Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
23. Apr 2018, 22:09#31781

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Der pat chut ne no japanju auto, lai tik spiedieni kaa teica, katalogos buus, baigie raideri pat liek biku lielaku spiedienu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kaspics
23. Apr 2018, 22:18#31782

Kopš: 14. Oct 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Honda VFR

Labs vakars. Jautājums spečukiem pa kawasaki 636A. Silts negrib lekt. Kā drusku pagriež gāzes ručku, tā lec kā suns pie kājas. Jautāju pirms sāku karbuļus raut nost.

Offline

RadekSkylark
24. Apr 2018, 10:27#31783

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Sveicināti, biedri!

Vēlējos apvaicāties. Man Honda CBF600SA kaut kā dīvaini strādā čoks... Sākumā, kad aukstu darbina, viss ir ok, apgriezieni ir augšā, var pielaist, utt., bet pēc brītiņa apgriezieni nokrītās tā it kā čoks nebūtu ieslēgts un dzinējs gandrīz noslāpst.

Kādam varbūt ir kādi ieteikumi, kādēļ tā varētu notikt?

Paldies

Offline

eeKa
24. Apr 2018, 12:38#31784

Kopš: 20. May 2011

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS

Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)

22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!

[ Šo ziņu laboja eeKa, 24 Apr 2018, 12:40:02 ]

Offline

Gantais
24. Apr 2018, 12:47#31785

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


24 Apr 2018, 12:38:51 eeKa rakstīja:
Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)

22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!





eeKa pareizi deklamē.... CDI bloks!
(tie šamiem ir slimīgi, diemžēl)

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

seriqous
25. Apr 2018, 08:41#31786

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Labrīt. Man vēlviena problēma ar motorolleri.(burgman 125 2003)

Šorīt gribèju braukt uz darbu,bet nevarēju piedarbināt aukstu. Griezu griezu,bet tā arī nepiedarbināju. Smirdēja pēc benzīna,pa fikso izskrūvēju sveci,viņa bija pilnīgi sausa,nebija slapja. Kur meklēt problēmu?
Viņam ir elektriskais čoks,varbūt tas gļuko? Kautgan piedarbinot viņš itkā tur tukšgaitu mazliet augstāk. Pa dienu domāju,ka varēšu piedarbināt,problēma ir laikam tikai aukstā laikā

Paldies

Offline

rams
25. Apr 2018, 09:21#31787

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 176

Braucu ar: RallyTouring


24 Apr 2018, 12:47:07 Gantais rakstīja:

24 Apr 2018, 12:38:51 eeKa rakstīja:
Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)

22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?

Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?

Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!





eeKa pareizi deklamē.... CDI bloks!
(tie šamiem ir slimīgi, diemžēl)


Kungi, taisnība vien ir, vainīgs CDI bloks. Atrāvām vaļā, pārlodējām kontaktus un atpakaļ uz ceļa!

-----------------
When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough!

Offline

dzanks
25. Apr 2018, 11:36#31788

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Sveiki spečuki. Ir vajadzība pēc motora sānu aizsargiem manam GS500. Kāda diametra un sienas biezuma cauruli ieteiktu izvēlēties šim nolūkam?
Kaut ko šādu gribu izveidot
https://i.ebayimg.com/images/g/pFoAAOSwUUxauAwl/s-l500.jpg

[ Šo ziņu laboja dzanks, 25 Apr 2018, 11:40:38 ]

Offline

mezamaris
25. Apr 2018, 12:26#31789

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Šim pasākumam derēs jebkura 25-30mm caurule,kuru spēsi kvalitatīvi salocīt.

Offline

dzanks
25. Apr 2018, 12:50#31790

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Respektīvi sienas biezums 1,5 mm būs pietiekami? Negribas jau arī baigi smagu to visu.

Offline

elf
25. Apr 2018, 15:48#31791

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


25 Apr 2018, 12:50:59 dzanks rakstīja:
Respektīvi sienas biezums 1,5 mm būs pietiekami? Negribas jau arī baigi smagu to visu.


Labāk lai deformējas aizsagcaurule ar sieniņu 1.5mm nekā deformējas rāmis..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Agris112
25. Apr 2018, 18:17#31792

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


14 Apr 2018, 23:30:27 Agris112 rakstīja:

14 Apr 2018, 22:40:50 viesic rakstīja:
Pēc shēmas skatoties tam f4 ir fuel cut off relejs sūkņa ķēdē, kas atslēdz sūkni ja motors nerūc. Pamēģini atrast to (maza ar epoksīdiem aizlieta kastīte ar 3 pinu konektoru) un to pārbaudīt, vajadzētu būt - melns vads pienāk +12 no akb un melns/zils iet uz sūkni un 3 ign. signāla vads. Kā testa nolūkos apiet to releju gan jau mācēsi.


ja sodien buros pa garazu un no manuala caur to kludu mekleetaju nonacu lidz tam relejam, pec tas parbaudes kas manuali man sanak ka tas relejs izbeidzies. Rit apiesu vinu un pirmdien ieliksu jaunu. Pirms vina vel ir fuel transfer relay. saksu ar letako


tatad epopeja ap relejiem beidzas sekojosi: atnaca tas fuel cut relejs uzliku un nekas nemainijas tad sapratu ka palicis tik vien Fuel transfer relay kas ari bija dargakais no relejiem viena vieta 90eur Hondas centra 64eur. nolemu pirms teret 64eur iedot elektrikim to releju lai parbauda vai tiesam beigts. Elektrikis pamerija ar testeri un ja sis beigts, elektrikim saku ka maksa 64eur vins saka ka tas parasts masinas relejs tik stekeris atskiras, iedeva man masinas releju ar sasprauzamiem vadiem pa 5eur un viss strada nesaprotu tik vienu, ka var parasts relejs maksat 64eur ? varbut driz kas nojuks? pagaidam brauksu ar tadu jo viss strada ka pulkstenis

Offline

mezamaris
25. Apr 2018, 19:48#31793

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Es taču teicu-ar tādiem relejiem pilns 2 Golfs.
Nu labi,man stāv no BMW.

Offline

budzis
25. Apr 2018, 20:08#31794

Kopš: 25. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: TT


25 Apr 2018, 19:48:38 mezamaris rakstīja:
... man stāv no BMW.


Labi tev

Offline

feciic
26. Apr 2018, 16:12#31795

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


25 Apr 2018, 18:17:22 Agris112 rakstīja:

14 Apr 2018, 23:30:27 Agris112 rakstīja:

14 Apr 2018, 22:40:50 viesic rakstīja:
Pēc shēmas skatoties tam f4 ir fuel cut off relejs sūkņa ķēdē, kas atslēdz sūkni ja motors nerūc. Pamēģini atrast to (maza ar epoksīdiem aizlieta kastīte ar 3 pinu konektoru) un to pārbaudīt, vajadzētu būt - melns vads pienāk +12 no akb un melns/zils iet uz sūkni un 3 ign. signāla vads. Kā testa nolūkos apiet to releju gan jau mācēsi.


ja sodien buros pa garazu un no manuala caur to kludu mekleetaju nonacu lidz tam relejam, pec tas parbaudes kas manuali man sanak ka tas relejs izbeidzies. Rit apiesu vinu un pirmdien ieliksu jaunu. Pirms vina vel ir fuel transfer relay. saksu ar letako


tatad epopeja ap relejiem beidzas sekojosi: atnaca tas fuel cut relejs uzliku un nekas nemainijas tad sapratu ka palicis tik vien Fuel transfer relay kas ari bija dargakais no relejiem viena vieta 90eur Hondas centra 64eur. nolemu pirms teret 64eur iedot elektrikim to releju lai parbauda vai tiesam beigts. Elektrikis pamerija ar testeri un ja sis beigts, elektrikim saku ka maksa 64eur vins saka ka tas parasts masinas relejs tik stekeris atskiras, iedeva man masinas releju ar sasprauzamiem vadiem pa 5eur un viss strada nesaprotu tik vienu, ka var parasts relejs maksat 64eur ? varbut driz kas nojuks? pagaidam brauksu ar tadu jo viss strada ka pulkstenis

Tas tapēc ka Honda pati relejus neražo, pasūta kādam kantorim lai saklapē ar vajadzīgajiem spraudņiem tik cik vajag, tā kā pēc modeļa ražošanas beigām tie releji lielos daudzumos nav vajadzīgi un kantoris pa pieciem viņus neražo tad Honda pasūta paleti ar viņiem un iemet noliktavā, iesaldēta nauda maksā, pakošana Honda kastītē/maisiņā maksā, apkopējai par visiem šiem gadiem jāmaksā, dīleris un valsts savu procentu paņem itogo 64 eur par to kam pašizmaksa desmit centu. Bet arī 15gadīgam mocim vari pasūtīt jaunu, oriģinālu detaļu.

Offline

GuntarsV
26. Apr 2018, 21:17#31796

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xv 1600

Sveicināti biedri!

Jautājums par eļļas maiņu Yamaha TDM 850 98gada. Manuālī rakstīts, ka periodiskā eļļas maiņā kopā ar filtra maiņu jāielej 3,6 litri. BET, manuālī arī rakstīts, ka sākumā jāielej 3,2 litri, jāpabrauc 5 vai 6 reizes, un tad jāielej atlikušai. Kamdēļ tā visu sarežģīt? Pat ja ir sausais karteris, zems eļļas līmenis tācu nav labi...

Offline

RadekSkylark
26. Apr 2018, 22:44#31797

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Sveicināti, biedri!

Vēlējos apvaicāties. Man Honda CBF600SA kaut kā dīvaini strādā čoks... Sākumā, kad aukstu darbina, viss ir ok, apgriezieni ir augšā, var pielaist, utt., bet pēc brītiņa apgriezieni nokrītās tā it kā čoks nebūtu ieslēgts un dzinējs gandrīz noslāpst vai pat dažreiz tiešām arī noslāpst.

Vai kādam ir kāda nojausma, kādēļ tā notiek, kas varētu būt par vainu?

Paldies

Offline

feciic
27. Apr 2018, 10:11#31798

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


26 Apr 2018, 21:17:14 GuntarsV rakstīja:
Sveicināti biedri!

Jautājums par eļļas maiņu Yamaha TDM 850 98gada. Manuālī rakstīts, ka periodiskā eļļas maiņā kopā ar filtra maiņu jāielej 3,6 litri. BET, manuālī arī rakstīts, ka sākumā jāielej 3,2 litri, jāpabrauc 5 vai 6 reizes, un tad jāielej atlikušai. Kamdēļ tā visu sarežģīt? Pat ja ir sausais karteris, zems eļļas līmenis tācu nav labi...

Tieši kur ir rakstīts ka jāizbrauc 5-6 reizes?
Manuālis

Ielej svaigu eļļu, parūcini, noslāpē, pārbaudi līmeni, viss.

Offline

GuntarsV
27. Apr 2018, 16:47#31799

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xv 1600

Es vados pēc šī manuāļa, kurš, laikam ir 96.gada. http://www.journey.cz/moto/navody/Yamaha%20TDM850%20rv96.pdf 80lpp no 323lpp.

Tavs manuālis ir TDM no 2000 gada. Tavā manuālī gan nav nekas tāds rakstīts...

Offline

RitvarsG
27. Apr 2018, 16:54#31800

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

+100500 feciic.Nevajag visu sarežģīt un čakarēt prātu nolej eļļu,nomaini filtru-piegāz svaigu,padarbini bik,uzpīpē,pārbaudi līmeni un pielej,ja vajag.
P.S. Kaut kur dzirdēju,ka TDMi,pat jauni esot mīlējuši ņammāt eļļu,var būt tieši šī iemesla dēļ ir ieteikts pārbaudīt eļļas līmeni pēc lielāka noskrējiena.
Un P.P.S. nevajag tiekties pēc maksimālā eļļas līmeņa,labāk turēties bikuc zem maksimālā līmeņa.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 27 Apr 2018, 16:56:34 ]

Offline