Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
semir
09. Oct 2017, 14:24#31161

Kopš: 15. Mar 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


09 Oct 2017, 14:11:46 Vulkaans rakstīja:
Labojas tā, ka aizmugures riteni regulē nevis mēc tiem fiksatoriem ar skalu, bet pēc reālās situācijas. Tavā gadījumā aizmugures rats nedaudz jāpadod pa labi. Ti, labo skrūvi uz aizmuguri, kreiso - uz priekšu. Un precīzi var nomērīt ar lāzera līmeņrādi, vai garām taisnām līstēm.

Noskatās šo
https://www.youtube.com/watch?v=D2i5KkV2fyc


Paldies par atbildi! Par fiksātoru skalas nederību esmu lasījis, bet lieta tāda, ka ķēde izskatās perfekti taisna un arī attālumi no aizmugurējā rata skrūvēm līdz moto centram ir vienādi. Ja es pagriezīšu aizmugurējo ratu pa kreisi, tad attiecībā pret rāmi tas iespējams nebūs taisni un ķēde arī nebūs taisna.

Offline

Vulkaans
09. Oct 2017, 14:47#31162

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 396

Braucu ar: Vulkānu

Saproti pats, traumētu ģeometriju nesalabosi Vienīgais, ko vari darīt, ir atrast oprtimālo risinājumu starp "sūdīgi" un "pavisam sūdīgi"
Ja aizmugure ir ok, tad tā arī atstāj. Bet kaut kādu kompromisu varbūt var mēģināt atrast. Ķēde jau arī padodas gana labi. Jautājums tikai, kas dilst vairāk - riepas, vai ķēde ar zobratiem.

-----------------
Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans

Offline

Gantais
09. Oct 2017, 15:03#31163

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Semir.... visticamaāk, tā arī ir, ka nevis mocis ir līks, bet gan pakaļrats nav precīzi iestatīts spriegojot ķēdi,,, kā Vulkāns jau aprakstīja.

No personīgās pieredzes, kad pabraukāju kādu laiku ar 'līku' moci... uz vienu pusi līkumā tas guldījās labi un vienmērīgi, savukārt uz otru, kkā cēlās visu laiku augšā un garāki līkumi bija tādi, kā saraustīti... šamais visu laoku pretojās.

Protams, visu laiku domāku, ka vnk nemāku braukt un dļēja taisnība jau arī ir, bet nomainot moci viss notikās vienlīdz labi uz abām pusēm.
Tad, nu izdarīju secinājumus

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

LA
09. Oct 2017, 15:24#31164

Kopš: 03. May 2016

Ziņojumi: 52

Braucu ar: EXC 300


07 Oct 2017, 17:37:25 Martigus rakstīja:
Sveiki , iesakiet kadu internetveikalu kur meklet instrumentus auto/moto remontam


Autoremontam.lv

Motopoweristiem atlaides.

[ Šo ziņu laboja LA, 09 Oct 2017, 15:25:04 ]

Offline

Archy96
09. Oct 2017, 15:38#31165

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Oct 2017, 11:44:29 shkapars rakstīja:
Tagad gan nebraucu pa ielu, bet agrāk braucu. Tad nekad nepumpēju 2,5 un 2,9 manuālī teiktos, jo tas ir pilnībā uzkrautam mocim ar diviem pasažieriem pa bāni Vācijā. Ja pareizi atceros, tad +/-2,1 priekšā un kkas tāds pats aizmugurē. jo vairāk sapumpēsi, jo mazāks saķeres laukums. Nedrīkst aiziet galējībās uz mazāko pusi, jo tad riepas karkass sāks ļurkāties. Vislabāk jau pašam pamēģināt ar dažādiem spiedieniem pabraukt pa labi zināmu maršrutu. Spiediens mainīsies gan no riepas, gan no braucēja, gan no motocikla. Parastie nopērkamie spiediena mērāmie ir gana precīzi ielas braukšanai un neko nemaksā. Katrs var nopirkt.


Tikai joks ir tāds, ka piemēram jaunajam KTM 1290 borta dators sāk brēkt, kolīdz spiediens riepās kļūst mazāks par šiem lielumiem , viņs domā, ka zina labāk par pašu braucēju, cik jābūt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
09. Oct 2017, 16:29#31166

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


09 Oct 2017, 15:24:46 LA rakstīja:

07 Oct 2017, 17:37:25 Martigus rakstīja:
Sveiki , iesakiet kadu internetveikalu kur meklet instrumentus auto/moto remontam


Autoremontam.lv

Motopoweristiem atlaides.


www.hctautomotive.lv

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

mexa
09. Oct 2017, 18:29#31167

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


09 Oct 2017, 13:29:06 RadekSkylark rakstīja:
Labdien, biedri.

Nesen nopirktais Honda CBF600SA šodien izdomāja atteikties strādāt.

Mocim ir signalizācija. Pirms darbināšanas tā nostrādāja - izslēdzu. Centos moci pielaist, bet nekādas skaņas (panelī visas gaismas deg, bet starteris pat nemēģina griezt).

Pie aķa saliekot relejā pa taisno vadus starteris griež.

Doma, ka varētu būt signalizācija nobloķējusi kaut ko. Varbūt kāds var kko ieteikt?

P.S. Rekā izskatās pults (skatīt zemāk linkā) - varbūt kāds zina, kurš šādas signalizācijas Rīgā uzstāda? Vai varbūt var ieteikt kādu, kas šo problēmu, pieņemot, ka tā saistīta ar signalizāciju, var atrisināt (moto elektriķis)?

http://www.bildites.lv/images/rgrtufz3/84341/original.jpg

Paldies


Tas sarkanais tags ir sigjenes? Vainu sigjenei nav barosanas, iekseja problema, papildus bacha beigta utt utt, vai tupa nomira. Sigjene uzlikaas pati uz apsardzes? Vai tik tipa noblokeja, apraksti sikak, kaa vinja parasti uz ko reagjee, jeb algoritmu, saprast kura momenta ko vinja izdomaja

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RadekSkylark
09. Oct 2017, 18:53#31168

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Signalizācija ķipa funkcionē. Var ieslēgt, izslēgt, var ar pulti ierubīt avārijas signālus, var iedarbināt bļaušanu.

Viss notika tā. Signalizācija bija ieslēgta. Iebakstīju mocim, tas sāka bļaut. Nospiedu signalizācijas izslēgšanas pogu - beidz bļaut. Tad atkat nospiedu pogu signalizāciju tā it kā ieslēdzot signalizāciju, bet pēc tam nospiedu vēlreiz, lai to izslēgtu (pēc skaņas signāla konstatēju vai ieslēdzas vai izslēdzas). Tad liku atslēgu aizdedzē un centos darbināt - nekas nenotika. Visādi paspaidīju pulti mēģinādams kko izdarīt, bet nekā.

Īsāk sakot, visa eleketronika mocim, tai skaitā signalizācija funkcionē, izņemot nevar piešķilt moci, arī iestumjot man nesanāca (neesmu nekāds pro stūmējs, bet vairākkārt dzīvē biju to darījis Javai un mopēdiem, līdz ar to šķiet, ka visu darīju pareizi ), līdz ar to ir aizdomas, ka signalizācija kaut ko tā kā ar "imobilaizeru" nobloķējusi.

Offline

shkapars
09. Oct 2017, 19:49#31169

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


09 Oct 2017, 14:16:31 akasiko rakstīja:


Jautājums biedriem: močiem uzrādītā jauda tehniskajos datos/apskatos un grieze tak ir motoram dota nevis uz ratu, jeb kā ? Esmu nedaudz sapinies lasot dažādu info


Pārsvarā visiem ir uz motoru. Ducati norāda (vismaz agrāk) uz pak.ratu. Gan jau vēl kāds, bet japāņi uz motoru

Offline

shkapars
09. Oct 2017, 19:54#31170

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


09 Oct 2017, 15:38:43 Archy96 rakstīja:


Tikai joks ir tāds, ka piemēram jaunajam KTM 1290 borta dators sāk brēkt, kolīdz spiediens riepās kļūst mazāks par šiem lielumiem , viņs domā, ka zina labāk par pašu braucēju, cik jābūt


Tev tas mocis arī domā, ka māk labāk noregulēt amīšus

Offline

kasparellok
09. Oct 2017, 20:07#31171

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

labs vakarskars. ir radusies problema gs f650. startejot sit atpakal ar troksni kad pielec strādā ar raustišanos un izpludes truba paliek diezgan atri sarkana.

Offline

Vulkaans
09. Oct 2017, 20:39#31172

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rēzekne

Ziņojumi: 396

Braucu ar: Vulkānu

Tas visdrīzāk liecina par nepareizie aizdedzes laikiem.

-----------------
Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans

Offline

Naits
09. Oct 2017, 20:43#31173

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

ko pēdējo darīji tam mocim? Motorā nelīdi?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kasparellok
09. Oct 2017, 21:07#31174

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin


09 Oct 2017, 20:43:06 Naits rakstīja:
ko pēdējo darīji tam mocim? Motorā nelīdi?
vakar mainiju startera sistemas daļas gultni kas nak magnētā un zobratu uz kloķenes gala.tagat saku atcereties ka tie varbut nojuka del ta ka jau ieptieks saka sist atpakaļ.

Offline

mezamaris
09. Oct 2017, 21:14#31175

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ja kļuda būs par zobu,varbūt paveiksies,bet ja vairāk tad mēri kompresiju,varēja dabūt pa vārstiem.

Offline

vlkpc
09. Oct 2017, 21:29#31176

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

ZRZ.lv ir arī internetveikals. Pats esmu bijis tikai uz vietas. Iespaidīgs sortiments, var pat pielasīt padirstos/salauztos komponentus jau esošiem komplektiem. KingTony lēšu uz Dosjas skola - kvalitāte par saprātīgu cenu


07 Oct 2017, 17:37:25 Martigus rakstīja:
Sveiki , iesakiet kadu internetveikalu kur meklet instrumentus auto/moto remontam

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 09 Oct 2017, 22:41:49 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

vlkpc
09. Oct 2017, 21:31#31177

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Šis labs, žēl, ka nav smailija - brilles un biezas uzacis ar nosodošu skatienu krata pirkstu


09 Oct 2017, 20:43:06 Naits rakstīja:
ko pēdējo darīji tam mocim? Motorā nelīdi?


-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

RadekSkylark
09. Oct 2017, 22:26#31178

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Biedri, vai varbūt kādam ir vēl kāds padoms?


09 Oct 2017, 13:29:06 RadekSkylark rakstīja:
Labdien, biedri.

Nesen nopirktais Honda CBF600SA šodien izdomāja atteikties strādāt.

Mocim ir signalizācija. Pirms darbināšanas tā nostrādāja - izslēdzu. Centos moci pielaist, bet nekādas skaņas (panelī visas gaismas deg, bet starteris pat nemēģina griezt).

Pie aķa saliekot relejā pa taisno vadus starteris griež.

Doma, ka varētu būt signalizācija nobloķējusi kaut ko. Varbūt kāds var kko ieteikt?

P.S. Rekā izskatās pults (skatīt zemāk linkā) - varbūt kāds zina, kurš šādas signalizācijas Rīgā uzstāda? Vai varbūt var ieteikt kādu, kas šo problēmu, pieņemot, ka tā saistīta ar signalizāciju, var atrisināt (moto elektriķis)?

http://www.bildites.lv/images/rgrtufz3/84341/original.jpg

Paldies

Offline

akasiko
09. Oct 2017, 22:40#31179

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu

Ok, pladies! Značit uz rata ir vēl jāņem nost pārvada zudumi.


09 Oct 2017, 19:49:40 shkapars rakstīja:
Pārsvarā visiem ir uz motoru. Ducati norāda (vismaz agrāk) uz pak.ratu. Gan jau vēl kāds, bet japāņi uz motoru

Offline

kasparellok
09. Oct 2017, 22:43#31180

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin


09 Oct 2017, 20:43:06 Naits rakstīja:
ko pēdējo darīji tam mocim? Motorā nelīdi?
naits. ko saki vai varu vest tev arstet.

Offline