Autors | Ziņojums |
mexa | 23. Apr 2018, 22:09 | #31781 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Der pat chut ne no japanju auto, lai tik spiedieni kaa teica, katalogos buus, baigie raideri pat liek biku lielaku spiedienu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
kaspics | 23. Apr 2018, 22:18 | #31782 |
|
Kopš: 14. Oct 2013
No: Lielvārde
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Honda VFR
| Labs vakars. Jautājums spečukiem pa kawasaki 636A. Silts negrib lekt. Kā drusku pagriež gāzes ručku, tā lec kā suns pie kājas. Jautāju pirms sāku karbuļus raut nost.
|
Offline | |
|
RadekSkylark | 24. Apr 2018, 10:27 | #31783 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Sveicināti, biedri!
Vēlējos apvaicāties. Man Honda CBF600SA kaut kā dīvaini strādā čoks... Sākumā, kad aukstu darbina, viss ir ok, apgriezieni ir augšā, var pielaist, utt., bet pēc brītiņa apgriezieni nokrītās tā it kā čoks nebūtu ieslēgts un dzinējs gandrīz noslāpst.
Kādam varbūt ir kādi ieteikumi, kādēļ tā varētu notikt?
Paldies |
Offline | |
|
|
eeKa | 24. Apr 2018, 12:38 | #31784 |
|
Kopš: 20. May 2011
Ziņojumi: 60
Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS
| Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)
22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?
Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?
Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!
[ Šo ziņu laboja eeKa, 24 Apr 2018, 12:40:02 ] |
Offline | |
|
Gantais | 24. Apr 2018, 12:47 | #31785 |
|
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
24 Apr 2018, 12:38:51 eeKa rakstīja:
Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)
22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?
Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?
Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!
eeKa pareizi deklamē.... CDI bloks!
(tie šamiem ir slimīgi, diemžēl)
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
seriqous | 25. Apr 2018, 08:41 | #31786 |
|
Kopš: 03. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Moto
| Labrīt. Man vēlviena problēma ar motorolleri.(burgman 125 2003)
Šorīt gribèju braukt uz darbu,bet nevarēju piedarbināt aukstu. Griezu griezu,bet tā arī nepiedarbināju. Smirdēja pēc benzīna,pa fikso izskrūvēju sveci,viņa bija pilnīgi sausa,nebija slapja. Kur meklēt problēmu?
Viņam ir elektriskais čoks,varbūt tas gļuko? Kautgan piedarbinot viņš itkā tur tukšgaitu mazliet augstāk. Pa dienu domāju,ka varēšu piedarbināt,problēma ir laikam tikai aukstā laikā
Paldies |
Offline | |
|
rams | 25. Apr 2018, 09:21 | #31787 |
|
Kopš: 29. Mar 2018
Ziņojumi: 176
Braucu ar: RallyTouring
|
24 Apr 2018, 12:47:07 Gantais rakstīja:
24 Apr 2018, 12:38:51 eeKa rakstīja:
Šis gan izskatās vairāk pēc viena no CDI blokiem. Raksturīga vaina...
Noņem beņķi un pamaini vietām abus blokus
Tad kad nākošo reizi pazudīs jauda/viens cilindrs
skaties vai taho rāda, ja rāda, tad vaininieks būs viens no CDI blokiem. Neatceros kurš no viņiem bija saistīts ar tahometru (F cilindra vai R cilindra)
22 Apr 2018, 18:28:29 rams rakstīja:
Sveiki! 600ā Transalps palaižas negribīgi, tahometrs nerāda neko, slāpst nost un jauda uz pusi lejā (jā, negribot bija jākusto no vietas). Kas interesanti, pēc dažiem kilometriem tahometrs palaidās, jauda augšā kā normāli.
Bija plāns nomainīt sveces. Vai tās varētu būt pie vainas?
Cita starpā, mēdz šaut metot no lielākiem apgriezieniem. Varbūt saistīti?
Pirmais mocis, nulle pieredzes.
Paldies par padomiem iepriekš!
eeKa pareizi deklamē.... CDI bloks!
(tie šamiem ir slimīgi, diemžēl)
Kungi, taisnība vien ir, vainīgs CDI bloks. Atrāvām vaļā, pārlodējām kontaktus un atpakaļ uz ceļa!
----------------- When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough! |
Offline | |
|
dzanks | 25. Apr 2018, 11:36 | #31788 |
|
Kopš: 09. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta
| Sveiki spečuki. Ir vajadzība pēc motora sānu aizsargiem manam GS500. Kāda diametra un sienas biezuma cauruli ieteiktu izvēlēties šim nolūkam?
Kaut ko šādu gribu izveidot
https://i.ebayimg.com/images/g/pFoAAOSwUUxauAwl/s-l500.jpg[ Šo ziņu laboja dzanks, 25 Apr 2018, 11:40:38 ] |
Offline | |
|
mezamaris | 25. Apr 2018, 12:26 | #31789 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Šim pasākumam derēs jebkura 25-30mm caurule,kuru spēsi kvalitatīvi salocīt. |
Offline | |
|
dzanks | 25. Apr 2018, 12:50 | #31790 |
|
Kopš: 09. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta
| Respektīvi sienas biezums 1,5 mm būs pietiekami? Negribas jau arī baigi smagu to visu. |
Offline | |
|
elf | 25. Apr 2018, 15:48 | #31791 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
25 Apr 2018, 12:50:59 dzanks rakstīja:
Respektīvi sienas biezums 1,5 mm būs pietiekami? Negribas jau arī baigi smagu to visu.
Labāk lai deformējas aizsagcaurule ar sieniņu 1.5mm nekā deformējas rāmis..
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
Agris112 | 25. Apr 2018, 18:17 | #31792 |
|
Kopš: 26. Jul 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 104
Braucu ar: CBR F4
|
14 Apr 2018, 23:30:27 Agris112 rakstīja:
14 Apr 2018, 22:40:50 viesic rakstīja:
Pēc shēmas skatoties tam f4 ir fuel cut off relejs sūkņa ķēdē, kas atslēdz sūkni ja motors nerūc. Pamēģini atrast to (maza ar epoksīdiem aizlieta kastīte ar 3 pinu konektoru) un to pārbaudīt, vajadzētu būt - melns vads pienāk +12 no akb un melns/zils iet uz sūkni un 3 ign. signāla vads. Kā testa nolūkos apiet to releju gan jau mācēsi.
ja sodien buros pa garazu un no manuala caur to kludu mekleetaju nonacu lidz tam relejam, pec tas parbaudes kas manuali man sanak ka tas relejs izbeidzies. Rit apiesu vinu un pirmdien ieliksu jaunu. Pirms vina vel ir fuel transfer relay. saksu ar letako
tatad epopeja ap relejiem beidzas sekojosi: atnaca tas fuel cut relejs uzliku un nekas nemainijas tad sapratu ka palicis tik vien Fuel transfer relay kas ari bija dargakais no relejiem viena vieta 90eur Hondas centra 64eur. nolemu pirms teret 64eur iedot elektrikim to releju lai parbauda vai tiesam beigts. Elektrikis pamerija ar testeri un ja sis beigts, elektrikim saku ka maksa 64eur vins saka ka tas parasts masinas relejs tik stekeris atskiras, iedeva man masinas releju ar sasprauzamiem vadiem pa 5eur un viss strada nesaprotu tik vienu, ka var parasts relejs maksat 64eur ? varbut driz kas nojuks? pagaidam brauksu ar tadu jo viss strada ka pulkstenis |
Offline | |
|
mezamaris | 25. Apr 2018, 19:48 | #31793 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Es taču teicu-ar tādiem relejiem pilns 2 Golfs.
Nu labi,man stāv no BMW. |
Offline | |
|
budzis | 25. Apr 2018, 20:08 | #31794 |
|
Kopš: 25. Aug 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: TT
|
25 Apr 2018, 19:48:38 mezamaris rakstīja:
... man stāv no BMW.
Labi tev |
Offline | |
|
feciic | 26. Apr 2018, 16:12 | #31795 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
25 Apr 2018, 18:17:22 Agris112 rakstīja:
14 Apr 2018, 23:30:27 Agris112 rakstīja:
14 Apr 2018, 22:40:50 viesic rakstīja:
Pēc shēmas skatoties tam f4 ir fuel cut off relejs sūkņa ķēdē, kas atslēdz sūkni ja motors nerūc. Pamēģini atrast to (maza ar epoksīdiem aizlieta kastīte ar 3 pinu konektoru) un to pārbaudīt, vajadzētu būt - melns vads pienāk +12 no akb un melns/zils iet uz sūkni un 3 ign. signāla vads. Kā testa nolūkos apiet to releju gan jau mācēsi.
ja sodien buros pa garazu un no manuala caur to kludu mekleetaju nonacu lidz tam relejam, pec tas parbaudes kas manuali man sanak ka tas relejs izbeidzies. Rit apiesu vinu un pirmdien ieliksu jaunu. Pirms vina vel ir fuel transfer relay. saksu ar letako
tatad epopeja ap relejiem beidzas sekojosi: atnaca tas fuel cut relejs uzliku un nekas nemainijas tad sapratu ka palicis tik vien Fuel transfer relay kas ari bija dargakais no relejiem viena vieta 90eur Hondas centra 64eur. nolemu pirms teret 64eur iedot elektrikim to releju lai parbauda vai tiesam beigts. Elektrikis pamerija ar testeri un ja sis beigts, elektrikim saku ka maksa 64eur vins saka ka tas parasts masinas relejs tik stekeris atskiras, iedeva man masinas releju ar sasprauzamiem vadiem pa 5eur un viss strada nesaprotu tik vienu, ka var parasts relejs maksat 64eur ? varbut driz kas nojuks? pagaidam brauksu ar tadu jo viss strada ka pulkstenis
Tas tapēc ka Honda pati relejus neražo, pasūta kādam kantorim lai saklapē ar vajadzīgajiem spraudņiem tik cik vajag, tā kā pēc modeļa ražošanas beigām tie releji lielos daudzumos nav vajadzīgi un kantoris pa pieciem viņus neražo tad Honda pasūta paleti ar viņiem un iemet noliktavā, iesaldēta nauda maksā, pakošana Honda kastītē/maisiņā maksā, apkopējai par visiem šiem gadiem jāmaksā, dīleris un valsts savu procentu paņem itogo 64 eur par to kam pašizmaksa desmit centu. Bet arī 15gadīgam mocim vari pasūtīt jaunu, oriģinālu detaļu. |
Offline | |
|
GuntarsV | 26. Apr 2018, 21:17 | #31796 |
|
Kopš: 15. Nov 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Xv 1600
| Sveicināti biedri!
Jautājums par eļļas maiņu Yamaha TDM 850 98gada. Manuālī rakstīts, ka periodiskā eļļas maiņā kopā ar filtra maiņu jāielej 3,6 litri. BET, manuālī arī rakstīts, ka sākumā jāielej 3,2 litri, jāpabrauc 5 vai 6 reizes, un tad jāielej atlikušai. Kamdēļ tā visu sarežģīt? Pat ja ir sausais karteris, zems eļļas līmenis tācu nav labi... |
Offline | |
|
RadekSkylark | 26. Apr 2018, 22:44 | #31797 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Sveicināti, biedri!
Vēlējos apvaicāties. Man Honda CBF600SA kaut kā dīvaini strādā čoks... Sākumā, kad aukstu darbina, viss ir ok, apgriezieni ir augšā, var pielaist, utt., bet pēc brītiņa apgriezieni nokrītās tā it kā čoks nebūtu ieslēgts un dzinējs gandrīz noslāpst vai pat dažreiz tiešām arī noslāpst.
Vai kādam ir kāda nojausma, kādēļ tā notiek, kas varētu būt par vainu?
Paldies
|
Offline | |
|
feciic | 27. Apr 2018, 10:11 | #31798 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
26 Apr 2018, 21:17:14 GuntarsV rakstīja:
Sveicināti biedri!
Jautājums par eļļas maiņu Yamaha TDM 850 98gada. Manuālī rakstīts, ka periodiskā eļļas maiņā kopā ar filtra maiņu jāielej 3,6 litri. BET, manuālī arī rakstīts, ka sākumā jāielej 3,2 litri, jāpabrauc 5 vai 6 reizes, un tad jāielej atlikušai. Kamdēļ tā visu sarežģīt? Pat ja ir sausais karteris, zems eļļas līmenis tācu nav labi...
Tieši kur ir rakstīts ka jāizbrauc 5-6 reizes?
Manuālis
Ielej svaigu eļļu, parūcini, noslāpē, pārbaudi līmeni, viss. |
Offline | |
|
GuntarsV | 27. Apr 2018, 16:47 | #31799 |
|
Kopš: 15. Nov 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Xv 1600
| Es vados pēc šī manuāļa, kurš, laikam ir 96.gada. http://www.journey.cz/moto/navody/Yamaha%20TDM850%20rv96.pdf 80lpp no 323lpp.
Tavs manuālis ir TDM no 2000 gada. Tavā manuālī gan nav nekas tāds rakstīts... |
Offline | |
|
RitvarsG | 27. Apr 2018, 16:54 | #31800 |
|
Kopš: 24. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: Yamaha Virago XV1100
| +100500 feciic.Nevajag visu sarežģīt un čakarēt prātu nolej eļļu,nomaini filtru-piegāz svaigu,padarbini bik,uzpīpē,pārbaudi līmeni un pielej,ja vajag.
P.S. Kaut kur dzirdēju,ka TDMi,pat jauni esot mīlējuši ņammāt eļļu,var būt tieši šī iemesla dēļ ir ieteikts pārbaudīt eļļas līmeni pēc lielāka noskrējiena.
Un P.P.S. nevajag tiekties pēc maksimālā eļļas līmeņa,labāk turēties bikuc zem maksimālā līmeņa.[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 27 Apr 2018, 16:56:34 ] |
Offline | |
|