Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Icikinsh
05. Aug 2018, 22:29#3421

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: A un B kategorijām

Niere un citi eļļu pazinēji!
Palīdziet ar idejām ko un cik bieži liet Husky TE450 ar Reklusi. Lietošana: nežēlīgs enduro.
Cik atradu, grāmata, mocis grib 1.7l 10w50 eļļu, kuru var mainīt ik pēc 5000km
Ja kādam ir idejas, uzreiz ar konkrētiem piemēriem lūdzu - kur tādu meklēt un ko par tādu drīkst maksāt?

Offline

Archy96
06. Aug 2018, 01:19#3422

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


05 Aug 2018, 22:29:44 Icikinsh rakstīja:
Niere un citi eļļu pazinēji!
Palīdziet ar idejām ko un cik bieži liet Husky TE450 ar Reklusi. Lietošana: nežēlīgs enduro.
Cik atradu, grāmata, mocis grib 1.7l 10w50 eļļu, kuru var mainīt ik pēc 5000km
Ja kādam ir idejas, uzreiz ar konkrētiem piemēriem lūdzu - kur tādu meklēt un ko par tādu drīkst maksāt?


Tāds maiņas intervāls sporta enduro mocim ir galīgi nepareizs, 20 motorstundas jeb kādi 500km un jāmaina nost.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
06. Aug 2018, 20:08#3423

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nenorādīji kura gada dzelzis, taču gan jau Husim rekomendācijas nav būtiski mainījušās.
te Workshop Manual 2011.
Noprotu, ka TE sēriju ražotājs primāri prezentē kā street legal, kādēļ uzrāda dīvainos 5000km. taču Workshop Manual ir arī racing modifikācijas rekomendācija mainīt ik pēc 10mh. ja ievērtē eļļu ražotāju rekomendāciju katalogus, tur figurē gan 5000km, gan 8mh. turklāt dažiem modeļu gadiem vēl arī primārā rekomendācija nāk ar 10W-60 viskozitātes klasi.


Kā jau visos gadījumos, kad man jautā par nomaiņas intervāliem, atbilde tāda pati - te ir OEM rekomendācija. ja tā nešķiet optimāla, atliek divas opcijas:
1) paļauties uz pieredzējušu čaļu viedokli.
2) vai ideālā gadījumā, kas ļauj noteikt intervālu, ņemot vērā konkrētā dzelža stāvokli&slēptas nepilnības, braukšanas apstākļus/vidi/temperatūru, slodzi, braucēja braukšanas/apkopes paradumus, izmantoto eļļu/degvielu utt.
Proti, vienīgais drošais veids ir lieltotās eļļas analīze.
(nav reklāma, vispārzināma patiesība)

Offline

Archy96
06. Aug 2018, 20:29#3424

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Es ieteiktu nepist prātu, un mainīt droši uz 20h. tie ir aptuveni 1000km un tur iet iekšā tikai nepilni 2 litri, tā kā skāde nebūs liela kabatai, kā arī par intervālu droša sirds.

Un vēl ir viens moments - tam, kas ir rakstīts servisa manuālī, dažkart ir rekomendējošs raksturs, jeb arī "batons", ko iespraust "zaļajiem" ausī, jo nevar taču rakstīt, ka ,piemēram, 2T sporta mocim eļļa jājauc 1:40, raksta 1:60, lai "zaļie" sirdstrieku nedabon

[ Šo ziņu laboja Archy96, 06 Aug 2018, 20:29:28 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
06. Aug 2018, 21:09#3425

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

arī tiesa, Archy.

Offline

Bagars
06. Aug 2018, 21:41#3426

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4242

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

~2006-2008 HVA
SMR 400, 450, 510- SMR 450/R - COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE (with FULL POWER ENGINE) EVERY 5 HOURS (SMR ar slipperclutch)

TE-TC 250, 450, 510 COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE: with FULL POWER ENGINE EVERY 8h MX / 16h EN

SMR 400, 450, 510 - TE 250, 450, 510 - STANDARD MOTORCYCLE, STREET LEGAL (with LIMITED POWER ENGINE) EVERY 5000 KM

20 litri degvielas ~=3m/h

https://husqvarnaoutlet.com/repair_manuals

Offline

Archy96
06. Aug 2018, 23:19#3427

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Aug 2018, 21:41:19 Bagars rakstīja:
~2006-2008 HVA
SMR 400, 450, 510- SMR 450/R - COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE (with FULL POWER ENGINE) EVERY 5 HOURS (SMR ar slipperclutch)

TE-TC 250, 450, 510 COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE: with FULL POWER ENGINE EVERY 8h MX / 16h EN

SMR 400, 450, 510 - TE 250, 450, 510 - STANDARD MOTORCYCLE, STREET LEGAL (with LIMITED POWER ENGINE) EVERY 5000 KM

20 litri degvielas ~=3m/h

https://husqvarnaoutlet.com/repair_manuals


Realitātē nevienam no tiem močiem nav Limited Power Engine, jo visi ierobežotāji sen ir izmesti laukā, tā kā paliek tikai maiņas intervāls Racing režīmā ar korekcijām uz augšu vai leju atkarībā no braukšanas stila.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
15. Aug 2018, 17:41#3428

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

edit:
par 2T moču ēras beigām pārcēlu uz Pīīī tēmu:
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...=14860#last_post

[ Šo ziņu laboja Niere, 15 Aug 2018, 21:11:13 ]

Offline

Ingemars
18. Aug 2018, 09:50#3429

Kopš: 01. Jul 2015

Ziņojumi: 9

Braucu ar: 636

Kur labāk meklēt Motul 5w50 eļļu mocim?

Offline

lomsz
08. Oct 2018, 12:17#3430

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Pavecākam mocim rakstīts dakšas eļļa 10w20... Tādu neatrodu mūsdienās, ar kādu aizvietot? 10w vai 20w?

Offline

Niere
08. Oct 2018, 23:36#3431

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

jā, 46tā hidrauliskā eļļa būs ok. tikai noteikti izvēlies DIN HVLP (ne HLP) jeb ISO HV (ne HM). citiem vārdiem sakot, eļļu, kuras viskozitātes indekss (VI) ir augstāks par 140.
protams, ir arī krutāki, taču dārgāki varianti, taču, ja runa par vecāku dzelzi, kuram vienkārši vajag eļļu, tad šādi būs gana ok.

Offline

Pauliic
03. Jan 2019, 21:17#3432

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

nedaudz no citas operas:

ir auto, kuriem liekot gāzi ir jāliek papildus vārstu eļļošana - tai eļļai nav analogi? tantes runā, ka esot 1:1 ar 2t eļļu?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

dzanks
03. Jan 2019, 21:51#3433

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Tai piedevai ko visi sauc par vārstu eļļu man domāt ar eļļošanu maz sakara. Vairāk domāta gāzes sadegšanas ātruma palielināšanai. Vai to nodrošina kāda 2T eļļa nezinu. Manam subaru tādas iekārtas nav, jo pie augstākiem apgriezieniem/slodzēm tiek padots klāt benzīns, kas paātrina gāzes sadegšanu. Nobraukums jau 370kkm, un nekas nav izdedzis.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 03 Jan 2019, 21:53:17 ]

Offline

SMOT
04. Jan 2019, 00:42#3434

Kopš: 04. Jan 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Kawasaki

Rudenī nopirku Hornetu 2001 gada ar 20k km nobraukumu. Jautājums kad būtu ieteicams mainīt bremžu eļļu, un kādu?

Offline

mezamaris
04. Jan 2019, 01:40#3435

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Un kam tev Subārs,ja tu to uzgāzē?
Dzer arī bezalkoholisko alu un kastrē savu suni?

Offline

Sergejs80
04. Jan 2019, 09:20#3436

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: V-Strom

Spečuki iesaka br.eļļu mainīt reizi 2-3 gados, liet attiecīgo dot, kurš norādīts uz vāciņa. Maz ticams, ka tikai 20 t.km pa šiem gadiem

Offline

dzanks
04. Jan 2019, 11:49#3437

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Subaru nav tikai turbo impreza trasei. Ir arī atmosfēriskas ikdienas mašīnas ar pietiekami lielu apetīti lai gribētos to ierobežot. Tik cik esmu nobraucis, man jau sanāk vēl vismaz 1 tāds subārs.

Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 04 Jan 2019, 13:56:01 ]

Offline

SMOT
04. Jan 2019, 14:33#3438

Kopš: 04. Jan 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Kawasaki


04 Jan 2019, 09:20:35 Sergejs80 rakstīja:
Spečuki iesaka br.eļļu mainīt reizi 2-3 gados, liet attiecīgo dot, kurš norādīts uz vāciņa. Maz ticams, ka tikai 20 t.km pa šiem gadiem

Pēc TA datiem un stāvokļa varētu arī būt tie 20k km, bet jebkurā gadījumā gadi mocim ir daudz un šoreiz lielāks uzsvars tieši uz to. Tad eļļai pa modeļiem nav ko baigi iespringt, var kaut vai to pašu ko mašīnai, tikai attiecīgo DOT skatīties?

Offline

dzanks
04. Jan 2019, 15:00#3439

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 04 Jan 2019, 15:02:18 ]

Offline

El_Camino
04. Jan 2019, 16:13#3440

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


04 Jan 2019, 11:49:09 dzanks rakstīja:
Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.

Pamēģini motorex Formula 10W40 vai Castrol Power 1 10W40 , vajadžetu novērst slīdēšanu.

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline