Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Niere zin padziļināti, nav virspusēja brenda nicināšana, kā tev tagad liekas. Niere saka ka 5100 tirgus cenai atsperoties no viņas kvalitātes un īpašībām cenai būtu jābūt tie eiriki ko minēja, bet ne 10. kura jau ir netālu no 300v
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
nillys | | Kopš: 21. Sep 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 79
Braucu ar: CRF450, TransSlap
| es pērku 5100 pa 5 eirikiem un liekas adekvāti, kaut arī tas jau tā tiek maksāts par motul vārdu... | Offline | | |
gatispirmais | | Kopš: 11. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: Ar mopēdu
| Es ar nopirku 5100 pa 5 Ēriki litrā,ja pērk pie oficiāliem dīleriem,tad arī sanāk 10Ēriki/L.Bet nevajag apzināti uzturēt un barot tos aparātus. | Offline | | |
|
pasteta | | Kopš: 30. Jan 2017
Ziņojumi: 20
Braucu ar:
| es pirku epartos, tur man liekas bija kaut kas ap 6 eiro pa litru
----------------- Pirmais ātrais kredīts internetā. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Es vairāk uzticos Fuchs Silkolene, bet ja leju Motul, tad tikai 300V esteri. Pērku Intercars, cenas labas apbrīnoju dažus cilvēkus, kas brauc pie dīlera un no tiem pērk pa tādu pašu ciparu daļēju sintētiku kaut kādu no-name | Offline | | |
Martinsss | | Kopš: 12. Mar 2016
No: Jelgava
Ziņojumi: 9
Braucu ar: Tansalpu XL700
| Sveiki moto eksperti.
Esmu iegādājies Honda Transalp XL700 2009.g.
kādu eļļu ieteiktu liet motorā?
kur varētu nepārmaksājot iegādāties.
neesmu ne skops, ne taupīgs.
----------------- kā i, tā i, tā jādzīvo... | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| pie dílera
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
suslik007 | | Kopš: 24. Nov 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 123
Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin
| Zinu, ka nedaudz ne pa moču tēmu, bet ļoti labprāt dzirdētu Nieres viedokli par zālespļāvēju eļļu SAE 30, jo lielākoties zālespļāvējos, gan stumjamajos, gan traktoriņos ražotāji rekomendē liet tieši šo SAE30, tomēr daudzi meistari, kas remontē ar putām uz lūpām aizstāv viedokli, ka kvalitatīvāka un labāka eļļa ko liet iekšā ir 5w30 sintētika, kaut vai tā pati pussintētika 10w40. Savukārt nesen dzirdēju viedokli, ka SAE 30 ir labāka ar to, ka paredzēta gaisa dzeses dzinējiem, līdz ar to labāk nodrošina eļļošanu tieši lielās temperatūrās, kādas netiek sasniegtas ūdens dzeses dzinējos... Vienvārdsakot, cik cilvēku tik viedokļu, un vēl ir viedoklis par to, ka tā pati tautā sauktā kamazene der mierīgi SAE 30 vietā, jo viskozitāte ir tāda pati un derot arī gaisa dzeses motoriem.
Būtu baigi vērtīgi, ja Niere varētu uzrakstīt savu viedokli, paldies.
----------------- nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| Parasti no mo ellas mainas kkas paliek pari - to ari gaazhu
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas SAE30 iegājies vēsturiski, jo zāles pļāvējam prasības ir gandrīz nekādas un vienpakāpes viskozitātes klases motoreļļas ir lētākas.
tomēr no citas puses - jā, vienpakāpes viskozitātes klases eļļa, tā kā nesatur viskozitātes modifikatoru, ir absolūti stabila viskozitātes ziņā.
tāds 5W-30 var šo 30nieku arī neturēt. un ja arī tur, tad viskozitātes modifikators rada tā saucamo atgriezenisko bīdes stabilitātes zudumu. proti, šāda eļļa, neskatoties uz 30nieku karstajā galā, darba temperatūrā būs zemākas viskozitātes nekā SAE30 vietās, kur eļļa tiek stipri "stiepta", piemēram, starp gredzeniem un cilindra sienu.
jāņem arī vērā - ja minerāleļļu pārkarsē, tā strauji oksidējas un sāk veidot visādus sūdīgus savienojumus. sintētiku pārkarsēt daudz grūtāk.
ideāla, protams, būtu sintētiska eļļa bez viskozitātes modifikatora. taču nezinu, vai ir tik ļoti vērts iespringt. es lietu to, kas pa rokai, aptuveni ievērojot viskozitātes prasības.
kamazene patiešām atbilst SAE30 klasei (cik atceros), taču no piedevu viedokļa tā ir eļļa no akmens laikmeta.
taču gan jau arī to paciestu.
bet ņem vērā, ka ar zāles pļāvējiem nācies sastapties nu jau pasen, tādēļ instrukciju rokasgrāmatu tomēr jāizstudē katram pašam.
a ja nu pēkšņi sākuši krāmēt cēlmetālu katalizatorus utml. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
05 Feb 2017, 00:03:19 Pauliic rakstīja:
Parasti no mo ellas mainas kkas paliek pari - to ari gaazhu
jāāā... galvenais lai nav 20W-50 vai tamlīdzīgi.. | Offline | | |
admatty | | Kopš: 24. Jan 2017
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Es pērku eļļas Apē -Motul 300V 15w 60 offroad par 5l eļļas samaksāju 39 eiro (tas ar mazu atlaidi par cik zināms cilvēks tur strādā) un es domāju, ka priekš tās eļļas ļoti labs cipars, un no viņiem arī visus kopšanas, tīrīšanas, eļļošanas aerosolus var nopirkt ! | Offline | | |
Bullis | | Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Nav starpības kāda ražotāja eļļu ieliesi, galvenais ievērot apkopes intervālus un liet eļļu atbilstoši ražotāja specifikācijai, punkts un beidziet te velti laiku tērēt, labāk ejat naudu pelnīt | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tevis uzskaitītajiem kritērijiem (tavam fāzerim) atbilst arī šāds eļļinieks.
cena droši ka 2eur robežās.
liesi?
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
10 Feb 2017, 13:27:34 Niere rakstīja:
tevis uzskaitītajiem kritērijiem (tavam fāzerim) atbilst arī šāds eļļinieks.
cena droši ka 2eur robežās.
liesi?
Šis jau ir kas līdzīgs:
Mannol
Ja reāli atbilst JASO MA2, kāpēc gan neliet? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ne gluži, konkērtais Mannol jau būtu Bullim gana lietojama eļļa.
jau daudzkārt esmu teicis, ka grūti iedomāties moto eļļu, kura nespētu iekļauties aktuālajos 2006tā gada JASO T903 standartos, kuri pat tobrīd bija absolūti vaļīgi. to var pat ar visprastāko minerāleni.
JASO vairāk norāda eļļas piemērotību sajūgam.
tādēļ jau moto eļļas ir interesantas, ka produktu īpašības, viena un tā paša standarta ietvaros, var būt kā 'minska' pret R1.
| Offline | | |
otomars | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
| kur varetu nopirkt shadu
http://lucasoil.com/products/engine-builder-lub...ine-break-in-oil
vai ir kadas lidzigas ellas,cita razhotaja noperkamas Latvija[ Šo ziņu laboja otomars, 21 Feb 2017, 19:15:51 ] | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| NIERE - labāk paskaidro kādēļ rūpnīcas oriģinālās blīves močiem / auto mēdz sulot un laist garām eļļu?! wtf?! Kaitina šitas. Gan mocim kaut kaut kas lēnām sūcas (lai gan pirms manis nekad vaļā nav vērts, pats nomainīju uz jaunu blīvi un atkal pa sezonu ir izveidojusies eļļas kārtiņa).
Un ko darīt, lai novērstu eļļas sūces? Ir jēga no kaut kādām eļļas piedevām? Tas ir risninājums? Labi / slikti ielitajai eļļai? Tas kaut kā ietekmē eļļu?
Ir varianti bez motora jaukšanas vaļā sūci atrisināt? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| otomārs
https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=121
meklē MP jūzeri Mezavecis vai labāk 29199viensviensdeviņi | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ksneps
piedveas nekādā gadījumā.
pamēģini esterus saturošu eļļu. tiem ir blīvslēgus piebriedinošs efekts. protams, nezinu par kādu materiālu runa. | Offline | | |
|
|