikā nosprāga pa ziemu siltā garāžā, tad vairs negribas to atkārtot. Tikko aktivizēju jauno yuasu un tagad lādēju. Jādomā vai vispār var slēgt mocim klāt un nav jātur viss izjaukts garāžā līdz nākamajam braucienam.

kā tika noteikts ka aķis ir metams?

ja mocim nav siģene kas izrij, tad nevajadzētu būt problēmām

man yuasa jau 3 sezonu būs, esmu arī sagrēkojis, kad pirmos aukstumus aķis pastāvu uz moča pirms tiek ienests siltā istabā

Offline

Staris
07. Jun 2018, 13:55#489

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Man Z750 ir tikai atslēgas imobilaizers. Lampiņa pēc atslēgas izņemšanas pamirgo pāris minūtes un tad klusums. Pamērīju ar testeri un pa retam 0.000* uzlec uz ekrāna. Pārējā laikā 0.0000 patēriņš. Pavasarī nevarēju pierūcināt moci. Pēc tam ar gudro lādētāju uzlādēju un rezultāts ir tāds, ka pēc sajūtām viņam jauda ir tik cik 3x piedarbināt moci. Ir bijis tā, ka apstājos pie čoma parunāt 10-15min un deg gabarīti tik. Pēc tam pie darbināšanas sāk lēni griezt starteri līdz nosprāgst. Piemet lādētāju uz pāris sekundēm, pierūcina un brauc cik vajag. Pa lielam, ja vien nenoslāpē bez atslēgas izņemšanas/pagriešanas, tad pielaist var Mocis lādē lieliski - pārbaudīts. Pat pēc 2h vizināšanās, ja atstāju moci uz nedēļu nekustinātu, tad nu tā diezgan čābīgi griež starteris.
Interesanti, ka iepriekšējā gada siltajā ziemā es reizi mēnesī izbraucu, lai aķis uzlādējas un problēmu nekādu nebija šim aķim. Tas tik šajā ziemā dēļ sniega 2 mēnešus nesanāca izmest līkumu un aķis nosēdās.
Īsti nezinu, kas 2008 Z750 vēl varētu aķi ēst bez imo. Ja izņem atslēgu ārā, tad jau tur viss apstājas. Tik cik pulkstenis kompim ņem strāvu, lai varētu darboties

[ Šo ziņu laboja Staris, 07 Jun 2018, 13:57:08 ]

Offline

jurics
07. Jun 2018, 14:02#490

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Ar ko tu mēri patēriņu? Tobiš, ar kādu testeri?

[ Šo ziņu laboja jurics, 07 Jun 2018, 14:06:27 ]

Offline

Staris
07. Jun 2018, 18:49#491

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Elektropreču veikalā nopērkamo standarta elektrības testeri
Ir plānā aizņemties Bosch gudro akumulatora testeri

Offline

jurics
07. Jun 2018, 20:52#492

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Strāvas noplūdi labāk mērīt ar DC klempmetru, lai nav jāņem nost klemme, būs daudz precīzāk. Un ideālā variantā ar tādu kuram ir 1mA izšķirtspēja.

Offline

mexa
07. Jun 2018, 21:02#493

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Dc klampmetrs buus mazak preciizs nekaa virknee ampermetrs. Varbuut fluke... man ir citi texa razojuma, uz miliamperiem nenjemu lietaa, tikai oscilografam, kad nosezas itkaa, uzmet plakenes uz startera releju... ja buus rezultats tad apdeg releja kontakti. Varbut starterim kolektors apauga vai sukas, bet akjis reaali nosezas vai tik vien kaa baudiiji pielaizot?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

jurics
07. Jun 2018, 21:21#494

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Tas,ja pareizi mēra, man gan DC mērījumos tiek izmantoti gan Fluke gan Heme, abi gana precīzi arī uz mazām strāvām- pārbaudīts. Flukam labi, arī ka var taisīt Record Samples, tb var vakarā uzlikt, aiziet gulēt un no rīta izanalizēt procesus

Offline

cbx650e
08. Jun 2018, 06:50#495

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Man ar bij problemas ar akiiti , es nemu un uzliku masas sledzi . Nu ne jau taadu kaa traktoram ,bet ar iznemamu atslegu. Vismaz kad nevajag ir tikai jaizsledz un nav nekas jaskruvee . Un ja nu saak vadi kust un kupeet tad kameer dabuusi atslegu ( ja dabuusi vispaar ) un noskruveesi tad jau vis neatgriezeniski buus nokupeejis un nosvilis.

Offline

jurics
08. Jun 2018, 09:19#496

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Varbūt der arī tāds variants , bet mocīšiem, vismaz jaunākiem jau parasti tur nav vietas tādam masas slēdzītim un regulāri ilgstoši nonullēt barošanu nemazām nav vēlams modernākam mocim.

Offline

maniac
08. Jun 2018, 14:29#497

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


02 Jun 2018, 00:24:53 JohnyW rakstīja:
Pieredze.
Pēc motora salikšanas un tukša bezsveces režīmā izgirezšanas ar kurbuli, tika mēģināts piešķilt.. Protams sapūstās eļļas u.c. lietas darīja savu un uzreiz nešķīlās...
Nosēdināju aķi sausu.. Bet ar kāju tomēr pēc pāris darba takšu sākuma atrašanas, tika piešķilts.. Tika padarbināts pāris minūtes un done.. Aķi protams nenoņēmu un lādēt neuzliku tad..
Pēc mēneša vai 2viem gribu pielikt palādēt, lādētājs rāda, ka nekā nav.. Nevis viss tukšs, bet gan pilnīgi nekā - lādētājs nesaprot, ka aķis vispār ir klāt.. Mēģināju vairākus - gan Bosch C3, gan vēl kkādu mazo, gan arī nopietnākus lielus lādētājus, bet nekā...
Domāju jau - metams ārā, sāku meklēt jaunu.
A te džeki man iesaka - pieliec pie kkāda lielāka tilpuma aķa ar krokodilliem + pieliec to lielo lādēt. Pēc tam, pēc kādas stundas, pārliec vadus uz mazo moča aķi, ja plates nebūs sabirušas, būs ok.
Sacīts, darīts - pieliku pie kkāda traktornieka 100AH nieka. Uzliku arī lādēt - lādētājs (Bosch C3) ņem un lādē lēnām.
Pēc 1h pārliku vadus pa tiešo uz moča aķa - viss gerai, lādē normāli, viss notiek.
Laikam izraujot aķi tukšu un neko nedarot uzreiz, radās tāda pretestība, ko modernie lādētāji, kas ar varu iekšā nedzen neko, bet viss notiek procesora kontrollē, tomēr nesaprot. Tie domā, ka tāda pretestība ir ok un nekas nav pielikts nemaz klāt...
Varbūt kādam arī noder, pirms izmest savu aķi...

Noderēja.
Pamanījos pilnīgi jaunu aķi nosēdināt. Stulbi neizslēdzu aizdedzi. Nostāvēja 1,5 nedēļu. Pilnīgi miris. Gudrais CTEK lādētājs saka: tur galā nekā nav.
Naits ieteica aizvest uz Autostartu. Tur atsaucīgi puiši pāris dienās reanimēja ar iepriekš aprakstīto paņēmienu.

Offline

RolandsK
08. Jun 2018, 18:48#498

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Kad nav ko zaudēt, tad vecais labais lādētājs ir ļoti noderīgs

Offline

Staris
08. Jun 2018, 22:16#499

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08


07 Jun 2018, 21:02:06 mexa rakstīja:
Dc klampmetrs buus mazak preciizs nekaa virknee ampermetrs. Varbuut fluke... man ir citi texa razojuma, uz miliamperiem nenjemu lietaa, tikai oscilografam, kad nosezas itkaa, uzmet plakenes uz startera releju... ja buus rezultats tad apdeg releja kontakti. Varbut starterim kolektors apauga vai sukas, bet akjis reaali nosezas vai tik vien kaa baudiiji pielaizot?

Kā savādāk raksturot situāciju, ka no lādētāja noņemts aķis griež starteri tā kā vajag. Ja pabrauc ar moci 10 min, tad griež kā vajag. Ja pastāvi ar ieslēgtu aizdedzi, bet noslāpētu moci 10min, tad var gadīties, ka vairs nepiedarbināsi. Piemet lādētāju, piedarbini un mauc tālāk. 10min laikā aķis pie rūcoša motora atkal ir uzlādējies tik daudz, lai var noslāpēt un piedarbināt moci. Pēc tam noslāpē kaut 2-3x un piedarbini atkal. Kad dabūšu to akumulatoru testeri, tad pateikšu ko tas rāda. Pašlaik liekas, ka tam aķim jauda vairs vispār nav. Nezinu ko ar viņu vēl var izdarīt

Offline

mezamaris
08. Jun 2018, 23:15#500

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


08 Jun 2018, 18:48:45 RolandsK rakstīja:
Kad nav ko zaudēt, tad vecais labais lādētājs ir ļoti noderīgs
Ražotāji saražģī vienkāršas lietas.

Offline