Autors | Ziņojums |
Armandsz | 29. Aug 2016, 09:39 | #28641 |
|
Kopš: 08. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: ST1100 un Mežaveci
| Atslābsti
viss kārtībā neiedziļinies rakstītajā burtiski
[ Šo ziņu laboja Armandsz, 29 Aug 2016, 09:44:35 ] |
Offline | |
|
mexa | 29. Aug 2016, 09:48 | #28642 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
29 Aug 2016, 01:38:29 kawaracer rakstīja:
Te būs īstā vieta jautājumam:
29 Aug 2016, 00:27:52 skkarnikz rakstīja:
Sveiki visiem, šajās moto lietās esmu jauniņais un nesen sāku restaurēt yamaha yfm400 big bear 95-99
šis is pus automāts ir gan rokas pārslēgs reverse-low-high robiem un kājas pārslēgs no 1-5 robam.
Līdz ko ielieku 1. ātrumā kvadra itkā raujas uz priekšu itkā manuāls un ja neiedodu gāzē noslāpst problēma ir tāda, ka man čomam bija suzuks ari pus automats bet pirmajā robā varēja stāvēt uz vietas līdz nesāku gāzēt.. vēl ar rokas pārslēgu ieliekot reversā(atpakaļgaitā) kvadra pati sāk braukt atpakaļ gaitā un es vairs nevaru apstāties lai pārsliegtu pazeminātos vai h robus un varētu braukt uz priekšu un esmu diezgan pārliecināts ka braucot labāk to kļoķi neaiztikt. varbūt ir kāds spečuks un pateikt kas par lietu?
tukshgaitas rpm nav pa lielu?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Tomucis | 29. Aug 2016, 10:57 | #28643 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| Nu meistari, jautājums sekojošs - visu vadu mudžekli (wiring harness )riskēt un no šrota ņemt gatavu, vai arī jaukt ārā, un pašam beigtos vadus mainīt/labot, mainīt konektorus un aida? Un kur tieši var atrast jaunus konkrētus konektorus? [ Šo ziņu laboja Tomucis, 29 Aug 2016, 11:39:13 ] |
Offline | |
|
|
salviz | 29. Aug 2016, 13:10 | #28644 |
|
Kopš: 08. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: velo, moto, auto
| Vai tiešām ir tik traki, ka moto riepu nav iespējams salāpīt? (Bezkameru, baika)
Tikko biju R1 un mani pasūtīja, ar tekstu, ka nevar, jo neturēšot, ne ielāps, ne diegs. |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 29. Aug 2016, 13:40 | #28645 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
29 Aug 2016, 13:10:30 salviz rakstīja:
Vai tiešām ir tik traki, ka moto riepu nav iespējams salāpīt? (Bezkameru, baika)
Tikko biju R1 un mani pasūtīja, ar tekstu, ka nevar, jo neturēšot, ne ielāps, ne diegs.
Lapit jau var, vnk maz kam ir velme uznemties atbildibu. Mazums Tev uz treka, kada likuma uz 160 ta riepinja izlaizh gaisu un nonak nost... Kursh pedejais raustija to riepu, tas ari dabus skaidroties...
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 29. Aug 2016, 13:44 | #28646 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
29 Aug 2016, 09:48:24 mexa rakstīja:
29 Aug 2016, 01:38:29 kawaracer rakstīja:
Te būs īstā vieta jautājumam:
29 Aug 2016, 00:27:52 skkarnikz rakstīja:
Sveiki visiem, šajās moto lietās esmu jauniņais un nesen sāku restaurēt yamaha yfm400 big bear 95-99
šis is pus automāts ir gan rokas pārslēgs reverse-low-high robiem un kājas pārslēgs no 1-5 robam.
Līdz ko ielieku 1. ātrumā kvadra itkā raujas uz priekšu itkā manuāls un ja neiedodu gāzē noslāpst problēma ir tāda, ka man čomam bija suzuks ari pus automats bet pirmajā robā varēja stāvēt uz vietas līdz nesāku gāzēt.. vēl ar rokas pārslēgu ieliekot reversā(atpakaļgaitā) kvadra pati sāk braukt atpakaļ gaitā un es vairs nevaru apstāties lai pārsliegtu pazeminātos vai h robus un varētu braukt uz priekšu un esmu diezgan pārliecināts ka braucot labāk to kļoķi neaiztikt. varbūt ir kāds spečuks un pateikt kas par lietu?
tukshgaitas rpm nav pa lielu?
Vai ari savirpojas sajuga metala diski un lidz ar to sajugu velk. Es skatitos sajugu un mekletu zilus/savirpotus diskus
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 29. Aug 2016, 13:47 | #28647 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
29 Aug 2016, 09:39:04 Armandsz rakstīja:
Atslābsti
viss kārtībā neiedziļinies rakstītajā burtiski
Man tas ir vairak zinkaribas jautajums Bez kkadas ironijas utt, ka te dazhreiz gadas - gribas lai kads aprakstitu to starpibu
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
mexa | 29. Aug 2016, 14:15 | #28648 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
29 Aug 2016, 13:40:46 hopper_offlinus rakstīja:
29 Aug 2016, 13:10:30 salviz rakstīja:
Vai tiešām ir tik traki, ka moto riepu nav iespējams salāpīt? (Bezkameru, baika)
Tikko biju R1 un mani pasūtīja, ar tekstu, ka nevar, jo neturēšot, ne ielāps, ne diegs.
Lapit jau var, vnk maz kam ir velme uznemties atbildibu. Mazums Tev uz treka, kada likuma uz 160 ta riepinja izlaizh gaisu un nonak nost... Kursh pedejais raustija to riepu, tas ari dabus skaidroties...
es uz tukshas pr. riepas atvaaleeju gan paari diviitim gan liikumus kraavu, nestabils jau ir bet braucams. peeksnji tur nav kam spraagt utt. bet tas protams zinaamu varbutibu atstaaj. domaaju ka taa ir principa lieta, un pareizi vien ir. un ielaaps tur, tiesa savu svaru dos disbalansam. laapiit protams vajag arii ne pa 5 min... jaasliipee, jaatiira... utt.
tas pat kas ar skruvetam br. trubaam-neviens meistars ar kuru runaaju nav teicis ka taas atspraagtu, ko arii fiziski nevar izdariit, ja vien liikrocis nelika... suloties tas jau cita lieta.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 29. Aug 2016, 14:48 | #28649 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
29 Aug 2016, 14:15:22 mexa rakstīja:
es uz tukshas pr. riepas atvaaleeju gan paari diviitim gan liikumus kraavu, nestabils jau ir bet braucams. peeksnji tur nav kam spraagt utt. bet tas protams zinaamu varbutibu atstaaj. domaaju ka taa ir principa lieta, un pareizi vien ir. un ielaaps tur, tiesa savu svaru dos disbalansam. laapiit protams vajag arii ne pa 5 min... jaasliipee, jaatiira... utt.
tas pat kas ar skruvetam br. trubaam-neviens meistars ar kuru runaaju nav teicis ka taas atspraagtu, ko arii fiziski nevar izdariit, ja vien liikrocis nelika... suloties tas jau cita lieta.
Var arī ar tukšo Bet tas jau no serijas - pats sev Tu driksti kaut pimpi mezgla sasiet, neviens pāri neteikts ne vārdu A vot ja kāds Tev to izdarītu - šīs būtu "členovreditelstvo"
Tam tukšām riepam tomēr patīk bortoties nost, un es ļoti labi saprotu servisus, kas negrīb nepazīstāma (un vēl vairāk pazistāma) čāļa dēļ uzņemties atbildību.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
jurgins | 30. Aug 2016, 00:39 | #28650 |
|
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
|
22 Aug 2016, 09:52:54 RenegadeX rakstīja:
21 Aug 2016, 19:54:32 hopper_offlinus rakstīja:
21 Aug 2016, 02:48:44 jurgins rakstīja:
Subjekts Honda Hornet 600 1998. gada.
Nav tā, ka baigi pārdzīvotu, bet liekas savadi, ka ātrāk par 170 neiet.
Pie tiem 170 sajūta, ka atlaistu gāzi. Ātrums nokrīt līdz kādiem 160-165 un atkal fiksi uzrauj līdz 170. Un tā visu laiku. It kā kaut kas pietrūktu un atkal uzrastos.
Tas ar sesto ātrumu.
Ar piekto tas pats notiek pie ~140-150.
Ceļš taisns un gluds. Nav tā, ka pa bedrēm vienkārši roka trīcētu un gāzi raustītu.
Ļoti skaidrs problēmas apraksts priekš sestdienas nakts pulksten trijiem, bet varbūt kādam ir kādas idejas?
Cik talu apgriezienos aiziet? Ja redlaina - zobratus pamainit noderetu. Ja lidz redlainam ka lidz kinai - visticamak stav ierobezhotais (manejam vnk nebija iespejams lidz galam ruchku atverts).
Nav tas sūknis degvielai pie beigām, varbūt rijas ciet? Man 2000. gada hornetam gals pie 14k rpm un iet arī savus 220.. bet man karburatori un sūkni vel neesmu atradis
Aizvakar sanāca 2x pa vienu un to pašu ceļu braukt. Prom braucot var ar otro ātrumu Līdz tahometra galam atvilkt. Nu, vai tuvu tam. Tad maziņš gabaliņš pa granti un atpakaļ uz taisnītes. Atpakaļ jau atkal pie kādiem 7-8kRPM aizrijas. Tukšgaitā 2x esmu mēģinājis atgriezt Līdz galam. Vienā reizē, uz vietas stāvot bija tie paši 7-8kRPM, otrā, pa ceļu ripojot ar izspiestu sajūgu ap 12kRPM
Kas šo varētu ietekmēt? |
Offline | |
|
RadekSkylark | 30. Aug 2016, 01:34 | #28651 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Kungi, vai kāds var paskaidrot, kā var atpazīt vai moto ir LHD (left hand drive) vai RHD (right hand drive) - respektīvi, vai nācis no UK vai no citas valsts, kur brauc pa kreiso pusi, ne tā kā LV?
Kā arī kas šādiem moto jādara, lai varētu iziet TA?
Liels paldies! |
Offline | |
|
ursus | 30. Aug 2016, 07:33 | #28652 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Vislielākā problēma ir stūre,pārlikt no labās uz kreiso pusi,MOTOCIKLIEM !
----------------- JAWA |
Offline | |
|
faliks | 30. Aug 2016, 07:52 | #28653 |
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
| Vel neaizmirstam parslegšanu parlikt uz otru pusi un bremzes ar sajugu vietam samainit, ka ari aizm.bremzes. kroće dafiga ko jadara |
Offline | |
|
pivit | 30. Aug 2016, 07:52 | #28654 |
|
Kopš: 11. Apr 2015
Ziņojumi: 40
Braucu ar: CB600F Hornet 2008
| Daudziem močiem, laikam vecākiema par kādu 2007.g, jāmaina priekšējais lukturis, jo stars tiek fokusēts uz pretējo pusi. Manai 2008.g. hondai to darīt nevajadzēja. |
Offline | |
|
RadekSkylark | 30. Aug 2016, 11:20 | #28655 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Bet tad lukturis ir vienīga problēma, vai ir vēl kas darāms? |
Offline | |
|
mexa | 30. Aug 2016, 14:10 | #28656 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vieniga. ja runajam vnk par Lh un Rh. citas runas ja piem imports utt, tur visadi hvz izlien
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
RadekSkylark | 30. Aug 2016, 15:48 | #28657 |
|
Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
30 Aug 2016, 14:10:10 mexa rakstīja:
vieniga. ja runajam vnk par Lh un Rh. citas runas ja piem imports utt, tur visadi hvz izlien
Bet tas ja imports, tad būs problēmas ar reģistrāciju, ne tikai TA, vai tomēr var būt arī tā ka piereģistrē, bet TA lec ārā visādi brīnumi? |
Offline | |
|
AicisF | 30. Aug 2016, 16:36 | #28658 |
|
Kopš: 12. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar:
| Nu beidz muļķoties, par tavu jautājumu jau pasmējās , tak Tev jau saka, ka vienīgā problēma ir gaismas (stara virziens un E marķējums). Ko tu vēl gribi dzirdēt? Protams, reģistrēšana negarantē skates iziešanu. Ja mocim tehniski nekas nekaiš bez minētajām problēmām, tad atslābsti. p.s. ā, nu lūk, nezinu par blaķeni, tā liekas otra pusē?
30 Aug 2016, 15:48:21 RadekSkylark rakstīja:
30 Aug 2016, 14:10:10 mexa rakstīja:
vieniga. ja runajam vnk par Lh un Rh. citas runas ja piem imports utt, tur visadi hvz izlien
Bet tas ja imports, tad būs problēmas ar reģistrāciju, ne tikai TA, vai tomēr var būt arī tā ka piereģistrē, bet TA lec ārā visādi brīnumi?
[ Šo ziņu laboja AicisF, 30 Aug 2016, 16:36:30 ] |
Offline | |
|
Chiken | 30. Aug 2016, 18:34 | #28659 |
|
Kopš: 18. Dec 2015
Ziņojumi: 185
Braucu ar: Yamaha FJR 1300
| Sveiki, spečuki!
Braucot un pārslēdzoties motors mēdz negaidīti noslāpt, arī tukšgaitā apgriezieni ir aptuveni 500/min
Auksts motors strādā perfekti, jo karstāks laiks, jo čakarējas vairāk.
Mocis Yamaha FJR 1300 2002.g.
Kur meklēt bēdu?
----------------- Dzīve ir skaista! (RAGE) |
Offline | |
|
Armandsz | 30. Aug 2016, 18:50 | #28660 |
|
Kopš: 08. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: ST1100 un Mežaveci
| ko kompis saka? Šprice tak - vajadzēja lasīties.
šitiem gadiem bij kkāda šaize ar droseles atvēruma devējiem. bet nu tā tāda internātdiagnostika |
Offline | |
|