Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
abbestias
02. Aug 2016, 10:58#28441

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin

Sveiciens!
Lieta sekojoša, brīvdienās izbraucām nelielu aplīti pa Latviju, otrās dienas rītā pielaižot mocīti konstatēju, ka spriegums sistēmā (vai kā to sauc, elektrība nav mana stiprā puse) ir 16,6V (mocim uzstādīts voltmetrs). Pabraucot kādu brīdi un pēc pāris pieturām viss normalizējās un tagad ir tā kā vajag būt. Vai vērts par šādu gadījumu aizdomāties un vai tas varētu sākt liecināt par rugulātora bojāeju? Naktī lija, mitrums kaut kur ticis? Vakarā mocim smiltīs iegrima peka un tas apgāzās uz neilgu brīdi, kaut kas ar aķīti? Mocis Honda Africa Twin 1994 gada.

Offline

JohnyW
02. Aug 2016, 11:23#28442

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Mēklēju kādu, kas varētu par saprātīgu samaksu man uztaisīt bremžu suporta starpliku. Suports brembo (nāca kādreiz uz LC4 Kāčiem) vajag uzmontēt uz DR650.

Offline

Jam
02. Aug 2016, 11:27#28443

Kopš: 11. Nov 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Suzuki GSR 750

Mocim sāns saksrāpēts no moto zābaka eņģi.

Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu.

Saprotu, ka var aplīmēt ar līmplēvi, kādu ieteiktu līmēt?

Pld!

Offline

hopper_offlinus
02. Aug 2016, 11:31#28444

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


02 Aug 2016, 10:58:24 abbestias rakstīja:
Sveiciens!
Lieta sekojoša, brīvdienās izbraucām nelielu aplīti pa Latviju, otrās dienas rītā pielaižot mocīti konstatēju, ka spriegums sistēmā (vai kā to sauc, elektrība nav mana stiprā puse) ir 16,6V (mocim uzstādīts voltmetrs). Pabraucot kādu brīdi un pēc pāris pieturām viss normalizējās un tagad ir tā kā vajag būt. Vai vērts par šādu gadījumu aizdomāties un vai tas varētu sākt liecināt par rugulātora bojāeju? Naktī lija, mitrums kaut kur ticis? Vakarā mocim smiltīs iegrima peka un tas apgāzās uz neilgu brīdi, kaut kas ar aķīti? Mocis Honda Africa Twin 1994 gada.


Jep, strāvas regulators gļuko. Noteikti iesaku aizdomaties. Savādāk kā minimums novarīsi sev akumulatoru.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
02. Aug 2016, 11:48#28445

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

dynavolt labi turās pret pārlādi kamēr braukāju ar puspabeigtu RR, kuram no trīcēšanas nokrita viens vads... bet man bija cita vaina, te izskatās ka zaļais būs... ar to sāc, bet voltāžai seko!

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
02. Aug 2016, 11:54#28446

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

un cita lieta, ja lieto ķīnieti vai kādu vnk neadvancētu voltmetru ar zemu lasīšanas ātrumu, vai vnk sakot nekvalitatīvu, tad vari gaidīt visus jokus no viņa! frekvence, traucējumi, tas viss rada fault reading, varbūt tev pat nav nekādas problēmas...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abbestias
02. Aug 2016, 11:55#28447

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


02 Aug 2016, 11:48:38 mexa rakstīja:
dynavolt labi turās pret pārlādi kamēr braukāju ar puspabeigtu RR, kuram no trīcēšanas nokrita viens vads... bet man bija cita vaina, te izskatās ka zaļais būs... ar to sāc, bet voltāžai seko!

Es ar mitrumu vainoju. Tagad, kamēr viss kārtībā, laikam cēloni atrast nereāli, vai tomēr ir kādi mezgli, kurus pārbaudīt. Neliels satraukums, jo nākamo nedēļu paredzēts garāks izbrauciens.

Offline

hopper_offlinus
02. Aug 2016, 12:08#28448

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


02 Aug 2016, 11:55:48 abbestias rakstīja:
Es ar mitrumu vainoju. Tagad, kamēr viss kārtībā, laikam cēloni atrast nereāli, vai tomēr ir kādi mezgli, kurus pārbaudīt. Neliels satraukums, jo nākamo nedēļu paredzēts garāks izbrauciens.


Sirsnīgi iesāku Tev šo lietu nokārtot pirms brauciena Vismāz iziet cauri visiem kontaktiem vai noteikti labāk nomainīt tāpāt to regulatoru (poh, nu bus Tev rezervs) - tas maksā ap 20-30EUR, bet vismaz nebrauksi ka velns ar sēras smaku, kāmēr aķis jautri burbuļo un iztvaikojas

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

ursus
02. Aug 2016, 12:16#28449

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Ja beigts SR tad spriegums būs nemainīgi slikts visulaiku,nevis pāries pēc -pāris pieturām-.

Kāds bija akumulatora spriegums,pirms sāki braukt? Pirms ilgāka laika? Ja zems,tad uzsākot lādēšanu -aķis rīs strāvu-,kas rādīs ka spriegums ir paaugstināts,pēc laika akumulators atjaunos(daļēji ietilpību),RR spēs atjaunot normālu darbību.

Ko es darītu,uzlādētu aķi(man ir -gudrais- lādētājs). Un no rīta pirms braukšanas skatītos,ko tad dara spriegums.Pie pilnīgi uzlādēta akumulatora.

Par zaļo(arī masas)un un kontaktu pārbaudi,nav jēgas rakstīt. Tas ir kā pēc WC nomazgāt rokas(vai noslaucīt... ) .

[ Šo ziņu laboja ursus, 02 Aug 2016, 12:18:35 ]



-----------------
JAWA

Offline

abbestias
02. Aug 2016, 12:52#28450

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


02 Aug 2016, 12:16:49 ursus rakstīja:
Ja beigts SR tad spriegums būs nemainīgi slikts visulaiku,nevis pāries pēc -pāris pieturām-.

Kāds bija akumulatora spriegums,pirms sāki braukt? Pirms ilgāka laika? Ja zems,tad uzsākot lādēšanu -aķis rīs strāvu-,kas rādīs ka spriegums ir paaugstināts,pēc laika akumulators atjaunos(daļēji ietilpību),RR spēs atjaunot normālu darbību.

Ko es darītu,uzlādētu aķi(man ir -gudrais- lādētājs). Un no rīta pirms braukšanas skatītos,ko tad dara spriegums.Pie pilnīgi uzlādēta akumulatora.

Par zaļo(arī masas)un un kontaktu pārbaudi,nav jēgas rakstīt. Tas ir kā pēc WC nomazgāt rokas(vai noslaucīt... ) .

Aķis pirms sezonas salādēts un ar moci tiek braukts ik pa pāris dienām. Un šajā gadījumā šis novērojums bija brauciena otrās dienas rītā. Tagad viss ir kārtībā, arī no rīta, kad pielaiž.
Protams varētu to regulātoru nomainīt, bet maksā viņš 100 eiro un tādu sumiņu tā pat vien tērēt uzreiz negribās.

Offline

mexa
02. Aug 2016, 12:57#28451

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

RR pa 30E ir loterija un tikai. RR var nomirt dažādi, nav teikts ka nomirs uzreiz. ja nomirst izpildes elementi tad protams. bet tik pat labi var būt vadības problēma-mikroplaisa piemēram, tas protams attiecas uz brāķi, bet izslēgt to nevar. pārbaudi visus savienojumus, pirmkārt-massa, štekeris uz RR, vadu stāvoklis, ģeneratora štekeris

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

abbestias
02. Aug 2016, 13:05#28452

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


02 Aug 2016, 12:57:28 mexa rakstīja:
RR pa 30E ir loterija un tikai. RR var nomirt dažādi, nav teikts ka nomirs uzreiz. ja nomirst izpildes elementi tad protams. bet tik pat labi var būt vadības problēma-mikroplaisa piemēram, tas protams attiecas uz brāķi, bet izslēgt to nevar. pārbaudi visus savienojumus, pirmkārt-massa, štekeris uz RR, vadu stāvoklis, ģeneratora štekeris

Ar to arī sākšu. Pēc darba ķeršos klāt.

Offline

tarantuls
02. Aug 2016, 13:27#28453

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


01 Aug 2016, 16:23:28 Archy96 rakstīja:

01 Aug 2016, 14:29:47 MartinsR rakstīja:

01 Aug 2016, 14:16:11 hopper_offlinus rakstīja:
Varbūt pienāca laiks Tev trosi nomainīt\saeļļot?

vot arī šis ir strīdīgs jautājums.. jo cik par šo esmu interesējies, tad viedokļi dalās, jo ir meistari kas saka ka trosi vajag saeļļot, un ir atkal otri kas saka ka tas tikai visu pasliktinās - saķeps apkārt smiltis, putekļi utt. bet kā ir patiesībā?


Uzliec jaunu trosi, viņa maksā sūda 20 euro apmēram neoriģinālā, un būs pavisam cita aršana, man bija zaķim ta pati problēma FZ6, kā samainīja, viss čiki, jo vienkārši ar laiku viņa izstrādājas un nav vairs nepieciešamā slīdamība.

nez vai jauna trose palīdzēs, es uzliku jaunu oriģinālo, bez izmaiņām, paciets viņam tas sajūgs, ja runa par FZ1, protams.
jāvingrina pirksti

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

jurgins
02. Aug 2016, 22:44#28454

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord


28 Jul 2016, 23:49:10 mexa rakstīja:
ja ar elektroniku esi uz tu, un aiz muguras ne tikai gludeklji, tad aida, rezultaatu kaut vai kaadu dabuusi nianshu loti daudz, zinaamaa meera komercnosleepums citaadi sheema stradajosha


Regulatoru uztaisīju. Tukšgaitā, bez gaismām 14.6V - 15V. Kad ieslēdz gaismas, nokrīt uz 14V. Uzgāzējot, zem 13V. Ar oriģinālo regulatoru bija +- tas pats, tikai par pusvoltu zemāk. Attiecīgi tukšgaitā bez gaismām 14.2, uzgāzējot, nokrīt līdz 12,5.
Stratoram tinumus samērīju. Savā starpā ~0.01ohm starp visiem. Pret zemi neviens tinums nemērās. Tukšgaitā ārā nāk ~5-11VAC no visām fāzēm, kamēr regulators piesprausts. Kad atvieno, tad ~18VAC tukšgaitā, līdz ~48VAC uzgāzējot.
Nomainīju konektorus, kas nāk no ģeneratora ārā. Notīrīju masas kontaktu pie rāmja. Nopucēju aķītim klemmes + kontaktus.

Kamēr rūcinājos un mērījos, kādas pāris minūtes pagāja. Spriegums, bez lādēšanas, baterijā rādījās ap 12.6V. Pāris reizes piestartēju. Pēc kāda ceturtā mēģinājuma vairs neizdevās. Aķis tukšs.
Aķis 2014. gada maijā pirkts jauns. Varta Fun Start. Tagad lādējas jau 55 minūtes. Strāva no 0.8A sākumā nokritusi uz 0.1A. Spriegums no 12.4V sākumā, uzkāpis līdz 14.7V. Lādētājs stāsta, ka iepūtis 330mAh pa šo laiku.
Izklausās pamaz priekš tukša 6Ah aķīša. Vakar vakarā uzlādēju, pēc uzlādes nomērīju 12.8V baterijā. Šodien palikuši bija 12.6.
Varbūt pats aķis beigts?

[ Šo ziņu laboja jurgins, 02 Aug 2016, 22:46:27 ]

Offline

ursus
02. Aug 2016, 22:52#28455

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

uzgāzējot mazinās spriegums,kad reāli viņam nav jāmazinās? bet tukšgaitā oki ?
nu nav ar kaut ko kārtībā,man liekas ka tas pats RR.
Akumulatora spriegums ap 12.5V pēc stāvēšanas ir pilnīgi normāls.Man viņiem (arī jaunam) 12.6-12.8V robežās stāvējušiem.

-----------------
JAWA

Offline

hopper_offlinus
02. Aug 2016, 22:58#28456

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Par to tuksho aki runajot - choms nomainija tris bacheses pa pieciem gadiem (tagad tresha svaiga stav). Otru bacheni nokava gada laika ar
- glukaino regulatoru - visu laiku bachene netika uzladeta lidz galam.
- tureshanu visu ziemu pie ladetaja (tipa neliela strava un maz amperu).

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Archy96
02. Aug 2016, 23:05#28457

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Aug 2016, 13:27:49 tarantuls rakstīja:

01 Aug 2016, 16:23:28 Archy96 rakstīja:

01 Aug 2016, 14:29:47 MartinsR rakstīja:

01 Aug 2016, 14:16:11 hopper_offlinus rakstīja:
Varbūt pienāca laiks Tev trosi nomainīt\saeļļot?

vot arī šis ir strīdīgs jautājums.. jo cik par šo esmu interesējies, tad viedokļi dalās, jo ir meistari kas saka ka trosi vajag saeļļot, un ir atkal otri kas saka ka tas tikai visu pasliktinās - saķeps apkārt smiltis, putekļi utt. bet kā ir patiesībā?


Uzliec jaunu trosi, viņa maksā sūda 20 euro apmēram neoriģinālā, un būs pavisam cita aršana, man bija zaķim ta pati problēma FZ6, kā samainīja, viss čiki, jo vienkārši ar laiku viņa izstrādājas un nav vairs nepieciešamā slīdamība.

nez vai jauna trose palīdzēs, es uzliku jaunu oriģinālo, bez izmaiņām, paciets viņam tas sajūgs, ja runa par FZ1, protams.
jāvingrina pirksti

Man bija R1, kuram motors tas pats, kas FZ1 - nebija nekā traka ar to sajūgu, sajūgs kā sajūgs, spiedās normāli, varbūt vajag ķepu pakačāt drīzāk???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

S19
02. Aug 2016, 23:56#28458

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Cik slikti ir ja V-twin dzinēja vienā cilindrā pazūd kompresija (puse)? Dzinēju joprojām var iedarbināt bet jaudas naf.

Offline

mexa
03. Aug 2016, 10:06#28459

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


02 Aug 2016, 22:44:50 jurgins rakstīja:

28 Jul 2016, 23:49:10 mexa rakstīja:
ja ar elektroniku esi uz tu, un aiz muguras ne tikai gludeklji, tad aida, rezultaatu kaut vai kaadu dabuusi nianshu loti daudz, zinaamaa meera komercnosleepums citaadi sheema stradajosha


Regulatoru uztaisīju. Tukšgaitā, bez gaismām 14.6V - 15V. Kad ieslēdz gaismas, nokrīt uz 14V. Uzgāzējot, zem 13V. Ar oriģinālo regulatoru bija +- tas pats, tikai par pusvoltu zemāk. Attiecīgi tukšgaitā bez gaismām 14.2, uzgāzējot, nokrīt līdz 12,5.
Stratoram tinumus samērīju. Savā starpā ~0.01ohm starp visiem. Pret zemi neviens tinums nemērās. Tukšgaitā ārā nāk ~5-11VAC no visām fāzēm, kamēr regulators piesprausts. Kad atvieno, tad ~18VAC tukšgaitā, līdz ~48VAC uzgāzējot.
Nomainīju konektorus, kas nāk no ģeneratora ārā. Notīrīju masas kontaktu pie rāmja. Nopucēju aķītim klemmes + kontaktus.

Kamēr rūcinājos un mērījos, kādas pāris minūtes pagāja. Spriegums, bez lādēšanas, baterijā rādījās ap 12.6V. Pāris reizes piestartēju. Pēc kāda ceturtā mēģinājuma vairs neizdevās. Aķis tukšs.
Aķis 2014. gada maijā pirkts jauns. Varta Fun Start. Tagad lādējas jau 55 minūtes. Strāva no 0.8A sākumā nokritusi uz 0.1A. Spriegums no 12.4V sākumā, uzkāpis līdz 14.7V. Lādētājs stāsta, ka iepūtis 330mAh pa šo laiku.
Izklausās pamaz priekš tukša 6Ah aķīša. Vakar vakarā uzlādēju, pēc uzlādes nomērīju 12.8V baterijā. Šodien palikuši bija 12.6.
Varbūt pats aķis beigts?


hehe, teicu ka nianshu daudz akjis ta varbuut arii kko noeed, bet kaa teicu tavaa gadiijumaa tagad ir nianses RR konstrukcijaa... vnk salodeet neies cauri sataisi RR peec visiem likumiem, un buus stabila uzlaade. elementi pashi leetie meedz slikti stradat, tobish china pirktie, piem tilts...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

jurgins
03. Aug 2016, 10:22#28460

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord


Vakarā būs vēl viens hornets garāžā. Būs kam pamērīt lādēšanu, pamērīt ģeneratoru, samainīt aķīti un regulātoru

Offline