Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Moto remonts, serviss
Autors | Ziņojums |
wmark | | Kopš: 24. Mar 2015
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki!
Vai ir kadam zināms, kur uzstāda ierobežotājus un sakarto dokumentus, kas sastiti ar visu to pasākumu. Gribas uzlikt ierobežotāju uz 35kw Hondai CB 500, Lai var legāli braukt ar A2. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
23 Apr 2015, 16:11:03 wmark rakstīja:
Sveiki!
Vai ir kadam zināms, kur uzstāda ierobežotājus un sakarto dokumentus, kas sastiti ar visu to pasākumu. Gribas uzlikt ierobežotāju uz 35kw Hondai CB 500, Lai var legāli braukt ar A2.
Dīleris? | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Īstenībā,ja šito vēl nosmacē,tad labāk ņem citu. | Offline | | |
|
katerhams | | Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
12 Apr 2015, 21:30:54 Archy96 rakstīja:
11 Apr 2015, 15:21:16 Archy96 rakstīja:
Varu iedot kādam cilvim haltūru saistītu ar stiklauduma līmēšanu - vajag sporta šosejnieka priekšējā būrī ( R1 2009) , iestrādāt oriģinālo šī te pasa modeļa lēcu, tā lai viss smuki iekšā turās un var arī paregulēt augstumu.
Ja kāds ņemās taisīt , PM.
Nu, nav neviena???
kā tur pēc tās definīcijas ar haltūru - lēcu iestrādās bet neregulēsies, vai arī regulēsies, bet smuki neturēsies
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt | Offline | | |
pivit | | Kopš: 11. Apr 2015
Ziņojumi: 40
Braucu ar: CB600F Hornet 2008
| Sveiki, biedri!
Tātad veiksmīgi iegādāta Honda Hornet CB 600 F-8 2008. g. Mopēds kādu laiku pastāvējis Anglijā zem klajas debess, bet veras labi. Jānovērš sekojošas šaizītes:
1)Gāzes ručkas trošu stiprinājuma vieta salauzta. Kur labāk meklēt?
2) Stūres ragi aprūsējuši un drusku šķībi-jānomaina. Kur meklēt?
3) Bākā paliela bukte un dažas maziņas. Kur taisnot? Forumā esot speci.
4) Eļļa, kluči u.c. pats par sevi.
Līdzi ir pārdošanas dokuments:
Ir Angļu Nr.
Kādi puslegāli papīri būtu pa fikso jāuztaisa, lai varu mierīgi izlaist kādu līkumu un mentūra neizpuļķē pie pirmā krūma? Pilnvara, apdrošināšanas imitācija , vēl kas.
Moci protams reģistrēšu, skate u.t.t. Vienkārši gribas izmest kādu līkumu pagaidām.
Paldies visiem jau iepriekš, kas var un grib palīdzēt jauniņajam moto pasaulē
P.S. Paldies lietotājam lenko par moci, cenu, sadarbību un attieksmi. [ Šo ziņu laboja pivit, 25 Apr 2015, 09:10:54 ] | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 11. Jun 2009
Ziņojumi: 731
Braucu ar:
| Džeki, kurš angļu lukturus pārtaisa te lai ir taisnais stars? Tac bija kaut kādi čaļi no motopower | Offline | | |
janis_zs | | Kopš: 31. May 2014
No: Cēsis
Ziņojumi: 86
Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5
| Vai kāds var pateikt kā Yamaha TDM850 98g.pārbaudīt eļļas līmeni? Nav ne ščupa, ne lodziņa. Ir tikai eļļas ieliešanas korķis.
----------------- Ķīmiķis | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Lodziņš ir labajā pusē motora agšā. Zem rāmja pieliecies un paskaties.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
janis_zs | | Kopš: 31. May 2014
No: Cēsis
Ziņojumi: 86
Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5
| Vai kāds var ieteikt, kā pārbaudīt eļļas līmeni Yamaha TDM850, 98g., Ščupa un lodziņa nav, ir tikai eļļas ieliešanas korķis...?
----------------- Ķīmiķis | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Izlasi postu augstāk, vai rīt piebrauc parādīšu ar pirkstu Neaizmirsti atvest aliņu
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
snyder | | Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 57
Braucu ar: Honda CBF 600S
| Sveiki! Šodien mocim sāka mirgot, līdz nedaudz tumšāk nekā ieslēdzot aizdedzi sāka patstāvigi degt eļas lampa, stāvot uz vietas mēdz izdzist, pielēju vēl klāt eļļu turpināja blāvi degt? Mocis Honda CBF600s 2009 gada, un kur vislabāk vērsties ar šo problēmu lai salabotu, jo pats zinu tikai Hondas servisu | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Eļļu pielēji mazliet vai līdz līmenim? Kad eļļa mainīta?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
snyder | | Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 57
Braucu ar: Honda CBF 600S
|
28 Apr 2015, 00:21:06 Naits rakstīja:
Eļļu pielēji mazliet vai līdz līmenim? Kad eļļa mainīta?
Eļļu itkā līdz līmeniem, vienīgi tas ka vēl bija silts motors kad to dariju, eļļa ar filtru mainīta 3000km atpakaļ, pagāšajā vasarā. | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| jāskatās pēc kāda principa šim modelim strādā eļļas devējs un tad var domāt tālāk.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
janis_zs | | Kopš: 31. May 2014
No: Cēsis
Ziņojumi: 86
Braucu ar: XVS1100 Yamaha, BMW R1200RT, HondaVaraderoXL1000, YamahaTDM850, SuzukiGSF600, SuzukiXF650, SuzukiGS5
| Paldies Motoland, aliņš no manis. kur jāved?
----------------- Ķīmiķis | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
dzirnavu 121
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
miervaldis | | Kopš: 29. Apr 2015
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Sveiki,
Nesen izdomāju atdzīvināt, kādu laiku stāvējušu Honda CBR 600 f2. Pēc ilgās stāvēšanas motocikls nebija iedarbināms, noņēmu un veicu apkopi karburātoram, nomainīju jaunas sveces. Iedrabināju, nedaudz izbraucu ar viņu, bet nākamā diena atkal nevarēju iedarbināt, sveces bija nokvēpušas melnas, notīriju un atkal varēja iedarbināt. Pilot srew visiem karbiņiem biju noregulējis uz 3 apgriezieni.
Pēc tam meģināju vēl un atkal tas pats ar svecēm, kā noņemu melno uzkvēpumu un parādas normāla dzirkstele, tā atkal ir iedarbināms. Esmu mēģinājis noregulēt karbiņus uz 2.5; 2.0,. 1.5 apgriezieni bez izmaiņām pēc neilga brīža vai nu ir aizlietas sveces vai apkvēpušas melnas. Varbūt kādam ir kādi ieteikumu, ko man tālāk darīt? Man ir aizdomas par pludiņkameru adatām varbūt kāds no karbiņiem tek pa taisno dzinējā, tomēr aizdomīgi, ka visas sveces ir aizmestas. | Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
29 Apr 2015, 20:42:59 miervaldis rakstīja:
Sveiki,
Nesen izdomāju atdzīvināt, kādu laiku stāvējušu Honda CBR 600 f2. Pēc ilgās stāvēšanas motocikls nebija iedarbināms, noņēmu un veicu apkopi karburātoram, nomainīju jaunas sveces. Iedrabināju, nedaudz izbraucu ar viņu, bet nākamā diena atkal nevarēju iedarbināt, sveces bija nokvēpušas melnas, notīriju un atkal varēja iedarbināt. Pilot srew visiem karbiņiem biju noregulējis uz 3 apgriezieni.
Pēc tam meģināju vēl un atkal tas pats ar svecēm, kā noņemu melno uzkvēpumu un parādas normāla dzirkstele, tā atkal ir iedarbināms. Esmu mēģinājis noregulēt karbiņus uz 2.5; 2.0,. 1.5 apgriezieni bez izmaiņām pēc neilga brīža vai nu ir aizlietas sveces vai apkvēpušas melnas. Varbūt kādam ir kādi ieteikumu, ko man tālāk darīt? Man ir aizdomas par pludiņkameru adatām varbūt kāds no karbiņiem tek pa taisno dzinējā, tomēr aizdomīgi, ka visas sveces ir aizmestas.
Iespējams, ka ne beņa pie vainas bet eļļa, ka aizmet sveces.... no ilgas stāvēšanas mēdz sasēsties gredzeni. Samēri kompresijas
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
miervaldis | | Kopš: 29. Apr 2015
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
29 Apr 2015, 21:25:38 Gantais rakstīja:
29 Apr 2015, 20:42:59 miervaldis rakstīja:
Sveiki,
Nesen izdomāju atdzīvināt, kādu laiku stāvējušu Honda CBR 600 f2. Pēc ilgās stāvēšanas motocikls nebija iedarbināms, noņēmu un veicu apkopi karburātoram, nomainīju jaunas sveces. Iedrabināju, nedaudz izbraucu ar viņu, bet nākamā diena atkal nevarēju iedarbināt, sveces bija nokvēpušas melnas, notīriju un atkal varēja iedarbināt. Pilot srew visiem karbiņiem biju noregulējis uz 3 apgriezieni.
Pēc tam meģināju vēl un atkal tas pats ar svecēm, kā noņemu melno uzkvēpumu un parādas normāla dzirkstele, tā atkal ir iedarbināms. Esmu mēģinājis noregulēt karbiņus uz 2.5; 2.0,. 1.5 apgriezieni bez izmaiņām pēc neilga brīža vai nu ir aizlietas sveces vai apkvēpušas melnas. Varbūt kādam ir kādi ieteikumu, ko man tālāk darīt? Man ir aizdomas par pludiņkameru adatām varbūt kāds no karbiņiem tek pa taisno dzinējā, tomēr aizdomīgi, ka visas sveces ir aizmestas.
Iespējams, ka ne beņa pie vainas bet eļļa, ka aizmet sveces.... no ilgas stāvēšanas mēdz sasēsties gredzeni. Samēri kompresijas
Par problēmu ar eļļu arī biju domājis, bet pie šādas problēmas ar eļļu svecēm vītne un pati svece nebūtu ar eļļas paliekām? Cik tīru sveces viņas ir vainu apkvēpušas ar sodrējiem, kas viegli nāk nost vai aizlietas. Jameklē kompresijas mērītājs vai vieta, kur tādu aizņemties. | Offline | | |
-tihijs- | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: TE510 sm
| kur vai kas var pārpresēt klani,pareizi un kvalitatīvi???kontaktus pm
paldies! | Offline | | |
|
|