Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Armandsz
29. Aug 2016, 09:39#28641

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci

Atslābsti

viss kārtībā neiedziļinies rakstītajā burtiski

[ Šo ziņu laboja Armandsz, 29 Aug 2016, 09:44:35 ]

Offline

mexa
29. Aug 2016, 09:48#28642

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


29 Aug 2016, 01:38:29 kawaracer rakstīja:
Te būs īstā vieta jautājumam:


29 Aug 2016, 00:27:52 skkarnikz rakstīja:

Sveiki visiem, šajās moto lietās esmu jauniņais un nesen sāku restaurēt yamaha yfm400 big bear 95-99
šis is pus automāts ir gan rokas pārslēgs reverse-low-high robiem un kājas pārslēgs no 1-5 robam.
Līdz ko ielieku 1. ātrumā kvadra itkā raujas uz priekšu itkā manuāls un ja neiedodu gāzē noslāpst problēma ir tāda, ka man čomam bija suzuks ari pus automats bet pirmajā robā varēja stāvēt uz vietas līdz nesāku gāzēt.. vēl ar rokas pārslēgu ieliekot reversā(atpakaļgaitā) kvadra pati sāk braukt atpakaļ gaitā un es vairs nevaru apstāties lai pārsliegtu pazeminātos vai h robus un varētu braukt uz priekšu un esmu diezgan pārliecināts ka braucot labāk to kļoķi neaiztikt. varbūt ir kāds spečuks un pateikt kas par lietu?



tukshgaitas rpm nav pa lielu?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Tomucis
29. Aug 2016, 10:57#28643

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Nu meistari, jautājums sekojošs - visu vadu mudžekli (wiring harness )riskēt un no šrota ņemt gatavu, vai arī jaukt ārā, un pašam beigtos vadus mainīt/labot, mainīt konektorus un aida? Un kur tieši var atrast jaunus konkrētus konektorus?

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 29 Aug 2016, 11:39:13 ]

Offline

salviz
29. Aug 2016, 13:10#28644

Kopš: 08. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: velo, moto, auto

Vai tiešām ir tik traki, ka moto riepu nav iespējams salāpīt? (Bezkameru, baika)
Tikko biju R1 un mani pasūtīja, ar tekstu, ka nevar, jo neturēšot, ne ielāps, ne diegs.

Offline

hopper_offlinus
29. Aug 2016, 13:40#28645

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


29 Aug 2016, 13:10:30 salviz rakstīja:
Vai tiešām ir tik traki, ka moto riepu nav iespējams salāpīt? (Bezkameru, baika)
Tikko biju R1 un mani pasūtīja, ar tekstu, ka nevar, jo neturēšot, ne ielāps, ne diegs.


Lapit jau var, vnk maz kam ir velme uznemties atbildibu. Mazums Tev uz treka, kada likuma uz 160 ta riepinja izlaizh gaisu un nonak nost... Kursh pedejais raustija to riepu, tas ari dabus skaidroties...

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

hopper_offlinus
29. Aug 2016, 13:44#28646

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


29 Aug 2016, 09:48:24 mexa rakstīja:

29 Aug 2016, 01:38:29 kawaracer rakstīja:
Te būs īstā vieta jautājumam:


29 Aug 2016, 00:27:52 skkarnikz rakstīja:

Sveiki visiem, šajās moto lietās esmu jauniņais un nesen sāku restaurēt yamaha yfm400 big bear 95-99
šis is pus automāts ir gan rokas pārslēgs reverse-low-high robiem un kājas pārslēgs no 1-5 robam.
Līdz ko ielieku 1. ātrumā kvadra itkā raujas uz priekšu itkā manuāls un ja neiedodu gāzē noslāpst problēma ir tāda, ka man čomam bija suzuks ari pus automats bet pirmajā robā varēja stāvēt uz vietas līdz nesāku gāzēt.. vēl ar rokas pārslēgu ieliekot reversā(atpakaļgaitā) kvadra pati sāk braukt atpakaļ gaitā un es vairs nevaru apstāties lai pārsliegtu pazeminātos vai h robus un varētu braukt uz priekšu un esmu diezgan pārliecināts ka braucot labāk to kļoķi neaiztikt. varbūt ir kāds spečuks un pateikt kas par lietu?



tukshgaitas rpm nav pa lielu?


Vai ari savirpojas sajuga metala diski un lidz ar to sajugu velk. Es skatitos sajugu un mekletu zilus/savirpotus diskus

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

hopper_offlinus
29. Aug 2016, 13:47#28647

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


29 Aug 2016, 09:39:04 Armandsz rakstīja:
Atslābsti

viss kārtībā neiedziļinies rakstītajā burtiski



Man tas ir vairak zinkaribas jautajums Bez kkadas ironijas utt, ka te dazhreiz gadas - gribas lai kads aprakstitu to starpibu

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
29. Aug 2016, 14:15#28648

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


29 Aug 2016, 13:40:46 hopper_offlinus rakstīja:

29 Aug 2016, 13:10:30 salviz rakstīja:
Vai tiešām ir tik traki, ka moto riepu nav iespējams salāpīt? (Bezkameru, baika)
Tikko biju R1 un mani pasūtīja, ar tekstu, ka nevar, jo neturēšot, ne ielāps, ne diegs.


Lapit jau var, vnk maz kam ir velme uznemties atbildibu. Mazums Tev uz treka, kada likuma uz 160 ta riepinja izlaizh gaisu un nonak nost... Kursh pedejais raustija to riepu, tas ari dabus skaidroties...


es uz tukshas pr. riepas atvaaleeju gan paari diviitim gan liikumus kraavu, nestabils jau ir bet braucams. peeksnji tur nav kam spraagt utt. bet tas protams zinaamu varbutibu atstaaj. domaaju ka taa ir principa lieta, un pareizi vien ir. un ielaaps tur, tiesa savu svaru dos disbalansam. laapiit protams vajag arii ne pa 5 min... jaasliipee, jaatiira... utt.
tas pat kas ar skruvetam br. trubaam-neviens meistars ar kuru runaaju nav teicis ka taas atspraagtu, ko arii fiziski nevar izdariit, ja vien liikrocis nelika... suloties tas jau cita lieta.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
29. Aug 2016, 14:48#28649

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


29 Aug 2016, 14:15:22 mexa rakstīja:
es uz tukshas pr. riepas atvaaleeju gan paari diviitim gan liikumus kraavu, nestabils jau ir bet braucams. peeksnji tur nav kam spraagt utt. bet tas protams zinaamu varbutibu atstaaj. domaaju ka taa ir principa lieta, un pareizi vien ir. un ielaaps tur, tiesa savu svaru dos disbalansam. laapiit protams vajag arii ne pa 5 min... jaasliipee, jaatiira... utt.
tas pat kas ar skruvetam br. trubaam-neviens meistars ar kuru runaaju nav teicis ka taas atspraagtu, ko arii fiziski nevar izdariit, ja vien liikrocis nelika... suloties tas jau cita lieta.


Var arī ar tukšo Bet tas jau no serijas - pats sev Tu driksti kaut pimpi mezgla sasiet, neviens pāri neteikts ne vārdu A vot ja kāds Tev to izdarītu - šīs būtu "členovreditelstvo"
Tam tukšām riepam tomēr patīk bortoties nost, un es ļoti labi saprotu servisus, kas negrīb nepazīstāma (un vēl vairāk pazistāma) čāļa dēļ uzņemties atbildību.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

jurgins
30. Aug 2016, 00:39#28650

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord


22 Aug 2016, 09:52:54 RenegadeX rakstīja:

21 Aug 2016, 19:54:32 hopper_offlinus rakstīja:

21 Aug 2016, 02:48:44 jurgins rakstīja:
Subjekts Honda Hornet 600 1998. gada.
Nav tā, ka baigi pārdzīvotu, bet liekas savadi, ka ātrāk par 170 neiet.
Pie tiem 170 sajūta, ka atlaistu gāzi. Ātrums nokrīt līdz kādiem 160-165 un atkal fiksi uzrauj līdz 170. Un tā visu laiku. It kā kaut kas pietrūktu un atkal uzrastos.
Tas ar sesto ātrumu.
Ar piekto tas pats notiek pie ~140-150.
Ceļš taisns un gluds. Nav tā, ka pa bedrēm vienkārši roka trīcētu un gāzi raustītu.
Ļoti skaidrs problēmas apraksts priekš sestdienas nakts pulksten trijiem, bet varbūt kādam ir kādas idejas?



Cik talu apgriezienos aiziet? Ja redlaina - zobratus pamainit noderetu. Ja lidz redlainam ka lidz kinai - visticamak stav ierobezhotais (manejam vnk nebija iespejams lidz galam ruchku atverts).

Nav tas sūknis degvielai pie beigām, varbūt rijas ciet? Man 2000. gada hornetam gals pie 14k rpm un iet arī savus 220.. bet man karburatori un sūkni vel neesmu atradis


Aizvakar sanāca 2x pa vienu un to pašu ceļu braukt. Prom braucot var ar otro ātrumu Līdz tahometra galam atvilkt. Nu, vai tuvu tam. Tad maziņš gabaliņš pa granti un atpakaļ uz taisnītes. Atpakaļ jau atkal pie kādiem 7-8kRPM aizrijas. Tukšgaitā 2x esmu mēģinājis atgriezt Līdz galam. Vienā reizē, uz vietas stāvot bija tie paši 7-8kRPM, otrā, pa ceļu ripojot ar izspiestu sajūgu ap 12kRPM

Kas šo varētu ietekmēt?

Offline

RadekSkylark
30. Aug 2016, 01:34#28651

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Kungi, vai kāds var paskaidrot, kā var atpazīt vai moto ir LHD (left hand drive) vai RHD (right hand drive) - respektīvi, vai nācis no UK vai no citas valsts, kur brauc pa kreiso pusi, ne tā kā LV?

Kā arī kas šādiem moto jādara, lai varētu iziet TA?

Liels paldies!

Offline

ursus
30. Aug 2016, 07:33#28652

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Vislielākā problēma ir stūre,pārlikt no labās uz kreiso pusi,MOTOCIKLIEM !

-----------------
JAWA

Offline

faliks
30. Aug 2016, 07:52#28653

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

Vel neaizmirstam parslegšanu parlikt uz otru pusi un bremzes ar sajugu vietam samainit, ka ari aizm.bremzes. kroće dafiga ko jadara

Offline

pivit
30. Aug 2016, 07:52#28654

Kopš: 11. Apr 2015

Ziņojumi: 40

Braucu ar: CB600F Hornet 2008

Daudziem močiem, laikam vecākiema par kādu 2007.g, jāmaina priekšējais lukturis, jo stars tiek fokusēts uz pretējo pusi. Manai 2008.g. hondai to darīt nevajadzēja.

Offline

RadekSkylark
30. Aug 2016, 11:20#28655

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Bet tad lukturis ir vienīga problēma, vai ir vēl kas darāms?

Offline

mexa
30. Aug 2016, 14:10#28656

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vieniga. ja runajam vnk par Lh un Rh. citas runas ja piem imports utt, tur visadi hvz izlien

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RadekSkylark
30. Aug 2016, 15:48#28657

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


30 Aug 2016, 14:10:10 mexa rakstīja:
vieniga. ja runajam vnk par Lh un Rh. citas runas ja piem imports utt, tur visadi hvz izlien


Bet tas ja imports, tad būs problēmas ar reģistrāciju, ne tikai TA, vai tomēr var būt arī tā ka piereģistrē, bet TA lec ārā visādi brīnumi?

Offline

AicisF
30. Aug 2016, 16:36#28658

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Nu beidz muļķoties, par tavu jautājumu jau pasmējās , tak Tev jau saka, ka vienīgā problēma ir gaismas (stara virziens un E marķējums). Ko tu vēl gribi dzirdēt? Protams, reģistrēšana negarantē skates iziešanu. Ja mocim tehniski nekas nekaiš bez minētajām problēmām, tad atslābsti. p.s. ā, nu lūk, nezinu par blaķeni, tā liekas otra pusē?

30 Aug 2016, 15:48:21 RadekSkylark rakstīja:

30 Aug 2016, 14:10:10 mexa rakstīja:
vieniga. ja runajam vnk par Lh un Rh. citas runas ja piem imports utt, tur visadi hvz izlien


Bet tas ja imports, tad būs problēmas ar reģistrāciju, ne tikai TA, vai tomēr var būt arī tā ka piereģistrē, bet TA lec ārā visādi brīnumi?

[ Šo ziņu laboja AicisF, 30 Aug 2016, 16:36:30 ]

Offline

Chiken
30. Aug 2016, 18:34#28659

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300

Sveiki, spečuki!
Braucot un pārslēdzoties motors mēdz negaidīti noslāpt, arī tukšgaitā apgriezieni ir aptuveni 500/min
Auksts motors strādā perfekti, jo karstāks laiks, jo čakarējas vairāk.

Mocis Yamaha FJR 1300 2002.g.

Kur meklēt bēdu?

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

Armandsz
30. Aug 2016, 18:50#28660

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci

ko kompis saka? Šprice tak - vajadzēja lasīties.
šitiem gadiem bij kkāda šaize ar droseles atvēruma devējiem. bet nu tā tāda internātdiagnostika

Offline