Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
viesic
05. Apr 2021, 10:36#34361

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

droseles pozīcijas sensors ir šim? Ja ir tad nočeko to.

Offline

Edwins
05. Apr 2021, 21:23#34362

Kopš: 11. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Royal Enfield GT650, MZ Bk350, AWO 425

no filtra puses jāskatās vai veras drosele līdz galam ar pilnu gāzi un tad var izdarīt secinājumus.

-----------------
Auto Moto pretaizdzīšanas ierīces. T.29540207

Offline

Naits
05. Apr 2021, 21:28#34363

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ar filtru kā tādu pat būtu vērts sākt, vai tur nav pilnīga bēda.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mario973
06. Apr 2021, 10:28#34364

Kopš: 08. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: braucamo

Ķīneizeru 125cc nomainot cilindru un virzuli,cik ilgi vajadzētu taisīt "obkatku",un vai vispār vajag?

Offline

Yukki
06. Apr 2021, 10:44#34365

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Moto speci, jautājums par mazo bračku:
50cc 2T tika samainīts 14mm karburators uz zvērīgo 19mm . Mocīc lec, brauc, bet iedodot ručkā,- ģībst. Kuros virzienos rakt? Sīcis saka, ka mainām galveno dīzi no 75 uz lielāku, jo drošvien par maz degvielu uz to lielo ieplūdes kaklu padod. Mani sāk mākt šaubas. Vecajam 14 mm karburatoram bija 69 izmēra dīzīte.
Filtrs, izpūtējs nav mainīti, bez filtra nekas diži nemainās.

Offline

mezamaris
06. Apr 2021, 11:40#34366

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Atmosfēriskā dzinējā nav problēma iegāzt vairāk degvielas,problēma ir tā,ka gaisu viņš paņems tik,cik spēj virzuļa gājiens...
Rijās,jo nav pareizs maisījums,par treknu.

Offline

mednieks
06. Apr 2021, 21:45#34367

Kopš: 07. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Honda CBR929RR; Suzuki DR650, DL1000, iž

Pārāk liess, jo caur lielaku karburatoru būs mazāks plūsmas ātrums un līdz ar to mazāks retinājums pilnā ručkā.

-----------------
motocikluserviss.lv

Offline

Yukki
06. Apr 2021, 22:48#34368

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Jpck statistika līdz šim līdzīga 50/50 bagātīgs/liess.
Ieteikumi diagnozes precizēšanai un tālākai seku novēršanai?

Offline

mezamaris
06. Apr 2021, 23:48#34369

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Izskrūvē sveci.

Offline

mexa
07. Apr 2021, 08:25#34370

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Iebazt dibenaa lambdu un paskatities

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
07. Apr 2021, 09:49#34371

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ne visiem ledusskapī ir auksts šņabis,kur nu vēl lambda.

Offline

marcis
07. Apr 2021, 19:22#34372

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


06 Apr 2021, 10:44:17 Yukki rakstīja:
Moto speci, jautājums par mazo bračku:
50cc 2T tika samainīts 14mm karburators uz zvērīgo 19mm . Mocīc lec, brauc, bet iedodot ručkā,- ģībst. Kuros virzienos rakt? Sīcis saka, ka mainām galveno dīzi no 75 uz lielāku, jo drošvien par maz degvielu uz to lielo ieplūdes kaklu padod. Mani sāk mākt šaubas. Vecajam 14 mm karburatoram bija 69 izmēra dīzīte.
Filtrs, izpūtējs nav mainīti, bez filtra nekas diži nemainās.


Var vēl paskatīties līmeni karburatoram. Arī tur var būt, ka pārlej un, ka izsūc sausu un pietrūkst. Ja ir aizdomas, ka par treknu, var uzmanīgi pamēģināt vienu izmēru mazāku dīzi. Uzmanīgi tāpēc, lai nedabūtu lieso klemmi.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

mexa
07. Apr 2021, 19:30#34373

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Var arii panemt un ieskruvet izkrituso diizi
Njemam sarakstu un aida parbaudit

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
07. Apr 2021, 21:27#34374

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Var vienkārši saprast,ka dotais tilpums ir apgūts un laiks lielākam.Citādi būs kā ar 50 cm3 rolleru tūnēšanu-saliekam kitus,nedēļu liekās,ka iet lopā,tad pierod un atkal neiet.Patiesībā par ieguldīto naudu var sameklēt lielāku un tūnēt atkal.

Offline

booo_kat
07. Apr 2021, 21:45#34375

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Mani pieci centi.
Ja dokumenti atļauj, tad jā, nav jēga tūnēt un kad paliek par īsu, jāiet uz lielāku, bet kamēr vecums neļauj neko lielāku dīdīt, tikmēr ir divas iespējas: mēģināt tūnēt vai samierināties ar veiktspēju kamēr tiek pie "stiprākiem" dokumentiem.

Manuprāt, ja tūnēšanu veic kopā ar jaunieti, tad tur tiek nošauti divi zaķi ar vienu šāvienu. Iegūstam nedaudz labāku veiktspēju un jaunietis apgūst tehniskas iemaņas, lai šejienes spečukiem ik nedēļu nav jāiet lekt no tilta, kad tiek uzdots kārtējais jebkurā visvienkāršākajā rokasgrāmatā izlasāmais jautājums vai tiks zvanīts servisa dienestam, lai pārskrūvētu zapasku vai nomainītu lampiņu.

Sākumā jau būs dirsā darbs un matrejāls, bet pieredzi citādi sakrāt nevar. Par meistaru līdz šim neviens nav piedzimis...

Offline

mexa
07. Apr 2021, 22:07#34376

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ar to pa dirsu darbs un materials jabut akuratam, pa tukso var samaksat loti daudz... pat neatrodot jeegu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

booo_kat
07. Apr 2021, 23:00#34377

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Protams, visu ar saprātu. Nu kaut, es nezinu, to pašu sajūgu salikt kaut kādam mopēdam. Nu nesanāks uz pirmo reizi kkādas lažas dēļ, jauks vēl vienu reizi un meklēs vainu (un te būtisks aspekts, nevis ja neder, ņems āmuru un klopēs, kamēr der, bet meklēs vainu kāpēc kkas neder). Nu pakāsīs lieku stundu-divas un kādu litru eļļas, bet būs vismaz iegūta pieredze.

Protams, sākumā jau vajag servisa manuāli apskatīt, kā konkrētais darbs darāms, bet tālāk darīšanas vaina, citādi iemācīties nereāli.

Es esmu IT admins un komandas viens no uzdevumiem ir datoru remonts/apkope. Teorija youtube video/servisa manuāļa formā ir forši, bet kad iedod praktikantam/jaunulim bez pieredzes to datoru noārdīt, sakopt un sastellēt, tad sākās reālā pieredzes krāšana. Nu sākumā stellē 3h, bet ātri vien jau sarežģītākos modeļus kož pa 30min-1h dzerot kafiju. Kad pieredze sakrāta, tad jau manuālis paliek otršķirīgs, tīri paskatīties vai nav kādi zemūdens akmeņi, pirms ķerties klāt.

Offline

mezamaris
08. Apr 2021, 09:18#34378

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Runājot par elektroniku.Vajadzēja man vienam mākslas objektam gaismas sensoru lai izgaismojas tikai tumsā,jo strāvas avots 12 v aķis,citu variantu nav.Nu tad ar grūtībām sameklēju 12v,jo 220 problēmu nav.Sazvanīju,pasūtīju,aizbraucu pakaļ.Pārdevējs atvainojas,nepaskatījies-bloks lego,radiomīļiem ko salodēt un priecāties.
Termiņš nekāds vajag šodien.Vienkārša platīte,shēma pamācībā,pāris pretestības,kondensātors,detaļas astoņas,vai tad nesalodēsiet?
Ok,ir kādreiz tas darīts gan jau..
Mājās attaisu kastīti un saprotu,ka tas vairs nav vefiņš, nozare ir gājusi uz prieksu-pretestības mazi klucīši,kurām pat ar manu mazāko lodāmuru bail līst klāt.
Nu braucu atpakaļ un saku-Esmu lohs,vai nebūsiet tik laipni un par papildus samaksu man to visu nesalodēsie?
Beigās viss labi,bet skaidrs,ka nav jālien pašam visur.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 08 Apr 2021, 09:19:50 ]

Offline

Madijs
08. Apr 2021, 12:31#34379

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Pats pirmais motors ko izjaucu līdz nullei, satīriju, saliku jaunas dilstošās detaļas, blīves u.t.t, bija 4.2l 40v v8. Pietedze līdz tam bija bremžu kluču maiņa un pāris pļerdaki. Motors iet vēl šodien. Tā ka, ja ir izpratne par tehnikas darbības principiem un galvenais- ir interese, tad nevajag baidīties. Sapisīsi kaut ko, nu her sņim, domā, tie lielie sensejmeistari neko nekad nesačakarē? Protams, sačakarē, un kā vēl...

Offline

peecis
08. Apr 2021, 13:53#34380

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


08 Apr 2021, 12:31:18 Madijs rakstīja:
Pats pirmais motors ko izjaucu līdz nullei, satīriju, saliku jaunas dilstošās detaļas, blīves u.t.t, bija 4.2l 40v v8. Pietedze līdz tam bija bremžu kluču maiņa un pāris pļerdaki. Motors iet vēl šodien. Tā ka, ja ir izpratne par tehnikas darbības principiem un galvenais- ir interese, tad nevajag baidīties. Sapisīsi kaut ko, nu her sņim, domā, tie lielie sensejmeistari neko nekad nesačakarē? Protams, sačakarē, un kā vēl...

Pašam visu remontēt ir interesanti un labi, bet nevajag cerēt, ka tas sanāks lētāk

es skaidri zinu, ka daļu instrumentus nekad neatpelnīšu, bet patīkamāk ir uzreiz pašam saremontēt un braukt tālāk, nevis gaidīt nedēļām, kamēr labam meistaram būs laiks pieķerties.

kad pats esi saremontējis, tad arī mainās attieksme pret tehniku, abos virzienos - par dažām lietām vairs nesatraucies, jo nomaiņa/remonts ir ātra un vienkārša, bet par dažām sāc īpaši satraukties, jo esi iepazinis kādu īpaši tizlu un kaprīzu konstrukciju

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline