27 May 2013, 13:11:21 kidd rakstīja:
Ilgstošie Salaspilieši to kadru zinās. Gxxxx Mxxxxx. esot iepircis 12 ņinu kā pirmo mopedku un bik pārcenties
P.S - uz Līvzemes apļa lietus laikā esot pagriezis ručku on/off stāvoklī un sagaidījis loģisku rezultātu. Tur pat sausā laikā medz slīdēt...
Nez vai viņs būs pateicīgs, ka viņa vārdu internātā klabini
Mans bijušais kursants,pagājušā gads izlaidums. Bija piebraucis paskatīties zzr un Dl. Teocās pirkt 12to kaut gan mēģināju ieskaidrot lai ņem zzr ar ABS.
ne jau treniņi bez psihologa cilvēku padara par hi end šoferi, bet vēlme būt par pirmklasīgu šoferi un zināt visu sīkumos, tas ka viens otrs visu mūžu mauc ar kādu spēkratu nenozīmē pat ne itin maz ka viņš ir kaut cik labs šoferis un gatavs redlainam. adrenalīns ar cilvēkiem dara patiešām daudzko. un te tīri no psiholoģiskā viedokļa, tie pašpārliecinātie krīt panikā kad viņi nevar izmainīt ietekmes apstākļus. sievietes kas armijā parāda augstāko klasi un disciplīnu utt, dzemdībās teju ģībst, jo skuju tu par kādu pakomandēsi, vnk guli un dari ko liek. tie brīvdomātāji domāju labāk reaģētu avārijas situācijā, nekā tie kas itkā ir sadresēti. zinu no sevis un no pētītajiem cilvēkiem, kamēr nesajutīsi reālas bailes no nāves nezināsi kas tāds esi raksturā. vajag mācēt abstraģēties visur un spiest sevi mainīt vajadzības gadījumā, avārijas liek aizdomāties, tomēr šizīšus tas neietekmē, trako cilvēku pietiek kam po uz to ka rada avārijas situāciju CITIEM
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
25 May 2013, 15:32:27 spider rakstīja:
PUBLISKAIS PAZINOJUMS! (drīkstat mani nomētāt ar virtualajiem akmeņiem, man tapat ir pofig )
Es nekad neesmu pat centies būt augstprātīgs komentējot to vai citu gadījumu.
Mana motobraukšanas filosofija ir gaužām vienkārša: ja tev liekas, ka akmentiņi, bedres, grants uz asfalta, kāds dublītis ir bīstami un nopietni apdraud motociklistus, ka lietus laikā ir ļoti bīstami braukt, jo ir slidens un var nokrist, ka bremzēt ļoti strauji ar motociklu nedrīkst, jo var nokrist, kur nu, ja vēl ceļš ir nosēts ar visiem augstākminētajiem "briesmīgajiem un draudīgajiem elementiem", ka pagriezienu nedrīkst izbraukt ātri, jo motocikls var parlieku sasvērties un nokrist, ja tu nepārtraukti par to vaimanā, bet nedari NEKO, lai paaugstinātu savas prasmes un paplašinātu zināšanas par motociklu, jo tev tā ir labi un tu tā arī braukā, iedzinis pats sevi iedomāto (es uzsveru iedomāto, nevis reālo briesmu) draudu slazdā - TĀ IR TAVA PROBLĒMA! Vai nu ej pie psihiatra, vai nu neraudi un ej mācīties braukt ar moci.
Es esmu pilnīgā prostrācijā no topika "Uzmanīgi šeit slīd!", pie pareizas attieksmes to vajadzētu pardevēt par - "Visi uz šo foršo ceļa posmu, tur asfaltu remontē ar šķembam un viss ceļš ir riktīgi slidens, var ar kaifu atvilkt" . Ta ir jābūt. Motocikls ir ļoti drošs braucamrīks. Ja māk pareizi to izmantot, ir stipri japacenšās lai kaut kur nokristu! No braukšanas ar šo fantastisko izgudrojumu ir jāgūst prieks un bauda, turklāt tas arī ir droši. Tikai un vienīgi braucēja dēļ, šis brīnišķigais transportlīdzklis kļūst par īstu elles mašīnu, kas dodas pēc kārtējās svaigas miesas devas!
Pieņemot, ka daudzi šeit ir "braucēji parastie" (t.sk. arī es) un nav ikdienā saistīti ar zinātnisko pētniecību motociklu pārvaldībā un secīgo darbību analīzi ekstrēmajās situācijās, mani mazliet pārsteidz šāda attieksme. Cepuri nost Tavā priekšā, ja motocikla vadīšanas mākslu esi apguvis tik tālu lai nu jau apmācītu citus, taču nevajag visu apgūto padarīt par pašsaprotamu. Pilnīgā sūdā esoši ceļi un nedroši posmi nevar tikt uzskatīti par normu, tāpēc, manuprāt, ir tikai apsveicama informācijas apmaiņa tādos forumos kā Tevis jau pieminētajā "Uzmanību, šeit slīd!". Pats ar motociklu braucu vien pāris gadus un šādā laika posmā pat gribēdams nevari iemācīties pilnīgi visus knifus, kur nu vēl pareizo rīcību ekstrēmās situācijās - tas viss nāk ar pieredzi, bet pieredze nāk ar kļūdām. Bet ja pieredzes nav? Jāvelk uz mutes kamēr nosit visu prieku braukt ar motociklu vai veselības apsvērumu dēļ vairs nevari to darīt? Piekrītu, ka braukšanas prasmes ir jāattīsta, taču likteni aiz olām raustīt nevajag.
25 May 2013, 15:32:27 spider rakstīja:
PUBLISKAIS PAZINOJUMS! (drīkstat mani nomētāt ar virtualajiem akmeņiem, man tapat ir pofig )
Es nekad neesmu pat centies būt augstprātīgs komentējot to vai citu gadījumu.
Mana motobraukšanas filosofija ir gaužām vienkārša: ja tev liekas, ka akmentiņi, bedres, grants uz asfalta, kāds dublītis ir bīstami un nopietni apdraud motociklistus, ka lietus laikā ir ļoti bīstami braukt, jo ir slidens un var nokrist, ka bremzēt ļoti strauji ar motociklu nedrīkst, jo var nokrist, kur nu, ja vēl ceļš ir nosēts ar visiem augstākminētajiem "briesmīgajiem un draudīgajiem elementiem", ka pagriezienu nedrīkst izbraukt ātri, jo motocikls var parlieku sasvērties un nokrist, ja tu nepārtraukti par to vaimanā, bet nedari NEKO, lai paaugstinātu savas prasmes un paplašinātu zināšanas par motociklu, jo tev tā ir labi un tu tā arī braukā, iedzinis pats sevi iedomāto (es uzsveru iedomāto, nevis reālo briesmu) draudu slazdā - TĀ IR TAVA PROBLĒMA! Vai nu ej pie psihiatra, vai nu neraudi un ej mācīties braukt ar moci.
Es esmu pilnīgā prostrācijā no topika "Uzmanīgi šeit slīd!", pie pareizas attieksmes to vajadzētu pardevēt par - "Visi uz šo foršo ceļa posmu, tur asfaltu remontē ar šķembam un viss ceļš ir riktīgi slidens, var ar kaifu atvilkt" . Ta ir jābūt. Motocikls ir ļoti drošs braucamrīks. Ja māk pareizi to izmantot, ir stipri japacenšās lai kaut kur nokristu! No braukšanas ar šo fantastisko izgudrojumu ir jāgūst prieks un bauda, turklāt tas arī ir droši. Tikai un vienīgi braucēja dēļ, šis brīnišķigais transportlīdzklis kļūst par īstu elles mašīnu, kas dodas pēc kārtējās svaigas miesas devas!
Pieņemot, ka daudzi šeit ir "braucēji parastie" (t.sk. arī es) un nav ikdienā saistīti ar zinātnisko pētniecību motociklu pārvaldībā un secīgo darbību analīzi ekstrēmajās situācijās, mani mazliet pārsteidz šāda attieksme. Cepuri nost Tavā priekšā, ja motocikla vadīšanas mākslu esi apguvis tik tālu lai nu jau apmācītu citus, taču nevajag visu apgūto padarīt par pašsaprotamu. Pilnīgā sūdā esoši ceļi un nedroši posmi nevar tikt uzskatīti par normu, tāpēc, manuprāt, ir tikai apsveicama informācijas apmaiņa tādos forumos kā Tevis jau pieminētajā "Uzmanību, šeit slīd!". Pats ar motociklu braucu vien pāris gadus un šādā laika posmā pat gribēdams nevari iemācīties pilnīgi visus knifus, kur nu vēl pareizo rīcību ekstrēmās situācijās - tas viss nāk ar pieredzi, bet pieredze nāk ar kļūdām. Bet ja pieredzes nav? Jāvelk uz mutes kamēr nosit visu prieku braukt ar motociklu vai veselības apsvērumu dēļ vairs nevari to darīt? Piekrītu, ka braukšanas prasmes ir jāattīsta, taču likteni aiz olām raustīt nevajag.
Pilnīgi piekrītu Spider'am un arī piekrītu, ka pieredze nāk tikai ar mācīšanos. Taču tādēļ ir tādi viedi cilvēki kā Spider's, kuri pasniedz braukšanas nodarbības, pastāsta, parāda un apmāca šos daudzos knifus.
Manuprāt pareizā secība pie moto iegādes ir tāda - ekipējums, motoskola (A kat., ja nepieciešama) un drošas/ekstrēmas/sporta brauksānas skola tāda kā pie Spidera un tikai tad pērkam moci par tik cik ir palicis pāri. Vienozīmīgi tie daži lati, ko maksā apmācības pie Spider'a, ir mazāk par tiem, kurus nākas tērēt kritiena gadījuma
Esmu pie Spider'a mācijies un daudz apguvis, un šobrīd ikdienā braucot pielietoju lielāko daļu no iegūtajām zināšanām un vienīgais kas biedē ir citu neuzmanība, nevērība utt. Ceļa segums pilnīgi vairs neuztrauc un ja slīd, tad ir interesanti
Spider, paldies tev par zināšanām un pieredzi, ko iedevi
27 May 2013, 16:16:58 Coooool rakstīja:
Stulbs vai nestulbs, katram sava vērtējuma skala un pēc tās arī vadās. Cilvēcīgi ir kļūdīties un neticu ka spider - supermenis, kas 24x7 nepieļauj kļūdas. Pēteris katru gadu kādu no mums paņem, lai cik ahujenos kursus iziet un lai cik ahujena brauktu. Pat MotoGP gonšķiki apciemo Pēteri
Izrādās arī Coooooolam ar to gudro domu formulešanu nemaz tik slikti nesastāv
Neviens nav supermenis, es nedomāju ka vispār pastāv tadi cilveki kas nepieļauj kļūdas braucot ar moci. Tomēr eksistē ļoti liela starpība starp kritienu iemesliem - vai nu kritiens ir noticis aiz nezināšanas vai arī tad, ja tu esi mēginajis izņemt pagriezienu "nu vel ar kaut mazdrusciņ lielāku ātrumu" riskējot uz neiespējamā robezas, ka tas notiek MOTO GP.
Viens kad tas notiek neapzinati un otrs, kad tas notiek pilnīgi apzināti, kontroleti un ar precīzu savu darbību plānu.
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Ir svarīgi zināt, ko tu dari, kapēc tu to dari, un kas notiks tavu darbību rezultata. Citadi nekada progresa brauksanas kvalitates jomā nebūs. Ja cilveks domā, ka kritienu daudzums palīdz labak iemācīties braukt un izprast moociklu, tad, uzskatu, ka šis cilvēks jau ir uz nepareizā ceļa.
Es esmu pāris reizes noravis uz mutes, tikai tie iemesli kādēļ tas bija noticis, bija pavisam citādāki. Cilveki braukā ar močiem nemaz nenojaušot par veselu rindu braukšanas metodēm, kas palīdz ne tikai braukt ļoti ātri, bet arī līdz minimumam samazina kritiena iespejas. Sports ir sports, to mēs paslaik neaiztiekam, bet nekas neiespējams vai neticams tajā nav. Motociklu var "izvilkt" gandrīz no jebkadas situacijas, kas parasti asociejas ar 100% "bieti" . Vai braucējs paspēs pieņemt pareizo lemumu vai nē, tā jau ir atsevišķa štelle. Tieši no braucēja galvas, pareizāk sakot tas kas taja atrodas un kā stradā, ir atkarīga brauksanas kvalitāte un drošība. Cits var mācīties līdz apnikumam un tapat rezultāti ir viduveji, citam vienreiz parādi un viņš jau powerslaidā ņem pagriezienus smiedamies.
[ Šo ziņu laboja spider, 27 May 2013, 17:42:10 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Apzinos ka "Off Topic", bet, bedziet te spamot.
Pilnīgi apzināti, kontroleti un ar precīzu savu darbību plānu aiziet pie Pētera.
Lūk tā ir paškontrole.
Peace.
27 May 2013, 11:52:01 Dzhipo rakstīja:
šorīt ap 9:10 A.Čaka iela virzienā uz centru pirms Matīsa ielas, mo bija noķēris autobusu, redzēju tik ka mētājas pa zemi, cerams braucējam viss ok!
(baigajam sieva)(braucu ar trolejbusu) Autobuss stāvēja pieturā Matīsa iela un tas ar Mo nesabremzēja un krītot ielikās autobusam pakaļā. Autobusam švīkas un salocīts izpūtēja gals, tam ar Mo kas nezinu, bet staigāt staigāja, kad braucu garām. Galapunktā mūsu mehs teica, ka mo bez tiesībām...
----------------- тихо - я сказал, или я тихо сказал?!!
Cilvēku nāvē nav nekā smieklīga.
ja tev par to nāk smiekli, tad smejies klusībā pie sevis, citādi, var ar kādu nesakrist viedokļi un var nākties remontēt redeli vai vēl ko citu.
Tas ka pats esi dzīvs, jā, ir apsveicami, bet tas nedod tiesības/pienākumu/pārleicību, ka tādēļ ir jāpriecājas par citu nāvi.