1.9 PD, nu jā ir bik prasīgāks, bet parasti tās izjātās vāles un izdauzītie kompensatori ir vienkārši dēļ nemainīšanas. Ir divi sūkņa 1,9, tiem vispār pajāt, kas tiek liets karterī, un viens 1.9 PD, arī pa 4 gadiem nekādu problēmu, kamēr čoms, točna zinu, ka pis kapeiku uz eļļas maiņām, jau nomainija sadaleni un kompensatorus. A 2,5 PD problēmu cēlonis ir nevis eļļas nemainīšana, bet saļerka eļļā dēļ izdauzītām sprauslu sēžām, dēļ kurām saļerka nonāk karterī. Man parasti patīk tie pārliecinātie 2.5 PD īpašnieku feisi, tip viņa larlaks eļļu neēd ne grama, no maiņas līdz maiņai neko nevajagot uzliet. Loģiski ka nevajag, jo tur jau saļerka uztur līmeni ar visām izrietošajām sekām.
23 Mar 2021, 19:43:53 Madijs rakstīja:
1.9 PD, nu jā ir bik prasīgāks, bet parasti tās izjātās vāles un izdauzītie kompensatori ir vienkārši dēļ nemainīšanas. Ir divi sūkņa 1,9, tiem vispār pajāt, kas tiek liets karterī, un viens 1.9 PD, arī pa 4 gadiem nekādu problēmu, kamēr čoms, točna zinu, ka pis kapeiku uz eļļas maiņām, jau nomainija sadaleni un kompensatorus. A 2,5 PD problēmu cēlonis ir nevis eļļas nemainīšana, bet saļerka eļļā dēļ izdauzītām sprauslu sēžām, dēļ kurām saļerka nonāk karterī. Man parasti patīk tie pārliecinātie 2.5 PD īpašnieku feisi, tip viņa larlaks eļļu neēd ne grama, no maiņas līdz maiņai neko nevajagot uzliet. Loģiski ka nevajag, jo tur jau saļerka uztur līmeni ar visām izrietošajām sekām.
PD var būt arī ir pret kaut ko prasīgs, bet uz eļļu tas attiecas nosacīti. Ja papētīsi eļļošanas kartes 1,9PD motoram ap 2007. gadu un bišķīt vecākiem, konstatēsi, ka prasības ir samazinājušās. (pats to uzzināju, kad tirgotājs pētīja pēc dzinēja koda, kādu eļļu vajag un tā arī pateica PD ražotājs neprasa, līdz tam es arī svēti ticēju uzrakstam PD uz eļļas kannas) Ja Pirmajiem PD dzelžaini rekomendēja liet eļļas ar spec piedevām PD motoriem, tad drīz vien mode pārgāja un ļoti labi pēc ražotāja specenes derēja tā paša VW standarta eļļa, kas pumpinieka 1,9TDI un nekādas piedevas, nafig neko nemaina, kā izrādās. Lej turbinētam dīzelim sintētiku, nepaļaujies uz long live, bet maini pa vecam, pēc 10tk un brauksi ilgi un laimīgi.
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..
Jaa, pa lielam tadas starpibas nebus, citam modelim sava ella patik. Es pagaidam ELF leju, pec motula dazi saka ka karba klusaka, choma DL1000 kareiz palika klusaks
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
26 Aug 2021, 12:16:26 mexa rakstīja:
Jaa, pa lielam tadas starpibas nebus, citam modelim sava ella patik. Es pagaidam ELF leju, pec motula dazi saka ka karba klusaka, choma DL1000 kareiz palika klusaks
Sveiks! DL1000 arī paņēmu no Krāslavas, Edmunds pārdeva Lēji iekša ELF 10w30?
eneos cik kadreiz lietoju man sanaca vnk videja ellja. Normala. Pec hvz kaa, ELF uz dl1000 karba palika juutami maigaka. Uz citiem aparatiem es mazak juutu/dzirdu klienta atsauksmi. Retais saka-vot jaa, shii ellja ir zajebisj. Tie kas redlainaa izjuut-tie gan, atrak sajut kautko ne taadu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
22 Feb 2023, 23:16:13 EdijsB rakstīja:
Pareizo eļļu jebkuram motociklam var piemeklēt arī bezmaksas katalogos. Lūk piemērs latviešu valodā ar visu instrukciju Eļļas katalogs
Tas ir konkrēta brenda eļļām.
Un kaut kas tur neiet kopā ar ražotāja ieteikumiem...
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
22 Feb 2023, 23:16:13 EdijsB rakstīja:
Pareizo eļļu jebkuram motociklam var piemeklēt arī bezmaksas katalogos. Lūk piemērs latviešu valodā ar visu instrukciju Eļļas katalogs
Stipri liela ietekme uz eļļas kalpošanas laiku ir tās daudzumam un nominālajai darba temperatūrai. Katri +10 grādi pie nominālās darba temperatūras, saīsina eļļas kalpošanas laiku par 50%
Piemēram, Ir PAO sintētiskās reduktoru eļļas kravas automašīnām, tādām kā MB, MAN, IVECO, kas paredzētas pagarinātajiem maiņas intervāliem uz 360 000km. Bet tā pati eļļa atbilst arī BMW auto un motociklu reduktoru specifikācijai... Bet par cik kravas auto reduktorā ir 14-16 litri šīs eļļas, bet motocikla reduktorā 200g, pie tam brīžiem tā strādā augstākā temperatūrā nekā kraviniekā, tad to būtu velams nomainīt pēc 20 000 km.
03 Apr 2023, 16:02:19 EdijsB rakstīja:
bet motocikla reduktorā 200g, pie tam brīžiem tā strādā augstākā temperatūrā nekā kraviniekā, tad to būtu velams nomainīt pēc 20 000 km.
Ņemot vērā moto reduktora eļlas apjomu un izmaksas, vispār neiespringstu, un un nomainu eļlu kopā ar dzinēja eļļu.
tā, ja esi šo tēmu sadaļu atvēris, video jānoskatās obligāti un vairākas reizeis! īpaši, ja esi bembelāta īpašnieks.
radīs arī priekšstatu par motoeļļu specifiku kā tādu.
BMW Motorrad moču eļļa, saskaņā ar veiktajām analīzēm, izrādījusies viena no visaugstvērtīgākajām tirgū. tiesa gan šis vīrs visdrīzāk nav veicis konkurējošo augstvērtīgāko produktu analīzi.
[neko nelobēju un nekādas intereses nepārstāvu]