tikko pabeidzu eksperimentu ziemas garumā.
novembrī ievilku 125nieku siltumā/sausumā. nolēju eļļu, nākošā dienā vēlreiz notecināju, bet svaigu iekšā nelēju (tā nedariet, eļļa jāmaina rudenī!!).
pēc apmēram mēneša vēlreiz atskrūvēju un nolēju aptuveni 100ml, kas sakrājušies karterī (cilājot uz abām pusēm) un atkal atstāju aizskrūvētu.
šodien atkal atskrūvēju, lai ievērtētu, cik būs sakrājies. saskrēja atkal kādi 50ml (un tas 125niekam):
šis tā, ieskatam, cik daudz vecās eļļas paliek motorā.
Tā pati neviena, kuru starp pirkstiem var izstiept uz 4mm +5 grādos? Tā pati neviena, kuru kopā ar gruntovkas slāni no diskiem knapi nosist ar 500 sērijas Karcher spico sprauslu? Varbūt tā līme pārāk neelastīga...
28 Apr 2017, 12:56:52 Niere rakstīja:
fak!
es taču rakstīju, ka neviena transmisijas eļļa nesatur adhēzīvu!
tur nekas nevar stiepties.
te adhēzijas piemērs ar Moment tipa līmi:
ar adhēzīviem pie virsmām turās arī, piemēram, līmlentes.
vēlreiz:
NEVIENA transmisijas vai motoreļļa NESATUR adhēzīvus!!!
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...
Un motorzāģu ķēdes eļļas ir staipīgs sūds, kuram ar lipšanu grūti, it sevišķi pie slapja. Saku par izlejamo, varbūt zīmoliem par 2,5E litrā ir savādāk.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...
28 Apr 2017, 17:36:44 vlkpc rakstīja:
Tā pati neviena, kuru starp pirkstiem var izstiept uz 4mm +5 grādos? Tā pati neviena, kuru kopā ar gruntovkas slāni no diskiem knapi nosist ar 500 sērijas Karcher spico sprauslu? Varbūt tā līme pārāk neelastīga...
protams, ja paķersi pašu viskozāko eļļu, varēsi priecāties, ka tā ap nulli uzvedīsies līdzīgi medum.
bet tā nav adhēzija, tā ir ļoti augsta viskozitāte.
viena no ķēžu eļļu pamatīpašībām ir laba penetrācijas (iesūkšanās) spēja un to nevar nodrošināt ar augstu viskozitāti.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Paklau, Motulu 300V taču var gāzt iekšā 2T krosiniekam atsevišķajā kārbā??? Teorētiski tur nekam sliktam nevajadzētu notikt? Man special kārbas eļļa beigusies bet ir pāris lieki litri šīs te
video ļoti vērtīgs. gan par filtru elementu un blīvējumu kvalitāti, gan par pielīmēto neodīma magnētu.
šo to šajā diskusiju tēmā esam apzelējuši, taču redzēt dzīvajā i pavisam cita štelle.
ne velti industriālo motoru darbības analizēšanā bieži uz laboratoriju tiek sūtīta ne tikai lietotā eļļa, bet arī izmantotais filtrs.
kā jau daudzkārt esmu teicis - tauta parasti ļoti rūpējās par 'labāko' eļļu (ir ok), bet filtrus pērk lētākos, kādus var dabūt.