Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ksneps
19. Sep 2016, 21:46#28841

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Visērtāk, humānāk, price/performance, tehniski un vizuāli ir ebay pasūtīt tavam moto modelim atbilstošu releju pa 10€.

Ar tām pretestībām naudas ziņā tas pats - tikai čakars tur lodēt un nav garantēts rezultāts, jo vari kaut ko samudīt, nepareizo pretetsību pasūtīt utt.


No pieredzes - good luck un neaizmirsti par E marķējumu uz led pagriezieniem priekš TA

Offline

benzo
20. Sep 2016, 00:06#28842

Kopš: 10. May 2016

Ziņojumi: 25

Braucu ar: Mercedes w124, e65, Husqvarna TE250

Sveiki spečuki!

Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.

Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg

Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?

P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.

[ Šo ziņu laboja benzo, 20 Sep 2016, 00:07:34 ]



-----------------
Dari to, kas padodās!

Offline

Archy96
20. Sep 2016, 01:08#28843

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!

Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.

Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg

Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?

P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.



Es tajā bildē neko tādu neredzu

Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.

Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
20. Sep 2016, 08:50#28844

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


20 Sep 2016, 01:08:58 Archy96 rakstīja:

20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!

Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.

Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg

Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?

P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.



Es tajā bildē neko tādu neredzu

Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.

Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.


Noņemt vienu vāku, ir tikai noņemt vienu vāku.

Offline

benzo
20. Sep 2016, 13:17#28845

Kopš: 10. May 2016

Ziņojumi: 25

Braucu ar: Mercedes w124, e65, Husqvarna TE250


20 Sep 2016, 01:08:58 Archy96 rakstīja:

20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!

Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.

Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg

Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?

P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.



Es tajā bildē neko tādu neredzu

Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.

Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.


Tas caurums likās tāds jocīgs, bet skatoties manuāli, viņš tur tiešām ir. Vienīgi, man viņš ir nedaudz lielāks un nelīdzens. Laikam jau, tas nebūs vaininieks.
55 stundas, kops iepriekseja remonta

[ Šo ziņu laboja benzo, 20 Sep 2016, 13:47:48 ]



-----------------
Dari to, kas padodās!

Offline

benzo
20. Sep 2016, 13:18#28846

Kopš: 10. May 2016

Ziņojumi: 25

Braucu ar: Mercedes w124, e65, Husqvarna TE250


20 Sep 2016, 08:50:08 kba-pro rakstīja:

20 Sep 2016, 01:08:58 Archy96 rakstīja:

20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!

Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.

Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg

Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?

P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.



Es tajā bildē neko tādu neredzu

Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.

Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.


Noņemt vienu vāku, ir tikai noņemt vienu vāku.


Tur tev taisniba, bet ar mociem saskaros pirmo gadu, tapec bija miziens list dzilak

-----------------
Dari to, kas padodās!

Offline

einaarsm
22. Sep 2016, 00:42#28847

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i

Labs vakars!

Vispirms pastāstīšu par problēmu, kas bija īsi pirms sezonas atklāšanas..
Mo cbr f4i 03' , braucot arvien biežāk sāka iedegties f1 kļūdas lampiņa ar imobilaizera zaļo lampiņu, un mo uz pāris sec takā noslāpa, bet pectam aizgāja. Īsi sakot- beigās problēma bij aizdedzes kontaktos..satīrīju un viss aizgāja.
Bet pirms nedēļas atkal tas pats, tik piedevām pēc mirkligas 'restartesanās' nedrīkst gāzi atlaist, citādi pilnībā slāpst nost.
Izslēdzu aiZdedzi, pielaizu no jauna un viss atkal ok uz brīdi.

Kontaktu tīrīšana vairs nelīdzēja, ārzemju forumos līdzīgu problēmu ar nespēju atrast

Offline

sciroco
22. Sep 2016, 09:03#28848

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Ja jau ir FI lampiņa, var būt nolasu kļūdas kodu ? vismaz būs mezgls zināms, kur atskatīties, iesākumam

Offline

jurgins
22. Sep 2016, 09:58#28849

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord

Šorīt mans Hornets mani uzmeta.
Bija rīta sports. Stumt moci mājās un mainīt pret velo

Braucot straujāk uzdevu gāzi. Tā kā aizrijās. Pieripoju pie krustojuma. Sāk burbuļot. Visi cilindri neiet. Uzgāzējot rijas ciet. Beigās vispār noslāpa. Mēģināju startēt. Nelec. Pēc kāda laika uz čoka pieleca, bet kaut kur no karburatoru apakšas sāka benzīns tecēt ārā. Bez čoka noslāpa. Tā nu arī pārstūmu mājās.
Ko interneta diagnostika šādos gadījumos saka?

Offline

mexa
22. Sep 2016, 10:27#28850

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

aizlej pludinjkameru... ja jau tek paari... jauc un tiiri.

par FI-noteikti palasi kljuudu, tas var dot virzienu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

einaarsm
22. Sep 2016, 10:42#28851

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i


22 Sep 2016, 09:03:13 sciroco rakstīja:
Ja jau ir FI lampiņa, var būt nolasu kļūdas kodu ? vismaz būs mezgls zināms, kur atskatīties, iesākumam

Kļūdas itkā nemet. Tik uz to brīdi iedegās un momentā pazūd kopā ar imobilaizera gaismiņu..

Offline

RadekSkylark
22. Sep 2016, 11:36#28852

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Kāds var, lūdzu, pastāstīt kāda ir procedūra motocikla pirmreizējai reģistrācijai Latvijā, ja tas tikko ievests no Vācijas? Vai ir noteikts kāds termiņš, kurā motocikls jāreģistrē un jānomaksā motocikla nodoklis (ievednodoklis)? Vai ir iespēja nereģistrēt motociklu līdz nākamai sezonai un tikai piereģistrēt un nomaksāt viuss attiecīgos nodokļus (tai skaitā ekspluatācijas), kā arī iziet TA?

Jautāju, jo tikko iegādāts pirmais moto Vācijā. Liels paldies.

Offline

VATERLAND
22. Sep 2016, 11:40#28853

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


22 Sep 2016, 11:36:06 RadekSkylark rakstīja:
Kāds var, lūdzu, pastāstīt kāda ir procedūra motocikla pirmreizējai reģistrācijai Latvijā, ja tas tikko ievests no Vācijas? Vai ir noteikts kāds termiņš, kurā motocikls jāreģistrē un jānomaksā motocikla nodoklis (ievednodoklis)? Vai ir iespēja nereģistrēt motociklu līdz nākamai sezonai un tikai piereģistrēt un nomaksāt viuss attiecīgos nodokļus (tai skaitā ekspluatācijas), kā arī iziet TA?

Jautāju, jo tikko iegādāts pirmais moto Vācijā. Liels paldies.


Tak uzzīmē kaut vai uz rūtiņu lappas tev vajadzīgo pirkšanas pārdošanas līgumu ar sev nepieciešamo datumu ne latvju valodā un reģistŗē CSDD kad vēlies kur problēma!?

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 22 Sep 2016, 11:40:53 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

VKmoto
22. Sep 2016, 11:53#28854

Kopš: 08. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ZX6R

Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru?

Offline

Armandsz
22. Sep 2016, 11:57#28855

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci

ja spidometrs piedzenas no priekšējā rata, tad noteikti atkarībā no riepas neizmēra melos.
Bez tā jau lielākā daļa spido jau melo +/- 10% robežās.

Offline

VKmoto
22. Sep 2016, 12:00#28856

Kopš: 08. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: ZX6R


22 Sep 2016, 11:57:23 Armandsz rakstīja:
ja spidometrs piedzenas no priekšējā rata, tad noteikti atkarībā no riepas neizmēra melos.
Bez tā jau lielākā daļa spido jau melo +/- 10% robežās.


Piekrītu bet uz 100km aptuveni 5km/h bet uz 180 jau 20km/h melo. Hvz nopirktas jau jaunas riepas maiņai bet negribu likt jo neīsts izmērs. Un nez vai man mainīs riepu ja to vasarā pirku

Offline

tivars
22. Sep 2016, 12:07#28857

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 568

Braucu ar: Briesmoni (© sieva)


22 Sep 2016, 11:36:06 RadekSkylark rakstīja:
Kāds var, lūdzu, pastāstīt kāda ir procedūra motocikla pirmreizējai reģistrācijai Latvijā,


Kamēr nebraukā pa ielām, vari nereģistrēt cik ilgi gribi. Tik uz CSDD būs jāvelk piekabē. Ja esi atdzinis ar eksporta numuriem un gribi atbraukt ar moci uz CSDD, tad 1. vadoties no tā cik eksporta numuru un apdrošināšanas derīguma termiņš - 5 dienas vai cik.

Procedūra sekojoša - aizbrauc uz numuru salīdzināšanu, mēneša laikā piereģistrē (citādi atkal numuru salīdzināšana), dabū valsts numura zīmi, tehnisko pasi, apdrošini, ej apskati.

-----------------
Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.

Offline

kamikadza
22. Sep 2016, 13:01#28858

Kopš: 03. Jul 2013

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Gatavojos ieziemot moci. Sezonas sākumā nomainīta eļļa, nobraukti 2500 km pa vasaru.
Mainīt eļļū pirms iezimošanas?
Mocis tiks turēts siltās telpās +15°C

Offline

mexa
22. Sep 2016, 13:48#28859

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


22 Sep 2016, 11:53:25 VKmoto rakstīja:
Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru?

otrs mocis raada pareizi? saaksim ar to, ieverojot ka melo visi.
ideaali ar labu gps braukt statiskaa aatrumaa un skatiit. tad zinaasi cik melo. kaa mineeja-ja meera no pr. ritenja tad var melot.proporciju uz lieliem/zemiem atrumiem rada spido pielaide. ritenis dod statisku nobiidi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RenegadeX
22. Sep 2016, 14:36#28860

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Ja jau plusminus zinams cik melo tad jau nav nekadu problemu, ja piedomā pie ātruma.

Offline