Autors | Ziņojums |
hopper_offlinus | 15. Sep 2016, 13:04 | #28781 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
15 Sep 2016, 12:41:14 Bozis rakstīja:
Sveiki.
Kas varētu būt par problēmu, ja pa gaisa filtru pil eļļa. Motora līmenis ar nedaudz krītās. Kawasaki kle 500
Ir variānti, bet tas parasti notiek dēļ aizdambētas kartera ventilācijas.
Apskaties, kur Tavam mocim iet truba ventilācijai un iztīri to. Braucot īsās distances augstājā un slapā laikā tajā truba veidojas emulsija, kas to skaisti aizdambē un tad tie eļļas tvaiki sāk krāties.
BTW, man liekas, ka Tev ta truba iet pa tiešo gaisa filtra kastē.
EDIT: Bet nu protams, var notikt arī tā, ka virzuliem ir dyrsa un Tev dzinējs strāda ka liels eļļas pumpis - no kartera caur ventilāciju uz gaisa filtru[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 15 Sep 2016, 13:13:49 ]
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
Bozis | 15. Sep 2016, 13:16 | #28782 |
|
Kopš: 29. Aug 2016
No: Dobele
Ziņojumi: 30
Braucu ar: DR650R
| Nevar būt pie vainas gredzeni? |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 15. Sep 2016, 13:27 | #28783 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
15 Sep 2016, 13:16:37 Bozis rakstīja:
Nevar būt pie vainas gredzeni?
Var, tas palielinās spiedienu karteri un vairāk eļļas tiks arā caur ventilāciju.
Bet tad man bail vaicāt, bet kā izskatas starts no rīta? Tā kā vecu pļeru piešķīla - dūmu mākoņis?
Izrītīju trubas Yamahai, divu gadu laikā eļļa nav manīta ne viena reizē.
Transalpam pirms dzineja kapitalkas uz >100kkm gredzeniem bija tāds pzdc, ka ēda 0.5L uz 2KKm un tāpat nekas filtrā nebija.
Dzinēju vispār var iedārbināt?
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
|
Bozis | 15. Sep 2016, 20:55 | #28784 |
|
Kopš: 29. Aug 2016
No: Dobele
Ziņojumi: 30
Braucu ar: DR650R
|
15 Sep 2016, 13:27:00 hopper_offlinus rakstīja:
15 Sep 2016, 13:16:37 Bozis rakstīja:
Nevar būt pie vainas gredzeni?
Var, tas palielinās spiedienu karteri un vairāk eļļas tiks arā caur ventilāciju.
Bet tad man bail vaicāt, bet kā izskatas starts no rīta? Tā kā vecu pļeru piešķīla - dūmu mākoņis?
Izrītīju trubas Yamahai, divu gadu laikā eļļa nav manīta ne viena reizē.
Transalpam pirms dzineja kapitalkas uz >100kkm gredzeniem bija tāds pzdc, ka ēda 0.5L uz 2KKm un tāpat nekas filtrā nebija.
Dzinēju vispār var iedārbināt?
Dzinējs labi lec gan silts gan auksts. Motors arī strādā labi. Auksts arī nedūmo. |
Offline | |
|
kasparellok | 15. Sep 2016, 21:01 | #28785 |
|
Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
| nezinu nemaku nesaprotu. esmu parjaucis aizmugures suportu sasmereju iztiriju manzetes ok, nobraucu 50km vis ok , tad nobraucu 5 km kalodkas nokile. un ari otradi. |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 15. Sep 2016, 21:38 | #28786 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
15 Sep 2016, 21:01:48 kasparellok rakstīja:
nezinu nemaku nesaprotu. esmu parjaucis aizmugures suportu sasmereju iztiriju manzetes ok, nobraucu 50km vis ok , tad nobraucu 5 km kalodkas nokile. un ari otradi.
Tev tur bremzes normali noreguletas? Nav ta ka reguleji peku un tagad ta nelauj bremzem atbrivoties? Mosh visu laiku piespiestas bremzes un rezultata parkarst un iekile?
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
kasparellok | 15. Sep 2016, 21:46 | #28787 |
|
Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
| ne tur vis normali, ir brivkustiba pekai.saku domat vai nevar but saistiba ar prieksejam , ka vis ta iet caur abs bloku. |
Offline | |
|
kasparellok | 15. Sep 2016, 21:55 | #28788 |
|
Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
| ju un vel tagat ari abs nevaru atslegt. lampina nomirgo un vis. bmw f 650 gs |
Offline | |
|
mexa | 15. Sep 2016, 22:31 | #28789 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| liimenis bachokaa nav paari luupai?smeereeji ar ziedi uz kuras rakstaas dot.4 compatible?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
kipijs | 15. Sep 2016, 23:08 | #28790 |
|
Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
|
30 Aug 2016, 23:41:21 kipijs rakstīja:
jautājums par gaisa filtriem.
kas labāks
OEM
K&N
Pipercross
???
saņēmu "izsmeļošas atbildes"
tāpēc interesējos atkārtoti
esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde
jautājums par gaisa filtru:
vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?
|
Offline | |
|
Archy96 | 15. Sep 2016, 23:13 | #28791 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
15 Sep 2016, 23:08:43 kipijs rakstīja:
30 Aug 2016, 23:41:21 kipijs rakstīja:
jautājums par gaisa filtriem.
kas labāks
OEM
K&N
Pipercross
???
saņēmu "izsmeļošas atbildes"
tāpēc interesējos atkārtoti
esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde
jautājums par gaisa filtru:
vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?
Ikdienas braukāšanai šie spooorta filtri ir totali nevajadzīga un pat bīstama lieta, tikai lielāka iespeja saraut putekļus motorā.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
kipijs | 15. Sep 2016, 23:26 | #28792 |
|
Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
|
15 Sep 2016, 23:13:34 Archy96 rakstīja:
15 Sep 2016, 23:08:43 kipijs rakstīja:
30 Aug 2016, 23:41:21 kipijs rakstīja:
jautājums par gaisa filtriem.
kas labāks
OEM
K&N
Pipercross
???
saņēmu "izsmeļošas atbildes"
tāpēc interesējos atkārtoti
esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde
jautājums par gaisa filtru:
vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?
Ikdienas braukāšanai šie spooorta filtri ir totali nevajadzīga un pat bīstama lieta, tikai lielāka iespeja saraut putekļus motorā.
vai tie definējami kā sporta filtri?
tikai atkārti lietojami. vai? |
Offline | |
|
vlkpc | 16. Sep 2016, 00:14 | #28793 |
|
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Vienkārši novērtē filtra virsmas platību. Ja 'sporta', 'tūninga' utml ir mazāks, tad visticamāk, tas laiž cauri lielākas daļiņas. Protams, OEM filtru platība mēdz atšķirties dēļ plānotā darbmūža vai tolerances pret mitrumu utml, bet tas jau ir otrais faktors rindā. Nupat iegādāju 2 golfu 1.6 bancīc, dažam mocim lielāks filtrs
edit: vairākumam moču virs 500 kubiem lielāks filtrs, kā II golfam.[ Šo ziņu laboja vlkpc, 16 Sep 2016, 00:30:05 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
mezamaris | 16. Sep 2016, 00:25 | #28794 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Tas Golfs laikam griežas biki lēnāk par moci. |
Offline | |
|
vlkpc | 16. Sep 2016, 00:28 | #28795 |
|
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
16 Sep 2016, 00:25:46 mezamaris rakstīja:
Tas Golfs laikam griežas biki lēnāk par moci.
Droši vien pašmasa ir 5 reizes lielāka, ne?!
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
kasparellok | 16. Sep 2016, 07:09 | #28796 |
|
Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
|
15 Sep 2016, 22:31:28 mexa rakstīja:
liimenis bachokaa nav paari luupai?smeereeji ar ziedi uz kuras rakstaas dot.4 compatible?
limenis ir ok smere ari ista suportu. varbut manzetem gumija taisa trikus |
Offline | |
|
mexa | 16. Sep 2016, 08:59 | #28797 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nobildee smeeri! taa principaa nav suportu smeere... suportam vadiklam ir savas smeres, kuras iekshaa smerer aizliegts
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 16. Sep 2016, 13:58 | #28798 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
15 Sep 2016, 23:08:43 kipijs rakstīja:
saņēmu "izsmeļošas atbildes"
tāpēc interesējos atkārtoti
esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde
jautājums par gaisa filtru:
vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?
Te cilvēki uz holywar parasti nevelkas, tāpēc arī atbildes tādas, kā jautājums.
Ko nozīme "lābāks" filtrs?
Vislābāk dzinējs elpos bez filtra. Tikai neīlgi.
Vot neticu es, ka Tu netroļļo
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
kasparellok | 16. Sep 2016, 14:17 | #28799 |
|
Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
|
16 Sep 2016, 08:59:51 mexa rakstīja:
nobildee smeeri! taa principaa nav suportu smeere... suportam vadiklam ir savas smeres, kuras iekshaa smerer aizliegts
smeres bildi vakara varu ielikt. A kur manzetes varetu pec izmera pielasit. Savadak visur tik uz padutijumu gada. |
Offline | |
|
Lazda | 16. Sep 2016, 16:56 | #28800 |
|
Kopš: 23. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: Honda CBR954RR
| Sveiki. Nesen nopirku cbr600f4i, šodien gribēju pamēģināt, kāds viņam ir uzrāviens. No vietas devu virsū līdz kādiem 9-10k apgriezieniem un liekot otrajā viņš vienkārši noslāpa un vairs ar starteri nevarēja iedarbināt līdz tika izslēgta un no jauna ieslēgta aizdedze. Pēc tam braucot otrajā un mierīgi braucot viss bija ok, bet kad atkal pirmajā gribēju ātri uzsākt, atkal noslāpa. Iedevu vienam džekam izmēģināt, tas cēla ratā un kad bija pacelts, notika tieši tas pats, neieslēdzot aizdedzi no jauna nevarēja piedarbināt. Pēc tam gribēju vēlreiz pamēģināt, lai saprastu, iedevu pirmajā līdz 12k apgriezieniem, bet tad bija viss ok. Kas tas varētu būt? Tas varētu būt tip over sensors, kurš gļuko?
-----------------
|
Offline | |
|