Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto remonts, serviss

AutorsZiņojums
wmark
23. Apr 2015, 16:11#481

Kopš: 24. Mar 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki!

Vai ir kadam zināms, kur uzstāda ierobežotājus un sakarto dokumentus, kas sastiti ar visu to pasākumu. Gribas uzlikt ierobežotāju uz 35kw Hondai CB 500, Lai var legāli braukt ar A2.

Offline

mezamaris
23. Apr 2015, 23:15#482

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


23 Apr 2015, 16:11:03 wmark rakstīja:
Sveiki!

Vai ir kadam zināms, kur uzstāda ierobežotājus un sakarto dokumentus, kas sastiti ar visu to pasākumu. Gribas uzlikt ierobežotāju uz 35kw Hondai CB 500, Lai var legāli braukt ar A2.
Dīleris?

Offline

mezamaris
23. Apr 2015, 23:18#483

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Īstenībā,ja šito vēl nosmacē,tad labāk ņem citu.

Offline

katerhams
24. Apr 2015, 10:49#484

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


12 Apr 2015, 21:30:54 Archy96 rakstīja:

11 Apr 2015, 15:21:16 Archy96 rakstīja:
Varu iedot kādam cilvim haltūru saistītu ar stiklauduma līmēšanu - vajag sporta šosejnieka priekšējā būrī ( R1 2009) , iestrādāt oriģinālo šī te pasa modeļa lēcu, tā lai viss smuki iekšā turās un var arī paregulēt augstumu.

Ja kāds ņemās taisīt , PM.


Nu, nav neviena???

kā tur pēc tās definīcijas ar haltūru - lēcu iestrādās bet neregulēsies, vai arī regulēsies, bet smuki neturēsies

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

pivit
25. Apr 2015, 09:00#485

Kopš: 11. Apr 2015

Ziņojumi: 40

Braucu ar: CB600F Hornet 2008

Sveiki, biedri!

Tātad veiksmīgi iegādāta Honda Hornet CB 600 F-8 2008. g. Mopēds kādu laiku pastāvējis Anglijā zem klajas debess, bet veras labi. Jānovērš sekojošas šaizītes:
1)Gāzes ručkas trošu stiprinājuma vieta salauzta. Kur labāk meklēt?


2) Stūres ragi aprūsējuši un drusku šķībi-jānomaina. Kur meklēt?


3) Bākā paliela bukte un dažas maziņas. Kur taisnot? Forumā esot speci.

4) Eļļa, kluči u.c. pats par sevi.


Līdzi ir pārdošanas dokuments:



Ir Angļu Nr.

Kādi puslegāli papīri būtu pa fikso jāuztaisa, lai varu mierīgi izlaist kādu līkumu un mentūra neizpuļķē pie pirmā krūma? Pilnvara, apdrošināšanas imitācija , vēl kas.

Moci protams reģistrēšu, skate u.t.t. Vienkārši gribas izmest kādu līkumu pagaidām.

Paldies visiem jau iepriekš, kas var un grib palīdzēt jauniņajam moto pasaulē

P.S. Paldies lietotājam lenko par moci, cenu, sadarbību un attieksmi.

[ Šo ziņu laboja pivit, 25 Apr 2015, 09:10:54 ]

Offline

Huligaans
26. Apr 2015, 19:19#486

Kopš: 11. Jun 2009

Ziņojumi: 731

Braucu ar:

Džeki, kurš angļu lukturus pārtaisa te lai ir taisnais stars? Tac bija kaut kādi čaļi no motopower

Offline

janis_zs
26. Apr 2015, 19:31#487

Kopš: 31. May 2014

No: Cēsis

Ziņojumi: 86

Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5

Vai kāds var pateikt kā Yamaha TDM850 98g.pārbaudīt eļļas līmeni? Nav ne ščupa, ne lodziņa. Ir tikai eļļas ieliešanas korķis.

-----------------
Ķīmiķis

Offline

Naits
26. Apr 2015, 20:09#488

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Lodziņš ir labajā pusē motora agšā. Zem rāmja pieliecies un paskaties.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

janis_zs
27. Apr 2015, 22:37#489

Kopš: 31. May 2014

No: Cēsis

Ziņojumi: 86

Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5

Vai kāds var ieteikt, kā pārbaudīt eļļas līmeni Yamaha TDM850, 98g., Ščupa un lodziņa nav, ir tikai eļļas ieliešanas korķis...?

-----------------
Ķīmiķis

Offline

Naits
27. Apr 2015, 22:45#490

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Izlasi postu augstāk, vai rīt piebrauc parādīšu ar pirkstu Neaizmirsti atvest aliņu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

snyder
27. Apr 2015, 23:50#491

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Sveiki! Šodien mocim sāka mirgot, līdz nedaudz tumšāk nekā ieslēdzot aizdedzi sāka patstāvigi degt eļas lampa, stāvot uz vietas mēdz izdzist, pielēju vēl klāt eļļu turpināja blāvi degt? Mocis Honda CBF600s 2009 gada, un kur vislabāk vērsties ar šo problēmu lai salabotu, jo pats zinu tikai Hondas servisu

Offline

Naits
28. Apr 2015, 00:21#492

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Eļļu pielēji mazliet vai līdz līmenim? Kad eļļa mainīta?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

snyder
28. Apr 2015, 00:25#493

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S


28 Apr 2015, 00:21:06 Naits rakstīja:
Eļļu pielēji mazliet vai līdz līmenim? Kad eļļa mainīta?

Eļļu itkā līdz līmeniem, vienīgi tas ka vēl bija silts motors kad to dariju, eļļa ar filtru mainīta 3000km atpakaļ, pagāšajā vasarā.

Offline

Naits
28. Apr 2015, 00:28#494

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

jāskatās pēc kāda principa šim modelim strādā eļļas devējs un tad var domāt tālāk.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

janis_zs
28. Apr 2015, 21:26#495

Kopš: 31. May 2014

No: Cēsis

Ziņojumi: 86

Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5

Paldies Motoland, aliņš no manis. kur jāved?

-----------------
Ķīmiķis

Offline

Naits
28. Apr 2015, 21:29#496

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


dzirnavu 121

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

miervaldis
29. Apr 2015, 20:42#497

Kopš: 29. Apr 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Sveiki,
Nesen izdomāju atdzīvināt, kādu laiku stāvējušu Honda CBR 600 f2. Pēc ilgās stāvēšanas motocikls nebija iedarbināms, noņēmu un veicu apkopi karburātoram, nomainīju jaunas sveces. Iedrabināju, nedaudz izbraucu ar viņu, bet nākamā diena atkal nevarēju iedarbināt, sveces bija nokvēpušas melnas, notīriju un atkal varēja iedarbināt. Pilot srew visiem karbiņiem biju noregulējis uz 3 apgriezieni.
Pēc tam meģināju vēl un atkal tas pats ar svecēm, kā noņemu melno uzkvēpumu un parādas normāla dzirkstele, tā atkal ir iedarbināms. Esmu mēģinājis noregulēt karbiņus uz 2.5; 2.0,. 1.5 apgriezieni bez izmaiņām pēc neilga brīža vai nu ir aizlietas sveces vai apkvēpušas melnas. Varbūt kādam ir kādi ieteikumu, ko man tālāk darīt? Man ir aizdomas par pludiņkameru adatām varbūt kāds no karbiņiem tek pa taisno dzinējā, tomēr aizdomīgi, ka visas sveces ir aizmestas.

Offline

Gantais
29. Apr 2015, 21:25#498

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


29 Apr 2015, 20:42:59 miervaldis rakstīja:
Sveiki,
Nesen izdomāju atdzīvināt, kādu laiku stāvējušu Honda CBR 600 f2. Pēc ilgās stāvēšanas motocikls nebija iedarbināms, noņēmu un veicu apkopi karburātoram, nomainīju jaunas sveces. Iedrabināju, nedaudz izbraucu ar viņu, bet nākamā diena atkal nevarēju iedarbināt, sveces bija nokvēpušas melnas, notīriju un atkal varēja iedarbināt. Pilot srew visiem karbiņiem biju noregulējis uz 3 apgriezieni.
Pēc tam meģināju vēl un atkal tas pats ar svecēm, kā noņemu melno uzkvēpumu un parādas normāla dzirkstele, tā atkal ir iedarbināms. Esmu mēģinājis noregulēt karbiņus uz 2.5; 2.0,. 1.5 apgriezieni bez izmaiņām pēc neilga brīža vai nu ir aizlietas sveces vai apkvēpušas melnas. Varbūt kādam ir kādi ieteikumu, ko man tālāk darīt? Man ir aizdomas par pludiņkameru adatām varbūt kāds no karbiņiem tek pa taisno dzinējā, tomēr aizdomīgi, ka visas sveces ir aizmestas.




Iespējams, ka ne beņa pie vainas bet eļļa, ka aizmet sveces.... no ilgas stāvēšanas mēdz sasēsties gredzeni. Samēri kompresijas

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

miervaldis
29. Apr 2015, 21:33#499

Kopš: 29. Apr 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


29 Apr 2015, 21:25:38 Gantais rakstīja:

29 Apr 2015, 20:42:59 miervaldis rakstīja:
Sveiki,
Nesen izdomāju atdzīvināt, kādu laiku stāvējušu Honda CBR 600 f2. Pēc ilgās stāvēšanas motocikls nebija iedarbināms, noņēmu un veicu apkopi karburātoram, nomainīju jaunas sveces. Iedrabināju, nedaudz izbraucu ar viņu, bet nākamā diena atkal nevarēju iedarbināt, sveces bija nokvēpušas melnas, notīriju un atkal varēja iedarbināt. Pilot srew visiem karbiņiem biju noregulējis uz 3 apgriezieni.
Pēc tam meģināju vēl un atkal tas pats ar svecēm, kā noņemu melno uzkvēpumu un parādas normāla dzirkstele, tā atkal ir iedarbināms. Esmu mēģinājis noregulēt karbiņus uz 2.5; 2.0,. 1.5 apgriezieni bez izmaiņām pēc neilga brīža vai nu ir aizlietas sveces vai apkvēpušas melnas. Varbūt kādam ir kādi ieteikumu, ko man tālāk darīt? Man ir aizdomas par pludiņkameru adatām varbūt kāds no karbiņiem tek pa taisno dzinējā, tomēr aizdomīgi, ka visas sveces ir aizmestas.




Iespējams, ka ne beņa pie vainas bet eļļa, ka aizmet sveces.... no ilgas stāvēšanas mēdz sasēsties gredzeni. Samēri kompresijas


Par problēmu ar eļļu arī biju domājis, bet pie šādas problēmas ar eļļu svecēm vītne un pati svece nebūtu ar eļļas paliekām? Cik tīru sveces viņas ir vainu apkvēpušas ar sodrējiem, kas viegli nāk nost vai aizlietas. Jameklē kompresijas mērītājs vai vieta, kur tādu aizņemties.

Offline

-tihijs-
29. Apr 2015, 21:50#500

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm

kur vai kas var pārpresēt klani,pareizi un kvalitatīvi???kontaktus pm
paldies!

Offline