Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja pa taadu cenu tad skaiti bez uzcenojuma buus, bet tik labs motul nav... nevelk uz to pusi, autosiem gan motulis kkaa labaak iet, cik arii dzirdeets. moto jomaa no motulja tik nopuusts balons
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| Niere, vai cena atbilstoša Valentino Rossi + Eneos Akcija produktam?
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
26 Apr 2016, 23:28:57 Coooool rakstīja:
Niere, vai cena atbilstoša Valentino Rossi + Eneos Akcija produktam?
Jautājums par eļļu jeb par dāvanu?
Bet varu apstiprināt, ka viss ir autentisks!
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Cooool,
Eneos Ultra Racing izskatās augstvērtīgs produkts, ja vien dzelža ražotājs paredzējis 15W-50 viskozitātes klasi. protams, daudzos gadījumos šo var izmantot arī, ja ieteikta 10W-40.
ņemot vērā, ka Tev savulaik tika novērota degvielas kontaminācija, kas eļļas viskozitāti samazināja par veselām divām klasēm, 15W-50 pat būtu ieteicams...ja vien ar to pašu dzelzi vēl brauc.
vienīgi priekš "racing" gribētos JASO MA2, bet ielai tas pie kājas.
atsauce uz MotoGP gan ir bullšits, jo tajās sacīkstēs Yamaha izmanto 0W-20 vai pat vēl zemāku viskozitāti, kas ielai nu nekādi nav piemērota.
Cipars izskatās visnotaļ labs.
City-Max visdrīzāk ir daļēji sintētisks GroupII+GroupIII produkts.
ja tā, tad cena ir pieņemama, taču par tādu ciparu var atrast arī sintētisku GroupIII eļļu ar labākiem parametriem.
datu lapā stāsts par to, ka "īpaši piemērota tieši Japānā ražotiem močiem", protams, ir mārketings.
vērtējums, protams, izriet no datu lapās atrodamās ierobežotās informācijas. | Offline | | |
Janjis | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 159
Braucu ar: R9T & GS Rallye
|
27 Apr 2016, 07:15:27 Niere rakstīja:
Cooool,
Eneos Ultra Racing izskatās augstvērtīgs produkts, ja vien dzelža ražotājs paredzējis 15W-50 viskozitātes klasi. protams, daudzos gadījumos šo var izmantot arī, ja ieteikta 10W-40.
ņemot vērā, ka Tev savulaik tika novērota degvielas kontaminācija, kas eļļas viskozitāti samazināja par veselām divām klasēm, 15W-50 pat būtu ieteicams...ja vien ar to pašu dzelzi vēl brauc.
vienīgi priekš "racing" gribētos JASO MA2, bet ielai tas pie kājas.
atsauce uz MotoGP gan ir bullšits, jo tajās sacīkstēs Yamaha izmanto 0W-20 vai pat vēl zemāku viskozitāti, kas ielai nu nekādi nav piemērota.
Cipars izskatās visnotaļ labs.
City-Max visdrīzāk ir daļēji sintētisks GroupII+GroupIII produkts.
ja tā, tad cena ir pieņemama, taču par tādu ciparu var atrast arī sintētisku GroupIII eļļu ar labākiem parametriem.
datu lapā stāsts par to, ka "īpaši piemērota tieši Japānā ražotiem močiem", protams, ir mārketings.
vērtējums, protams, izriet no datu lapās atrodamās ierobežotās informācijas.
Tad varētu būt laba gaisa-eļļas dzeses motoriem ar atdalīto kārbu! | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Niere.
Ir kas sakāms par šo produktu, varu mierīgu sirdi savam 450niekam meža kaplim ar to aizstāt Motul 5100to?:
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tā, spečogi, vajadzētu viedokli un padomu. Tēma gan nav pa moto, bet tik un tā varētu būt saistoši daudziem.
Man sanāca neražiņa - vienam no saviem darbagaldiem lēju iekšā eļļu, un kaut kādā mistiskā kārta tai ir parādījies ūdens piemaisījums, es vismaz domāju, ka tas ir ūdens, jo eļļa no smuki caurspīdīgas kļuva gaiša, necaurspīdīga, kā saputojusies, tā parasti izskatās, ja ir klāt ūdens piemaisījums. Aparāts bija pirms kāda gada nopirkts, visu laiku stāvēja ārā zem nojumes, pieļauju, ka kaut kur jau bija ūdens satecējis, tagad palaidu sūkni, aizgāja cirkulācija - un viss sajaucās
Jautājums, ko darīt?
* Izlikties pa muļķi un turpināt tikai strādāt, jo rādās, ka piemaisījums nav liels.
* Sūknēt visu laukā un liet jaunu eļļu (80 litri)
* Ir kādas citas iespējas kaut kā ūdeni atdalīt???
[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 May 2016, 01:33:29 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ja eļļa emulģējusies, nozīmē, ka ūdens tajā jau ir da-fi-ga. vismaz reizes 10 pāri normai. norma 200-300ppm, kas ir tikai 0,02-0,03%.
uztaisi šādu expresstestu. kaut vari arī netaisīt, jo tāpat jau iznākums skaidrs.
vienīgais lētais veids, kā dubūt ūdeni laukā, ir uzkarsēt eļļu līdz 90-95C, bet nepārkarsējot un nepieļaujot 'hot spot'. citiem vārdiem sakot, jābūt plūsmā vai jāmaisa.
taču es ieteiktu tomēr to visu mainīt nost, jo kopā ar ūdeni tās eļļas tīrības pakāpe visdrīzāk ir tūtā. pie reizes būsi izskalojis to sistēmu, ja reiz iekārta stāvējusi. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2016, 01:50:03 Niere rakstīja:
ja eļļa emulģējusies, nozīmē, ka ūdens tajā jau ir da-fi-ga. vismaz reizes 10 pāri normai. norma 200-300ppm, kas ir tikai 0,02-0,03%.
uztaisi šādu expresstestu. kaut vari arī netaisīt, jo tāpat jau iznākums skaidrs.
vienīgais lētais veids, kā dubūt ūdeni laukā, ir uzkarsēt eļļu līdz 90-95C, bet nepārkarsējot un nepieļaujot 'hot spot'. citiem vārdiem sakot, jābūt plūsmā vai jāmaisa.
taču es ieteiktu tomēr to visu mainīt nost, jo kopā ar ūdeni tās eļļas tīrības pakāpe visdrīzāk ir tūtā. pie reizes būsi izskalojis to sistēmu, ja reiz iekārta stāvējusi.
Jā, sūdīgs variants. Vismaz viens pozitīvs moments - labi ka tā eļļa nemaksā 15E litra, tad gan būtu pii, man vēl kādi 100L stāv mucā.
Tikai ir vēl viena problēma - ka viņu visu dabūt laukā tagad, jo noteikti vēl paliks kaut kur iekšā šī te pati sajauktā, liešu klāt jaunu un atkal būs tie paši sūdi, jo šim aparatam nav ta kā motociklam, kur pa apakšu atskrūvēji korķi un visu izlēji, tur visu pilnībā izliet nemaz nav iespējams
Fcuk.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tā gan.
nolēj cik vari, izkarsē, ielej atpakaļ, pacirkulē un tad maini uz jaunu. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2016, 02:06:57 Niere rakstīja:
tā gan.
nolēj cik vari, izkarsē, ielej atpakaļ, pacirkulē un tad maini uz jaunu.
Uztaisīju nupat to testu - pa vienkāršo, uzlēju eļļu uz folijas, foliju uz gāzes degļa, burbuļi nāk, viss kārtībā
Tad ko darīt, liet eļļu dzelzs spainī, spaini uz gāzes plīts, karsēt, liet atpakaļ, laist lai cirkulē, un tad beigās atkal liet laukā???
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| apmēram tā. tikai ne spainī, bet drīzāk jau lietotā eļļas mucā. un neaizmirsti maisīt.
maksimāli ievēro tīrību, jo kaitīgākās daļiņas ne tuvu nav ar aci saskatāmas.
vēl varu iedot čali, kuram ir iekārta ar kuras palīdzību var noteikt ISO/NAS tīrības kodu un ūdens daudzumu eļļā pa tiešo kaut no sistēmas, neatejot no kases. maksās daudz mazāk kā eļļas maiņa, taču pastāv liela iespēja, ka tīrība, kā jau iepriekš teicu, nebūs apmierinoša. tad būtu jāmaina vai jāfiltrē tā kā tā.
taču, pie reizes vari pārbaudīt arī citām iekārtām un arī nelietotai eļļai [dažādiem ražotājiem var radikāli atšķirties]. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2016, 03:05:16 Niere rakstīja:
apmēram tā. tikai ne spainī, bet drīzāk jau lietotā eļļas mucā. un neaizmirsti maisīt.
maksimāli ievēro tīrību, jo kaitīgākās daļiņas ne tuvu nav ar aci saskatāmas.
vēl varu iedot čali, kuram ir iekārta ar kuras palīdzību var noteikt ISO/NAS tīrības kodu un ūdens daudzumu eļļā pa tiešo kaut no sistēmas, neatejot no kases. maksās daudz mazāk kā eļļas maiņa, taču pastāv liela iespēja, ka tīrība, kā jau iepriekš teicu, nebūs apmierinoša. tad būtu jāmaina vai jāfiltrē tā kā tā.
taču, pie reizes vari pārbaudīt arī citām iekārtām un arī nelietotai eļļai [dažādiem ražotājiem var radikāli atšķirties].
Ja runāt par eļļas tīrību šajos oldskūla darbagaldos, tad par šo tēmu jau nu pilnīgi noteikti nevajadzētu matus plēst un padziļināti iespringt, jo cik es esmu ar šo tehniku strādājis, pircis, restaurējis, remontējis , tad tur ir tādi nereālie kultūras slāņi redzēti eļļošanas sistēmās un rezervuāros, ka brīnies, kā šī tehnika vispār vēl strādā........bet viņa ņem un strādā, un strādā labāk kā jauns ifons pirkts veikalā ar garantiju.
Vienīgais, ko es ļoti cenšos uzpasēt, lai eļļā nenokļūst abrazīvās daļiņas no dažādiem slīpēšanas instrumentiem un ripām, jo tas tik tiešām ir tehnikai nāvējoši, bet pārējie "kurkuļi" kas tur peld apkārt - fofig, jo tie tik un tā ar laiku noslāņojas apakšā un dzīvi nemaisa.
Tas ir kaut kas līdzvērtīgs T34 tankam , kuru izvelc pēc 50 gadiem no purva, ielej jaunu degvielu un piedarbini, visi brīnās, kā tas var būt, bet viņš darbojās
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Braucamais | | Kopš: 17. Oct 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar: KX450F, R1
| kāds pateiks, kur var nopirkt IPONE Katana 10w50 eļļu?
EDIT:
atradu pats. moto-parts veikalā ir.[ Šo ziņu laboja Braucamais, 04 May 2016, 20:00:07 ] | Offline | | |
Metafatal | | Kopš: 09. May 2016
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Sveiki. Gixxeram 1000 k6 vajag ellu samainit. Motofavorita rekomende Motorex Formula 4t 10w40 semi synthetic. Tas ir norm? Mani mulsina tas semi synthetic. Varbut vajag full synthetic? Un kadu? Uzreiz paldies par atbildem. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| lielaka videja gala "sintetiska" ellja ir pussintetiska... tur nekaa taada nav, nevajag tik dramatiski skriet uz nosaukumu. ja siikaak tad niere domaaju pakomentees peec datu lapaam, tiiri salidzinot sastaavu. citaadi pussintetika nav nekas slikts... taa pati 7100 motulja skiet bija attiirita mineralene, ja ko nejaucu...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Metafatal | | Kopš: 09. May 2016
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| mexa
Sk.
Coooool
Ne. Ap 35 euro sanaca. | Offline | | |
zhenox | | Kopš: 04. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 99
Braucu ar: eR1
| Griu pastāstīt savu pieredzi.
Nopirku savam R1 izlejamo eļļu motul 5100, braucot konstatēju, ka dažreiz nepārslēdzās ātrumi no 3-4 utt. domāju pie vainas sajūgs, pievilku trosi - nekas nemainījās.
Tad man viens ieteica nomainīt eļļu, kā arī pats pamanīju, ka sāka skaļāk strādāt dzinējs.
Ielēju kastroli, tagad strādā kā bitīte visi ātrumi slēdzās ļoti smuki.
PS pirms tam braukāju ar 5100 viss bija čikiniekā [ Šo ziņu laboja whiteman, 14 May 2016, 21:47:26 ] | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
14 May 2016, 21:44:52 whiteman rakstīja:
Griu pastāstīt savu pieredzi.
Nopirku izlejamo eļļu
skopais maksā x2-3-4-xxxxx | Offline | | |
dzieburs | | Kopš: 09. Jul 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 102
Braucu ar: TÉNÉRÉ
|
14 May 2016, 23:00:49 PASSATizhi rakstīja:
14 May 2016, 21:44:52 whiteman rakstīja:
Griu pastāstīt savu pieredzi.
Nopirku izlejamo eļļu
skopais maksā x2-3-4-xxxxx
Paturpini savu domu. Jebšu plastmasas kanniņa paaugstina eļļas kvalitāti? | Offline | | |
|
|