Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
ksneps | 19. Sep 2016, 21:46 | #28841 |
| Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Visērtāk, humānāk, price/performance, tehniski un vizuāli ir ebay pasūtīt tavam moto modelim atbilstošu releju pa 10€.
Ar tām pretestībām naudas ziņā tas pats - tikai čakars tur lodēt un nav garantēts rezultāts, jo vari kaut ko samudīt, nepareizo pretetsību pasūtīt utt.
No pieredzes - good luck un neaizmirsti par E marķējumu uz led pagriezieniem priekš TA | Offline | | |
benzo | 20. Sep 2016, 00:06 | #28842 |
| Kopš: 10. May 2016
Ziņojumi: 25
Braucu ar: Mercedes w124, e65, Husqvarna TE250
| Sveiki spečuki!
Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.
Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg
Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?
P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.
[ Šo ziņu laboja benzo, 20 Sep 2016, 00:07:34 ]
----------------- Dari to, kas padodās! | Offline | | |
Archy96 | 20. Sep 2016, 01:08 | #28843 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!
Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.
Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg
Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?
P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.
Es tajā bildē neko tādu neredzu
Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.
Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
kba-pro | 20. Sep 2016, 08:50 | #28844 |
| Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
20 Sep 2016, 01:08:58 Archy96 rakstīja:
20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!
Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.
Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg
Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?
P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.
Es tajā bildē neko tādu neredzu
Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.
Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.
Noņemt vienu vāku, ir tikai noņemt vienu vāku. | Offline | | |
benzo | 20. Sep 2016, 13:17 | #28845 |
| Kopš: 10. May 2016
Ziņojumi: 25
Braucu ar: Mercedes w124, e65, Husqvarna TE250
|
20 Sep 2016, 01:08:58 Archy96 rakstīja:
20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!
Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.
Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg
Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?
P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.
Es tajā bildē neko tādu neredzu
Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.
Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.
Tas caurums likās tāds jocīgs, bet skatoties manuāli, viņš tur tiešām ir. Vienīgi, man viņš ir nedaudz lielāks un nelīdzens. Laikam jau, tas nebūs vaininieks.
55 stundas, kops iepriekseja remonta
[ Šo ziņu laboja benzo, 20 Sep 2016, 13:47:48 ]
----------------- Dari to, kas padodās! | Offline | | |
benzo | 20. Sep 2016, 13:18 | #28846 |
| Kopš: 10. May 2016
Ziņojumi: 25
Braucu ar: Mercedes w124, e65, Husqvarna TE250
|
20 Sep 2016, 08:50:08 kba-pro rakstīja:
20 Sep 2016, 01:08:58 Archy96 rakstīja:
20 Sep 2016, 00:06:34 benzo rakstīja:
Sveiki spečuki!
Notika šaize, bet varēja būt sliktāk.
Brīvdienās, stiepu pa ceļu ar savu Husqvarna TE250 2004. Ātrums bija paliels, ap 100km/h un pekšņi motors noķilēja un aizmugurējais rats ieķērās. Sanāca laicīgi noreaģēt un nospiedu sajūgu, rats atbloķējas un apstājos malā. Noslāpēju moci, ieliku neitrālajā, pielaidu un mocis rūc, uzgāzēju un arī it kā ir ok. Tad ieliku pirmajā robā, sāku laist sajūgu vaļā, mocis noslāpa. Pēc tam vairs nevarēja pielaist.
Atjaucu vaļā motoru un ieraudzīju šo:
http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...4318912_1640.jpg
Mocim jau bija 55mh, kapitālais remonts tāpat bija plānots, bet vai šī varētu būt vaina, kāpēc noķīlēja rats?
P.S Eļļā atradu daudz smalkas metāla skaidiņas.
Es tajā bildē neko tādu neredzu
Par 55 stundām 12 gadus vecam mocim neticu.
Ja eļļā ir pavairāk skaidu, tad motoru būtu jāpārjauc šā vai tā, tīri profilaktiski.
Noņemt vienu vāku, ir tikai noņemt vienu vāku.
Tur tev taisniba, bet ar mociem saskaros pirmo gadu, tapec bija miziens list dzilak
----------------- Dari to, kas padodās! | Offline | | |
einaarsm | 22. Sep 2016, 00:42 | #28847 |
| Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
| Labs vakars!
Vispirms pastāstīšu par problēmu, kas bija īsi pirms sezonas atklāšanas..
Mo cbr f4i 03' , braucot arvien biežāk sāka iedegties f1 kļūdas lampiņa ar imobilaizera zaļo lampiņu, un mo uz pāris sec takā noslāpa, bet pectam aizgāja. Īsi sakot- beigās problēma bij aizdedzes kontaktos..satīrīju un viss aizgāja.
Bet pirms nedēļas atkal tas pats, tik piedevām pēc mirkligas 'restartesanās' nedrīkst gāzi atlaist, citādi pilnībā slāpst nost.
Izslēdzu aiZdedzi, pielaizu no jauna un viss atkal ok uz brīdi.
Kontaktu tīrīšana vairs nelīdzēja, ārzemju forumos līdzīgu problēmu ar nespēju atrast | Offline | | |
sciroco | 22. Sep 2016, 09:03 | #28848 |
| Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
| Ja jau ir FI lampiņa, var būt nolasu kļūdas kodu ? vismaz būs mezgls zināms, kur atskatīties, iesākumam | Offline | | |
jurgins | 22. Sep 2016, 09:58 | #28849 |
| Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
| Šorīt mans Hornets mani uzmeta.
Bija rīta sports. Stumt moci mājās un mainīt pret velo
Braucot straujāk uzdevu gāzi. Tā kā aizrijās. Pieripoju pie krustojuma. Sāk burbuļot. Visi cilindri neiet. Uzgāzējot rijas ciet. Beigās vispār noslāpa. Mēģināju startēt. Nelec. Pēc kāda laika uz čoka pieleca, bet kaut kur no karburatoru apakšas sāka benzīns tecēt ārā. Bez čoka noslāpa. Tā nu arī pārstūmu mājās.
Ko interneta diagnostika šādos gadījumos saka?
| Offline | | |
mexa | 22. Sep 2016, 10:27 | #28850 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| aizlej pludinjkameru... ja jau tek paari... jauc un tiiri.
par FI-noteikti palasi kljuudu, tas var dot virzienu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
einaarsm | 22. Sep 2016, 10:42 | #28851 |
| Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
|
22 Sep 2016, 09:03:13 sciroco rakstīja:
Ja jau ir FI lampiņa, var būt nolasu kļūdas kodu ? vismaz būs mezgls zināms, kur atskatīties, iesākumam
Kļūdas itkā nemet. Tik uz to brīdi iedegās un momentā pazūd kopā ar imobilaizera gaismiņu.. | Offline | | |
RadekSkylark | 22. Sep 2016, 11:36 | #28852 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Kāds var, lūdzu, pastāstīt kāda ir procedūra motocikla pirmreizējai reģistrācijai Latvijā, ja tas tikko ievests no Vācijas? Vai ir noteikts kāds termiņš, kurā motocikls jāreģistrē un jānomaksā motocikla nodoklis (ievednodoklis)? Vai ir iespēja nereģistrēt motociklu līdz nākamai sezonai un tikai piereģistrēt un nomaksāt viuss attiecīgos nodokļus (tai skaitā ekspluatācijas), kā arī iziet TA?
Jautāju, jo tikko iegādāts pirmais moto Vācijā. Liels paldies. | Offline | | |
VATERLAND | 22. Sep 2016, 11:40 | #28853 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
22 Sep 2016, 11:36:06 RadekSkylark rakstīja:
Kāds var, lūdzu, pastāstīt kāda ir procedūra motocikla pirmreizējai reģistrācijai Latvijā, ja tas tikko ievests no Vācijas? Vai ir noteikts kāds termiņš, kurā motocikls jāreģistrē un jānomaksā motocikla nodoklis (ievednodoklis)? Vai ir iespēja nereģistrēt motociklu līdz nākamai sezonai un tikai piereģistrēt un nomaksāt viuss attiecīgos nodokļus (tai skaitā ekspluatācijas), kā arī iziet TA?
Jautāju, jo tikko iegādāts pirmais moto Vācijā. Liels paldies.
Tak uzzīmē kaut vai uz rūtiņu lappas tev vajadzīgo pirkšanas pārdošanas līgumu ar sev nepieciešamo datumu ne latvju valodā un reģistŗē CSDD kad vēlies kur problēma!? [ Šo ziņu laboja VATERLAND, 22 Sep 2016, 11:40:53 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
VKmoto | 22. Sep 2016, 11:53 | #28854 |
| Kopš: 08. Sep 2016
No: Jūrmala
Ziņojumi: 16
Braucu ar: ZX6R
| Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru? | Offline | | |
Armandsz | 22. Sep 2016, 11:57 | #28855 |
| Kopš: 08. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: ST1100 un Mežaveci
| ja spidometrs piedzenas no priekšējā rata, tad noteikti atkarībā no riepas neizmēra melos.
Bez tā jau lielākā daļa spido jau melo +/- 10% robežās. | Offline | | |
VKmoto | 22. Sep 2016, 12:00 | #28856 |
| Kopš: 08. Sep 2016
No: Jūrmala
Ziņojumi: 16
Braucu ar: ZX6R
|
22 Sep 2016, 11:57:23 Armandsz rakstīja:
ja spidometrs piedzenas no priekšējā rata, tad noteikti atkarībā no riepas neizmēra melos.
Bez tā jau lielākā daļa spido jau melo +/- 10% robežās.
Piekrītu bet uz 100km aptuveni 5km/h bet uz 180 jau 20km/h melo. Hvz nopirktas jau jaunas riepas maiņai bet negribu likt jo neīsts izmērs. Un nez vai man mainīs riepu ja to vasarā pirku | Offline | | |
tivars | 22. Sep 2016, 12:07 | #28857 |
| Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
|
22 Sep 2016, 11:36:06 RadekSkylark rakstīja:
Kāds var, lūdzu, pastāstīt kāda ir procedūra motocikla pirmreizējai reģistrācijai Latvijā,
Kamēr nebraukā pa ielām, vari nereģistrēt cik ilgi gribi. Tik uz CSDD būs jāvelk piekabē. Ja esi atdzinis ar eksporta numuriem un gribi atbraukt ar moci uz CSDD, tad 1. vadoties no tā cik eksporta numuru un apdrošināšanas derīguma termiņš - 5 dienas vai cik.
Procedūra sekojoša - aizbrauc uz numuru salīdzināšanu, mēneša laikā piereģistrē (citādi atkal numuru salīdzināšana), dabū valsts numura zīmi, tehnisko pasi, apdrošini, ej apskati.
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. | Offline | | |
kamikadza | 22. Sep 2016, 13:01 | #28858 |
| Kopš: 03. Jul 2013
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
| Gatavojos ieziemot moci. Sezonas sākumā nomainīta eļļa, nobraukti 2500 km pa vasaru.
Mainīt eļļū pirms iezimošanas?
Mocis tiks turēts siltās telpās +15°C | Offline | | |
mexa | 22. Sep 2016, 13:48 | #28859 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
22 Sep 2016, 11:53:25 VKmoto rakstīja:
Vai var būt dēļ nepareiza priekšējās riepas izmēra melot spidometrs?? Stāv virsū 120/70 bet ražotāja oriģināli 120/65. Pie tam ka braucot uz 95km/h ir reāli ir 100km/h. Bet jau pie 180km/h reāli ir 200. Mērīju ātrumus ar citu moci, pašam ar liekas ka braucu ātrāk nekā rāda spidometrs. Vai kas vēl ietekmē spidometru?
otrs mocis raada pareizi? saaksim ar to, ieverojot ka melo visi.
ideaali ar labu gps braukt statiskaa aatrumaa un skatiit. tad zinaasi cik melo. kaa mineeja-ja meera no pr. ritenja tad var melot.proporciju uz lieliem/zemiem atrumiem rada spido pielaide. ritenis dod statisku nobiidi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
RenegadeX | 22. Sep 2016, 14:36 | #28860 |
| Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Ja jau plusminus zinams cik melo tad jau nav nekadu problemu, ja piedomā pie ātruma. | Offline | | |
|
|