Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
uldiss
22. Sep 2016, 14:36#28861

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti


22 Sep 2016, 11:53:25 VKmoto rakstīja:
Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru?


A zobrati pareiza izmera?

Offline

sandors
22. Sep 2016, 15:38#28862

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo


Piekrītu bet uz 100km aptuveni 5km/h bet uz 180 jau 20km/h melo. Hvz nopirktas jau jaunas riepas maiņai bet negribu likt jo neīsts izmērs. Un nez vai man mainīs riepu ja to vasarā pirku


Ja brauc ar parakstā minēto moci, tad ātrums nolasās no sensora kas atrodas pie priekšējā zobrata, un signālu nolasa no kvadrātveida uzgriežņa, ar ko pieskrūvēts zobrats.
Jā melo, pa lielam visi spido, un jārēķina procenti nevis kilometri, tad , loģiski, ,ka pie lielāka ātruma ir lielāka kļūda.
Ja zobrati ir "stok" , tad ātruma starpība var rasties tikai no aizmugures riepas izmēra/diluma.
Ja sāk mainīt zobratu zobu skaitu, tad atiecīgi kļūda virzās uz vienu vai otru pusi...

Offline

VKmoto
22. Sep 2016, 15:52#28863

Kopš: 08. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ZX6R


22 Sep 2016, 14:36:49 uldiss rakstīja:

22 Sep 2016, 11:53:25 VKmoto rakstīja:
Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru?


A zobrati pareiza izmera?


Pieļauju ka jā, pricīzi nēesmu skaitījis zobus, jāpaskaita

Offline

Jim-Beam
22. Sep 2016, 16:00#28864

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: Mopedku


22 Sep 2016, 14:36:49 uldiss rakstīja:

22 Sep 2016, 11:53:25 VKmoto rakstīja:
Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru?


A zobrati pareiza izmera?


Zobratiem tak tur nekāda sakara. Ja nu vienīgi tiem kuri ir tai gliemžpārvadā pie pr. riteņa.

PS: pie nosacījuma ja spidometra trosīte vai signāls nāk no pr. riteņa rumbas nevis no pārneumkārbas.

[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 22 Sep 2016, 16:03:29 ]

Offline

VKmoto
22. Sep 2016, 16:25#28865

Kopš: 08. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ZX6R


Ja brauc ar parakstā minēto moci, tad ātrums nolasās no sensora kas atrodas pie priekšējā zobrata, un signālu nolasa no kvadrātveida uzgriežņa, ar ko pieskrūvēts zobrats.
Jā melo, pa lielam visi spido, un jārēķina procenti nevis kilometri, tad , loģiski, ,ka pie lielāka ātruma ir lielāka kļūda.
Ja zobrati ir "stok" , tad ātruma starpība var rasties tikai no aizmugures riepas izmēra/diluma.
Ja sāk mainīt zobratu zobu skaitu, tad atiecīgi kļūda virzās uz vienu vai otru pusi...



Braucu ar minēto moci, un lasa ātrumu pie priekšējā zobrata tas kvadrātsains sūdiņš. Paldies par info, jāuzmet zobratam aci. Katrā ziņā aizmugurējā riepa ir paplika un jāmaina, kaut kāds milimetrs vēl bija.

[ Šo ziņu laboja VKmoto, 22 Sep 2016, 16:31:00 ]

Offline

sandors
22. Sep 2016, 16:40#28866

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo


22 Sep 2016, 16:25:58 VKmoto rakstīja:
Braucu ar minēto moci, un lasa ātrumu pie priekšējā zobrata tas kvadrātsains sūdiņš. Paldies par info, jāuzmet zobratam aci. Katrā ziņā aizmugurējā riepa ir paplika un jāmaina, kaut kāds milimetrs vēl bija.


Plikai riepai kļūdai vajadzētu būt mīnusā, rāda vairāk nekā dabā.
Ja tev tiešām rāda mazāk, nekā ir dabā, tad vai nu ir priekšā lielāks vai aizmugurē mazāks zobrats. Varbūt mainīti abi un kopējā attiecība veido kļūdu plusā!

Offline

VKmoto
22. Sep 2016, 17:13#28867

Kopš: 08. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ZX6R


22 Sep 2016, 16:40:59 sandors rakstīja:

22 Sep 2016, 16:25:58 VKmoto rakstīja:
Braucu ar minēto moci, un lasa ātrumu pie priekšējā zobrata tas kvadrātsains sūdiņš. Paldies par info, jāuzmet zobratam aci. Katrā ziņā aizmugurējā riepa ir paplika un jāmaina, kaut kāds milimetrs vēl bija.


Šo arī absveru kāvariakā variantu, tikšu klāt tad jāpaskaita cik zobi priekšā un cik aizmugurē.

Plikai riepai kļūdai vajadzētu būt mīnusā, rāda vairāk nekā dabā.
Ja tev tiešām rāda mazāk, nekā ir dabā, tad vai nu ir priekšā lielāks vai aizmugurē mazāks zobrats. Varbūt mainīti abi un kopējā attiecība veido kļūdu plusā!

Offline

Lazda
22. Sep 2016, 21:31#28868

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Šodien mēģināju iemācīties pacelt ratā, vairākas reizes pamēģināju, bet pēc tam, kad braucu jau mājās, sapratu, ka sajūgs ir pašās beigās, kad atlaiž hēbeli(iepriekš arī bija tuvu beigām, bet ne tik traki). Tad braucot 5 vai 6 robā ap 5k apgriezieniem, izslīdēja vairākas reizes sajūgs, ja iedeva gāzi vairāk. Tad tiku līdz mājām un pamēģināju pieregulēt sajūga trosīti, tikai tad piefiksēju, ka hēbelim nav brīvgājiena 1-2cm. Saregulēju, izbraucu un braucot it kā viss slēdzās, neslīdēja, bet uz vietas neitrālajā ar izspiestu sajūgu viss ok, bet atlaižot parādās skaņa, tāda it kā kaut kas maltos iekšā. Saprotu, ka ir jāskatās vai jāved uz servisu, bet varbūt kādam ir kaut kas līdzīgs bijis vai zina, kas tas varētu būt?

-----------------

Offline

sandors
23. Sep 2016, 12:10#28869

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo

Kāds var aizlienēt motocikla ķēdes valcējamo, lai var ķedi savienot? Iedoshu kaut ko garšīgu!

Offline

RenegadeX
23. Sep 2016, 13:28#28870

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


22 Sep 2016, 21:31:58 Lazda rakstīja:
Šodien mēģināju iemācīties pacelt ratā, vairākas reizes pamēģināju, bet pēc tam, kad braucu jau mājās, sapratu, ka sajūgs ir pašās beigās, kad atlaiž hēbeli(iepriekš arī bija tuvu beigām, bet ne tik traki). Tad braucot 5 vai 6 robā ap 5k apgriezieniem, izslīdēja vairākas reizes sajūgs, ja iedeva gāzi vairāk. Tad tiku līdz mājām un pamēģināju pieregulēt sajūga trosīti, tikai tad piefiksēju, ka hēbelim nav brīvgājiena 1-2cm. Saregulēju, izbraucu un braucot it kā viss slēdzās, neslīdēja, bet uz vietas neitrālajā ar izspiestu sajūgu viss ok, bet atlaižot parādās skaņa, tāda it kā kaut kas maltos iekšā. Saprotu, ka ir jāskatās vai jāved uz servisu, bet varbūt kādam ir kaut kas līdzīgs bijis vai zina, kas tas varētu būt?

Tā malšanās laikam Honda kārbu īpatnība, man arī maļas jau trešo sezonu

Offline

Negantelis
23. Sep 2016, 13:28#28871

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Sep 2016, 21:31:58 Lazda rakstīja:
Šodien mēģināju iemācīties pacelt ratā, vairākas reizes pamēģināju, bet pēc tam, kad braucu jau mājās, sapratu, ka sajūgs ir pašās beigās, kad atlaiž hēbeli(iepriekš arī bija tuvu beigām, bet ne tik traki). Tad braucot 5 vai 6 robā ap 5k apgriezieniem, izslīdēja vairākas reizes sajūgs, ja iedeva gāzi vairāk. Tad tiku līdz mājām un pamēģināju pieregulēt sajūga trosīti, tikai tad piefiksēju, ka hēbelim nav brīvgājiena 1-2cm. Saregulēju, izbraucu un braucot it kā viss slēdzās, neslīdēja, bet uz vietas neitrālajā ar izspiestu sajūgu viss ok, bet atlaižot parādās skaņa, tāda it kā kaut kas maltos iekšā. Saprotu, ka ir jāskatās vai jāved uz servisu, bet varbūt kādam ir kaut kas līdzīgs bijis vai zina, kas tas varētu būt?


Tipiska iesācēju kļūda. Pasvilināji sajūga diskus. Brīvgājienam.jābūt 1,2mm nevis cm. Kurvis var grabēt,tas ir normāli.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
23. Sep 2016, 13:34#28872

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kurvim gultnju ipatniba daudziem. sajugam protams jabut korekti sareguletam. rataa raujot ipashi nav jasvilina, ir iiss tas briidis

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
23. Sep 2016, 18:17#28873

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


23 Sep 2016, 13:28:39 Negantelis rakstīja:

Tipiska iesācēju kļūda. Pasvilināji sajūga diskus. Brīvgājienam.jābūt 1,2mm nevis cm. Kurvis var grabēt,tas ir normāli.


Brivgajienam ir jabut tadam, kas rakstits owners/service manuali. Piem 0.5-1cm mana gadijuma (1/4-1/2" un pa maz freeplay un pizdec Tavam sajugam pec 100km.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Negantelis
23. Sep 2016, 18:30#28874

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


23 Sep 2016, 18:17:14 hopper_offlinus rakstīja:

23 Sep 2016, 13:28:39 Negantelis rakstīja:

Tipiska iesācēju kļūda. Pasvilināji sajūga diskus. Brīvgājienam.jābūt 1,2mm nevis cm. Kurvis var grabēt,tas ir normāli.


Brivgajienam ir jabut tadam, kas rakstits owners/service manuali. Piem 0.5-1cm mana gadijuma (1/4-1/2" un pa maz freeplay un pizdec Tavam sajugam pec 100km.


Ko nu es tur iešu strīdēties, man ir bijuši tikai ap 60 motociklu,tu noteikti zini labāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

hopper_offlinus
23. Sep 2016, 19:08#28875

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Neganteli, a kursh Tev saka ka ir jastridas? Es kka Tevi aizvainoju ar to, ka teicu, ka jaskatas freeplay manuala, savam mocim? Piedod! Turpmak nekad neteikshu pari ne varda!
Tu esi gatavs par savu ieteikumu ar naudu atbildet? Iedomajies, ka es atnakshu pie Tevis un teikshu - godatais, Neganteli, noperc man jaunu sajugu, jo es sekoju Tavam padomam un manam sajugam tagad pizdec, jo manuala ir rakstits savadak, neka Tu rakstiji foruma. Kada varbutiba, ka tikshu pasutits dyrst ar tekstu: "bija jaskatas manuali"?

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

jurgins
23. Sep 2016, 21:01#28876

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord


22 Sep 2016, 09:58:11 jurgins rakstīja:
Šorīt mans Hornets mani uzmeta.
Bija rīta sports. Stumt moci mājās un mainīt pret velo

Braucot straujāk uzdevu gāzi. Tā kā aizrijās. Pieripoju pie krustojuma. Sāk burbuļot. Visi cilindri neiet. Uzgāzējot rijas ciet. Beigās vispār noslāpa. Mēģināju startēt. Nelec. Pēc kāda laika uz čoka pieleca, bet kaut kur no karburatoru apakšas sāka benzīns tecēt ārā. Bez čoka noslāpa. Tā nu arī pārstūmu mājās.
Ko interneta diagnostika šādos gadījumos saka?



Noņēmu karburatorus.
Pirmais pārsteigums - gaisa filtra kaste līdz augšai pilna ar benzīnu. Otrajam cilindram vārsti ciet bija. Tur galvā ieplūdes kanāls pilns. Izskrūvēju sveces, pastartēju, izvēdināju. Eļļas līmenis normāls. Pēc benzīna neož. Cerams, ka līdz karterim tas benzīns nav ticis.
Karburatoros Pludiņi kā pludiņi. Jāsamēra visos līmeni. Pūšot iekšā pienākošajā degvielas trubā, liekas, ka visi noslēdz. Kamēr karburatori ar kājām gaisā, Nekur nešņāc.
Jāmēģina saskrūvēt karbjus atpakaļ un japadod degvielas padeve. Jāskatās, kā adatas noslēdz pludiņkameras. Varbūt kādā tomēr nāk garām.

Offline

beba28
23. Sep 2016, 22:21#28877

Kopš: 06. Jan 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 92

Braucu ar: Honda transalp,Yamaha WR450J

Sveiki,gribēju pajautāt par KTM Freeride 350 2015GADA,VAI IR VĒRTS TĀDU IEGĀDĀTIES,LAI BRAUKTU ENDURO SACENSĪBĀS,JA KĀDAM IR TĀDS BIJIS VARBŪT VAR PAKOMENTĒT


Offline

mexa
23. Sep 2016, 23:01#28878

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


23 Sep 2016, 21:01:13 jurgins rakstīja:

22 Sep 2016, 09:58:11 jurgins rakstīja:
Šorīt mans Hornets mani uzmeta.
Bija rīta sports. Stumt moci mājās un mainīt pret velo

Braucot straujāk uzdevu gāzi. Tā kā aizrijās. Pieripoju pie krustojuma. Sāk burbuļot. Visi cilindri neiet. Uzgāzējot rijas ciet. Beigās vispār noslāpa. Mēģināju startēt. Nelec. Pēc kāda laika uz čoka pieleca, bet kaut kur no karburatoru apakšas sāka benzīns tecēt ārā. Bez čoka noslāpa. Tā nu arī pārstūmu mājās.
Ko interneta diagnostika šādos gadījumos saka?



Noņēmu karburatorus.
Pirmais pārsteigums - gaisa filtra kaste līdz augšai pilna ar benzīnu. Otrajam cilindram vārsti ciet bija. Tur galvā ieplūdes kanāls pilns. Izskrūvēju sveces, pastartēju, izvēdināju. Eļļas līmenis normāls. Pēc benzīna neož. Cerams, ka līdz karterim tas benzīns nav ticis.
Karburatoros Pludiņi kā pludiņi. Jāsamēra visos līmeni. Pūšot iekšā pienākošajā degvielas trubā, liekas, ka visi noslēdz. Kamēr karburatori ar kājām gaisā, Nekur nešņāc.
Jāmēģina saskrūvēt karbjus atpakaļ un japadod degvielas padeve. Jāskatās, kā adatas noslēdz pludiņkameras. Varbūt kādā tomēr nāk garām.


sleedz pie pumpja un skaties kur izlaizh. mosh kkas cits pie vainas... kaut kur jau caur karbi gaaja benja.


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Negantelis
24. Sep 2016, 08:28#28879

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


23 Sep 2016, 22:21:37 beba28 rakstīja:
Sveiki,gribēju pajautāt par KTM Freeride 350 2015GADA,VAI IR VĒRTS TĀDU IEGĀDĀTIES,LAI BRAUKTU ENDURO SACENSĪBĀS,JA KĀDAM IR TĀDS BIJIS VARBŪT VAR PAKOMENTĒT





Motomeitenei tāds ir, ideāli piemērots līkumošanai pa mazām šauram taciņām.Stūre griežas gandrīz par 90 gradiem,skrējējs nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

chirkainais
25. Sep 2016, 15:52#28880

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Paskaidrijiet man, kāda praktiska nozīme ir fīčai, kad bez izspiesta sajūga starteris negriež? Nu, saprotu, lai nevarētu kurbulēt ganģī esošu moci, bet tam taču ir 'neitrālā' indikators. Vai arī viedoklis, ka ar izspiestu sajūgu starterim vieglāk griezt (nav kārba jāgriež līdzi). Tā parasti startēju aukstu motoru, taču silts, uz pekas neitrālajā stāvošs mo nelec tikai ar vienu pirkstu. Argumentējiet, kāpēc, lai es šo instalāciju nenošuntētu!
Paļģis!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline